Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 oktober 2015, 00:02   #41
Dirk A
Minister
 
Dirk A's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2011
Berichten: 3.457
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Een samenleving die zijn moraal baseert op het geloofsgeloof , heeft geen toekomst. Dan krijg je een ruwe, egoïstische, zinloze en depressieve samenleving. In zo'n samenleving wil ik niet leven.
De vrijheid als je uit religie stapt:



Maar, tegelijkertijd, geen vrijheid als je uit religie stapt:

__________________
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier
Dirk A is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2015, 00:28   #42
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Daarom mag het net geen overheersende macht krijgen !!!!
En dus mag het ook geen leidinggevende macht worden !!!!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2015, 03:59   #43
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.991
Standaard

Als ik bondskanselier Merkel bezig hoor en zie, ten aanzien van het vluchtelingen probleem. Moet ik steeds denken aan Jan Hoed zijn uiteenzetting van het absurde.

Hij verwees naar wat hij zag als kind, en wat als "de perfectie" zelve zou moeten doorgaan hebben

>> de strakke voorbij rijdende Duitse kolonne van tanks, de extreem geordende gedrilde marcherende militeren, gans het strakke op voorhand perfect vastgelegde streefdoel >> Maar dat in werkelijkheid "het absurde" bleek te zijn<<.

Wat en kunstenaar absurd maakt kan juist door het absurde het vernieuwende zijn stelde Jan Hoed.

Europese Onderhandelaars creëer van uit de absurde vluchtelingen problematiek, en terugkeer belijd dat absurd lijkt maar aan wetten en regels voldoen.

Zo vernieuwend is dat het vluchtelingen steeds terug brengt naar hun continent, ze veilig opgevangen worden, kinderen scholing krijgen, ze eten krijgen en hun wonden verzorgd worden.

Zolang het niet veilig is om naar hun geboortegrond terug te keren.

Mijn voorstel
Volgens christelijke en onze humane normen en waarden, geef hen onderdak, eten en verzorg hun wonden. Géén wet of regel stelt dat we hen in onze achtertuin moeten helpen.
Europa moet schepen in schakelen die hen terugbrengt naar hun continent. Daar onderdak, eten en hun wonden verzorgen. Europa moet al of niet in Turkije voldoende financieel steunen. Zal dus voor geld, werk zorgen in het land dat zorgen voor die opvang.

Neen ik ben niet racistisch, tegen geloven of heb geen Xenofobie, zie volgende.

>> Onder ‘racisme’ verstaat het Gelijkekansencentrum “het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde.
>>” Onder ‘geloof en levensbeschouwing’ verstaat het Gelijkekansencentrum die overtuigingen die raken aan de vraag naar het al dan niet bestaan van een godheid. Levensbeschouwingen als het atheïsme, het agnosticisme of de vrijzinnigheid vallen hier dus ook onder.
>> Xenofobie wordt in het Nederlands ook wel vreemdelingenangst genoemd of soms gelijk gesteld doorsommige politieke stromingen aan vreemdelingenhaat.
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2015, 23:10   #44
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Bs'd

[b]
Voor alle duidelijkheid: ik verwerp ook zijn uitspraken, maar ik ben niet hypocriet en zeg klaar en duidelijk: de Islam heeft in Vlaanderen en Europa niets te zoeken. Terwijl zij zegt: de Islam heeft hier wel een plaats, maar men mag niet naar het letterlijke woord van Allah leven waarmee ze eigenlijk toegeeft dat er iets fundamenteel verkeerd zit binnen de Islam.
De nagel op de kop !
Men zegt steeds dat er met de islam niets mis is maar degene die het instructieboekje voor de volle 100% volgt bestraft men.

Ook wie kritiek heeft op de koran krijgt de volle laag mocht FDW ondervinden in het parlement.

Laatst gewijzigd door daiwa : 19 oktober 2015 om 23:11.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2015, 23:23   #45
Drukazz
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 31 augustus 2014
Berichten: 6.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
De nagel op de kop !
Men zegt steeds dat er met de islam niets mis is maar degene die het instructieboekje voor de volle 100% volgt bestraft men.

Ook wie kritiek heeft op de koran krijgt de volle laag mocht FDW ondervinden in het parlement.
Bs'd

Vreemde jongens, die dhimmi's.
Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2015, 23:54   #46
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Als men dat doet, dan wordt de religie die op de tweede plaats stond wat betreft overlast, de religie die voor het meeste overlast zorgt.

En zo gaan we dan verder tot alle religies uit Europa verdreven zijn.
Neen, klopt niet! Welke zou dan wel de volgende religie zijn die hier begint last te verkopen???? Geen enkele!
De islam met bijhorende moslims is een gevaarlijke pest die men al veel te lang zijn gangetje heeft laten gaan! Het valt te vrezen dat dat kankergezwel al te ver ontwikkeld is om het nog kwijt te geraken! Met dank aan alle oerstomme hypocritische steenezels die denken en dachten dat het om "godsdienstvrijheid "ging!!!
De "toegepaste godsdienstvrijheid" van de moslims overal ter wereld al eens bekeken? Of moeten sommigen eerst hun kop afgehakt worden door die barbaren voor ze iets door hebben?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2015, 00:01   #47
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Bs'd

Een samenleving die zijn moraal baseert op het atheïsme, heeft geen toekomst. Dan krijg je een ruwe, egoïstische, zedenloze en depressieve samenleving. In zo'n samenleving wil ik niet leven.
Komaan, wat voor een prietpraat is dat!
Het zijn juist de "religies" die voor veel ellende zorgen en gezorgd hebben!
Inderdaad, sommige mensen hebben dat nodig als een soort troost en tot hun dood durven ze niet eens denken dat er niet zoiets als een "god" bestaat!
En na hun dood zijn ze voer voor de pieren! Niets meer!
Wat is er zieliger en triestiger dan het leven van een "slotklooster-zuster" die gans haar leven op haar knieën heeft rondgekropen heeft voor "niets"????
Een moraal gebaseerd op atheïsme? Wat is me dat voor iets? Niet kunnen als fatsoenlijk mens leven zonder die godsdienstkloterij? Probeer eens een teddybeer of zo! Ga je meer troost uithalen.
En tenslotte nog dit: men ziet toch wat een wonderbaarlijke samenleving de islam en haar allah-karavaanrover voortbrengt! Wat meer moeten sommigen nog hebben? Een tekening van Mohammed?

Laatst gewijzigd door andev : 20 oktober 2015 om 00:02.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2015, 00:09   #48
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Toegegeven, ik heb mij "ingehouden" (sommigen vinden toch al, dat ik te brutaal ben)
Och, sommigen zullen dat van "andev" ook vinden, al ben ik echt een lieve man hoor! Maar wat ik hoor, zie, lees enz over sommige dingen in onze maatschappij en in de wereld en hoe sommige lapzwansen dat spelletje meespelen en er zelfs verantwoordelijk voor zijn, neen: je kunt het hen niet brutaal genoeg naar hun kop gooien. Anders horen, lezen en zien ze je niet eens, je bent lucht...
En neen, ik zal de wereld niet veranderen achter mijn computer. De wereld heeft mij echt niet nodig om volledig in de vernieling te draaien...
En ik ben al oud genoeg om "het grote eindfeest" niet meer mee te maken; dat is ook een troost, maar een magere.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2015, 00:14   #49
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Wat een tegenspraak.
Je beseft niet eens, met al je paardenbrillen op je knieën gezeten aanbiddingen van het niets, dat Vlaanderen het juk van het katholicisme al een paar decennia heeft afgesmeten.

Er zullen tegenwoordig nog maar zeeer weinig Vlaamse meisjes of Vlaamse jongens zijn die pas ontmaagd worden op hun huwelijksnacht.
Er zullen maar zeeer weinig gezinnen zijn waar mevrouw geen voorbehoedsmiddelen neemt.
Er zullen maar zeer weinig echtgescheidenen zijn die niet opnieuw gaan samenwonen, als ze daar de kans en het geluk toe hebben.
Er zijn nog maar zeer weinig "roepingen".
Tussen dit en 10 jaar zijn de oudjes die nu nog kerks zijn, allemaal overleden.
Ik ken geen enkel gezin waar de zich als homo outende nakomeling niet omarmd wordt net alsof hij/zij gehuwd zou zijn met zijn of haar partner.

Het wordt hoog tijd dat wij, atheïsten, eens wat minder tolerant gaan zijn voor die oplichters, die de kaloten zijn.
't Is genoeg geweest.
We hebben ons koest gehouden voor onze brave grootouders, maar die zijn inmiddels zo seniel, dat we geen schrik meer moeten hebben om hen te schofferen.

.
Heel eenvoudig: zo is het!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2015, 00:21   #50
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Als alle andere partijen, dan tegenstanders van de multicul zijn, WAAROM is dit dan op dit ogenblik niet zichtbaar ?
Want UNIZO en VOKA zijn overgelukkig met de nieuwe lading goedkope werkkrachten.
Zever.
UNIZO en VOKA ea zouden minder belastingen moeten betalen indien er hier een paar honderduizenden vreemde klaplopers minder zouden zitten te niksen die met belastingsgeld gekweekt worden! En er komen er nog tienduizenden of honderdduizenden af in de komende jaren: het hek is van de dam.
We kunnen verzuipen of verzuipen.
En goedkope arbeidskrachten? We zijn al een 600.000 werklozen rijk die wel rap om werk zouden vragen indien men zou stoppen hen geld toe te gooien zodat ze eigenlijk niets meer hoeven te doen! Er nog tienduizenden vreemde werklozen aan toe voegen zal dat oplossen zeker?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2015, 00:26   #51
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Een samenleving die zijn moraal baseert op het geloofsgeloof , heeft geen toekomst. Dan krijg je een ruwe, egoïstische, zinloze en depressieve samenleving. In zo'n samenleving wil ik niet leven.
Een islamitische samenleving, dat is pas een samenleving waar je zou willen in leven zeker??? Gebaseerd op een "godsdienst"....
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2015, 05:28   #52
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Homans. Die van FB wil je vervolgen. Iemand die naar oorlogsgebied vertrok, terugkomt en sympathiseert met de IS?
Message deleted en meneer loopt nog vrij tussen ons.

Laatst gewijzigd door Peche : 20 oktober 2015 om 05:31.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be