Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > MP3-moord
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum.

 
 
Discussietools
Oud 8 mei 2006, 17:19   #201
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Nick6502
Heel vreemd dat de kameraad van Joe hen niet beschreef als zijnde Noord-Afrikanen ...
Ik veronderstel nochtans dat die jongen er wel héél dicht op stond, neen?


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Waar is de bron die Nick6502 aanhaalt? Ik ga er alvast van uit dat de vriend van Joe het niet had over twee blonde Zweden met vlechtjes?
In de DH van de dinsdag daarop werd ook een getuigenis geciteerd van een vrouw die over blanken sprak... maar 't moesten zouden
n Afrikanen genoemd worden voor de Vuil Belang-doelgroep...
filosoof is offline  
Oud 8 mei 2006, 17:56   #202
Knorretje
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 maart 2006
Berichten: 1.977
Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht

In de DH van de dinsdag daarop werd ook een getuigenis geciteerd van een vrouw die over blanken sprak... maar 't moesten zouden
n Afrikanen genoemd worden voor de Vuil Belang-doelgroep...

Kan je dat laatste bewijzen ? Wie gaf de opdracht? Graag naam en toenaam van de "verraders" bij de rode pers.
Knorretje is offline  
Oud 9 mei 2006, 07:32   #203
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
schreef PDW:
Toen het kantelpoortenbedrijf Feryn uit Kapelle-op-den-Bos vorig jaar in mei aankondigde geen Marokkanen te willen aanwerven ,,omdat de meeste van onze klanten ze gewoon niet aanvaarden....'', voegden supporters van Feryns bedrijfscultuur daar met veel aplomb aan toe: ,,...met de Polen stelt dat probleem zich bijvoorbeeld helemaal niet...''
met zigeuners uit Polen daarintegen
Dixie is offline  
Oud 9 mei 2006, 07:54   #204
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Nick6502
Heel vreemd dat de kameraad van Joe hen niet beschreef als zijnde Noord-Afrikanen ...
Ik veronderstel nochtans dat die jongen er wel héél dicht op stond, neen?


In de DH van de dinsdag daarop werd ook een getuigenis geciteerd van een vrouw die over blanken sprak... maar 't moesten zouden
n Afrikanen genoemd worden voor de Vuil Belang-doelgroep...
Vermits we ondertussen weten dat de daders zigeuners zijn, vraag ik me af over wie die "getuige" het dan wel had?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 9 mei 2006, 11:10   #205
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Of misschien zagen die twee Polen er gewoon heel erg uit als Noord-Afrikanen. Het feit dat na de verspreiding van de beelden ook heel wat Noord-Afrikanen in dit land geloofden dat het om N-Afr ging, doet alvast vermoeden dat het helemaal niet zo simplistisch is als een zoveelste "het VB is hier de grote slechterik".
de jaren lange goebbelsachtige anti-Marokkanenhetze van het Vuil Belangcreëerde de psychologische omstandigheden daar toe
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door [B
Nick6502[/b] ]
Heel vreemd dat de kameraad van Joe hen niet beschreef als zijnde Noord-Afrikanen ...
Ik veronderstel nochtans dat die jongen er wel héél dicht op stond, neen?



In de DH van de dinsdag daarop werd ook een getuigenis geciteerd van een vrouw die over blanken sprak... maar 't moest en zouden
n Afrikanen genoemd worden voor de Vuil Belang-doelgroep...

Laatst gewijzigd door filosoof : 9 mei 2006 om 11:12.
filosoof is offline  
Oud 9 mei 2006, 11:21   #206
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Vermits we ondertussen weten dat de daders zigeuners zijn, vraag ik me af over wie die "getuige" het dan wel had?



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kaatd
]

Niet ALLE getuigen hadden het over Noordafrikanen:

http://www.indymedia.be/nl/node/2213
[/quote]

dit is de tekst:
BRUSSEL -- Een belangrijke getuige in het onderzoek naar de moord op Joe Van Holsbeeck zei dat de twee vluchtende daders een blanke huid hadden en dat het niet mogelijk was om hun origine te kennen. Toch heeft het Brussels parket geen enkele keer aangemaand tot voorzichtigheid en bleef het stellig herhalen dat de twee daders van Noord-Afrikaanse origine waren.
Nee, het Brusselse parket biedt zijn verontschuldigingen niet aan. “Vanuit de speurders is toen gezegd dat de verdachten Noord-Afrikanen zouden zijn. Die term was gebaseerd op de eerste verklaringen van de getuigen, die allen spraken over daders van het Noord-Afrikaanse type,” zegt parketwoordvoerder Jos Colpin. Zo kan het dat een andere parketwoordvoerder Wim De Troy in het VRT-journaal zei: “Het enige wat we weten over de daders, is dat ze van Noord-Afrikaanse afkomst zijn.”
Alle getuigen? Klopt niet helemaal. La Dernière Heure citeerde dinsdag uit een PV met de getuigenis van een jonge vrouw uit Brussel die door de twee vluchtende daders omver werd gelopen. Haar getuigenis blijkt achteraf accuraat te zijn. Zij was de eerste getuige die het had over het Nike-opschrift op de trui van één van de daders en ze had het ook correct toen ze zei dat de twee geen rugzak droegen. Twee elementen die de speurders zelf konden vaststellen aan de hand van de camerabeelden in het Centraal Station. Opmerkelijk is dat zij er aan toevoegt: “Het gaat om twee mannen van rond de 14 of 15 van wie ik de origine niet kan zeggen. Ze hadden een blanke huid.”
.....

en:
[b]Oorspronkelijk bericht door Nick6502

Citaat:
Heel vreemd dat de kameraad van Joe hen niet beschreef als zijnde Noord-Afrikanen ...
Ik veronderstel nochtans dat die jongen er wel héél dicht op stond, neen?





Alle getuigen??
Maar voor het Vuil Belang moesten en zouden het Marokkanen zijn...
En een boel mensen trapten erin, waaronder ook de volledige vlaamse media en zelfs een Marokkaan
Voel je je niet bedrogen door het Vuil Belang en zijn anti-Marokkanenhetze?

Laatst gewijzigd door filosoof : 9 mei 2006 om 11:37.
filosoof is offline  
Oud 9 mei 2006, 12:05   #207
Knorretje
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 maart 2006
Berichten: 1.977
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Alle getuigen??
Maar voor het Vuil Belang moesten en zouden het Marokkanen zijn...
En een boel mensen trapten erin, waaronder ook de volledige vlaamse media en zelfs een Marokkaan
Voel je je niet bedrogen door het Vuil Belang en zijn anti-Marokkanenhetze?

Je gaat ons toch niet wijsmaken dat het parket en onze rode pers eerst het VB consulteerden alvorens met enige berichten buiten te komen?
Je gaat ons toch niet wijsmaken dat het VB het parket en de rode pers bedreigde om de uitspraken over de N-Afrikanen te doen?
Zie je ze weer vliegen Filosoof?

Als er over N-afrikanen gesproken werd, dan was dat omdat het bijna voor iedereen een evidentie is geworden dat er N-Afrikanen betrokken zijn als er er geweld gepleegd wordt door rondhangende jongeren. Niet voor niets danken deze jongeren de naam van kutmarokkanen en hangmarokkanen aan de rode pers. Zelf zij hebben hun ogen al lang open getrokken voor de realiteit.
Er was helemaal geen sprake van een hetze. En de slechte reputatie van de Marokkaanse gemeenschap, die heeft ze voor 100 % aan zichzelf te danken en dat weet jij best ook wel.
Knorretje is offline  
Oud 9 mei 2006, 12:15   #208
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
PollyCorrect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 11.718
Standaard

haalt 'filosoof' zijn info uit indymedia?

PS: die selfkicker Han Soete en zijn racistische allo-geknuffel, ik heb hem zien lopen op de stille mars met zijn fototoestelletje, wat een clowns.
PollyCorrect is offline  
Oud 9 mei 2006, 12:16   #209
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
PollyCorrect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 11.718
Standaard

PS: ook niet zo'n snuggere getuige, die niet het verschil ziet tussen jongens van 14 en 17. Typisch Indymedia propaganda.
PollyCorrect is offline  
Oud 9 mei 2006, 14:17   #210
kaatd
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 april 2004
Berichten: 1.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
PS: ook niet zo'n snuggere getuige, die niet het verschil ziet tussen jongens van 14 en 17. Typisch Indymedia propaganda.
Nog altijd een pak snuggerder dan zomaar stellen:

Citaat:
Nog steeds heb ik in geen enkele Franstalige pers gezien dat het om daders van Noord Afrikaanse origine gaat

Laatst gewijzigd door kaatd : 9 mei 2006 om 14:18.
kaatd is offline  
Oud 9 mei 2006, 14:25   #211
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
“Het gaat om twee mannen van rond de 14 of 15 van wie ik de origine niet kan zeggen. Ze hadden een blanke huid.”
er zijn hier precies een aantal mensen die niet weten dat Noord-afrikanen tot het zogenaamde blanke ras gerekend worden. Dus ik zie niet in wat het probleem nu in feite is.
Het waren dus zigeuners en die worden eerder bij het Indiase volk gerekend qua uiterlijk. Mevrouw de getuige die in DH geciteerd werd, zat er dus compleet naast. La DH dus ook!
circe is offline  
Oud 9 mei 2006, 21:30   #212
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

[quote=Knorretje;1695620]
Citaat:



Kan je dat laatste bewijzen ? Wie gaf de opdracht? Graag naam en toenaam van de "verraders" bij de rode pers.
Niks verraders, gewoon het gevolg van jarenlange goebbelsachtige racistische hetze vanwege het Vuil Belang
filosoof is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be