Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

 
 
Discussietools
Oud 18 december 2019, 14:24   #11221
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Ik vraag me af, als die gelekte mails echt zouden zijn, waarom men de afzender eraf heeft gehaald?

Blijkbaar gaat het om één van de 20 die ter plaatse was geweest

Maar als men bang zou zijn voor repercussies dan weten de key players toch meteen wie er zijn of haar mailtje heeft gelekt?


Nu is het wat mij betreft compleet ongeloofwaardig dat een bezorgde onderzoeker dat dan wel naar Wikileaks (toch ook geen onbesproken bron) zou lekken maar zichzelf niet eens zou indekken door zijn naam openbaar te maken. Als die nu uit een raam valt is er geen haan die er naar kraait.

Lijkt me dus eerder dat je weer in de Russische stroop bent gelopen
Klein Licht is offline  
Oud 18 december 2019, 18:20   #11222
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Ik vraag me af, als die gelekte mails echt zouden zijn, waarom men de afzender eraf heeft gehaald?

Blijkbaar gaat het om één van de 20 die ter plaatse was geweest

Maar als men bang zou zijn voor repercussies dan weten de key players toch meteen wie er zijn of haar mailtje heeft gelekt?

Nu is het wat mij betreft compleet ongeloofwaardig dat een bezorgde onderzoeker dat dan wel naar Wikileaks (toch ook geen onbesproken bron) zou lekken maar zichzelf niet eens zou indekken door zijn naam openbaar te maken. Als die nu uit een raam valt is er geen haan die er naar kraait.

Lijkt me dus eerder dat je weer in de Russische stroop bent gelopen
Vorige maand zei het OPCW dat het hun rapport bleef steunen, ze beweren niet dat de mails vals zijn.
https://www.cbsnews.com/news/opcw-ch...ay-2019-11-25/

Vanaf dag 1 zeg ik al dat die gasaanvallen fake zijn, de kinderen zijn echt dood maar aan geen kanten zijn dat slachtoffers van een gasaanval. Het is zo gepolitiseerd dat het OPCW niet anders kon dan zo gematigd mogelijk zijn.

Obama heeft zich ook ingehouden, inplaats van een invasie (alles stond 'toevallig' klaar voor een complete invasie!) was hij akkoord met een vernietiging van de voorraad. Hij had het ook door, die weigering om binnen te vallen vind ik persoonlijk z'n beste beslissing van heel z'n presidentschap.
Hoofdstraat is offline  
Oud 3 februari 2020, 23:25   #11223
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.493
Standaard

De Witte helmen willen het opnieuw proberen nu dat Assad goeie vorderingen maakt in Idlib, volharden in de leugen.

"Russian defense ministry: We have information that "White Helmets" and with the support of "Al-Nusra" are preparing for a provocative action with toxic substances in Idlib"
Hoofdstraat is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be