Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 april 2004, 12:22   #21
Jeroen
 
 
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 4.011
Standaard

Grmbl

Ik zal het eens bekijken één dezer dagen / weken.
Jeroen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2004, 12:37   #22
Dies
Europees Commissaris
 
Dies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2003
Berichten: 6.621
Standaard

En ik heb er ook nog eentje, wanneer ik zoek op huur/huurprijs/huurprijzen of huren vind ik geen enkele post terug van mijn hand en dat terwijl ik zeker ben dat ik ooit in discussie ben gegaan met iemand van de LSP over dat onderwerp. Ik denk dat het in het forumonderdeel 'links' was en plusminus 2maand geleden.
__________________
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2004, 12:43   #23
Jeroen
 
 
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 4.011
Standaard

Hmm, het ziet er naar uit dat de gehele zoekfunctie eens goed onder microscoop zal moeten worden gehouden.
Jeroen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2004, 13:01   #24
Gentenaar
Parlementsvoorzitter
 
Gentenaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2004
Berichten: 2.141
Standaard

Citaat:
Eidelijk ?

Zoekfuntie ?

Niet moeilijk dat dat ding niets vindt!
Meer van dat, Maus! Girl power!
__________________
Gentenaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2004, 19:25   #25
Dies
Europees Commissaris
 
Dies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2003
Berichten: 6.621
Standaard

Bestaat er een mogelijkheid om topics/berichten die niet langer bestaan te recupereren?

De reactie die hier http://forum.politics.be/viewtopic.p...c&start=45 stond, had ik namelijk wel graag niet verloren zien gaan.
__________________
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2004, 19:29   #26
Jeroen
 
 
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 4.011
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Bestaat er een mogelijkheid om topics/berichten die niet langer bestaan te recupereren?

De reactie die hier http://forum.politics.be/viewtopic.p...c&start=45 stond, had ik namelijk wel graag niet verloren zien gaan.
Ik vrees dat die niet meer gerecupereerd kan worden, de backups gaan zo ver niet terug.
Jeroen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be