Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Rechts
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Rechts Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond rechtse thema's.
Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 augustus 2005, 18:39   #1
panzer
Provinciaal Gedeputeerde
 
panzer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 december 2004
Locatie: Hombeek (In Leuven tijdens de week op kot)
Berichten: 859
Standaard Waarom krijgen migranten eigenlijk meer??!!

INKOMSTEN RZOEZIE STIJGEN MET 5,16% TOT 1.223.490 € IN 2005

Sinds 2000 heeft Rzoezie meer dan 426.000 € aan extra subsidiering ontvangen


29.08.2005 - De problemen die zich al ettelijke jaren stellen met het beleid van de Marokkaanse jeugdclub Rzoezie noopte het College van Burgemeester en Schepenen in het recente verleden tot enkele straffe uitspraken. Zo moest het gedaan zijn met de ‘categoriale’ werking waarbij enkel op Marokkaanse of islamitische jongeren werd gefocust, moest het islamonderricht worden stopgezet en de Arabische taallessen afgeschaft.
Men zou ook de subsidies aan de jeugdclub terugschroeven en meer op gelijke hoogte brengen met de subsidies van de andere jeugdclubs van Mechelen. Eén en ander leidde eind vorig jaar zelfs tot een heuse persrel tussen de bestuursleden van Rzoezie en schepen Anciaux. Rzoezie zou in 2005 immers een paar duizend € minder ontvangen dan in 2004.
In zoverre zelfs dat Rzoezie in de begroting 2005 minder middelen inschreef dat hetgeen in de begroting van Mechelen voorzien was. Maar wat blijkt?

De inkomsten van Rzoezie stijgen in 2005 met 5,16% tot 1.223.490 €. Daarvan is 1.139.560 € of 93% afkomstig van allerhande subsidies. In 2005 krijgt Rzoezie van en via de stad Mechelen als voornaamste inkomsten:

Gewestsubsidies VDAB: 484.500 €
Subsidies gemeente: 289.000 €
Subsidies jeugdwerkbeleidsplan 138.425 €
Subsidies Europese Gemeenschap: 127.500 €
Subsidies sociale maribel: 68.760 €

Van de financiële gelijkschakeling met de andere Mechelse jeugdclubs is dus geen sprake. Integendeel, sinds de start van deze coalitie in 2000 is de subsidiering van Rzoezie effectief toegenomen met meer dan 426.000 €. Van deze toename alleen al kunnen de Vlaamse jeugdclubs slechts dromen.
De dreigementen van Rzoezie met protestacties hebben de angsthazen van de Mechelse coalitie doen kiezen voor de weg van de minste weerstand: strooien met het geld van de belastingbetaler om de linkse provocateurs en islamitische activisten rustig te houden. Ondertussen komen bv. de oudere Mechelaars financieel en maatschappelijk steeds meer in de verdrukking en voor hen is er dan geen geld meer.



Frank Creyelman
Gemeenteraadslid


Bron: Webstek Vlaams Belang - Mechelen.


Dit grenst nu toch wel aan het ongeloofwaardige!!! Hoe kan zoiets nog bestaan vandaag??!!
__________________
panzer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2005, 08:42   #2
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Op basis waarvan krijgt Rzoezi meer subsidies dan een Dhimmi-jeugdclub?

Men zou toch kunnen veronderstellen dat al die subsidies vasthangen aan bepaalde regeltjes?

(en wat doen die gasten met VEERTIG MILJOEN oude frankskes per jaar????)
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2005, 09:09   #3
PetSel
Gouverneur
 
PetSel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 augustus 2005
Berichten: 1.398
Stuur een bericht via MSN naar PetSel
Standaard

Oud nieuws , als je dat nog niet wist. Wrom denk je dat iedereen aan het wakker worden is. De tijden zijn aan het veranderen. En in 2016 barst de hel los.
__________________
Citaat:
If the enemy is in range so are you










PetSel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2005, 09:34   #4
panzer
Provinciaal Gedeputeerde
 
panzer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 december 2004
Locatie: Hombeek (In Leuven tijdens de week op kot)
Berichten: 859
Standaard

Oud nieuws ok, maar dit zijn toch wel zeer hallucinante bedragen hé. Inderdaad, wat doen die daar in godsnaam mee? Op een termijn van tien jaar voor al hun leden een huis zetten??
__________________
panzer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2005, 16:08   #5
PetSel
Gouverneur
 
PetSel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 augustus 2005
Berichten: 1.398
Stuur een bericht via MSN naar PetSel
Standaard

Bvb, of het geld doorgeven naar bepaalde mensen.
__________________
Citaat:
If the enemy is in range so are you










PetSel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2005, 22:10   #6
jjohanvdb
Gouverneur
 
jjohanvdb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2005
Berichten: 1.311
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door panzer
INKOMSTEN RZOEZIE STIJGEN MET 5,16% TOT 1.223.490 € IN 2005

Sinds 2000 heeft Rzoezie meer dan 426.000 € aan extra subsidiering ontvangen

29.08.2005 - De problemen die zich al ettelijke jaren stellen met het beleid van de Marokkaanse jeugdclub Rzoezie noopte het College van Burgemeester en Schepenen in het recente verleden tot enkele straffe uitspraken. Zo moest het gedaan zijn met de ‘categoriale’ werking waarbij enkel op Marokkaanse of islamitische jongeren werd gefocust, moest het islamonderricht worden stopgezet en de Arabische taallessen afgeschaft.
Men zou ook de subsidies aan de jeugdclub terugschroeven en meer op gelijke hoogte brengen met de subsidies van de andere jeugdclubs van Mechelen. Eén en ander leidde eind vorig jaar zelfs tot een heuse persrel tussen de bestuursleden van Rzoezie en schepen Anciaux. Rzoezie zou in 2005 immers een paar duizend € minder ontvangen dan in 2004.
In zoverre zelfs dat Rzoezie in de begroting 2005 minder middelen inschreef dat hetgeen in de begroting van Mechelen voorzien was. Maar wat blijkt?

De inkomsten van Rzoezie stijgen in 2005 met 5,16% tot 1.223.490 €. Daarvan is 1.139.560 € of 93% afkomstig van allerhande subsidies. In 2005 krijgt Rzoezie van en via de stad Mechelen als voornaamste inkomsten:

Gewestsubsidies VDAB: 484.500 €
Subsidies gemeente: 289.000 €
Subsidies jeugdwerkbeleidsplan 138.425 €
Subsidies Europese Gemeenschap: 127.500 €
Subsidies sociale maribel: 68.760 €

Van de financiële gelijkschakeling met de andere Mechelse jeugdclubs is dus geen sprake. Integendeel, sinds de start van deze coalitie in 2000 is de subsidiering van Rzoezie effectief toegenomen met meer dan 426.000 €. Van deze toename alleen al kunnen de Vlaamse jeugdclubs slechts dromen.
De dreigementen van Rzoezie met protestacties hebben de angsthazen van de Mechelse coalitie doen kiezen voor de weg van de minste weerstand: strooien met het geld van de belastingbetaler om de linkse provocateurs en islamitische activisten rustig te houden. Ondertussen komen bv. de oudere Mechelaars financieel en maatschappelijk steeds meer in de verdrukking en voor hen is er dan geen geld meer.



Frank Creyelman
Gemeenteraadslid

Bron: Webstek Vlaams Belang - Mechelen.


Dit grenst nu toch wel aan het ongeloofwaardige!!! Hoe kan zoiets nog bestaan vandaag??!!
Wat een demagogie! Als je Creyelman aandachtig leest, merk je dat hij zichzelf tegenspreekt. Volgens zijn eigen cijfers komt het gros van de subsidies van andere overheden dan het Mechels gemeentebestuur. Dan het gemeentebestuur beschuldigen van "strooien met het geld van de belastingbetaler" is niet ernstig. Bovendien zie ik niet direct in hoe "linkse provocateurs" die hoog oplopen met slogans als "ni dieu, ni maître" in éénzelfde organisatie zouden kunnen zitten als "islamitische activisten"... De heer Creyelman moet eens een cursus "Inleiding tot de politieke wetenschappen" volgen...
__________________
"Es darf nicht sein, dass letztendlich je die Frustrierten über das Schicksal [Flanderns] bestimmen" - Edmund Stoiber
jjohanvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2005, 07:10   #7
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Het gaat hem niet over demagogie johanvdb, het gaat hem over de cijfertjes. Of het geld nu binnenstroomt via de gemeentelijke kas, de europese kas, de vdab, of de sociale maribelkas: FEIT blijft dat die allochtonenclub veertig miljoen per jaar binnenrijft.

Wat was nu weer het plan van Anciaux? Geen "culturele" subsidies meer behalve indien er ook allochtone (lees bruine) leden in je clubje zitten?
Die veertig miljoen kan jij wel op je bil schrijven, tenzij je eerst op zoek gaat naar een hoofddoek! demagogie of geen demagogie![edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by circe on 16-09-2005 at 08:11
Reason:
--------------------------------

Het gaat hem niet over demagogie johanvdb, het gaat hem over de cijfertjes. Of het geld nu binnenstroomt via de gemeentelijke kas, de europese kas, de vdab, of de sociale maribelkas: FEIT blijft dat die allochtonenclub veertig miljoen per jaar binnenrijft.

Wat was nu weer het plan van Anciaux? Geen "culturele" subsidies meer behalve indien er ook allochtone (lees bruine) leden in je clubje zitten?
Die veertig miljoen kan jij wel op je bil schrijven, tenzij je eerst op zoek gaat naar een hoofddoek! demagogie of geen demagogie![/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Het gaat hem niet over demagogie johanvdb, het gaat hem over de cijfertjes. Of het geld nu binnenstroomt via de gemeentelijke kas, de europese kas, de vdab, of de sociale maribelkas: FEIT blijft dat die allochtonenclub veertig miljoen per jaar binnenrijft.

Wat was nu weer het plan van Anciaux? Geen "culturele" subsidies meer behalve indien er ook allochtone (lees bruine) leden in je clubje zitten?
Die veertig miljoen kan jij wel op je bil schrijven, demagogie of geen demagogie![/size]
[/edit]
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 16 september 2005 om 07:11.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2005, 14:13   #8
jjohanvdb
Gouverneur
 
jjohanvdb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2005
Berichten: 1.311
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Het gaat hem niet over demagogie johanvdb, het gaat hem over de cijfertjes. Of het geld nu binnenstroomt via de gemeentelijke kas, de europese kas, de vdab, of de sociale maribelkas: FEIT blijft dat die allochtonenclub veertig miljoen per jaar binnenrijft.

Wat was nu weer het plan van Anciaux? Geen "culturele" subsidies meer behalve indien er ook allochtone (lees bruine) leden in je clubje zitten?
Die veertig miljoen kan jij wel op je bil schrijven, tenzij je eerst op zoek gaat naar een hoofddoek! demagogie of geen demagogie!
Mannen dragen in de regel geen hoofddoek. Om meer subsidies binnen te rijven voor mijn kosmopolitische club heb ik wel mijn baard moeten laten groeien en loop ik nu ook rond met zo'n belachelijk moslimpotske op... Ik heb ook een djellaba aangeschaft, met een Arabische gekalligrafeerde tekst erop genaaid. De vertaling van de tekst luidt: "Stevaert, bin Laden, één front, één strijd!" Deze stap heet mij 40 miljoen extra subsidies opgeleverd.

Om mijn kansen op de arbeidsmarkt te verhogen en om mijn ruimdenkendheid aan te tonen, denk ik er ook aan mijn al te Vlaamse naam "Johan" om te vormen tot "Ali"...

Met behulp van een beetje ironie probeer ik julie dus te zeggen: jongens, jongens get a life!
__________________
"Es darf nicht sein, dass letztendlich je die Frustrierten über das Schicksal [Flanderns] bestimmen" - Edmund Stoiber
jjohanvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2005, 14:16   #9
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.509
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jjohanvdb
Mannen dragen in de regel geen hoofddoek. Om meer subsidies binnen te rijven voor mijn kosmopolitische club heb ik wel mijn baard moeten laten groeien en loop ik nu ook rond met zo'n belachelijk moslimpotske op... Ik heb ook een djellaba aangeschaft, met een Arabische gekalligrafeerde tekst erop genaaid. De vertaling van de tekst luidt: "Stevaert, bin Laden, één front, één strijd!" Deze stap heet mij 40 miljoen extra subsidies opgeleverd.

Om mijn kansen op de arbeidsmarkt te verhogen en om mijn ruimdenkendheid aan te tonen, denk ik er ook aan mijn al te Vlaamse naam "Johan" om te vormen tot "Ali"...

Met behulp van een beetje ironie probeer ik julie dus te zeggen: jongens, jongens get a life!
Laten we hopen dat die ironie niet ernstig wordt...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:33.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be