Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 30 november 2019, 20:32   #41
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Zoals ik al eerder wist te schrijven: 'het janken is begonnen'

Teruggekeerde IS-strijdster verloor drie kinderen in oorlog.

Terugblikkende in de geschiedenis zijn er zoveel mensen die kinderen en familieleden verloren in oorlogen, die niet eens lid waren van de één of andere terroristische beweging.

Opletten nu want alle registers zullen opengetrokken worden om aan de celstraffen te ontsnappen.

p.s.

Advocaat van teruggekeerde ISIS-vrouw zegt dat zijn cliënte “totaal gedesillusioneerd” is: “Dit is een frêle, uitgehongerde jongedame”

De vraag die rijst is dan meneer de 'advocaat': hebben zij dat zelf niet gezocht?

Sorry, geen compassie mee.
Hoeveel kinderen hebben onschuldige moeders verloren door toedoen van IS ?
Bobke is offline  
Oud 30 november 2019, 20:35   #42
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Zoals ik al eerder wist te schrijven: 'het janken is begonnen'

Teruggekeerde IS-strijdster verloor drie kinderen in oorlog.

Terugblikkende in de geschiedenis zijn er zoveel mensen die kinderen en familieleden verloren in oorlogen, die niet eens lid waren van de één of andere terroristische beweging.

Opletten nu want alle registers zullen opengetrokken worden om aan de celstraffen te ontsnappen.

p.s.

Advocaat van teruggekeerde ISIS-vrouw zegt dat zijn cliënte “totaal gedesillusioneerd” is: “Dit is een frêle, uitgehongerde jongedame”

De vraag die rijst is dan meneer de 'advocaat': hebben zij dat zelf niet gezocht?

Sorry, geen compassie mee.
Je mag de uitspraken van advocaten niet verwarren met meningen van ethisch progressieve Belgen.
Ik heb geen enkel medelijden met die vrouwen.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 30 november 2019 om 20:35.
Dadeemelee is offline  
Oud 30 november 2019, 22:23   #43
fcal
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Berichten: 8.069
Standaard

Okee, het IS-project in Syrië is ten einde. 'Belgische' IS-strijders hebben alles gegeven om het te laten lukken. Ze hebben wellicht bloed aan hun handen, het is echter het bloed van de ongelovigen of de ketters.

De filosofie van de Belgische justitie is dat iedereen alhier een tweede kans verdient. En dat dit speciaal geldt voor de IS-strijders en hun naaste familie, die nu naar België terugkeren.
__________________
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles
fcal is offline  
Oud 30 november 2019, 22:33   #44
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fcal Bekijk bericht
Okee, het IS-project in Syrië is ten einde. 'Belgische' IS-strijders hebben alles gegeven om het te laten lukken. Ze hebben wellicht bloed aan hun handen, het is echter het bloed van de ongelovigen of de ketters.

De filosofie van de Belgische justitie is dat iedereen alhier een tweede kans verdient. En dat dit speciaal geldt voor de IS-strijders en hun naaste familie, die nu naar België terugkeren.
Is dat de opinie van de NVA en het VB? Ideologische misdaden vrijpleiten?

Ik heb NUL sympathie met die ‘strijders’ die voor hun overtuiging de Mensenrechten schenden.
Dadeemelee is offline  
Oud 30 november 2019, 22:46   #45
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.584
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fcal Bekijk bericht
Okee, het IS-project in Syrië is ten einde. 'Belgische' IS-strijders hebben alles gegeven om het te laten lukken. Ze hebben wellicht bloed aan hun handen, het is echter het bloed van de ongelovigen of de ketters.

De filosofie van de Belgische justitie is dat iedereen alhier een tweede kans verdient. En dat dit speciaal geldt voor de IS-strijders en hun naaste familie, die nu naar België terugkeren.
Ze hadden hier weinig keuze, Erdogan heeft ze gewoon op een vliegtuig naar Brussel gezet. Men had ze beter in Syrië opgehangen. Dat was een propere oplossing geweest. Nu gaan we nog maanden dat gezeik van hun advocaten en gerecht moeten horen en gaan we voor dat ongedierte belastingen moeten afdokken.
Gipsy is offline  
Oud 30 november 2019, 23:02   #46
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ze hadden hier weinig keuze, Erdogan heeft ze gewoon op een vliegtuig naar Brussel gezet. Men had ze beter in Syrië opgehangen. Dat was een propere oplossing geweest. Nu gaan we nog maanden dat gezeik van hun advocaten en gerecht moeten horen en gaan we voor dat ongedierte belastingen moeten afdokken.
Dat is ook mijn buikgevoel, maar iedereen moet volgens rechtsregels behandeld worden. Iedereen.
Dadeemelee is offline  
Oud 30 november 2019, 23:11   #47
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.584
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Dat is ook mijn buikgevoel, maar iedereen moet volgens rechtsregels behandeld worden. Iedereen.
Had ge ook geen goesting dat stuk advocaat met een moslim naam die één van die wijven verdedigt op het nieuws vandaag enkele kloppen op zijn bakkes te geven? Ik kan het niet doen want dat crapuul is niet waard om ervoor in de bak te gaan zitten maar de goesting is er.
Gipsy is offline  
Oud 30 november 2019, 23:21   #48
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Had ge ook geen goesting dat stuk advocaat met een moslim naam die één van die wijven verdedigt op het nieuws vandaag enkele kloppen op zijn bakkes te geven? Ik kan het niet doen want dat crapuul is niet waard om ervoor in de bak te gaan zitten maar de goesting is er.
die vent deugt gewoon langs geen kanten :

https://forum.politics.be/showpost.p...4&postcount=39
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 1 december 2019, 00:45   #49
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.412
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ze hadden hier weinig keuze, Erdogan heeft ze gewoon op een vliegtuig naar Brussel gezet. Men had ze beter in Syrië opgehangen. Dat was een propere oplossing geweest. Nu gaan we nog maanden dat gezeik van hun advocaten en gerecht moeten horen en gaan we voor dat ongedierte belastingen moeten afdokken.
Waarom doen wij dat niet met criminele Turken?
Skobelev is offline  
Oud 1 december 2019, 00:52   #50
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.677
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Waarom doen wij dat niet met criminele Turken?
Inderdaad !
Stuur ze naar Erdogan en dat hij er zijn plan mee trekt.
daiwa is offline  
Oud 1 december 2019, 10:35   #51
fcal
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Berichten: 8.069
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Is dat de opinie van de NVA en het VB? Ideologische misdaden vrijpleiten?
Ik heb NUL sympathie met die ‘strijders’ die voor hun overtuiging de Mensenrechten schenden.
Ik vermoed van niet. Maar het is wel de filosofie van de Belgische justitie, de media en linkse partijen, dat iedereen alhier een tweede kans verdient. En dat dit speciaal geldt voor de IS-strijders en hun naaste familie, die nu naar België terugkeren.
__________________
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles
fcal is offline  
Oud 1 december 2019, 11:47   #52
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.568
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ze hadden hier weinig keuze, Erdogan heeft ze gewoon op een vliegtuig naar Brussel gezet. Men had ze beter in Syrië opgehangen. Dat was een propere oplossing geweest. Nu gaan we nog maanden dat gezeik van hun advocaten en gerecht moeten horen en gaan we voor dat ongedierte belastingen moeten afdokken.
Zo is dat inderdaad dikke 2

Bij het afdokken is een dankwoord naar de belastingbetalers die ons land 'rijk' is, wel op zijn plaats dacht ik.

Als iemand die een fout gemaakt heeft in zijn/haar leven met van de honger een appel of wat anders uit een winkel te stelen en daarbij een gevangenisstraf heeft opgelopen, omdat zijn/haar actie fout was, dat die persoon nog een tweede kans verdient nog tot daartoe maar de tweede kansen zomaar gaan uitdelen aan terroristen en moordenaards dat lijkt mij net iets te hoog gegrepen maar daar zal wel weer verschil van mening over zijn.

Of het is ergens kassa kassa voor diegenen die er met bezig zijn het allemaal in 'goede' banen te leiden, een ware lijdensweg zeg maar ...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 1 december 2019 om 11:54.
Universalia is offline  
Oud 1 december 2019, 21:41   #53
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Twijfelt er nog iemand aan de EU-uitvoering het Kalergi Plan ?
Iemand ?
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline  
Oud 2 december 2019, 06:52   #54
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.568
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Twijfelt er nog iemand aan de EU-uitvoering het Kalergi Plan ?
Iemand ?
Laten we de steen naar Merkel gooien.

"Mission Erfühlt"

De Duitse bondskanselier Angela Merkel heeft zich in korte tijd ontpopt tot de met afstand gevaarlijkste Europese leider sinds haar illustere voorganger.

Het Kalergi Plan, het genocidale plan om de autochtone naties en mensen van Europa te vernietigen, juli 2017.

Ondanks de aristocratische geest van het Kalergi-plan is het toch actueel.

Zoals het er op huidig ogenblik aan toe gaat in de EU zou je het nog gaan geloven ook.

p.s.

‘Straffen voor IS-strijders liggen te laag’
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 2 december 2019 om 06:53.
Universalia is offline  
Oud 2 december 2019, 22:52   #55
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Laten we de steen naar Merkel gooien.

"Mission Erfühlt"

De Duitse bondskanselier Angela Merkel heeft zich in korte tijd ontpopt tot de met afstand gevaarlijkste Europese leider sinds haar illustere voorganger.

Het Kalergi Plan, het genocidale plan om de autochtone naties en mensen van Europa te vernietigen, juli 2017.

Ondanks de aristocratische geest van het Kalergi-plan is het toch actueel.

Zoals het er op huidig ogenblik aan toe gaat in de EU zou je het nog gaan geloven ook.

p.s.

‘Straffen voor IS-strijders liggen te laag’
Correct.
Elke bruinlikkende poco is een - al dan niet bewuste - uitvoerder van het Kalergi Plan.
Wie dat niet ziet of afdoet als 'fake' heeft echt wel stront in z'n ogen.
Ik wens al die onnozelaars dan ook een vrome moslim als schoonzoon toe.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline  
Oud 4 december 2019, 07:07   #56
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.568
Standaard

IS-vrouw Fatima Benmezian emotioneel tijdens verhoor: “Ze huilde omdat ze die hel moest herbeleven”.

Dat lijkt mij sterk want ze wist op voorhand waar ze met bezig was als ze zich ging aansluiten bij de één of andere terroristische beweging of een vriendje te 'pakken' die daar lid van was?

Het op een janken zetten nu dat is gewoon om in België te kunnen blijven.

Met haar vermomming laat ze duidelijk zien van welk slag ze is.

Belgische Nationaliteit direct afpakken en terugsturen?

De Belgische Nationaliteit zou direct moeten afgenomen worden van die mensen die zich bij terroristische bewegingen weten aan te sluiten want als hun 'winkeltje' daar niet meer draait bij de beweging staan ze wel allemaal op de eerste rij om terug te keren.

p.s.

België ontkent internationale berichten over terughalen IS-strijders.

Een nieuwsuitzending de dato 3/12/2019 leerde anders dat er nog velen op de eerste rang staan om terug naar België te komen en men haalt ze ook terug.

Beruchte IS-strijder wil terug naar België komen: “Ik was een gewone soldaat”

Ik was een 'gewone' soldaat jaja

Bij de uitzending waren er ook beelden van de cellen waar de IS strijders in ondergebracht waren en daar zaten ze met velen in, een Belgische cel zou die misschien 'aangenamer' in vertoeven zijn?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 4 december 2019 om 07:12.
Universalia is offline  
Oud 4 december 2019, 07:57   #57
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.412
Standaard

Die IS-"strijder" van gisteren op tv mogen ze gerust ginder laten en opknopen. Assad eens mailen?
Skobelev is offline  
Oud 4 december 2019, 11:13   #58
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.568
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Die IS-"strijder" van gisteren op tv mogen ze gerust ginder laten en opknopen. Assad eens mailen?
Die mogen ze inderdaad direct opknopen.

De reporter van dienst geloofde die zijn zinnen zelfs niet.

Hij zat er nog wat met te lachen ook de zogenaamde IS-strijder.

Maar in België ziet men het gevaar niet en wil men zijn verwarde 'onderdanen' direct terug binnen halen.

Begrijpe wie begrijpe kan.

p.s.

Als bepaalde groeperingen het nodig achten mensen lukraak te gaan afslachten dan lijkt mij de wederinvoer van het volgende toestel geen overdreven optie of zou dat te snel 'case closed, problem solved' zijn volgens sommigen.



Laat ik bovenstaande markeren als: stof om over na te denken?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 4 december 2019 om 11:20.
Universalia is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be