Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 mei 2018, 15:23   #41
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Kijk hoe dat gaat. Tommy Robinson, die nooit of te nimmer oproept tot geweld, maar juist het geweld aanklaagt, wordt aanzien als de inspiratie van een terreuraanslag:

Citaat:
Prosecutors and the former head of national counter-terror policing said his posts had radicalised Darren Osborne, who consumed Robinson’s posts and other far-right material as he plotted to ram a van into Muslims.
Dat de koran herhaaldelijk oproept tot het uitmoorden van "ongelovigen" en tot het uithalen van allerlei IS-stijl vetzakkerij tegen weerlozen houdt anderzijds geen enkel verband met de islamitische terreuraanslagen in Europa en de gebeurtenissen in Syrië. Tenminste, als we de rechters, politici en journalisten moeten geloven.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2018, 19:45   #42
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Dat Robbeke publiceerde foto's van mensen die voor het gerecht moesten verschijnen, voor zeer zware misdrijven. Foto's die hij nam, toen die mensen aankwamen aan de rechtbank.

Nu is het verboden in de UK om iets te zeggen over de lopende gerechtelijke zaken. Om de jury niet te beïnvloeden, en om het principe van onschuld zo lang ge niet veroordeeld zijt.

Wel, ik heb wel iets voor dat Engelse verbod.

Ik pleit niet voor een volledige radiostilte voor criminele berichtgeving.
Maar een groter (of groots) respect voor hij/zij die nog niet veroordeeld is, door hem/haar niet af te schilderen als wel-crimineel, vind ik een goed principe.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2018, 21:53   #43
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
En het is niet de eerste keer dat de politie laat begaan om toch maar niet racist genoemd te worden.
Dat wordt dan – na draconische besparingen in de korpsen – opgelegd door bovenaf, met als resultaat dat duizenden misdaden na aangifte direct verticaal geklasseerd worden.

Police are abandoning inquiries into thousands of crimes without sending an officer to see the victim

De reden hiervoor ? Ach, the same old scene:

“Mr Green said the Government should increase police numbers, and police ‘need to stop pandering to political correctness and start giving priority to the legitimate wish of the public for protection.“

http://www.dailymail.co.uk/news/arti...ficer-out.html

Kortom, de agenda van de Engelse machtskliek is duidelijk niet in het voordeel van de autochtone Tommies, itt, alles wijst erop dat witmans door z’n eigen pocopolitiekers tot tweederangsburger is benoemd en ook als zodanig slechts in die mate ‘beschermd’ wordt.
There’s something rotten in Downing Street.

Nu, los van Engeland, ook die toestand – van het klasseren van tienduizenden misdaadaangiften – bestaat alive & kicking in ons eigenste falende belgolandje:

“Nultolerantie is voor procureur des konings Jean-Marc Meilleur echter niet het antwoord op de problematiek. "Als nultolerantie betekent: systematisch iedereen vervolgen die op het grondgebied van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest een misdrijf pleegt, dan is het zo dat er elk jaar 70 á 80.000 correctionele dossiers binnenkomen bij het Brussels parket", reageert Meilleur vandaag bij Bel-RTL. Hij noemt dergelijke manier van werken "praktisch niet te doen", maar meent ook dat het niet opportuun zou zijn. "Er is een waaier aan mogelijkheden", aldus nog Meilleur. "Nultolerantie heeft vanuit juridisch oogpunt niet veel betekenis."

https://www.demorgen.be/binnenland/p...doen-bd0dbb81/

Kortom, elk jaar worden er 70-80.000 misdrijven niet vervolgd, omdat volgens de hoogedelgeplaatste procureur Meilleur ‘nultolerantie vanuit juridisch oogpunt niet veel betekenis heeft, omdat het niet opportuun zou zijn'…

Serieus, met zo’n judasoverheden zijn we goed gezegend.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2018, 22:05   #44
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.863
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Kijk hoe dat gaat. Tommy Robinson, die nooit of te nimmer oproept tot geweld, maar juist het geweld aanklaagt, wordt aanzien als de inspiratie van een terreuraanslag
Als je zelf geweld pleegt hoef je er niet toe op te roepen natuurlijk.

https://www.youtube.com/watch?v=ELxTbEEPtqM
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.

Laatst gewijzigd door dalibor : 29 mei 2018 om 22:09.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2018, 22:14   #45
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Weet je wat échte horror is ?
Dat 1500 minderjarige Engelse/blanke meisjes meer dan 15 jaar lang ongestoord konden gedrogeerd, verkracht, gefolterd en geprostitueerd worden door moslimbendes, omdat de politie- en de sociale diensten big time faalden.
Niet omdat ze niet wisten wat voor smeerlapperij er in hun wijken onder hun bolle neuzen gebeurde, maar uit de politiek correcte angst om als racist beschouwd te worden, indien ze gevolg zouden geven aan dat misselijkmakende kindermisbruik.
Dát is ware horror.
Inderdaad. Dat was heel erg, was echte horror.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2018, 22:51   #46
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Als je zelf geweld pleegt hoef je er niet toe op te roepen natuurlijk.

https://www.youtube.com/watch?v=ELxTbEEPtqM
Wel spijtig dat er niet op te zien valt wat voorafgaandelijk gebeurd is.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2018, 22:54   #47
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
Inderdaad. Dat was heel erg, was echte horror.
Het tolereren/wegkijken/stilzwijgen van vreemdelingenmisdaad is de trend geworden in elk Pocoland.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2018, 07:39   #48
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat Robbeke publiceerde foto's van mensen die voor het gerecht moesten verschijnen, voor zeer zware misdrijven. Foto's die hij nam, toen die mensen aankwamen aan de rechtbank.

Nu is het verboden in de UK om iets te zeggen over de lopende gerechtelijke zaken. Om de jury niet te beïnvloeden, en om het principe van onschuld zo lang ge niet veroordeeld zijt.

Wel, ik heb wel iets voor dat Engelse verbod.

Ik pleit niet voor een volledige radiostilte voor criminele berichtgeving.
Maar een groter (of groots) respect voor hij/zij die nog niet veroordeeld is, door hem/haar niet af te schilderen als wel-crimineel, vind ik een goed principe.
Het is bijzonder moeilijk om correcte info te krijgen in deze kwestie (nu ja, in deze tijden van fake news geldt dat voor elke kwestie). Maar ik heb toch al van heel veel kanten gelezen dat de mensen die Robinson filmde al veroordeeld zijn, en dat het hier enkel nog ging om de strafbepaling (i.e. de sentencing, niet de trial).

Nu ben ik het er op zich helemaal mee eens dat mediastilte belangrijk is voor het verloop van het proces EN voor de reputatie van de potentieel onschuldige beklaagden. Maar wanneer je 10 maand bovenop je 3 maand met uitstel krijgt voor wat Robinson hier deed, zeker dan nog als je ziet dat verkrachters met een pak minder weggeraken, dan is er stront aan de knikker. Ook de snelheid en het hush-hush gehalte waarmee het allemaal gebeurde stinkt langs alle kanten.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2018, 08:21   #49
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.001
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat Robbeke publiceerde foto's van mensen die voor het gerecht moesten verschijnen, voor zeer zware misdrijven. Foto's die hij nam, toen die mensen aankwamen aan de rechtbank.

Nu is het verboden in de UK om iets te zeggen over de lopende gerechtelijke zaken. Om de jury niet te beïnvloeden, en om het principe van onschuld zo lang ge niet veroordeeld zijt.

Wel, ik heb wel iets voor dat Engelse verbod.

Ik pleit niet voor een volledige radiostilte voor criminele berichtgeving.
Maar een groter (of groots) respect voor hij/zij die nog niet veroordeeld is, door hem/haar niet af te schilderen als wel-crimineel, vind ik een goed principe.
Het is een maatregel waar iets voor te zeggen is, in het UK waarschijnlijk omwille van de tabloids die ongegeneerd en ongenuanceerd de voor of tegen kant kiezen.

Het is echter in strijd met het recht op vrije meningsuiting en bovendien nutteloos met de huidige media. Men kan de papieren kranten wel verplichten, maar dan wordt er op het internet toch (en meestal fake) over gesproken.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2018, 08:29   #50
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.863
Standaard

Als er dan werk gemaakt wordt van een vervolging, gaat men zeveren over het feit dat de rechtszaak achter gesloten deuren is. Dat is ten behoeve van de slachtoffers, die in zo'n zaak met naam en toenaam genoemd worden, getuige of wiens eerder opgenomen getuigenissen worden getoond.

Die mensen hebben bbaat bij een geding, niet bij een pipo die alles in de zitting komt filmen.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2018, 08:42   #51
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het is een maatregel waar iets voor te zeggen is, in het UK waarschijnlijk omwille van de tabloids die ongegeneerd en ongenuanceerd de voor of tegen kant kiezen.

Het is echter in strijd met het recht op vrije meningsuiting en bovendien nutteloos met de huidige media. Men kan de papieren kranten wel verplichten, maar dan wordt er op het internet toch (en meestal fake) over gesproken.
Het is niet omdat iets op het internet mogelijk is, dat het niet meer strafbaar moet zijn. Als ik anoniem een haatcampagne tegen jou start op het net, met oproep tot geweld tegen jou, dan is het aan de flikken om mij te trachten te ontmaskeren. Lukt dat niet, tant pis. Er zijn nog moorden die niet opgelost geraken.

Verder is een inperking van misbruiken van vrije meningsuiting, helemaal niet tegen het principe van de vrije meningsuiting.
Tenzij je een onnozele definitie hanteert.
Vrije meningsuiting is een recht. Geen enkel recht is absoluut.

Ik denk niet dat er één wettekst is (vb. onze grondvod ...) die bij de vrije meningsuiting niet stelt dat beperkingen mogelijk zijn bij wet.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2018, 17:45   #52
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Het is bijzonder moeilijk om correcte info te krijgen in deze kwestie (nu ja, in deze tijden van fake news geldt dat voor elke kwestie). Maar ik heb toch al van heel veel kanten gelezen dat de mensen die Robinson filmde al veroordeeld zijn, en dat het hier enkel nog ging om de strafbepaling (i.e. de sentencing, niet de trial).

Nu ben ik het er op zich helemaal mee eens dat mediastilte belangrijk is voor het verloop van het proces EN voor de reputatie van de potentieel onschuldige beklaagden. Maar wanneer je 10 maand bovenop je 3 maand met uitstel krijgt voor wat Robinson hier deed, zeker dan nog als je ziet dat verkrachters met een pak minder weggeraken, dan is er stront aan de knikker. Ook de snelheid en het hush-hush gehalte waarmee het allemaal gebeurde stinkt langs alle kanten.
Meen je dat? Is dat wel waar van die verkrachters?
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2018, 17:53   #53
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Het is niet omdat iets op het internet mogelijk is, dat het niet meer strafbaar moet zijn. Als ik anoniem een haatcampagne tegen jou start op het net, met oproep tot geweld tegen jou, dan is het aan de flikken om mij te trachten te ontmaskeren. Lukt dat niet, tant pis. Er zijn nog moorden die niet opgelost geraken.

Verder is een inperking van misbruiken van vrije meningsuiting, helemaal niet tegen het principe van de vrije meningsuiting.
Tenzij je een onnozele definitie hanteert.
Vrije meningsuiting is een recht. Geen enkel recht is absoluut.

Ik denk niet dat er één wettekst is (vb. onze grondvod ...) die bij de vrije meningsuiting niet stelt dat beperkingen mogelijk zijn bij wet.
Dat hij "een straf" krijgt is één ding. Maar moet dat zo'n zware straf zijn? En wie gaat er hier beter van worden? Is er één mens die hier beter van gaat worden en zo ja, wie is of wie zijn dat dan?
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2018, 22:01   #54
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Tommy Robinson...wie ligt daar nu wakker van?

White trash dat veroordeeld is voor geweld tegen de politie en hypotheekfraude.
Hoe kijkt u aan tegen black trash dat zich aan allerlei criminele feiten schuldig maakt?

En, neen, ik lig niet onmiddellijk wakker van Robinson. Voor mij is de man een illustere onbekende.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2018, 22:58   #55
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Tommy Robinson...wie ligt daar nu wakker van?

White trash dat veroordeeld is voor geweld tegen de politie en hypotheekfraude.
Hoe noem je dan de moreel/intellectueel laffe poco's, die jarenlang gezwind wegkeken van de massaverkrachting- en mishandeling van duizenden jonge - vooral blanke- meisjes door moslimbendes ?:

"Het probleem — zoals ik in 2015 zei — is dat de zaak rond Robinson allemaal een secundaire zaak is. De primaire zaak is dat de Britse staat jarenlang heeft toegestaan dat gangs van mannen duizenden jonge meisjes in heel Engeland verkrachten. Jarenlang hebben de politie, politici, het OM en elke andere tak van de overheid die ogenschijnlijk toegewijd zouden moeten zijn aan het beschermen van deze meisjes, hen in de steek gelaten. Zoals een aantal overheidsonderzoeken hebben geconcludeerd, keken zij weg van deze meisjes uit angst voor de beschuldiging van racisme die hun kant op zou komen als ze het zouden adresseren. Ze besloten dat het de moeite niet waard was."

https://www.geenstijl.nl/5142282/as-...ou-feel-small/

Graag je mening hierover, beste Zeus.
Of ben je mss bang om als racist over te komen ?
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2018, 23:01   #56
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Hoe kijkt u aan tegen black trash dat zich aan allerlei criminele feiten schuldig maakt?
Z'n afwezigheid hier indachtig - nu al 9 dagen na z'n eerste post in deze draad - vermoed ik dat 'm zich verschuilt in z'n politiek correcte cocon, waar ie in z'n eigen gelijk kan marineren.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 3 juni 2018 om 23:02.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2018, 07:33   #57
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
Meen je dat? Is dat wel waar van die verkrachters?
http://www.dailymail.co.uk/news/arti...-backlash.html
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2018, 16:31   #58
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.601
Standaard

Een krant blokletterde dat ene zekere Geert Wilders een uitnodiging kreeg voor Londen.

Geert Wilders naar Londen om anti-islamactivist Tommy Robinson

Citaat:
DEN HAAG - Geert Wilders gaat naar Londen om de vrijlating van de Britse anti-islamactivist Tommy Robinson te eisen. De PVV-voorman beticht de Britse rechter ervan politiek te hebben afgerekend met Robinson en zegt bovendien voor het leven van zijn geestverwant te vrezen als die tussen islamitische medegevangenen belandt.
Zal dat wel in goede aarde vallen?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2018, 09:59   #59
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

I Won't Be Around
https://www.youtube.com/watch?v=qeAUS6HfX-k


Meer:

https://www.youtube.com/channel/UC6w..._phre6Q3kFiV2g
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2018, 11:23   #60
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Een krant blokletterde dat ene zekere Geert Wilders een uitnodiging kreeg voor Londen.

Geert Wilders naar Londen om anti-islamactivist Tommy Robinson



Zal dat wel in goede aarde vallen?
Ze mogen hem ook op zee uitstrooien
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be