Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 november 2002, 18:15   #41
Kevin Devos
Lokaal Raadslid
 
Kevin Devos's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2002
Berichten: 349
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Heynderickx
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kevin Devos
Tja, Thomas, dit kan een eindeloze discussie worden. Ik zal jou daar hopelijk wel nog eens in het echt mogen over aanspreken, alleen vind ik dat ik als JONG-cd&v de voorstellen van de jongeren door dik en dun moet verdedigen en zeker als ik er bijna volledig mee akoord ga.

Laat ons zeggen dat ieder zal strijden voor zijn plaatsje ...
natuurlijk moet JONG-CD&V dat doen! Ik ben al lang niet meer een CD&V 'er in hart en ziel en ook geen ACW'er! Ik wil u wel laten weten dat de CD&V heel veel zal verliezen met de cm, ACV, KWB.. en blijkbaar wil jij daarop niet reageren! Vind je dat te erg? Of gaan we nieuwe vakbonden oprichten? Nieuwe verenigingen? Nieuwe cm'en?

Ik schaam mij er niet voor dat ik aan het discussiëren ben met een partijgenoot van mij vader, want dit moet en zal uitgepraat worden! Mannen, doe daar iets aan! Indien het ACW samengaat met de sp.a en de sp.a laat die s veranderen door sociaal, dan kan ik niet beloven dat ik die kartel zal steunen! Een vlaamse sociale arbeiders partij, klinkt eigenlijk nog best mooi! Strakst ga ik het nog steunen :o!

Thomas
Thomas, doe dat niet. ACW zal dat niet willen. SP.a heeft door haar band met het ABVV misschien een sociaal imago, maar het ACW is een te mooie en goeie organisatie om samen te gaan met SP.a. Heeft het ABVV ook zoveel te zeggen bij de SP.a? Ik denk het niet ... denk maar aan Luc Vanden Bosche ... die heeft al het één en het ander gedaan tegen het ABVV, of vergis ik mij ... !
Ik wil niet dat ACW weg gaat, maar ons blijft steunen! Ik wil hier geen oeverloze discussies voeren over het al dan niet bepalen van dit of van dat, maar enkel zeggen dat wij als partij een nieuw imago moet aannemen en dat we moeten zien hoe het zou zijn als we onafhankelijk van onze standen zouden werken. Tot nu toe lukt dat heel goed. De mensen beginnen een positiever imago te krijgen van de CD&V. En dat hebben we ook voor een stuk te danken aan onze standen. Vandaar dat we ze zeker niet mogen verliezen! Dus we zijn het daarin wel eens. Het enige, en dat is werkelijk het enige waarin wij verschillen is dat ACW geen plaatsen mag bepalen bij CD&V, nog anderen standen.
Dat moet het list-commitee doen. In mijn stad doen ze dat al van 1982 en ze zijn sinds toen af al altijd een absolute meerderheid geweest en gebleven en ik denk dat dat hier de volgende verkiezingen niet zal veranderen.
__________________
Midden de Mensen met de Kracht van Mensen! Samen gaan we voor de Toekomst van Vlaanderen! CD&V - Christen-Democratisch & Vlaams alternatief
Kevin Devos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2002, 19:01   #42
Thomas Hx
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 4.701
Stuur een bericht via MSN naar Thomas Hx
Standaard

Dan komen onze meningen op hetzelfde neer, alleen andere denkweg :o

Thomas
Thomas Hx is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be