Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 13 juni 2004
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 13 juni 2004 In dit forum kun je debatteren over de verkiezingsuitslagen.

 
 
Discussietools
Oud 21 juni 2004, 18:37   #81
Thomas Hx
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 4.701
Stuur een bericht via MSN naar Thomas Hx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Heynderickx
Ik ga even een kleine randopmerking geven: De regering is nog niet gevormd, en de onderhandelingen zijn nog niet bezig. Dus voorlopig heeft het Vlaams Kartel hun woord nog niet gebroken. Dat kan je maar pas zeggen de dag dat de regering aantreedt.

Thomas
Vreemd is wel dat de persoon die van de splitsing B-H-V het leidmotiv van zijn verkiezingscampagne maakte, nu die regering aan het vormen is.
Ik herinner Yves Leterme even aan zijn woorden : wij stappen niet in een Vlaamse regering vooraleer B-H-V gesplitst is. Waarop de VLD in paniek geraakte en Guy met de grote chaos-theorie kwam aanzetten.
Benieuwd of Leterme woord houdt ? Of was dat splitsingsargument een pure tjevenstreek?
De formatieronde is nog niet begonnen, dus hij kon het moeilijk al geeist hebben. Eens hij begint te formateren en de informatie is afgesloten moet hij onmiddellijk zijn eisen kenbaar maken. CD&V|N-VA zit daarvoor in een schitterende situatie. Zij kunnen nu als ze willen Vlaanderen een aantal maanden desnoods onbestuurbaar maken omwille van hun communautaire eisen.

ik ben daar echter geen voorstander van.
__________________
christelijke humanist en centrum-democraat
Thomas Hx is offline  
Oud 21 juni 2004, 21:50   #82
Koenraad Maesschalck
Banneling
 
 
Koenraad Maesschalck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 november 2002
Berichten: 2.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Miet Smet liet enkele minuten geleden op Canvas kort en duidelijk verstaan waarom het Vlaams Blok niet mag meeregeren: omdat het België wil splitsen. Boem, baf!


Waarom heeft de partij van Miet Smet dan geen probleem om een 'Vlaams' kartel te vormen met de N-VA, die als eerste programmapunt hetzelfde nastreefde?

Ik zou mij inderdaad ook ernstige vragen stellen als ik een N-VA'er was. Leterme deed eerder al dezelfde uitspraak als Smet.
Koenraad Maesschalck is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be