Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 november 2018, 17:13   #21
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Rijden die dan rapper als andere merken ? Ik zie de dag vandaag zelfs bestelwagens aan waanzinnige snelheden rijden. Een camionette gaat nu ook 200 per uur hoor
Ik heb die gisteren ook zien voorbij razen menig bestelwagens (drugs levering, mensenhandel?).

Daarom ook schreef ik een tijdje geleden dat die dienen afgesteld te worden op 130 km/u en niet hoger.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 11 november 2018 om 17:13.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2018, 17:14   #22
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
We leven niet voor niks op een apenplaneet
Monkey business is het!

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 11 november 2018 om 17:17.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2018, 18:15   #23
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Op de autostrade gisteren voor de eerste keer ooit. Zat toch bijna aan 150 en ineens uit het niets licht knal achter mij met koplichten waarschuwingen. Ga opzij en ja een Tesla, maar ik vermoed dat hij aan die snelheid geen 100km afstand haalt.
Een model 3 Long range doet ongeveer 220 mijl tegen 150 km/h.

Oftewel 350 km.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2018, 08:03   #24
Profiteur
Parlementslid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2017
Berichten: 1.829
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ja de voorschotten innen om cash te hebben
Principe Moneytron. Een put vullen door een andere put te maken. Tot de zeepbel ploft. Tesla brengt vandaag veel winsten op aandelen. Maar dit kan opeens gedaan zijn. Van Rossem staken ze daarvoor enkele jaren in de bak. Elon Musk wordt door veel believers ervoor aanbeden

Ik maak er geen woorden meer aan vuil. Het boeit mij ook niet meer. De groene golf maakt veel mensen blind. En ze betalen er graag de verdoken belastingen en accijnsverhogingen voor. Groen is vandaag nu eenmaal poen geworden. En velen worden er schatrijk door. Na de drugsbaronnen hebben we nu de milieubaronnen. Voor mij telt enkel nog het principe ikke en de rest kan (letterlijk) stikken.
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2018, 09:10   #25
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Principe Moneytron. Een put vullen door een andere put te maken. Tot de zeepbel ploft. Tesla brengt vandaag veel winsten op aandelen. Maar dit kan opeens gedaan zijn. Van Rossem staken ze daarvoor enkele jaren in de bak. Elon Musk wordt door veel believers ervoor aanbeden

Ik maak er geen woorden meer aan vuil. Het boeit mij ook niet meer. De groene golf maakt veel mensen blind. En ze betalen er graag de verdoken belastingen en accijnsverhogingen voor. Groen is vandaag nu eenmaal poen geworden. En velen worden er schatrijk door. Na de drugsbaronnen hebben we nu de milieubaronnen. Voor mij telt enkel nog het principe ikke en de rest kan (letterlijk) stikken.
En toch ben je lekker aan het kassen op TSLA aandelen.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2018, 09:12   #26
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
En toch ben je lekker aan het kassen op TSLA aandelen.
Laat u toch niks wijsmaken door de porsche klonen.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2018, 09:31   #27
araneus
Gouverneur
 
Geregistreerd: 26 juli 2006
Berichten: 1.117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Op de autostrade gisteren voor de eerste keer ooit. Zat toch bijna aan 150 en ineens uit het niets licht knal achter mij met koplichten waarschuwingen. Ga opzij en ja een Tesla, maar ik vermoed dat hij aan die snelheid geen 100km afstand haalt.
Met een Model S heeft men ondertussen al onderzocht wat de optimale snelheid is op de snelweg, nl. 160 km/u. Aan deze snelheid haal je de hoogste reissnelheid, d.w.z. het meeste afstand over rijtijd + laadtijd.

https://www.youtube.com/watch?v=7mFc9TI7fZo

In de praktijk valt de range bij hoge snelheid wel mee, zelfs met een Model X die met zijn hogere luchtweerstand hier nog feller last van heeft.

Ik rijd regelmatig het traject Mechelen - Montabaur, zo'n 320 km. Met mijn Model X 90D moet dit lukken aan normale snelwegsnelheden als het niet te koud is. Meestal opteer ik echter om in Heusen-Zolder nog wat bij te laden. Dit geeft me meer dan genoeg ruimte om me uit te leven in Duitsland en toch nog op bestemming te geraken. Bij rustig verkeer mag het dan al eens tot 250 km/u gaan. Maar meestal wordt er in Duitsland op de vrije stukken tussen de 160 en 200 km/u gereden.
araneus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2018, 10:31   #28
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Model 3 is kwa aerodynamica een klein wonder.

De Model X is wat minder, groter frontaal oppervlak.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be