Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

 
 
Discussietools
Oud 15 maart 2013, 01:08   #1981
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.252
Standaard

Om een tweede reden doet het pijn. Aan de Levant vind je de kruisvaardersstaten, waar onze voorouders slag geleverd hebben tegen de hakbars om de route naar het heilig land te beveiligen voor pelgrims.
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline  
Oud 15 maart 2013, 01:09   #1982
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.252
Standaard

Een derde reden: de oorsprong van het paulijnse christendom, ons christendom, ligt in Damascus. In Syrië.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline  
Oud 15 maart 2013, 01:13   #1983
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Het doet pijn inderdaad.
Omdat Syrië binnen de Arabische Liga waarschijnlijk het meest democratische land is.
Voor een echte liefhebber van de democratie doet dat pijn.
Democratisch? En al die jaren de familie Assad aan de macht ...
Adrian M is offline  
Oud 15 maart 2013, 01:25   #1984
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Een derde reden: de oorsprong van het paulijnse christendom, ons christendom, ligt in Damascus. In Syrië.
En wat hebben deze godsdiensten, Joden, Chistenen en Islamieten, ons opgeleverd gedurende de afgelopen duizenden jaren?
Notabene dezelfde God waar ze in geloven, onder -/en tegen elkaar, één al ellende met moord en doodslag.
2013 en we zijn geen flikker opgeschoten sinds de kruistochten, het blijft gelazer met die geloven.

Laatst gewijzigd door Adrian M : 15 maart 2013 om 01:30.
Adrian M is offline  
Oud 15 maart 2013, 02:03   #1985
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
En wat hebben deze godsdiensten, Joden, Chistenen en Islamieten, ons opgeleverd gedurende de afgelopen duizenden jaren?
Notabene dezelfde God waar ze in geloven, onder -/en tegen elkaar, één al ellende met moord en doodslag.
2013 en we zijn geen flikker opgeschoten sinds de kruistochten, het blijft gelazer met die geloven.
Hoezo gelazer met die geloven (..)

Ga maar tegen een kerk, synagoge of moskee pissen, neem het op camera met je gezicht erbij, en zet het op internet.

Aan de hand van het aantal bedreigingen dat je binnenkrijgt moet je kunnen concluderen dat het gelazer vooral van de Islam zal komen.

Ben je het niet met mij eens, probeer het uit zou ik zeggen.
Frankenstein is offline  
Oud 15 maart 2013, 07:43   #1986
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Hoezo dezelfde? Die van Mohammed is de maangod (zie hun logo) en had drie dochters.

Die van het christendom is de zonnegod, vandaar de aureolen rond het hoofd van de heiligen.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 15 maart 2013, 09:25   #1987
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Het doet pijn inderdaad.
Omdat Syrië binnen de Arabische Liga waarschijnlijk het meest democratische land is.
Voor een echte liefhebber van de democratie doet dat pijn.
Democratie? Syrië is reeds 42 jaar een bloedige dictatuur, van vader op zoon.

Twee conclusies :
1) U heeft geen idee van de betekenis van de term democratie,
2) Het is erg gesteld met de Arabische Liga

Maar beide wist ik al.
__________________
Antoon is offline  
Oud 15 maart 2013, 10:44   #1988
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Hoezo gelazer met die geloven (..)

Ga maar tegen een kerk, synagoge of moskee pissen, neem het op camera met je gezicht erbij, en zet het op internet.

Aan de hand van het aantal bedreigingen dat je binnenkrijgt moet je kunnen concluderen dat het gelazer vooral van de Islam zal komen.

Ben je het niet met mij eens, probeer het uit zou ik zeggen.
Yep, en een protestant kon proberen met pissen de brandstapel te blussen waar hij op stond
Onder het vaandel van de RK kerk werd half zuid amerika uitgemoord
De Kruisvaarders gingen ten strijde tegen de "ongelovigen" en moorden er flink op los in het Heilig Land
Bij de Joden was het al niet veel anders in hun boek, het oude testament ... één al moord en doodslag

In de 20e eeuw werden veel kinderen in Canada nog weggehaald bij hun ouders, want ze moesten een deugdelijke 'christelijke' opvoeding krijgen

In NL had je in de 19e eeuw "schuilkerken" voor katholieken

40 jaar geleden een katholiek trouwen met een protestantse werd schande van gesproken. In ieder geval in kleine gemeenschappen.
Het huwelijk tussen W.A. en Maxima is feitelijk geen erkend kerkelijk RK huwelijk. Vooral zeiken, de kinderen worden protestants opgevoed

Dan zullen we het nog maar niet hebben over pedofielen bij die gelovige katholieken ... en protestanten



21e eeuw! Een poppenkast met oude mannen van 80 jaar, in "jurken", een pet op zoals bij Joden, op een balkon in Rome (nieuwe Paus).
Zo'n sinterklaas is gekleed als een Islamiet met een jurk en heeft een Joodse pet op.
De één treedt af omdat hij waarschijnlijk al wel seniel aan het worden is en de volgende kun je je afvragen of hij er mogelijk al last van heeft.

Nu moet je ook wel seniel zijn om te geloven dat een maagd zwanger wordt, zonder dat een vent er aan te pas is gekomen
Aan de andere kant, over water heeft hij inderdaad gelopen
http://www.youtube.com/watch?v=HLSIHYbedII

Laatst gewijzigd door Adrian M : 15 maart 2013 om 10:54.
Adrian M is offline  
Oud 15 maart 2013, 11:04   #1989
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Yep, en een protestant kon proberen met pissen de brandstapel te blussen waar hij op stond
Onder het vaandel van de RK kerk werd half zuid amerika uitgemoord
De Kruisvaarders gingen ten strijde tegen de "ongelovigen" en moorden er flink op los in het Heilig Land
Bij de Joden was het al niet veel anders in hun boek, het oude testament ... één al moord en doodslag

In de 20e eeuw werden veel kinderen in Canada nog weggehaald bij hun ouders, want ze moesten een deugdelijke 'christelijke' opvoeding krijgen

In NL had je in de 19e eeuw "schuilkerken" voor katholieken

40 jaar geleden een katholiek trouwen met een protestantse werd schande van gesproken. In ieder geval in kleine gemeenschappen.
Het huwelijk tussen W.A. en Maxima is feitelijk geen erkend kerkelijk RK huwelijk. Vooral zeiken, de kinderen worden protestants opgevoed

Dan zullen we het nog maar niet hebben over pedofielen bij die gelovige katholieken ... en protestanten



21e eeuw! Een poppenkast met oude mannen van 80 jaar, in "jurken", een pet op zoals bij Joden, op een balkon in Rome (nieuwe Paus).
Zo'n sinterklaas is gekleed als een Islamiet met een jurk en heeft een Joodse pet op.
De één treedt af omdat hij waarschijnlijk al wel seniel aan het worden is en de volgende kun je je afvragen of hij er mogelijk al last van heeft.

Nu moet je ook wel seniel zijn om te geloven dat een maagd zwanger wordt, zonder dat een vent er aan te pas is gekomen
Aan de andere kant, over water heeft hij inderdaad gelopen
http://www.youtube.com/watch?v=HLSIHYbedII
Ik neem aan dat u niet gelovig bent ...


.
__________________
Antoon is offline  
Oud 15 maart 2013, 11:16   #1990
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Ik neem aan dat u niet gelovig bent ...


.
Was vast geen gokje neem ik aan? Als iemand behoefte eraan heeft respecteer ik dat, maar wanneer hij -/of zij af gaat geven op een gelovige met een andere godsdienst ....

U zult er meer van weten dan ik, maar zover ik weet werd zelfs de benaming allah in de bijbel gebruikt voor God

Quote: In augustus 2007 deed de scheidende Nederlandse rooms-katholieke bisschop van Breda, Tiny Muskens, in een televisie-interview de suggestie dat voortaan alle gelovigen samen de Arabische naam Allah zouden gebruiken om God mee aan te duiden. Daarbij wees hij erop dat bij de katholieken in Indonesië, waar hij jaren gewerkt had, dit ook de gangbare praktijk is
http://nl.wikipedia.org/wiki/Allah

Laatst gewijzigd door Adrian M : 15 maart 2013 om 11:28.
Adrian M is offline  
Oud 15 maart 2013, 11:19   #1991
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Was vast geen gokje neem ik aan? Als iemand behoefte eraan heeft respecteer ik dat, maar wanneer hij -/of zij af gaat geven op een gelovige met een andere godsdienst ....
Oh maar het was geen kritiek van mij, ik respecteer mensen zonder geloof, al heb ik er mijn mening over.

Maar uw tirade was niet mis te verstaan ...
__________________
Antoon is offline  
Oud 15 maart 2013, 11:44   #1992
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Oh maar het was geen kritiek van mij, ik respecteer mensen zonder geloof, al heb ik er mijn mening over.

Maar uw tirade was niet mis te verstaan ...
Op zichzelf heb ik niets tegen een geloof, wel hoe religie door de eeuwen heen politiek aangewend en misbruikt werd en wordt.
Adrian M is offline  
Oud 15 maart 2013, 12:19   #1993
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Hoezo dezelfde? Die van Mohammed is de maangod (zie hun logo) en had drie dochters.
Volgens mij was dat een profeet, bij benadering ook enig idee hoeveel dochters Jezus had?
Hij had overigens broers en zussen, dus moeten er ergens lui rondlopen met dezelfde genen als Jezus.
Met een beetje geluk bij Christenen, Joden en bij Islamieten

'Jezus was gehuwd'
http://www.express.be/joker/nl/platd...uwd/177224.htm

Laatst gewijzigd door Adrian M : 15 maart 2013 om 12:22.
Adrian M is offline  
Oud 15 maart 2013, 18:59   #1994
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Yep, en een protestant kon proberen met pissen de brandstapel te blussen waar hij op stond
Onder het vaandel van de RK kerk werd half zuid amerika uitgemoord
De Kruisvaarders gingen ten strijde tegen de "ongelovigen" en moorden er flink op los in het Heilig Land
Bij de Joden was het al niet veel anders in hun boek, het oude testament ... één al moord en doodslag

In de 20e eeuw werden veel kinderen in Canada nog weggehaald bij hun ouders, want ze moesten een deugdelijke 'christelijke' opvoeding krijgen

In NL had je in de 19e eeuw "schuilkerken" voor katholieken

40 jaar geleden een katholiek trouwen met een protestantse werd schande van gesproken. In ieder geval in kleine gemeenschappen.
Het huwelijk tussen W.A. en Maxima is feitelijk geen erkend kerkelijk RK huwelijk. Vooral zeiken, de kinderen worden protestants opgevoed

Dan zullen we het nog maar niet hebben over pedofielen bij die gelovige katholieken ... en protestanten



21e eeuw! Een poppenkast met oude mannen van 80 jaar, in "jurken", een pet op zoals bij Joden, op een balkon in Rome (nieuwe Paus).
Zo'n sinterklaas is gekleed als een Islamiet met een jurk en heeft een Joodse pet op.
De één treedt af omdat hij waarschijnlijk al wel seniel aan het worden is en de volgende kun je je afvragen of hij er mogelijk al last van heeft.

Nu moet je ook wel seniel zijn om te geloven dat een maagd zwanger wordt, zonder dat een vent er aan te pas is gekomen
Aan de andere kant, over water heeft hij inderdaad gelopen
http://www.youtube.com/watch?v=HLSIHYbedII
Again steek een koran, bijbel, of talmoed in de brand, en raad met wie je het meeste last krijgt. De moslims, punt !! Btw, met pagina's tiepwerk overtuig je mij iig geenszins !!
Frankenstein is offline  
Oud 15 maart 2013, 20:23   #1995
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Again steek een koran, bijbel, of talmoed in de brand, en raad met wie je het meeste last krijgt. De moslims, punt !! Btw, met pagina's tiepwerk overtuig je mij iig geenszins !!
Niet eens een gek idee, steek die boeken tegelijk in brand ... worden het lotgenoten, brengt hen meer bij elkaar
Adrian M is offline  
Oud 16 maart 2013, 04:10   #1996
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.252
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Yep, en een protestant kon proberen met pissen de brandstapel te blussen waar hij op stond
Onder het vaandel van de RK kerk werd half zuid amerika uitgemoord
De Kruisvaarders gingen ten strijde tegen de "ongelovigen" en moorden er flink op los in het Heilig Land
Bij de Joden was het al niet veel anders in hun boek, het oude testament ... één al moord en doodslag

In de 20e eeuw werden veel kinderen in Canada nog weggehaald bij hun ouders, want ze moesten een deugdelijke 'christelijke' opvoeding krijgen

In NL had je in de 19e eeuw "schuilkerken" voor katholieken

40 jaar geleden een katholiek trouwen met een protestantse werd schande van gesproken. In ieder geval in kleine gemeenschappen.
Het huwelijk tussen W.A. en Maxima is feitelijk geen erkend kerkelijk RK huwelijk. Vooral zeiken, de kinderen worden protestants opgevoed

Dan zullen we het nog maar niet hebben over pedofielen bij die gelovige katholieken ... en protestanten



21e eeuw! Een poppenkast met oude mannen van 80 jaar, in "jurken", een pet op zoals bij Joden, op een balkon in Rome (nieuwe Paus).
Zo'n sinterklaas is gekleed als een Islamiet met een jurk en heeft een Joodse pet op.
De één treedt af omdat hij waarschijnlijk al wel seniel aan het worden is en de volgende kun je je afvragen of hij er mogelijk al last van heeft.

Nu moet je ook wel seniel zijn om te geloven dat een maagd zwanger wordt, zonder dat een vent er aan te pas is gekomen
Aan de andere kant, over water heeft hij inderdaad gelopen
http://www.youtube.com/watch?v=HLSIHYbedII
Maxima is rooms-katholiek. Het zou ongepast zijn om haar geloof af te zweren.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)

Laatst gewijzigd door Nr.10 : 16 maart 2013 om 04:11.
Nr.10 is offline  
Oud 16 maart 2013, 04:22   #1997
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.252
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Democratie? Syrië is reeds 42 jaar een bloedige dictatuur, van vader op zoon.

Twee conclusies :
1) U heeft geen idee van de betekenis van de term democratie,
2) Het is erg gesteld met de Arabische Liga

Maar beide wist ik al.
Ik heb de doortocht van Jan Leyers zowel door Libië als door Syrië als door Iran als door Marokko, als door Egypte, als door Algerije, als door Saoudi-Arabië bekeken.

Syrië en Libië kwamen er goed uit. Zeer goed zelfs.

Ik hoor het een Libiër nog zeggen: "buitenstaanders moeten zich hier niet komen moeien, die moeten hier buiten blijven".
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline  
Oud 16 maart 2013, 18:58   #1998
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.108
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Democratie? Syrië is reeds 42 jaar een bloedige dictatuur, van vader op zoon.

Twee conclusies :
1) U heeft geen idee van de betekenis van de term democratie,
2) Het is erg gesteld met de Arabische Liga

Maar beide wist ik al.
Syrië is inderdaad een dictatuur. Maar wat is het alternatief? De baardmannen die de Shariah opleggen zoals in Libië, is dat dan democratie? Of de absolute koninkrijken zoals in de Golf en Jordanië, waar het Westen nooit problemen mee had om mee samen te werken op elk denkbaar niveau? Overigens heeft "democratie" niet het beloofde Walhalla opgeleverd in Egypte of Tunesië, en evenmin zijn landen als Kenia of Indië grote voorbeelden voor de derde wereld. Er zijn meerpartijenverkiezingen, al heel lang, maar de levensstandaard van de gemiddelde Keniaan of Indiër is en blijft vreselijk.

Ook Irak is verre van een voorbeeld. Onlangs een artikel in De Morgen waarin aangegeven wordt dat de gemiddelde Irakees er zwaar op achteruit gegaan is sinds de val van Saddam en het invoeren van "democratie". Enorme onveiligheid, enorm toegenomen corruptie, publieke diensten zoals electriciteit, hospitalen, scholen, etc. kan niet meer op gerekend worden, enzoverder, en politici die vooral bezig zijn met elkaar te bevechten en zo veel mogelijk in hun zakken te steken, van welke partij dan ook. (net zoals in Kenia en Indië overigens). Ik ken eigenlijk weinig democratieën in derde wereld landen die het goed doen. Taiwan, Singapore en Zuid-Korea werden welvarend onder dictaturen, net als China. Singapore is nog steeds een dictatuur en weinig mensen nemen daar aanstoot aan. EthiopiË is een dictatuur en is een van de sterkst groeiende economieën in Afrika, ook andere van de groeiende Afrikaanse landen kun je moeilijk democratieën noemen, zoals het communistische Angola of Ruanda of Uganda. Neem Ruanda, het regime van Kagame kun je bezwaarlijk democratisch noemen, maar Ruanda is een van de weinige Afrikaanse landen waar het veilig is met weinig corruptie, correct werkende publieke diensten, goede wegen en een groeiende economie. Etnische spanningen worden de kop ingedrukt, terwijl ze in democratieën zoals Kenia net op de spits gedreven worden.

Laatst gewijzigd door tomm : 16 maart 2013 om 19:08.
tomm is offline  
Oud 16 maart 2013, 19:20   #1999
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Syrië is inderdaad een dictatuur. Maar wat is het alternatief? De baardmannen die de Shariah opleggen zoals in Libië, is dat dan democratie? Of de absolute koninkrijken zoals in de Golf en Jordanië, waar het Westen nooit problemen mee had om mee samen te werken op elk denkbaar niveau? Overigens heeft "democratie" niet het beloofde Walhalla opgeleverd in Egypte of Tunesië, en evenmin zijn landen als Kenia of Indië grote voorbeelden voor de derde wereld. Er zijn meerpartijenverkiezingen, al heel lang, maar de levensstandaard van de gemiddelde Keniaan of Indiër is en blijft vreselijk.

Ook Irak is verre van een voorbeeld. Onlangs een artikel in De Morgen waarin aangegeven wordt dat de gemiddelde Irakees er zwaar op achteruit gegaan is sinds de val van Saddam en het invoeren van "democratie". Enorme onveiligheid, enorm toegenomen corruptie, publieke diensten zoals electriciteit, hospitalen, scholen, etc. kan niet meer op gerekend worden, enzoverder, en politici die vooral bezig zijn met elkaar te bevechten en zo veel mogelijk in hun zakken te steken, van welke partij dan ook. (net zoals in Kenia en Indië overigens). Ik ken eigenlijk weinig democratieën in derde wereld landen die het goed doen. Taiwan, Singapore en Zuid-Korea werden welvarend onder dictaturen, net als China. Singapore is nog steeds een dictatuur en weinig mensen nemen daar aanstoot aan. EthiopiË is een dictatuur en is een van de sterkst groeiende economieën in Afrika, ook andere van de groeiende Afrikaanse landen kun je moeilijk democratieën noemen, zoals het communistische Angola of Ruanda of Uganda. Neem Ruanda, het regime van Kagame kun je bezwaarlijk democratisch noemen, maar Ruanda is een van de weinige Afrikaanse landen waar het veilig is met weinig corruptie, correct werkende publieke diensten, goede wegen en een groeiende economie. Etnische spanningen worden de kop ingedrukt, terwijl ze in democratieën zoals Kenia net op de spits gedreven worden.
Er klopt iets niet.
Nu ga ik wéér Tomm volledig gelijk geven.
Zelfs al heb ik een bloedhekel aan die avatar van die Roemeen!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 16 maart 2013, 19:25   #2000
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.108
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Er klopt iets niet.
Nu ga ik wéér Tomm volledig gelijk geven.
Zelfs al heb ik een bloedhekel aan die avatar van die Roemeen!
De meeste Roemenen hebben heimwee naar Ceausescu volgens opiniepeilingen, en zouden op hem stemmen moest hij nu opkomen, maar goed dat is off topic en ik versta wel dat de westerse media die man als een duivel afbeeldden. Ik denk ook dat de meeste Syriërs heimwee zullen hebben naar de periode voor de burgeroorlog binnen 10 jaar, wat wie de oorlog ook wint, beter wordt het zeker niet.
tomm is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be