Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 maart 2017, 15:12   #901
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ja ja, in een vorige thread hebt ge deze gestoorde leugens ook proberen te verkopen. Gewetensloos! Geen enkel ander woord past hier. Dit is zoals die doortrapte mirakel genezers die van zieke mensen profiteren en hen valse hoop geven.
Cannabis is gewoon een plant die langs de kant van de weg groeit, zoals honderdduizenden andere planten.
Stop met uw doortrapte leugens!

Vooruit ik heb niks te doen en laat me nog maar eens gaan op je onzin wat je ongetwijfeld enorm zal plezieren

Dus wel degelijk een gewone plant die langs de kant van de weg groeit ( heb ik je trouwens zelf al ettelijke malen verteld)

Dat wordt een helse klus om die uit te roeien en te blijven verbieden

Madeliefjes en steppegras illegaal maken lijkt me een simpeler opdracht

Succes.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 maart 2017 om 15:17.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2017, 15:16   #902
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Jezus kon niet op water lopen.
Mirakels ... (en ik kan dat niet genoeg herhalen blijkbaar) bestaan niet!
Waarom niet, zelfs Termont en zijn stadsbestuur kon dat.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2017, 15:16   #903
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Dat zijn nochtans 20 wetenschappelijke onderzoeken van verschillende kankers die behandeld werden met cannabis. Sommige succesvol, andere dan weer niet. Het zijn geen leugens.

Wetenschappelijk onderzoek heeft getoond dat cannabinoïden kankercellen verkleinen.



Bron | Wikipedia
Néé! Allemaal NIET WAAR! Mirakels bestaan niet!
Gij verspreidt hier leugens!
Er is géén enkel bewijs dat enige plant kankercellen verkleint. Er is namelijk maar 1 manier om kankercellen te verkleinen, en dat is door ze te vernietigen.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2017, 15:18   #904
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Jezus kon niet op water lopen.
Mirakels ... (en ik kan dat niet genoeg herhalen blijkbaar) bestaan niet!
Dat zegt gij.....heb jij die mens gekend ?
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2017, 06:02   #905
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Néé! Allemaal NIET WAAR! Mirakels bestaan niet!
Gij verspreidt hier leugens!
Er is géén enkel bewijs dat enige plant kankercellen verkleint. Er is namelijk maar 1 manier om kankercellen te verkleinen, en dat is door ze te vernietigen.
Het bewijs is geleverd door dokter Manuel Guzman uit Madrid.
Hij pakte kankercellen van muizen, kweekte die op, diende cannabis toe en de kankercellen werden geremd in hun groei. Cannabis kan een noodrem bij kanker leveren.

Bij onderzoek op mensen bleek dat de bloedtoevoer naar de tumor stop gezet werd en zo de tumor afstierf. Dat is WETENSCHAPPELIJK onderzocht.
Het bewijs staat hier. Waar is uw tegenbewijs? Of denk je dat roepen "niet waar" voldoet op een forum als dit?

Citaat:
De cannabinoïde levert deze noodrem en stopt de groei van de cel zelf maar ook de bloedvaten naar de tumor worden actief afgebroken waardoor de tumor geen nieuwe voeding krijgt. Hierdoor sterft de tumor uiteindelijk af.
Door dit onderzoek werd cannabis gedecriminaliseerd in Spanje en omstreken. Verkoop mag niet, kweken voor eigen gebruik wel. Wat de normaliteit zelf zou moeten zijn in een vrije verlichte maatschappij.

Laatst gewijzigd door Peche : 28 maart 2017 om 06:06.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2017, 06:50   #906
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Het bewijs is geleverd door dokter Manuel Guzman uit Madrid.
Hij pakte kankercellen van muizen, kweekte die op, diende cannabis toe en de kankercellen werden geremd in hun groei. Cannabis kan een noodrem bij kanker leveren.

Bij onderzoek op mensen bleek dat de bloedtoevoer naar de tumor stop gezet werd en zo de tumor afstierf. Dat is WETENSCHAPPELIJK onderzocht.
Het bewijs staat hier. Waar is uw tegenbewijs? Of denk je dat roepen "niet waar" voldoet op een forum als dit?



Door dit onderzoek werd cannabis gedecriminaliseerd in Spanje en omstreken. Verkoop mag niet, kweken voor eigen gebruik wel. Wat de normaliteit zelf zou moeten zijn in een vrije verlichte maatschappij.

Laatst gewijzigd door Het Verzet : 28 maart 2017 om 06:51.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2017, 06:57   #907
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Dan zegt ie mirakels bestaan niet. Ik heb verhalen van terminale zieken die bij een sjamaan gingen en zich opnieuw lieten onderzoeken bij de dokter en "miraculeus" genezen waren. Ze bestaan wel, maar de magische wereld wordt vervolgd. Want alles wat anders is mag niet zijn tenzij je in nitwit ideologieën gelooft. Als ze kunnen neerkijken op U mag het, maar geef jij ze het nakijken en moeten ze toegeven verkeerd geweest te zijn al die jaren? Dat nooit.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2017, 08:41   #908
jad°relen°ir
Staatssecretaris
 
jad°relen°ir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2016
Berichten: 2.831
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Serieus? Leg eens uit hoe dat dan werkt.

Ik ben benieuwd!
Wel geertvdb, het gaat als volgt..
Toen op een nacht professor Hatt in een diepe slaap verzonken was, verschenen er twee elfjes en één kabouterdraakje. Erg lief en schattig (ge kunt het u niet voorstellen), maar ook wat ondeugend; want op het voorhoofd van professor Hatt schreven en brandden ze met vuur de volgende woorden: OR51B4 zal ruikende zijn!
Toen de professor de dag nadien in zijn labo toekwam, merkte zijn bevallige assistente de merkwaardige spreuk en vroeg om meer uitleg. Uiteraard, verstrooid als een professor kan zijn, had hij nog niet in de spiegel gekeken en wist niet wat zij zag. Maar bijzonder geboeid door de woorden, trachtte hij samen met haar het raadsel op te lossen, toen plots het licht tot hem scheen. Hij haastte zich naar zijn microscoop, smeet daar enkele darmkankercellen onder en keek.. én hij zag ! Warempel, die kanker heeft receptoren die geurgevoelig zijn..!
En de wijze woorden waren nog niet uitgesproken toen op de vensterbank een lieveheersbeestje neerdaalde met een takjes vol ligusterbloemen op zijn rug. Dat kan geen toeval zijn, kirde de assistente met groot jolijt. De professor nam het bosje bloemen en met bruut geweld sloeg hij de kankercellen tot moes. En wat bleek..? De kanker werd zelf ziek, eerst vertraagde hij, de wildgroei werd afgeremd en uiteindelijk werden de cellen zelfs gedood.. Een mirakel..!!
En de pret kon niet op, want plots sprak een witte muis tot hun en zei: "Ik heb menselijke darmkanker, propt mij vol met bloemen en ik zal genezen!" De assistente tilde zijn staartje, de professor ramde enkele bloemen in het muizengaatje en het beestje leefde nog vele jaren lang en gelukkig.......
Beide onderzoekers wisten met hun euforie geen blijf en in extase schreven ze een heus artikel dat in PlosOne werd gepubliceerd.. een nieuwe stap in de bestrijding van kanker..!

Waarschijnlijk, beste geertvdb, heb jij hierboven enkel maar gelezen dat cannabis mogelijks cannabis kan cannabiseren door het te mengen met gecannabiste stoffen waarmee men cannabis zou kunnen cannabissen. Maar dat is niet erg, hoor.

Over cannabis gesproken.. ik heb getracht professor Taxus te bereiken met cannabis-damp-signalen (je weet wel, de moderne opvolger van rooksignalen), doch hij heeft nog niet weder gecommuniceerd.

Nu.. als jij toch zo overtuigd bent van je gelijk, kan je die lieve onderzoekers dan niet even duidelijk maken dat ze hun tijd, geld en moeite verspillen met al die onderzoeken..? Gewoon roepen dat mirakels niet bestaan, dat ze in irrelevante illusies geloven en dat plantjes enkel ziek maken......!

Opgelet trouwens, de zon schijnt niet enkel in mijn hoofd.. dus als je straks met je blote bolletje buiten te lang hebt rondgelopen, pluk dan wat aloë vera.. een geelgestipte groene eenhoorn wist me namelijk te vertellen dat het sap ervan helpt bij brandwondjes..

Daa-aaag..

Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 28 maart 2017 om 08:42.
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2017, 14:52   #909
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.843
Standaard

Nog even ter info

https://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_(internet)
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2017, 15:04   #910
JimmyB
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 17 oktober 2012
Berichten: 7.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Is dat dan iemand die geen links kan plaatsen?
JimmyB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2017, 17:59   #911
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.843
Standaard

De oorlog is blijkbaar alleen maar plaatselijk.....een junk mag zelfs blijven functioneren....zolang het uiteraard maar over harddrug Alcohol gaat blijft het plezant.

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170328_02804607
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2017, 18:54   #912
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Het bewijs is geleverd door dokter Manuel Guzman uit Madrid.
Hij pakte kankercellen van muizen, kweekte die op, diende cannabis toe en de kankercellen werden geremd in hun groei. Cannabis kan een noodrem bij kanker leveren.

Bij onderzoek op mensen bleek dat de bloedtoevoer naar de tumor stop gezet werd en zo de tumor afstierf. Dat is WETENSCHAPPELIJK onderzocht.
Het bewijs staat hier. Waar is uw tegenbewijs? Of denk je dat roepen "niet waar" voldoet op een forum als dit?



Door dit onderzoek werd cannabis gedecriminaliseerd in Spanje en omstreken. Verkoop mag niet, kweken voor eigen gebruik wel. Wat de normaliteit zelf zou moeten zijn in een vrije verlichte maatschappij.
Ja ja ja! Ik ken dat onderzoek!

Ik heb in een andere thread op die link geklikt. En wat bleek. Dat stond vol woorden als 'it may indicate that ... '

Weet ge wat dat betekent in de geneeskunde?

Dat betekent NIETS!!!!!

Hoeveel keer moet ik u dat uitleggen? Mirakels bestaan niet! Wonderen bestaan niet, hokus pokus bestaat niet!
Zijn jullie kinderen of volwassenen?

Het nieuws niet gevolgd? Er is net uitgekomen dat een 'wonderdokter' van de KU Leuven al 2 jaar in stilte weggestuurd is. Omdat zijn wonderdrankjes niet werkten. En dat was niet eens op muizen, maar op mensen getest!

Wake up!

Hoe is dat mogelijk dat jullie in die nonsens geloven? Jullie geloven ook in homeopathie of wat??
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2017, 18:56   #913
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Wel geertvdb, het gaat als volgt..
Toen op een nacht professor Hatt in een diepe slaap verzonken was, verschenen er twee elfjes en één kabouterdraakje. Erg lief en schattig (ge kunt het u niet voorstellen), maar ook wat ondeugend; want op het voorhoofd van professor Hatt schreven en brandden ze met vuur de volgende woorden: OR51B4 zal ruikende zijn!
Toen de professor de dag nadien in zijn labo toekwam, merkte zijn bevallige assistente de merkwaardige spreuk en vroeg om meer uitleg. Uiteraard, verstrooid als een professor kan zijn, had hij nog niet in de spiegel gekeken en wist niet wat zij zag. Maar bijzonder geboeid door de woorden, trachtte hij samen met haar het raadsel op te lossen, toen plots het licht tot hem scheen. Hij haastte zich naar zijn microscoop, smeet daar enkele darmkankercellen onder en keek.. én hij zag ! Warempel, die kanker heeft receptoren die geurgevoelig zijn..!
En de wijze woorden waren nog niet uitgesproken toen op de vensterbank een lieveheersbeestje neerdaalde met een takjes vol ligusterbloemen op zijn rug. Dat kan geen toeval zijn, kirde de assistente met groot jolijt. De professor nam het bosje bloemen en met bruut geweld sloeg hij de kankercellen tot moes. En wat bleek..? De kanker werd zelf ziek, eerst vertraagde hij, de wildgroei werd afgeremd en uiteindelijk werden de cellen zelfs gedood.. Een mirakel..!!
En de pret kon niet op, want plots sprak een witte muis tot hun en zei: "Ik heb menselijke darmkanker, propt mij vol met bloemen en ik zal genezen!" De assistente tilde zijn staartje, de professor ramde enkele bloemen in het muizengaatje en het beestje leefde nog vele jaren lang en gelukkig.......
Beide onderzoekers wisten met hun euforie geen blijf en in extase schreven ze een heus artikel dat in PlosOne werd gepubliceerd.. een nieuwe stap in de bestrijding van kanker..!

Waarschijnlijk, beste geertvdb, heb jij hierboven enkel maar gelezen dat cannabis mogelijks cannabis kan cannabiseren door het te mengen met gecannabiste stoffen waarmee men cannabis zou kunnen cannabissen. Maar dat is niet erg, hoor.

Over cannabis gesproken.. ik heb getracht professor Taxus te bereiken met cannabis-damp-signalen (je weet wel, de moderne opvolger van rooksignalen), doch hij heeft nog niet weder gecommuniceerd.

Nu.. als jij toch zo overtuigd bent van je gelijk, kan je die lieve onderzoekers dan niet even duidelijk maken dat ze hun tijd, geld en moeite verspillen met al die onderzoeken..? Gewoon roepen dat mirakels niet bestaan, dat ze in irrelevante illusies geloven en dat plantjes enkel ziek maken......!

Opgelet trouwens, de zon schijnt niet enkel in mijn hoofd.. dus als je straks met je blote bolletje buiten te lang hebt rondgelopen, pluk dan wat aloë vera.. een geelgestipte groene eenhoorn wist me namelijk te vertellen dat het sap ervan helpt bij brandwondjes..

Daa-aaag..
Wow, dit is zo'n lage kwaliteit!

Als gij hier al stoned zit te posten, stapt gij ook in uw auto in deze staat?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2017, 19:01   #914
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ja ja ja! Ik ken dat onderzoek!

Ik heb in een andere thread op die link geklikt. En wat bleek. Dat stond vol woorden als 'it may indicate that ... '

Weet ge wat dat betekent in de geneeskunde?

Dat betekent NIETS!!!!!

Hoeveel keer moet ik u dat uitleggen? Mirakels bestaan niet! Wonderen bestaan niet, hokus pokus bestaat niet!
Zijn jullie kinderen of volwassenen?

Het nieuws niet gevolgd? Er is net uitgekomen dat een 'wonderdokter' van de KU Leuven al 2 jaar in stilte weggestuurd is. Omdat zijn wonderdrankjes niet werkten. En dat was niet eens op muizen, maar op mensen getest!

Wake up!

Hoe is dat mogelijk dat jullie in die nonsens geloven? Jullie geloven ook in homeopathie of wat??
In jouw geval beveel ik zeker het verder gebruik van Risperdal aan.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2017, 19:40   #915
jad°relen°ir
Staatssecretaris
 
jad°relen°ir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2016
Berichten: 2.831
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Wow, dit is zo'n lage kwaliteit!

Als gij hier al stoned zit te posten, stapt gij ook in uw auto in deze staat?
Een reactie zoals ik had verwacht..
Ter info.. niet dat het u zal interesseren, maar lees het toch maar: ik ben afgelopen maand nog niet stoned geweest.... zo, nu heb je weer wat nieuws om op de man te spelen..

En het is mij trouwens al lang duidelijk dat het niet uitmaakt in welke bewoording hier iets neergeschreven wordt.. hoge of lage kwaliteit.. dus waarom nog moeite doen..? Jij gelooft in niets en enkel jouw ervaringen zijn relevant. Anderen hier zijn leugenaars, losers en marginalen. En daar houdt gij u dan mee bezig. Een echte held ben je..

Kom, maak je zelf eens echt nuttig en ga (om te beginnen, lol) tegen professor Hatt leuteren over jouw idee omtrent kankerbestrijding.. dan kan die man nog iets nuttigs doen met zijn leven in plaats van geurstofjes op darmkankercellen los te laten.

Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 28 maart 2017 om 19:47.
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2017, 20:01   #916
jad°relen°ir
Staatssecretaris
 
jad°relen°ir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2016
Berichten: 2.831
Standaard

Trouwens.. als een onderzoek aantoont 'dat er indicaties zijn...' dan zou ik net denken: doe nog wat meer onderzoek.. pluis het verder uit. Maar een verbod hier en daar houdt deftig onderzoek tegen natuurlijk....
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2017, 20:10   #917
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Een reactie zoals ik had verwacht..
Ter info.. niet dat het u zal interesseren, maar lees het toch maar: ik ben afgelopen maand nog niet stoned geweest.... zo, nu heb je weer wat nieuws om op de man te spelen..

En het is mij trouwens al lang duidelijk dat het niet uitmaakt in welke bewoording hier iets neergeschreven wordt.. hoge of lage kwaliteit.. dus waarom nog moeite doen..? Jij gelooft in niets en enkel jouw ervaringen zijn relevant. Anderen hier zijn leugenaars, losers en marginalen. En daar houdt gij u dan mee bezig. Een echte held ben je..

Kom, maak je zelf eens echt nuttig en ga (om te beginnen, lol) tegen professor Hatt leuteren over jouw idee omtrent kankerbestrijding.. dan kan die man nog iets nuttigs doen met zijn leven in plaats van geurstofjes op darmkankercellen los te laten.
Och, de man weet niet eens wat homeopathie is. Hij doelt op fytotherapie. Verder heeft hij waarschijnlijk nog nooit van penicilline gehoord. Of hij gelooft er niet in, dat kan ook.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2017, 21:15   #918
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Een reactie zoals ik had verwacht..
Ter info.. niet dat het u zal interesseren, maar lees het toch maar: ik ben afgelopen maand nog niet stoned geweest.... zo, nu heb je weer wat nieuws om op de man te spelen..

En het is mij trouwens al lang duidelijk dat het niet uitmaakt in welke bewoording hier iets neergeschreven wordt.. hoge of lage kwaliteit.. dus waarom nog moeite doen..? Jij gelooft in niets en enkel jouw ervaringen zijn relevant. Anderen hier zijn leugenaars, losers en marginalen. En daar houdt gij u dan mee bezig. Een echte held ben je..

Kom, maak je zelf eens echt nuttig en ga (om te beginnen, lol) tegen professor Hatt leuteren over jouw idee omtrent kankerbestrijding.. dan kan die man nog iets nuttigs doen met zijn leven in plaats van geurstofjes op darmkankercellen los te laten.
Laat mij het heel duidelijk uitleggen.

Gij gelooft in iets. De bewijs last ligt dus bij u. Akkoord?

In de geschiedenis van de geneeskunde, hoeveel keer hebben er al onderzoekers beweerd dat ze een mirakeloplossing hebben gevonden, dat ze kanker kunnen genezen?

Héél véél!

Hoeveel van die beweringen bleken gebakken lucht te zijn?

Allemaal!

ALLEMAAL!

En gij begint hier te janken dat de schuld dat ik u niet geloof ... bij mij ligt??


De schuld ligt bij u! Gij probeert mij wijs te maken dat mirakels bestaan, en het erge is, ge gelooft zelf de leugens de ge mij probeert wijs te maken!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2017, 21:30   #919
jad°relen°ir
Staatssecretaris
 
jad°relen°ir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2016
Berichten: 2.831
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Laat mij het heel duidelijk uitleggen. (...)
Gij beweert dat cannabis de grootste boecht is, ik toon u het tegendeel. Gij wilt het niet zien. Cannabis-vreemd als je bent. En goed, ik wil nog meegaan met het idee dat cnb boecht 'kan' zijn, maar daar stopt het dan. Teveel is teveel en te jong te jong. Dat weet ieder.

Gij beweert dat geen enkele plant kan bijdragen aan de strijd tegen kanker. Ik toon u een wetenschappelijk onderzoek dat het tegendeel toont en weer wilt gij het niet zien. De link naar het onderzoek door Hatt staat er hé.. En taxus-snoeisel wordt nog steeds opgehaald.. 't zal toch niet enkel zijn omdat er geld aan te verdienen valt hé..? 't Zou wel lucratief zijn van al die universitaire onderzoekers.

En ja.. jij klikt niet op linken.. jij wil geen citaten lezen.. mensen moeten maar in eigen woorden schrijven.. blabla.. als ge het klein kind uithangen wilt.. doe maar, maar dan niet komen 'janken' dat de kwaliteit van de reacties navenant is.

Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 28 maart 2017 om 21:34.
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2017, 05:08   #920
strijkijzer
Gouverneur
 
Geregistreerd: 27 februari 2016
Berichten: 1.030
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
De oorlog is blijkbaar alleen maar plaatselijk.....een junk mag zelfs blijven functioneren....zolang het uiteraard maar over harddrug Alcohol gaat blijft het plezant.

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170328_02804607
Die mens heeft me vorig jaar bijna van het voetpad gereden toen hij in een tweezitter uit een ondergrondse parking kwam gesjeest zonder oog te hebben voor de zwakke weggebruikers. In Antwerpen telt alleen de auto mee. Al de rest is voor de show.
strijkijzer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:00.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be