Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 december 2018, 05:01   #1501
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Neen hoor, als ze niets doen is de kans groot dat de situatie wordt zoals ze eind 2005 was: controle door de PA (exclusief het luchtruim, maar indien ze braaf blijven zou dat op termijn ook wel worden opengesteld) en Israël dat er eigenlijk zo weinig mogelijk mee te maken wil hebben.
Geen dag is wat Israel doet acceptabel!
de PA werkt samen met Israel en de VS en krijgt er geld van. Er is dus geen enkel vertrouwen in de PA onder gazanen.
En natuurlijk wil Israel dat ze braaf hun lot ondergaan in de door hen gecreëerde gevangenis.

Israel verdient geld aan de huidige situatie - en heeft strategische belangen.
Die blijven , ook wanneer ze braaf zijn, die blokkade stopt niet.
Het is overigens vooral Israel dat veel te ver is doorgeslagen en braaf moet zijn.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2018, 07:33   #1502
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.263
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Dan is het dus geen treiteren wat ze doen , omdat het doel heel anders is .
De treiteraars willen Israël niet dwarszitten?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2018, 07:37   #1503
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.263
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
De meeste leiders van Hamas krijgen om de paar maand een drone bom op hun kop. Echt luxe zou ik het leven niet noemen als je bekend staat als een kopman bij Hamas. Laat het duidelijk zijn dat ik tegen Hamas ben (al begrijp ik waarom ze uit de grond gestampt werden eind jaren '80), maar 'n luxe leven en Hamas gaan niet tesamen.
Mid jaren 80 is Hamas opgericht door een agressieve afsplitsing van de Moslimbroeders.
De meeste "middenkadertjes" van Hamas (en andere terreurorganisaties) krijgen regelmatig ongewenst Israëli speelgoed op hun kop.

De grote bonzen en geldronselaars blijven buiten schot.
Israël heeft maar al te goed door als ze zulke figuren uitschakelen, dat het diplomatiek teveel repercussies heeft
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2018, 22:55   #1504
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Mid jaren 80 is Hamas opgericht door een agressieve afsplitsing van de Moslimbroeders.
De meeste "middenkadertjes" van Hamas (en andere terreurorganisaties) krijgen regelmatig ongewenst Israëli speelgoed op hun kop.

De grote bonzen en geldronselaars blijven buiten schot.
Israël heeft maar al te goed door als ze zulke figuren uitschakelen, dat het diplomatiek teveel repercussies heeft
87 en waarom liquideren ze dan toch kopstukken, beste maddix?
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2018, 00:49   #1505
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.263
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
87 en waarom liquideren ze dan toch kopstukken, beste maddix?
Wie zijn "ze" in dit geval? P A figuren die Hamasianen opblazen en visa versa en dan beweren dat de Mossad het gedaan heeft?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2018, 16:17   #1506
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
De treiteraars willen Israël niet dwarszitten?
Klopt , ze willen van de blokkade af . Het hele woord treiteren insinueert weer dat er verder niets aan de hand is
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2018, 21:19   #1507
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.263
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Klopt , ze willen van de blokkade af . Het hele woord treiteren insinueert weer dat er verder niets aan de hand is
Treiteren =Rottigheid uithalen ten nadele van iemand met het doel diegene dwars te zitten

Dat wil zeggen dat er genoeg aan de hand is. En alle betrokken partijen treiteren erop los. Alleen trekt u partij voor de vrijheidsstrijders en is ieder andere betrokkene een misdadiger, een schurftige hond, een ongelovige klootzak, enzoverder.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2018, 16:08   #1508
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.664
Standaard

Ik hoor veel wat ik nog nooit heb gezegd "een ongelovige klootzak" ????

Wat ik zeg is dat Israel crimineel bezig is , en niet iedere andere partij dan de Palestijnen.
Het onder controle houden van Gaza heeft alles te maken met het doorgaan met de bouw van nieuwe nederzettingen. Een vrij Gaza gaat zich gegarandeerd met de westbank bemoeien en de bouw van die nederzettingen dwarsbomen.

Expansie gaat voor veiligheid in het beleid van de Israëlische regering.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2018, 16:14   #1509
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Geen dag is wat Israel doet acceptabel!
de PA werkt samen met Israel en de VS en krijgt er geld van. Er is dus geen enkel vertrouwen in de PA onder gazanen.
En natuurlijk wil Israel dat ze braaf hun lot ondergaan in de door hen gecreëerde gevangenis.

Israel verdient geld aan de huidige situatie - en heeft strategische belangen.
Die blijven , ook wanneer ze braaf zijn, die blokkade stopt niet.
Het is overigens vooral Israel dat veel te ver is doorgeslagen en braaf moet zijn.
Wat de enige oplossing is.

Met degenen in Gaza die dit niet willen inzien, heb ik geen medelijden.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2018, 16:15   #1510
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Ik hoor veel wat ik nog nooit heb gezegd "een ongelovige klootzak" ????

Wat ik zeg is dat Israel crimineel bezig is , en niet iedere andere partij dan de Palestijnen.
Het onder controle houden van Gaza heeft alles te maken met het doorgaan met de bouw van nieuwe nederzettingen. Een vrij Gaza gaat zich gegarandeerd met de westbank bemoeien en de bouw van die nederzettingen dwarsbomen.

Expansie gaat voor veiligheid in het beleid van de Israëlische regering.
Wat heeft Gaza in hemelsnaam te maken met de nederzettingen op de Westbank?

Hoe gaat een 'vrij Gaza' dat dwarsbomen?
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2018, 17:36   #1511
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.263
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Ik hoor veel wat ik nog nooit heb gezegd "een ongelovige klootzak" ????
Ge moet het niet schrijven om het duidelijk te maken.

Citaat:
Wat ik zeg is dat Israel crimineel bezig is , en niet iedere andere partij dan de Palestijnen.
U schrijft continue dat Israël een staat van criminelen is
Citaat:
Het onder controle houden van Gaza heeft alles te maken met het doorgaan met de bouw van nieuwe nederzettingen.
Geen Joodse nederzetting te vinden in Gaza.
Citaat:
Een vrij Gaza gaat zich gegarandeerd met de westbank bemoeien en de bouw van die nederzettingen dwarsbomen.
Dus, een "vrij Gaza" gaat de beperkte middelen die het zou kunnen hebben gebruiken om een veel sterkere, agressievere en vooral criminelere buurstaat te gaan bevelen. En u vraagt zich dan af waarom Israël doet wat het doet...
Citaat:
Expansie gaat voor veiligheid in het beleid van de Israëlische regering.
Nog steeds VEEL minder gelukte aanslagen op israël door vrijheidsstrijders.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2019, 22:18   #1512
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ge moet het niet schrijven om het duidelijk te maken.


U schrijft continue dat Israël een staat van criminelen is

Geen Joodse nederzetting te vinden in Gaza.
En toch heeft het met de bouw van nieuwe nederzettingen buiten Gaza te maken , the march of return , remember?

Citaat:
Dus, een "vrij Gaza" gaat de beperkte middelen die het zou kunnen hebben gebruiken om een veel sterkere, agressievere en vooral criminelere buurstaat te gaan bevelen. En u vraagt zich dan af waarom Israël doet wat het doet...
Dat vraag ik mij niet af.
U suggereert hier dat gazanen dan Israël zouden gaan aanvallen , dat is onzin , wat ze wel zouden doen is verzet tegen de huisuitzettingen gaan bieden , verzet dat als volledig legitiem gezien zal worden.

Citaat:
Nog steeds VEEL minder gelukte aanslagen op israël door vrijheidsstrijders.
Ze hadden er ook volledig van af kunnen zijn , ze zorgen immers zelf voor die aanslagen , ook voor de blokkade.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2019, 06:28   #1513
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.263
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
En toch heeft het met de bouw van nieuwe nederzettingen buiten Gaza te maken , the march of return , remember?
Hamas en PA, hand in hand terugkeren naar de gebieden die ingenomen waren door Jordanië en Egypte in 1948....

Citaat:
Dat vraag ik mij niet af.
U suggereert hier dat gazanen dan Israël zouden gaan aanvallen , dat is onzin , wat ze wel zouden doen is verzet tegen de huisuitzettingen gaan bieden , verzet dat als volledig legitiem gezien zal worden.
Ik suggereer niets. Ik vraag het u. Want dit is wat u schreef.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Atmosphere
Een vrij Gaza gaat zich gegarandeerd met de westbank bemoeien en de bouw van die nederzettingen dwarsbomen.
Hoe gaat Gaza zich moeien op een stuk wereld dat in effect een stukje Israël is? VN stijl, een boze brief sturen? Of in typisch vrijheidsstrijders bravoure, zoveel mogelijk slachtoffers maken , met welk wapen dan ook, van geworpen stenen tot geïmporteerde raketten?
Citaat:
Ze hadden er ook volledig van af kunnen zijn , ze zorgen immers zelf voor die aanslagen , ook voor de blokkade.
Dat is wat u hoopt, wenst.
Als we gaan vergelijken hoe het in de rest van het Midden Oosten gaat, dan zien we dat zowat elke stam de anderen wil onderdrukken, uitbuiten of uitroeien.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2019, 23:26   #1514
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Hamas en PA, hand in hand terugkeren naar de gebieden die ingenomen waren door Jordanië en Egypte in 1948....


Ik suggereer niets. Ik vraag het u. Want dit is wat u schreef.

Hoe gaat Gaza zich moeien op een stuk wereld dat in effect een stukje Israël is? VN stijl, een boze brief sturen? Of in typisch vrijheidsstrijders bravoure, zoveel mogelijk slachtoffers maken , met welk wapen dan ook, van geworpen stenen tot geïmporteerde raketten?


Dat is wat u hoopt, wenst.
Als we gaan vergelijken hoe het in de rest van het Midden Oosten gaat, dan zien we dat zowat elke stam de anderen wil onderdrukken, uitbuiten of uitroeien.
Hier klopt ook geen bal van , maar goed, En waarom zou
de rest van het midden Oosten hetzelfde zijn?

De bouw van nederzettingen dwarsbomen is iets heel anders als Israël aanvallen!! Die nederzettingen bevinden zich niet in Israël.
Vrijheidsstrijders proberen niet zo veel mogelijk slachtoffers te maken , ze proberen proportioneel te reageren , ze proberen dus net zo veel slachtoffers te maken als Israël doet.
Nooit gehoord van "getting even" ?

Overigens, als je vrijheidsstrijders hun vrijheid geeft zijn het geen vrijheidsstrijders meer.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”

Laatst gewijzigd door atmosphere : 2 januari 2019 om 23:27.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2019, 23:46   #1515
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Wat heeft Gaza in hemelsnaam te maken met de nederzettingen op de Westbank?
Heel veel ! Er wonen ook Palestijnen , net als in Gaza en er is jaren lang onderhandeld over het samen voegen van de Palestijnse gebieden.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”

Laatst gewijzigd door atmosphere : 2 januari 2019 om 23:48.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2019, 01:06   #1516
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.263
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Hier klopt ook geen bal van , maar goed
Ah, wat klopt er niet dan. Hebben Jordanië en Egypte geen Palestijnse gebieden ingepalmd tijdens de eerste invasie van Israël door de Arabische Liga?
Gaan de PA en Hamas dan nooit hand in hand kunnen wandelen?
Citaat:
En waarom zou de rest van het midden Oosten hetzelfde zijn?
Waarom zou het anders zijn?
Citaat:
De bouw van nederzettingen dwarsbomen is iets heel anders als Israël aanvallen!! Die nederzettingen bevinden zich niet in Israël.
Israël heeft daar een ander idee over. Ik dacht dat het wel duidelijk is dat de " Israëlfans" hier al lang en breed duidelijk gemaakt hebben dat:
  • De nederzettingspolitiek in op de Westelijke Jordaanoever een smerig
  • spelletje is.
  • De Westelijke Jordaanoever de facto Israël geworden is.
Citaat:
Vrijheidsstrijders proberen niet zo veel mogelijk slachtoffers te maken , ze proberen proportioneel te reageren , ze proberen dus net zo veel slachtoffers te maken als Israël doet.
Nooit gehoord van "getting even" ?
Verwar nooit uw wensen met realiteit.
De enige reden waarom er niet meer doden vallen binnen Israël door terreurdaden is omdat Israël HEEL VEEL moeite doet om dat te voorkomen, en ja, ook door harde maatregelen door de strot van onschuldigen te rammen.
Citaat:
Overigens, als je vrijheidsstrijders hun vrijheid geeft zijn het geen vrijheidsstrijders meer.
De vrijheid aanslagen te plegen in het buitenland... tof.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2019, 09:17   #1517
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Heel veel ! Er wonen ook Palestijnen , net als in Gaza en er is jaren lang onderhandeld over het samen voegen van de Palestijnse gebieden.
Vooral mijn tweede vraag was belangrijk: wat gaat een 'vrij Gaza' veranderen aan de situatie in de Westbank?
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2019, 09:51   #1518
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.086
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Vooral mijn tweede vraag was belangrijk: wat gaat een 'vrij Gaza' veranderen aan de situatie in de Westbank?

Zouden de fantasten eigenlijk al een werkbare oplossing hebben voor het kleine probleempje dat de enige mogelijke landverbinding/transportweg van Gaza helemaal door de Sinai loopt, doorheen Jordanië moet en dan daar de grens met Israël/westbank moet via een crossing ?
Gaan Egypte en Jordanië daar veel zin in hebben om dat toe te laten ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2019, 16:54   #1519
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Vooral mijn tweede vraag was belangrijk: wat gaat een 'vrij Gaza' veranderen aan de situatie in de Westbank?
Het zal het "seperation policy" van Israel ondermijnen !
Citaat:
The document “Procedure for Settlement in the Gaza Strip by Judea and Samaria Area Residents, December 2010”,
which was provided to Gisha in April 2012, begins as follows: “In
2006, a decision was made to introduce a policy of separation between the Judea and Samaria Area and the Gaza Strip
in light of Hamas’ rise to power in
the Gaza Strip. The policy currently
in effect is aimed at reducing travel between the areas”.
één van de doelen van het beleid is te voorkomen dat families zich herenigen
in de westbank. Het is juist de bedoeling dat men van de westbank naar Gaza verhuist.
O.a. om die reden beperkt men de freedom of movement van gazanen.
Maar er is veel meer over te zeggen : http://www.gisha.org/UserFiles/File/...osheet-ENG.pdf

Hieruit blijkt ook direct dat het idee dat Gaza niets met de westbank van doen heeft onzin is. Dat Israel dat graag wil is iets anders.
De plannen in de westbank lopen groot gevaar wanneer gaza vrij zou zijn , dat lijkt mij evident.

Daarom moet de blokkade worden voortgezet , en niet alleen vanwege vuurpijlen
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2019, 17:20   #1520
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ah, wat klopt er niet dan. Hebben Jordanië en Egypte geen Palestijnse gebieden ingepalmd tijdens de eerste invasie van Israël door de Arabische Liga?
Gaan de PA en Hamas dan nooit hand in hand kunnen wandelen?

Waarom zou het anders zijn?

Israël heeft daar een ander idee over. Ik dacht dat het wel duidelijk is dat de " Israëlfans" hier al lang en breed duidelijk gemaakt hebben dat:
  • De nederzettingspolitiek in op de Westelijke Jordaanoever een smerig
  • spelletje is.
  • De Westelijke Jordaanoever de facto Israël geworden is.

Verwar nooit uw wensen met realiteit.
De enige reden waarom er niet meer doden vallen binnen Israël door terreurdaden is omdat Israël HEEL VEEL moeite doet om dat te voorkomen, en ja, ook door harde maatregelen door de strot van onschuldigen te rammen.

De vrijheid aanslagen te plegen in het buitenland... tof.
De realitet is vooral dat Israel de veruit meeste doden op haar geweten heeft. Uw vermeende "zo veel mogelijk burger slachtoffers door vrijheidsstrijders"claim , staat hiermee in schril contrast .
Dat men eigenlijk veel meer doden zou willen veroorzaken is slechts een theorie die bovendien voorbij gaat aa de realiteit van de omstandigheden waaronder men in Gaza moet leven.

U doet altijd net of vrijheidsstrijders gewoon voor de kat z'n kut aanslagen plegen . Het zijn ook echt vrijheidsstrijders , meer dan ooit
Wanneer je mensen hun vrijheid ontneemt zullen sommigen van hen gaan strijden om het terug te krijgen , dat is overal en altijd zo.

Wat jullie eigenlijk steeds betogen is dat het vooral niets van doen heeft met het verkrijgen van hun vrijheid
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be