Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 september 2020, 17:36   #41
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.494
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Eigenlijk valt het nog mee op het forum: er zijn niet meer draden over die granaten en aanslagen, dan dat er granaten en aanslagen geweest zijn in Antwerpen.

En iedere keer moeten we erbij zeggen: die criminelen zijn er niet plots gekomen na een verkiezingscampagne. Neen, die waren er vroeger ook al, maar ze werden door de soskes met rust gelaten.
U erkent dus in feite dat de geweldescalatie in Antwerpen een gevolg is van het gevoerde beleid. Ik denk niet dat de kiezer koos voor een granaatoorlog echter toen hij De Wever zijn 'war on drugs' steunde. Nochthans is het vrij voorspelbaar dat een drugsoorlog tot een geweldexplosie leidt. En ondertussen nog geen dag de drughandel kunnen stilleggen. Slecht beleid. Stop met de schuld op de vorige regering te steken en verander van koers om de stad leefbaarder te maken.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2020, 18:05   #42
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
U erkent dus in feite dat de geweldescalatie in Antwerpen een gevolg is van het gevoerde beleid. Ik denk niet dat de kiezer koos voor een granaatoorlog echter toen hij De Wever zijn 'war on drugs' steunde. Nochthans is het vrij voorspelbaar dat een drugsoorlog tot een geweldexplosie leidt. En ondertussen nog geen dag de drughandel kunnen stilleggen. Slecht beleid. Stop met de schuld op de vorige regering te steken en verander van koers om de stad leefbaarder te maken.
Wie zal het zeggen? Ik heb ook al gelezen dat een en ander het gevolg is van de meer onafhankelijke koers die de Antwerpse tak van deze maffiabende wil varen ten aanzien van de king pins uit Amsterdam.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2020, 18:15   #43
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.494
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Wie zal het zeggen? Ik heb ook al gelezen dat een en ander het gevolg is van de meer onafhankelijke koers die de Antwerpse tak van deze maffiabende wil varen ten aanzien van de king pins uit Amsterdam.
Zelfs in New York zijn ze afgestapt van hun nultolerantie beleid. Het NVA loopt hopeloos achter. Kan natuurlijk ook zijn dat ik naïef ben door te veronderstellen dat De Wever's oorlog de bedoeling heeft de stad leefbaarder te maken. Misschien bewondert hij Duterte, vind hij ciudad Juarez cool of heeft hij zaken lopen in Medellin. Je weet maar nooit. Hij is tenslotte een 'rechtse'. Oog om oog tand om tand, en eigen buidel eerst.


Het is vrij simpel eigenlijk. Wie oorlog wil zal oorlog krijgen.

Laatst gewijzigd door Bach : 12 september 2020 om 18:21.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be