Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Milieu
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, ....

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 juli 2009, 20:53   #1
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.835
Standaard Patatten moeten elk jaar vroeger gerooid worden.

Ik stel vast dat ik mijn patatten elk jaar bijna een week vroeger moet uitgooien. Het is nu nog maar 5 juli en wij zijn er al mee begonnen. Het betreft hier de zogenaamde charlottenpatatten, dus van de witte soort.

Ik was zo aan het uitgooien en nu vraag ik mij af of dit fenomeen, dat dit elk jaar vroeger en vroeger moet gebeuren, iets te maken hebben met de opwarming van de aarde?
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2009, 20:54   #2
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.708
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Ik stel vast dat ik mijn patatten elk jaar bijna een week vroeger moet uitgooien. Het is nu nog maar 5 juli en wij zijn er al mee begonnen. Het betreft hier de zogenaamde charlottenpatatten, dus van de witte soort.

Ik was zo aan het uitgooien en nu vraag ik mij af of dit fenomeen, dat dit elk jaar vroeger en vroeger moet gebeuren, iets te maken hebben met de opwarming van de aarde?
Schitterend hoe ze aan rasverbetering gedaan hebben .Straks mag je ze binnen een week na het poten weer opgraven
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2009, 20:57   #3
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.835
Standaard

Ligt het volgens u dan aan rasverbetering ? Maar ik houd mijn eigen plantgoed bij, ik ga dat nooit kopen.
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2009, 08:42   #4
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TomB's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Locatie: US
Berichten: 14.572
Standaard

Just een pak uitgedaan in den hof van mijn ouders. Die zeggen dat het een goed voorjaar was . Gezien die mensen daar al meer als 60 jaar mee bezig zijn, denk ik dat ze just zitten.
__________________
In het begin was er niets, wat ontplofte.
TomB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2009, 10:06   #5
backfire
Minister-President
 
backfire's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2007
Locatie: Thuis
Berichten: 5.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Ik stel vast dat ik mijn patatten elk jaar bijna een week vroeger moet uitgooien. Het is nu nog maar 5 juli en wij zijn er al mee begonnen. Het betreft hier de zogenaamde charlottenpatatten, dus van de witte soort.

Ik was zo aan het uitgooien en nu vraag ik mij af of dit fenomeen, dat dit elk jaar vroeger en vroeger moet gebeuren, iets te maken hebben met de opwarming van de aarde?
Mijn fiets staat weer de hele week op stal, dankzij dat heerlijk Belgisch zomerweertje (18°c, regen, wind). De eerste die hier nog over Global Warming durft te beginnen, vil ik levend.

Hoeveel moeten uw patatten kosten?
__________________
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence.
backfire is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be