Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 26 maart 2017, 03:10   #61
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 16.984
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik heb eens de vraag gesteld op het Knack forum wat diegene die alle moslims over dezelfde kam scheren dan willen aanvangen met onze moslims. Het zijn er +- 700000 denk ik, velen lang gevestigd en goed geïntegreerd.
Dit was dus geen anoniem forum.

Toen was er een zekere Luc L. die zonder enige schroom antwoordde "zet ze allemaal op de boot het plasje over naar waar ze vandaag kwamen.

Zo'n antwoord van anonieme rechtse rakkers hier zou me niet verwonderen. Maar met naam en toenaam... en dat passeerde moderatie....

Wat willen jullie, die alle moslims over dezelfde kam scheren, dan w aanvangen met onze moslims.

Voil�*. De vraag is nog eens gesteld...
Dat is hier toch al tot treurens toe herhaald, eno.

Quota van hoeveel je er binnenneemt per jaar. Het duurt gemiddeld 100 jaar om een moslimgeneratie te integreren zodus om de 100 jaar mogen er 700.000 binnen. 700.000/100= 7.000 per jaar maximaal. Neem hun kinderbijslag af als ze meer dan 3 kinderen hebben. Terugsturen als ze een te groot strafblad hebben. Verbrand hun satellietjes naar Marokko. Sluit moskeeen die linken hebben met terreur enz... Als ze de taal nog niet kunnen na 2 jaar; terug naar afzender. Het pamperen moet stoppen, eno. Zo moeilijk is t allemaal niet.

Voor sommige punten is een zeer grote Europese samenwerking nodig maar die ontbreekt totaal. De EU slaapt en toont zich zeer slap in deze kwestie waarschijnlijk omdat ze hun zakken volproppen door middel van mensenhandel. Deze hele kwestie stinkt...
TV-verslaafde is offline  
Oud 26 maart 2017, 08:22   #62
Strandkruier
Schepen
 
Geregistreerd: 7 januari 2009
Berichten: 458
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Dan zou ik ze niet stellen.
Maar ik heb wel zo'n donkerbruin vermoeden.
Mag ik u eens wijzen op wat ene mr Eyskens in 2015 nog gezegd heeft? Die zei:"We hebben migranten nodig!"
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/op...inie/1.2510922
Is mr Eyskens een sos? Neen, hé? Overigens ben ik er van overtuigd dat ze op andere partijbureaus, zelfs rechtse, wel met hem eens waren want ik herinner me niet dat er over zijn woorden toen veel polemiek ontstaan is. Zelfs de meest fanatieke anti-vluchtelingenpartijen kunnen er nog altijd niet omheen dat we met 'n sterk vergrijzende bevolking zitten. En d�*t is ons probleem! Een probleem voor iedereen, trouwens, zowel voor links als voor rechts. We hebben een probleem met de moslims, toegegeven, maar uiteindelijk zullen we toch verplicht zijn om er déze uit te ziften die zich kunnen aanpassen en die dienstbaar kunnen zijn voor onze samenleving. In dat licht vind ik de uitspraken van Ayaan Hirshi Ali een beetje overdreven, want ze is zelf een moslima die zich aangepast heeft.
Strandkruier is offline  
Oud 26 maart 2017, 08:23   #63
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik heb eens de vraag gesteld op het Knack forum wat diegene die alle moslims over dezelfde kam scheren dan willen aanvangen met onze moslims. Het zijn er +- 700000 denk ik, velen lang gevestigd en goed geïntegreerd.
Dit was dus geen anoniem forum.

Toen was er een zekere Luc L. die zonder enige schroom antwoordde "zet ze allemaal op de boot het plasje over naar waar ze vandaag kwamen.

Zo'n antwoord van anonieme rechtse rakkers hier zou me niet verwonderen. Maar met naam en toenaam... en dat passeerde moderatie....

Wat willen jullie, die alle moslims over dezelfde kam scheren, dan w aanvangen met onze moslims.

Voil�*. De vraag is nog eens gesteld...
Kunt ge niet beter vragen wat we gaan doen met deze die aan de grens staan te wachten?
Blijkbaar zijn er nog een pak die zouden willen gediscrimineerd worden.
Voor de rest kan men beginnen met moslims die vinden dat onze levenswijze hun vrijheid beknot terug laten gaan naar het heimat.
Daar kunnen ze met volle teugen van die herwonnen vrijheid genieten.
We zijn geen onmensen hoor.
Bobke is offline  
Oud 26 maart 2017, 08:38   #64
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strandkruier Bekijk bericht
Mag ik u eens wijzen op wat ene mr Eyskens in 2015 nog gezegd heeft? Die zei:"We hebben migranten nodig!"
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/op...inie/1.2510922
Is mr Eyskens een sos? Neen, hé? Overigens ben ik er van overtuigd dat ze op andere partijbureaus, zelfs rechtse, wel met hem eens waren want ik herinner me niet dat er over zijn woorden toen veel polemiek ontstaan is. Zelfs de meest fanatieke anti-vluchtelingenpartijen kunnen er nog altijd niet omheen dat we met 'n sterk vergrijzende bevolking zitten. En d�*t is ons probleem! Een probleem voor iedereen, trouwens, zowel voor links als voor rechts. We hebben een probleem met de moslims, toegegeven, maar uiteindelijk zullen we toch verplicht zijn om er déze uit te ziften die zich kunnen aanpassen en die dienstbaar kunnen zijn voor onze samenleving. In dat licht vind ik de uitspraken van Ayaan Hirshi Ali een beetje overdreven, want ze is zelf een moslima die zich aangepast heeft.
Wel ik wil er u op wijzen dat we nog steeds met werklozen zitten ondanks de vergrijzing en de bedijven blijven vertrekken.
Bovendien stel ik vast dat nog een flink deel van de actieve bevolking werkzaam is in de migratieindustrie.
Of bedoelt ge dat we migranten nodig hebben om die aan het werk te zetten?
Trouwens, ge kunt perfect de werknemers die je nodig hebt naar hier halen zonder half Afrika binnen te laten.
Bobke is offline  
Oud 26 maart 2017, 08:40   #65
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.835
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Wel ik wil er u op wijzen dat we nog steeds met werklozen zitten ondanks de vergrijzing en de bedijven blijven vertrekken.
Bovendien stel ik vast dat nog een flink deel van de actieve bevolking werkzaam is in de migratieindustrie.
Of bedoelt ge dat we migranten nodig hebben om die aan het werk te zetten?
Trouwens, ge kunt perfect de werknemers die je nodig hebt naar hier halen zonder half Afrika binnen te laten.
Of je kunt ze ginder, in Afrika, voor ons laten werken.
HOUZEE ! is offline  
Oud 26 maart 2017, 08:52   #66
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strandkruier Bekijk bericht
Mag ik u eens wijzen op wat ene mr Eyskens in 2015 nog gezegd heeft? Die zei:"We hebben migranten nodig!"
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/op...inie/1.2510922
Is mr Eyskens een sos? Neen, hé? Overigens ben ik er van overtuigd dat ze op andere partijbureaus, zelfs rechtse, wel met hem eens waren want ik herinner me niet dat er over zijn woorden toen veel polemiek ontstaan is. Zelfs de meest fanatieke anti-vluchtelingenpartijen kunnen er nog altijd niet omheen dat we met 'n sterk vergrijzende bevolking zitten. En d�*t is ons probleem! Een probleem voor iedereen, trouwens, zowel voor links als voor rechts. We hebben een probleem met de moslims, toegegeven, maar uiteindelijk zullen we toch verplicht zijn om er déze uit te ziften die zich kunnen aanpassen en die dienstbaar kunnen zijn voor onze samenleving. In dat licht vind ik de uitspraken van Ayaan Hirshi Ali een beetje overdreven, want ze is zelf een moslima die zich aangepast heeft.
Ik ben hier niet mee akkoord, terwijl ook mijn partij vindt dat we migranten nodig hebben.

We hebben absoluut geen bevolkingsgroei nodig om het hier leefbaar te houden.
Bekijk eens hoeveel jobs er extra gecreëerd zijn voor de (mislukte) integratie van immigranten, dit kost handenvol geld, geld dat onttrokken wordt uit onze economie.
We hebben daarbij een leger van 500.000 werklozen en ondertussen moeten we (tijdelijk) mensen naar hier halen om de jobs te doen.

Ondertussen slibben onze wegen dicht, hebben we woningnood, hebben we ...

Hoog tijd om hier verandering in te brengen, we kunnen dit enkel en alleen maar door:
  • Werkloosheid in tijd te beperken.
  • Strengere controle op ziekte- en invaliditeitsuitkeringen.
  • ...
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline  
Oud 26 maart 2017, 09:42   #67
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Hoe bedoel je?

hun tactiek is heel eenvoudig: de frequentie van aanslagen gaat blijven toenemen want zelfmoordterrorisme kun je niet bestrijden wanneer je de vijand toelaat zich vrij tussen het volk te laten bewegen.
Door de toename van het aantal moslims (met dank aan het opengrenzenbeleid) zal ook het aantal geradicaliseerde moslims toenemen.
Dus: meer aanslagen.
Dat is een mathematische zekerheid. 1+1=2
De frequentie zal hoger worden en het normale openbare leven zal stilaan onmogelijk worden.
De mensen zullen dan eindelijk beseffen dat de enige mogelijkheid om die aanslagen en het aanhoudende geweld te doen stoppen erin bestaat om de islam en de sharia te accepteren.
En dat zullen ze uiteindelijk doen.
Op die manier heeft de islam doorheen de geschiedenis miljoenen mensen onderworpen en tot bekering gedwongen.

Vertel jij nu eens hoe dat precies 'geen enkele kans maakt', eno.
Want ik zie echt niks wat ook maar in die richting wijst hoor.
Hey eno.
Ik stelde je een vraag, babyboomer.

Waarom loop je weg?
Thuleander is offline  
Oud 26 maart 2017, 09:48   #68
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.258
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
...Intelligent is ze misschien, rechtzinnig allerminst en opportunistisch op en top!
In een "man's man's world" (© James Brown) is een vrouw die NIET 'op en top opportunistisch' is ofwel een achterlijke sloor, ofwel een debiele trien.

Ook voor vrouwen geldt immers, altijd en overal: "plus est en vous".

Vrouwen die zich zonder morren schikken in de tweederangsrol die diverse Herren Propheten voor hen voorzien hebben/hadden, verdienen - in het beste geval - medelijden, maar - bij voorkeur - minachting.


Wie niet bereid blijkt de mensen een geweten te schoppen, kan nog altijd zichzelf gaan afrukken, op 'selfies' van zichzelf, of van zijn/haar soortgenoten.
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline  
Oud 26 maart 2017, 09:52   #69
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.258
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
...

Wat willen jullie, die alle moslims over dezelfde kam scheren, dan aanvangen met onze moslims.

...
Ofschoon ik niet ALLE moslims over DEZELFDE kam scheer, wil ik de islami(e)(s)ten toch erg graag wegpesten, m.b.v. sex&drugs&rock'n'roll.

En zwarte honden, en varkenspis.
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline  
Oud 26 maart 2017, 10:10   #70
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Of je kunt ze ginder, in Afrika, voor ons laten werken.
Of voor zichzelf.
Bobke is offline  
Oud 26 maart 2017, 12:14   #71
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.835
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
...

Wat willen jullie, die alle moslims over dezelfde kam scheren, dan w aanvangen met onze moslims.

Voil�*. De vraag is nog eens gesteld...
Uw gematigde moslims zijn de Oskar Schindlers van deze tijd.
HOUZEE ! is offline  
Oud 26 maart 2017, 15:49   #72
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Amalgaam maken tussen terroristen en gewone moslim burgers is jullie stompzinnig contraproductief gedoe waarmee je de moslims naar de terroristen jaagt.
Beide groepen uit elkaar kunnen houden is een beetje moeilijk nietwaar? Wie is wie? Vergelijk het met WOII, daar was "Duitsland", alle Duitsers dus, de aanvaller die moest gestopt, geweerd en verjaagd worden. Niet alleen de nazi's! Nu zijn het dus de "moslims" die een wereldprobleem vormen overal waar ze in voldoende getal rondlopen. Er zomaar de "gevaarlijken" uithalen en de rest gerust laten is ook een beetje moeilijk!
De oplossing is misschien dat de moslims die het goed menen en geen probleem vormen zelf die groep aanpakt in hun rangen want zij moeten die gemakkelijker kennen en vinden dan wij. Ook zij zijn de slachtoffers!
Dus in afwachting...
andev is offline  
Oud 26 maart 2017, 15:52   #73
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Terrorisme is een Vlaams probleem??
Oh! Je hebt nog verder rondgekeken in de wereld betreffende moslims en problemen?
andev is offline  
Oud 26 maart 2017, 15:55   #74
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Bedoel je terroristen?

Maar om het even. Jij hebt de moslims in hun geheel schuldig verklaard.
Met dat steeds weerkerend onnozele spelletje ga je niet veel oplossen...
andev is offline  
Oud 26 maart 2017, 20:02   #75
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.331
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Je maakt een grapje? Natuurlijk meent die dat. Het gaat om de grootste neocon en apologete van het imperialisme die er is. Intelligent is ze misschien, rechtzinnig allerminst en opportunistisch op en top!
Hirsi Ali een apologete van het imperialisme?
Nietzsche is offline  
Oud 26 maart 2017, 20:26   #76
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik heb eens de vraag gesteld op het Knack forum wat diegene die alle moslims over dezelfde kam scheren dan willen aanvangen met onze moslims. Het zijn er +- 700000 denk ik, velen lang gevestigd en goed geïntegreerd.
Dit was dus geen anoniem forum.

Toen was er een zekere Luc L. die zonder enige schroom antwoordde "zet ze allemaal op de boot het plasje over naar waar ze vandaag kwamen.

Zo'n antwoord van anonieme rechtse rakkers hier zou me niet verwonderen. Maar met naam en toenaam... en dat passeerde moderatie....

Citaat:
Wat willen jullie, die alle moslims over dezelfde kam scheren, dan w aanvangen met onze moslims.
Citaat:
Voil�*. De vraag is nog eens gesteld...
Hebben wij moslims aan ons eigen? ik zou voorstellen schiet ze naar de maan... en dat ze daar gaan wonen ..
de vuile muilekoek is offline  
Oud 27 maart 2017, 10:07   #77
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.865
Standaard

London attack: Leftists laugh at Tommy Robinson

https://www.youtube.com/watch?v=ZhrhLovaFs8
vanderzapig is offline  
Oud 28 maart 2017, 01:08   #78
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Zijn we er weer met dat "alle moslims over dezelfde kam"gedoe?
Want d�*t is het belangrijkste, niet de boodschap dat de islam een gevaarlijke smeerlapperij is die de ganse wereld bedreigt!
En trouwens, diegenen "die niet over dezelfde kam" mogen geschoren worden zijn zelf de slachtoffers van het gebroed in hun rangen want ze delen telkens in de klappen als moslims, aan hen hebben ze hun reputatie te danken! En hoe zullen ze reageren als "het zo ver is"? Mooi meedoen met de smeerlapperij om hun eigen leven niet in gevaar te brengen?
En zolang de politiek correcte wereld dat niet wil inzien blijft het dweilen met de kraan open !
daiwa is offline  
Oud 28 maart 2017, 11:43   #79
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.198
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Dat linkse geklooi wordt door moslims als een ultieme zwakheid en onderwerping gezien.
De ultieme verraders. Ze verraden de islam en hun eigen volk tegelijk. Het is door die paljassen dat er net aanslagen gebeuren.
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline  
Oud 5 mei 2017, 16:48   #80
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
In een "man's man's world" (© James Brown) is een vrouw die NIET 'op en top opportunistisch' is ofwel een achterlijke sloor, ofwel een debiele trien.
Is Simone De Beauvoir dan achterlijk of debiel? Feministen zijn juist erg principieel en niet opportunistisch en ze hebben gelijk. Uiterst-rechtse mannen (en vrouwen) zijn de erfvijand van elk feminisme:
http://www.liberation.fr/debats/2017...-le-fn_1567009
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be