Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 januari 2018, 19:16   #1
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.712
Standaard Francken: ‘PS draagt een zware verantwoordelijkheid in migratiebeleid’

Francken: ‘PS draagt een zware verantwoordelijkheid in migratiebeleid’


http://www.standaard.be/cnt/dmf20180...T=218209725430


Staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken (N-VA) heeft in een interview met de kranten van Sudpresse zwaar uitgehaald naar de PS. ‘Ik heb geen lessen te krijgen van links, en nog minder van de PS.’


Hier heeft Francken zeker een punt.

Vooral als ie het heeft over de haatcampagne


Francken vindt dat er een haatcampagne tegen hem loopt vanuit de pers en de oppositie. ‘Ze verwijten mij dat ik een racist, een fascist of een nazi ben, maar daardoor maken ze elk debat over migratie monddood.’
__________________
N-VA voor een welvarend 2024

Laatst gewijzigd door reservespeler : 3 januari 2018 om 19:16.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2018, 19:23   #2
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.186
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Francken: ‘PS draagt een zware verantwoordelijkheid in migratiebeleid’


http://www.standaard.be/cnt/dmf20180...T=218209725430


Staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken (N-VA) heeft in een interview met de kranten van Sudpresse zwaar uitgehaald naar de PS. ‘Ik heb geen lessen te krijgen van links, en nog minder van de PS.’


Hier heeft Francken zeker een punt.

Vooral als ie het heeft over de haatcampagne


Francken vindt dat er een haatcampagne tegen hem loopt vanuit de pers en de oppositie. ‘Ze verwijten mij dat ik een racist, een fascist of een nazi ben, maar daardoor maken ze elk debat over migratie monddood.
Het lijkt alsof Francken is overgestapt naar het VB.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2018, 20:42   #3
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Het lijkt alsof Francken is overgestapt naar het VB.
VB???????

Theo Francken is in deze regering Staatssecretaris voor Asiel en Migratie.

Het is dan toch normaal dat hij het heeft over zijn departement en wat in het verleden NIET is gebeurd!

Als Theo Francken het heeft over Asiel en Migratie is dat dus niet om populistische rede maar, dialogeren over zijn taak/werk binnen deze regering!

Heeft dus naar mijn gevoel niets met VB te maken.

Wat Theo Francken zegt klopt volgens mij wel, de schade procedure om zijn integriteit te bezoedelen in emotioneel gevoelige perioden >> kerst en nieuw werd strategisch in gezet met prijs “Theo in Nazi uniform” door Franstalige links vriendelijke krant.

En nadien verder gezet met Soedan toestand. Met de perceptie dat Vlamingen Nazi's zijn en folteren bij Nazi's past.
Terwijl PS/sp.a zichzelf uitgeroepen hebben als de "socialen"

Voorheen “sale-flamand” en nu Al decennia lang steeds opnieuw te pas en onpas worden mensen die leven op Vlaamse bodem door de Franstaligen discriminerend beschuldigt en verweten nazi’s te zijn.

Deze discriminerende beschuldigende linkse oorlogstaal gebruiken de Franstaligen om de eenvoudige simplistische reden omdat mensen die leven op Vlaamse bodem niet slaafs allemaal links denkend zijn, zelfs en voor keur hebben voor midden en rechts!

Wat ons en de bedrijven op Vlaamse bodem met Germaanse taal / Nederlands steeds weer belast tot beschadigt met verwoestende negativiteit perceptie in het buitenland dat integriteit en het vertrouwen in ons en de bedrijven steeds weer aantast.

Werk, werk, werk, is de boodschap van deze regering, het is dan ook totaal onbegrijpelijk dat CD&V, Open VLD en MR het toelaten dat mensen/bedrijven die leven en werken op Vlaamse bodem steeds weer al decennia lang door de Franstaligen beschuldigt worden van nazi’s te zijn.

Zelfs al is het gericht tegen een Politieker met Vlaamse origine is dat discriminerend beschadigend woord gebruik van uit Franstalig landsdeel onacceptabel!

Punt uit!
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 3 januari 2018 om 20:47.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2018, 01:17   #4
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Francken vindt dat er een haatcampagne tegen hem loopt vanuit de pers en de oppositie. ‘Ze verwijten mij dat ik een racist, een fascist of een nazi ben, maar daardoor maken ze elk debat over migratie monddood.’

Francken haalt uit naar de PS: ‘Ik heb acht keer meer humanitaire visa uitgereikt dan de regering-Di Rupo. Als het gaat over menswaardigheid hoef ik geen lessen van links te krijgen, en nog minder van de PS.’
Ik las net hoeveel Soedanezen er in 2016 werden uitgewezen in Belgique. Volgens De Standaard van gisteren, 3 januari. Maar liefst VIJF.
Schaaaaaande!

Het Verenigd Koninkrijk stuurde er slechts 90 retour.Frankrijk 66. Duitsland 60. Nederland 50. Italië 40. Zweden 35. Noorwegen 30. België 5.

Foei Francken!
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2018, 07:46   #5
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik las net hoeveel Soedanezen er in 2016 werden uitgewezen in Belgique. Volgens De Standaard van gisteren, 3 januari. Maar liefst VIJF.
Schaaaaaande!

Het Verenigd Koninkrijk stuurde er slechts 90 retour.Frankrijk 66. Duitsland 60. Nederland 50. Italië 40. Zweden 35. Noorwegen 30. België 5.

Foei Francken!
Dat het VK er zoveel terug stuurde is eigenlijk niet meer dan logisch, ze willen allemaal naar ginder. We weten ook niet hoeveel er procentueel terug zijn gestuurd ten opzichte van hoeveel er hier zijn toegekomen.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2018, 07:46   #6
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

De PS draagt samen met de traditionele Vlaamse partijen een verpletterende verantwoordelijkheid.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2018, 09:40   #7
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Dat het VK er zoveel terug stuurde is eigenlijk niet meer dan logisch, ze willen allemaal naar ginder. We weten ook niet hoeveel er procentueel terug zijn gestuurd ten opzichte van hoeveel er hier zijn toegekomen.
Dat is waar.
We weten wel dat Francken in 2016 vijf Soedanezen heeft laten "deporteren" en dat toen niemand over martelingen het schenden van mensenrechten heeft gepiept.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2018, 09:41   #8
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
De PS draagt samen met de traditionele Vlaamse partijen een verpletterende verantwoordelijkheid.
Dat is ook waar.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2018, 09:42   #9
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik las net hoeveel Soedanezen er in 2016 werden uitgewezen in Belgique. Volgens De Standaard van gisteren, 3 januari. Maar liefst VIJF.
Schaaaaaande!

Het Verenigd Koninkrijk stuurde er slechts 90 retour.Frankrijk 66. Duitsland 60. Nederland 50. Italië 40. Zweden 35. Noorwegen 30. België 5.

Foei Francken!
ja, voor al deze heisa had Francken er wel een pak meer mogen uitwijzen vind ik toch ook ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2018, 12:28   #10
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.712
Standaard

Den onnozele moderator heeft dit van binnenland naar Migratie gebracht.
Jongens toch, ik wordt dit forum stilaan kotsbeu.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be