Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Geschiedenis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Geschiedenis Van de Romeinen tot 9/11...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 juni 2011, 22:36   #1
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard De handel in menselijk leer





De handel in menselijk leer


Citaat:
The infamous Saint-Just, when at the height of his p ower during the Reign of Terror, caused a young and beautiful girl, who had refused his advances, to be arrested and sent to the scaffold. After the execution he obtained possession of the body, flayed himself and had the skin tanned and made into a wastecoat, which he wore till the day of his death. The tannery of Meudon and its imitators carried on the process on an extensive scale, and must have made a good deal of money by tanning the skins of the victims of the Revolution for every sort of commercial purpose.
bron: http://www.devilspenny.com/2010/07/a...er-trade-1903/
Shoes of human leather
http://www.devilspenny.com/2010/01/s...man-skin-1879/




Elector Maurits van Saxen. Boek gebonden in menselijk leer. Saint Just

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 21 juni 2011 om 23:04.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2011, 22:53   #2
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard



Egmond !!!

Nu ist zottenkot weer compleet
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2011, 23:12   #3
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
The tannery of Meudon acquired considerable notoriety. A great number of books were bound with the leather turned out there, and Phillipe Egalite, Duke of Orleans, encouraged the tannery by wearing a pair of breeches made there with human skin at a ball in Palais-Royal. The republican General Beysser, who made himself a name by his ferocity in the wars of La Vundee, set the fashion of wearing similar trousers in the army, always wearing a pair at battles and at reviews.
bron: http://www.devilspenny.com/2010/07/a...er-trade-1903/

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 21 juni 2011 om 23:13.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2011, 00:12   #4
bgf324
Secretaris-Generaal VN
 
bgf324's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2008
Locatie: Rijks-Vlaanderen
Berichten: 21.712
Standaard

Ilse Koch



Ilse Koch was de vrouw van Karl Koch, de kampbaas van Buchenwald.
Ze werd beroemd, omdat na de bevrijding allerlei voorwerpen in het kamp gevonden werden die uit mensenhuis vervaardigd waren. Oa een aantal lampenkappen met getatoeerde huid.


Ze hield zich ook bezig met het krimpen en mummificeren van hoofden, zoals sommige indianenstammen dat deden:


Laatst gewijzigd door bgf324 : 22 juni 2011 om 00:14.
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2011, 07:00   #5
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Wacht even, is dit nou echt een soort historisch topic met slechts de helft aan ontoepasselijke plaatjes waar we dan een verband mee moeten leggen, of komt straks het nog minder subtiele standaardriedeltje weer langs?
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2011, 18:01   #6
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Egmond doe toch niet zo zot.
De oude boeken en manuscripten bestonden voornamelijk uit schapenhuid, niet uit mensenhuid. Hoe komt u daar toch op? En wat wilt u bereiken met te beweren dat het mensenhuid was?
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2011, 22:07   #7
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Ilse Koch



Ilse Koch was de vrouw van Karl Koch, de kampbaas van Buchenwald.
Ze werd beroemd, omdat na de bevrijding allerlei voorwerpen in het kamp gevonden werden die uit mensenhuis vervaardigd waren. Oa een aantal lampenkappen met getatoeerde huid.


Ze hield zich ook bezig met het krimpen en mummificeren van hoofden, zoals sommige indianenstammen dat deden:

Voor het eerst een bruikbare reactie van jou zijde.
Blijkbaar gaat de traditie van menselijk leer veel verder terug.
Ik ben bronnen aan het koppelen en intussen is men genoegzaam bekend met mijn theorie over de Europese adel en koningshuizen.
Men gebruikte kennelijk de horigen en lijfeigenen als een soort vee, goed genoeg voor leer om schoenen en kleding te maken.
Dat verklaart het geweld van de Franse Revolutie tegen de adel en de haat, en angst voor zwarten en zwarte overheersing.
Op een of andere manier worden witten tot vandaag opgevoed met het idee dat de zwarte hun vijand is zonder dat men beseft waar deze gedachte vandaan komt.
Inderdaad werk ik graag met plaatjes, en kan de goed verstaander zelf de betekenis invullen.
Er is nog een heel boek waarop de genoemde bronnen zijn gebaseerd, maar die kon ik niet zo snel terugvinden.
De stelling is dus dat de adel en koningen het volk, de horigen en lijfeigenen gebruikten voor hun menselijk leer.
Ik heb nooit beweerd dat de zwarte adel lieverdjes waren, alleen dat ze beschaving brachten met de Renaissance.

Bron:http://www.chezjim.com/sundries/s26.html

Lees verder ' Human leather Meudon' in google

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 22 juni 2011 om 22:10.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2011, 23:32   #8
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

En daar zijn we weer. De eerste post was nog enigzins vermomd, maar het komt toch altijd weer op hetzelfde neer.

Is het trouwens toeval dat jij en Dewanand op het zelfde moment weer aan komen kloppen?
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2011, 18:36   #9
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Deze draad, waarmee ik mij vooral tot de doelgroep richt, onderzoekt de positie van 't graauw: de witte horigen en lijfeigenen en hoe zij als leveranciers van menselijk leer werden beschouwd door de elite.
Hierin zoek ik de verklaring voor de haat van witten tegen zwarten, en waarom ik op sommige site's met zoveel primitieve razernij wordt verwelkomd. De doelgroep kent deze bejegening aan de lijve en zal een mogelijke verklaring daarom ook verwelkomen.
Opvallend is ook dat men degenen met de laagste IQ, de minst ontwikkelde op mij afstuurt, want een beetje moderator zou al lang hebben ingegrepen.
Ik geloof dus dat de herinnering dat een witte voorouder zo in de smaak viel bij de kasteeldame dat deze een tas, met bijpassende schoenen van haar huid liet maken; de huidige witten nog steeds parten speelt.
Verder is er het gebrek aan realiteitszin bij witten die weigeren te erkennen dat hun melkwitte huid erg aan albinisme doet denken. Alleen god weet wat ze in de spiegel zien. Dit is best komisch.
Er reageren personen die geen engels lezen, maar toch menen te moeten reageren.
Dus lieve mensen, je kan je evengoed de moeite besparen, want de mensen die ik toespreek lezen zelf en begrijpen mij heel goed. Het primitieve racisme versterkt mijn boodschap.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2011, 19:17   #10
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Beste Egmond,

Er is een helehoop onderzoek over hoe diep racisme zit ingebakken in mensen van alle rassen, maar je schijnt te vergeten dat je voor ons slechts een naam bent, een forumpersoonlijkheid. Wat we tegen jou hebben heet geen racisme, dat heet een afkeer van idioten en morosofen die ongestoord door feiten in hun eigen wereldje van gelijk leven en dit wereldje luid roepend met iedereen die het maar kan horen moeten en zullen delen. En daar doen stoten onder de hersenstam en een onterecht gevoel van oneerlijk behandeld worden door de moderatie helemaal niets aan af. Maar weet je wat, ik ben bereid om tot de volgende overeenstemming te komen: Ik zal je deze keer niet verder storen zolang jij je lange posts met niet ter zaken doende plaatjes beperkt tot een aantal eigen draden en niet zoals Harrie complete subfora gaat onderschrijven.

De groeten ermee.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 24 juni 2011 om 19:17.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2011, 15:47   #11
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Sinds 24 juni 2011 zijn mijn onderzoekspapieren over de zwarte adel en koningen beschikbaar bij het Nationaal Archief van Suriname. Ik hoop zo dit onderzoek veiliggesteld te hebben voor de komende generaties en ik hoop dat dit aanleiding gaat vormen voor een waar Surinaams Museum, over de zwarte adel, europese koningen en zwarte slavenhouders.

Mijn aanwezigheid op vele fora was een gelegenheid mijn theorien te toetsen en vooral de racistische ideologie te doorgronden. In het dagelijks leven maak ik mee dat gestudeerde, verondersteld beschaafde Europeanen, geen antwoord op mijn vragen geven. Mij beschouwen als een soort inferieur dier. Maar via internet heb ik mijn antwoorden gekregen.

Men gedraagt zich als een racistische kudde, men is ontvankelijk voor bruinhemdisme omdat de witten door zwarten werden geregeerd en uitgebuit. en hun huid werd gebruikt om kleding en schoeisel te maken. En het revisionisme gaat gewoon door, alsof witten niet van dit trauma zijn afgekomen, zoals vele zwarten het trauma van slavernij overwonnen.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2011, 17:01   #12
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Alboreto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2009
Locatie: België
Berichten: 13.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Beste Egmond,

Er is een helehoop onderzoek over hoe diep racisme zit ingebakken in mensen van alle rassen, maar je schijnt te vergeten dat je voor ons slechts een naam bent, een forumpersoonlijkheid. Wat we tegen jou hebben heet geen racisme, dat heet een afkeer van idioten en morosofen die ongestoord door feiten in hun eigen wereldje van gelijk leven en dit wereldje luid roepend met iedereen die het maar kan horen moeten en zullen delen. En daar doen stoten onder de hersenstam en een onterecht gevoel van oneerlijk behandeld worden door de moderatie helemaal niets aan af. Maar weet je wat, ik ben bereid om tot de volgende overeenstemming te komen: Ik zal je deze keer niet verder storen zolang jij je lange posts met niet ter zaken doende plaatjes beperkt tot een aantal eigen draden en niet zoals Harrie complete subfora gaat onderschrijven.

De groeten ermee.
Ik sluit me hierbij aan.
__________________
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein)
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2011, 20:46   #13
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard Zijn er nog zwarten op dit forum?

I have been posting PM's to:

T&R
Brada Anansie
Dr. Clyde
Lamin
Marc Washington
Mike111

Because they interest me.

The whites on this site only try to divert our little think tank. If we could agree on a few afro centric things, we defeated their racist purpose, and we are even not paied to post here, like they are.

The Black researchers on this site want to promote Black History, not to destroy each other. That would be playing into the hands of those who want to view blacks as slaves and sub human. We need not to agree on every thing.

The National Archives of Surinam have already accepted my research papers for access and save keeping. From this point we can scale new hights.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2011, 09:37   #14
Schelfie
Minister-President
 
Schelfie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2010
Locatie: Kalfort (Puurs)
Berichten: 4.081
Standaard

En nu nog deftige, historisch correcte bewijzen, gestoeld op degelijke, met historische kritiek bekeken bronnen. Helaas heb ik dit nog nooit, maar dan ook nog nooit in je posts gelezen. Hoe kan je dan verwachten dat men je serieus neemt?
__________________
Al is de Vlaming nog zo fel, de Waal die krijgt zijn goesting wel.
Schelfie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2011, 15:24   #15
Tashunka
Gouverneur
 
Tashunka's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Berichten: 1.286
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Beste Egmond,

Er is een helehoop onderzoek over hoe diep racisme zit ingebakken in mensen van alle rassen, maar je schijnt te vergeten dat je voor ons slechts een naam bent, een forumpersoonlijkheid. Wat we tegen jou hebben heet geen racisme, dat heet een afkeer van idioten en morosofen die ongestoord door feiten in hun eigen wereldje van gelijk leven en dit wereldje luid roepend met iedereen die het maar kan horen moeten en zullen delen. En daar doen stoten onder de hersenstam en een onterecht gevoel van oneerlijk behandeld worden door de moderatie helemaal niets aan af. Maar weet je wat, ik ben bereid om tot de volgende overeenstemming te komen: Ik zal je deze keer niet verder storen zolang jij je lange posts met niet ter zaken doende plaatjes beperkt tot een aantal eigen draden en niet zoals Harrie complete subfora gaat onderschrijven.

De groeten ermee.
U komt nu ongetwjfeld op de negeerlijst van onze vriend, hij praat immers enkel met niet kritische mensen. Iedereen die kritiek uit of het niet met hem eens is, is immers een minderwaardige racistische levensvorm, die hij liever negeert.
Tashunka is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2011, 16:11   #16
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tashunka Bekijk bericht
U komt nu ongetwjfeld op de negeerlijst van onze vriend, hij praat immers enkel met niet kritische mensen. Iedereen die kritiek uit of het niet met hem eens is, is immers een minderwaardige racistische levensvorm, die hij liever negeert.
Volgens mij stond ik daar al als een van de eersten op, maar het lucht toch op.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2011, 16:15   #17
Tashunka
Gouverneur
 
Tashunka's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Berichten: 1.286
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Volgens mij stond ik daar al als een van de eersten op, maar het lucht toch op.
Ik denk dat bijna iedereen er ondertussen op staat.
Tashunka is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2011, 16:12   #18
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard de laatste versie van mijn onderzoek

[quote]Originally posted by Egmond Codfried:
[QB] Jacobus van der Werff, de neef van Maria Susanna Du Plessis (1739-1795). Koning Lodewijck XIV. Barones de Staël. Johan de Witt. Maria Jacoba van Goor. Koningin Henrietta Maria de Bourbon. Haar zoon: koning Charles II Stuart. Keizer Leopold I Habsburg.

LEZING, EXPOSITIE 2011

De expositie en lezing door Egmond Codfried, is getiteld BLAUW BLOED IS ZWART BLOED (1500-1789) en betreft een Surinaams, wetenschappelijk, historisch onderzoek naar de etniciteit van de Europese hoge adel, koninklijke families, en de hoge burgerij waarvan de Surinaamse gouverneurs en slavenhouders exponenten zijn. Deze theorie is gebaseerd op persoonsbeschrijvingen die aangeven dat de adel en koningen bruin en zwart van huid waren. Daarnaast zijn er ook portretten die hen als zwart en bruin tonen. Enkele hadden daarnaast ook klassieke Afrikaanse gelaatstrekken. Zij huwden slechts onderling ter behoud van kleur en mengden zich bij voorkeur niet met hun witte horigen en lijfeigenen: die zij ’t Grauw noemden. Het Ancien Regime dient gezien te worden als Omgekeerde Apartheid. Met de opkomst van de adel verschenen ook de Europese Zwarte Madonna’s en Jezussen, als bewijs dat zwart superieur was aan wit. Van belang is dat de adel dus begon met deze groep van Zwarte en gekleurde mensen die zichzelf als de oorspronkelijke Europeanen zag. Hun identiteit was Zwart, gezien de vele Moortjes (klassieke Afrikanen) op adellijke portretten, in de heraldiek, ‘Moor’ als stam voor familie- en geografische namen en in de literatuur, waarmee zij hun identiteit symboliseerden. De adel begon rond 1100-1200, en was alom vertegenwoordigd in 1500, met het begin van de Renaissance. De neergang begon in 1760, in de aanloop naar de Franse Revolutie van 1789-1795. Echter wisten de Europese witten zich pas in 1848 te bevrijden van hun despotische en wrede zwarte adellijke meesters, die hen echter ook beschaving brachten. Wetenschappelijk Racisme begon met het verzinsel van Menselijke Rassen (1760), en Rassentheorien om witten een menselijke status te geven en superieur te verklaren. Racisme dient daarom gezien te worden als een bevrijdingsideologie om witten te leren hun zwarte overheersers niet langer te vereren, maar te haten. Sinds 1848 heerst er echter revisionisme waarbij de geëmancipeerde witten de geschiedenis wit verfden. Daarbij gebruikmakend van de valse, gewitte, propagandistische portretten, die de zwarte koningen en adel van zichzelf lieten maken. Het doel van dit onderzoek is dus deconstructie van racisme en bevrijding van Surinamers van geestelijke slavernij en witte suprematie denken. Immers, witte suprematie is gebaseerd op een revisionistische geschiedvervalsing, en vervalste, gewitte portretten van een zwarte koninklijke, adellijke en intellectuele elite. Tevens de aanzet te geven tot een waar Surinaams museum.
Publicaties: Bluebloodisblackblood.blogspot.com, Collectie Egmond Codfried in het Nationaal Archief van Suriname, Contact: [email protected]/

=================================


de doelgroep heeft geen moeite dit te begrijpen...

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 5 juli 2011 om 16:13.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2011, 16:15   #19
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard



Dit is wat de adel bedoelde met 't Graauw':
de kleur van hun witte horigen en lijfeigenen.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2011, 16:45   #20
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Alweer een overtuigend bewijs!
Een witte leren XXL-onderbroek.

Man, al jaren lag dat bewijs voor onze ogen, en nog zagen we het niet...

Oprecht bedankt voor alweer een overtuigend bewijs dat ik eigenlijk een albinoneger ben.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 5 juli 2011 om 16:46.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:39.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be