Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 september 2014, 17:27   #21
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Sinds wanneer eet men halal in de gevangenis?

ps: je ziet, met een beetje goede wil kan je toch op Moslims bashen, zelfs wanneer zij niet betrokken zijn.
Waarom denkt u dat het geen moslims zijn ? Kunnen Oost-Europeanen dan geen moslim zijn ? Wil dat zeggen dat de migratie-golf van moslims alleen op West-Europa was gericht ? Heeft dat iets met de sociale zekerheid te maken ?
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2014, 17:36   #22
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Waarom denkt u dat het geen moslims zijn ? Kunnen Oost-Europeanen dan geen moslim zijn ? Wil dat zeggen dat de migratie-golf van moslims alleen op West-Europa was gericht ? Heeft dat iets met de sociale zekerheid te maken ?
Gezien er waarschijnlijk misschien 10.000 Slovaakse Moslims bestaan, is de kans dat het om een Moslim gaat heeeeeel gering. Maar je bent uiteraard welkom om aan te tonen dat het wel degelijk om Moslims gaat.

Voor de rest, gezien het Eurabia-project opgestart is voor de val van de Muur, is het ook logisch dat de Mosliminfiltratie in het Westen veel meer gevorderd is dan in het Oosten van Europa.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2014, 17:43   #23
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.556
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Ik zal u moeten ontgoochelen, de gevangenissen bereiden geen halalmaaltijden voor.

Als je al basht zonder aanleiding, is het niet moeilijk, hé...
'Bereiden geen halalmaaltijden voor': wat is dat nu voor een zin. Kan u dat vertalen? Of wilt u zeggen dat islamieten geen halal voedsel krijgen in de gevangenissen?


Het bashen heb ik in feite van u geleerd. Maar u blijft toch nog altijd de kampioen.


Sorry, maar meer tijd ga ik niet meer aan u besteden. Dat is het mij niet waard. Doei.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 26 september 2014 om 17:50.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2014, 17:52   #24
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
'Bereiden geen halalmaaltijden voor': wat is dat nu voor een zin. Kan u dat vertalen? Of wilt u zeggen dat islamieten geen halal voedsel krijgen in de gevangenissen?
Dat bedoel ik inderdaad, zie je wel dat je geen vertaling nodig had. Nu, daar ik niet 100% juist ben, heb je een kans om u eruit te praten, ondanks uw onwetendheid terzake.

Citaat:
Het bashen heb ik in feite van u geleerd. Maar u blijft toch nog altijd de kampioen.
Ik ben vereerd dat jij iets van mij hebt geleerd.

Citaat:
Sorry, maar meer tijd gaat ik niet meer aan u besteden. Dat is het mij niet waard. Doei.
O, het begon juist plezant te worden.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:15.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be