Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 februari 2018, 15:24   #121
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Je hebt gelijk …. voor 50 procent.
Het klopt volledig dat veel te danken is aan de actie van verenigde burgers.
Maar dat betekent niet dat sommige verenigingen kunnen ontaarden in maffieuse toestanden. Ze gaan dan zelfs zover om zich boven de wet te stellen.

Wat is wel 100 procent juist:
het middenveld is belangrijk, maar de verkiezingen zijn dubbel zo belangrijk.
Wetten en overheidsbeleid worden afgetoetst in het parlement, en niet in schimmige vergaderingen, al dan niet in Poupehan.

Allez zeg, ge moet uzelf nogal hoog inschatten om uzelf te benoemen tot pijler van de democratie.

Als democratie uitsluitend maar betekent dat er wantoestanden vermeld worden maar er niet wordt op gereageerd dan is er geen democratie Schoof.
Mij dunkt dat jij ook alleen maar wil zien wat er in uw kraam past.
Het sociale middenveld bij monde van vakbonden mag uiteraard aan politiek doen maar dan moet het eerlijke politiek blijven.
KB's die toch omzeild worden; zoals ik hier voren in deze topic reeds vermeldde; is niet aan politiek doen maar zijn zuivere maffia-praktijken.
Ge kunt verder rond de pot draaien maar deze benadering is geen vernieuwing voor wat betreft de politieke zeden.
Je kunt vaststellen zoveel je wilt maar het is gebeurd en best kraait er nooit een haan over. Dat zijn de feiten.
De rest is proza van dezen die via woordenkramerij en vele beloften hun doel trachten te bereiken. Veel eerlijker zou zijn dat ze konden toegeven dat er smeerlapperij gebeurde. Misschien een belofte (?????) dat het niet meer zou gebeuren? Maar zelfs dit weinige kan niet.
Wij zijn vrienden van mekaar is het motto. Vandaag knijp ik mijn ogen dicht en morgen doe jij dat ook wel zeker?
En nee Schoof; de N-VA was toen nog geen betrokken partij in de jobkesdans. Niemand is ooit betrokken partij geweest trouwens.
Dat rechts nu bezig is met de eliminatie van links is prijzenswaardig maar ik moet ermee lachen. Rechts heeft altijd hetzelfde gedaan. En links wist het maar heeft ook nooit partij getrokken voor de slachtoffers. Vandaag gij en morgen is het mijn beurt.
Ik maak er mij niet druk meer over.
Politiek bezorgt de jobkes aan de favorieten maar trekt zich niks aan van degenen die ze benadelen. Die hebben gewoon pech gehad.
Zo simpel is machtsmisbruik.

Laatst gewijzigd door werkman : 19 februari 2018 om 15:35.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2018, 16:22   #122
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Ik maak er mij niet druk meer over.
Ik vraag me af hoeveel langer uw berichten nog gaan worden indien ge u wel ergens druk over maakt?
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2018, 19:59   #123
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Als de Panda zegt "allemaal zeer interessant", dan moet ge u vasthouden aan de takken van de bomen.
En inderdaad.
Klopt het niet wat hij zegt misschien ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2018, 20:17   #124
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Ik vraag me af hoeveel langer uw berichten nog gaan worden indien ge u wel ergens druk over maakt?


Dan begin ik aan een boek.
En ik vraag mij af hoeveel nietszeggende braaksels U nog zal presteren op dit forum? Gelukkig zijn ze wel kort.
Maar de hondsdrollen die U uitsluitend gebruikt; bij gebrek aan beters; om personen te viseren zijn toch ook niet iets om deel te nemen aan een forum over politiek. Maar dat laat ik aan anderen over om er hun mening over te vormen. Probeer ze over "De Schelde" te gooien.

Laatst gewijzigd door werkman : 19 februari 2018 om 20:20.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be