Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 oktober 2002, 20:59   #1
Esceha
Burger
 
Esceha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2002
Locatie: Wat vroeger Nederland(s) was
Berichten: 175
Standaard

Acht turken "verrijken" onze cultuur.


Geruime tijd geleden schreef ik als eerste zin van een artikel (citaat) "Er wordt door zich "politiek correcten" noemenden zeer veel gesproken over het feit dat andere "culturen" een verrijking van de onze zijn. Die verrijking zou onder meer bestaan uit de mogelijkheid om eens iets anders te eten dan boerenkool met wordt of hutspot. (einde citaat). Dat artikel draagt de naam "Verkrachting is verrijking van onze cultuur"(??) En zoals altijd in deze blijk ik weer gelijk te hebben. Vandaag kan een iegelijk weer eens constateren dat ik ten dezen weer gelijk heb met het consistent afwijzen van de door zich "politiek correct?" noemenden aan ons opgedrongen "verrijking". Wie durft het mij - na het lezen van het volgende teletekst bericht en het feit dat deze zaak geen uitzondering is - kwalijk te nemen dat ik zeg: "Als er zó met ons wordt omgegaan en zó over ons wordt gedacht, rot dan op en neem jullie cultuur mee!!
Cor Schorel.

1.
NOS-Teletekst 3 oktober 2002 (en RTL text)
Acht jongeren verkrachten meisje
HOOGEZAND: Een 13-jarig Hoogezands meisje is gistermiddag door een groep van acht jongeren van Turkse afkomst verkracht. De jongens waren met geweld haar huis binnen gekomen, waarna ze in de woonkamer werd verkracht en mishandeld. De jongens probeerden haar drugs toe te dienen en staken haar in een been. De jongens verlieten de woning na haar vast te hebben gebonden en brand te hebben gesticht.


=

Het is geen uitzondering. De vaste lezers weten dat ik pas iets beschrijf als ik over voldoende aannemelijk materiaal beschik tot en met rapprtages van de overheid. Ik zal mij ditmaal beperken, tot:

2.
Groepsverkrachting meisje in doofpot
AMSTERDAM - Het Amsterdamse Stadsdeelraad Westerpark heeft een groepsverkrachting door veertien jongens van een 13-jarig meisje in de Amsterdamse Spaarndammerbuurt bewust geheim gehouden. De deelraad zette onmiddellijk na de verkrachting in januari 2000 een projectgroep op die vooral tot doel had onrust in de wijk te voorkomen. Het slachtoffertje en haar familie werden daarbij, zo blijkt nu, volledig uit het oog verloren. Het meisje en haar familie werden na het drama niet professioneel opgevangen maar daarentegen geterroriseerd door de voornamelijk Marokkaanse daders in de leeftijd van negen tot zestien jaar. Het zwakbegaafde slachtoffer en haar ouders werden op straat bedreigd, uitgescholden en geïntimideerd.


3.
Op 22 juni 2002 werd Mukhtaran Mai, een 30-jarige vrouw die behoort tot de laag geplaatste Gujar-kaste, in een hut in haar dorp Meerwala (provincie Punjab) verkracht door vier mannen, behorende tot de hoger geplaatste Mastoi-kaste. De verkrachting was een straf. De traditionele rechtbank van lokale notabelen, de panchayat, had bepaald dat de vrouw verkracht moest worden. Mukhtaran had zelf niets misdaan. Ze moest boeten voor de zonde van haar broertje Abdul (14). Abdul was namelijk gesignaleerd in de nabijheid van een Mastoi-vrouw, zo beweerde de familie van die vrouw. De dorpsraad, bestaande uit Mastois, concludeerde dat de onbetamelijke jongen de eer van de Mastoi-familie inderdaad had geschonden. Ter compensatie moest nu ook de eer van Abduls familie worden geschonden: door Mukhtaran te verkrachten.

4.
Bron: Trouw: Voorpagina, vrijdag 21 december 2001.
Jongeren-imam Abdul Jabbar van de Ven walgt van 'kanker' Nederland.
Zijn uitspraak: "Je hebt de keus tussen kanker en griep. Nederland is de kanker.''
Esceha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2002, 01:48   #2
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.274
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Zulke berichten zijn zeer schaars in onze Media.

Omdat de Belgjes braver zijn?Omdat zulke dingen binnenshuis worden afgehandeld?Omdat de media zoiets niet wil/mag melden in zo'n grote letters?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2002, 13:44   #3
Esceha
Burger
 
Esceha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2002
Locatie: Wat vroeger Nederland(s) was
Berichten: 175
Standaard

Multikul = Flauwe kul.

Geachte "Maddox",

.....(citaat) ".....heeft een groepsverkrachting door veertien jongens van een 13-jarig meisje in de Amsterdamse Spaarndammerbuurt bewust geheim gehouden".
Dat is in de Belgische door "politiek correcte" lieden zoals Leman ongetwijfeld ook zo geregeld. Wij mogen namelijk niet alles weten. In Nederland is het de laatste jaren de gewoonte om rapporten te laten "lekken". Niettemin doet men er dan wel alles aan om deze zaken een zo gunstig mogelijk beeld te geven. Men verzint excuses als "ze verkeren in een achterstand positie" en wat dies meer zij.

Het zijn niet alleen de linkse media die het beeld trachten te vertekenen. De Overheid doet daar dapper aan mee. In veel van mijn artikelen over de angst aanjagend hoge criminaliteit onder allochtonen noem ik steeds weer (citaat) "het rapport van het WODC (Wetenschappelijk Onderzoek en Documentatie-centrum van het Ministerie van Justitie) van februari 1997 waarin is vermeld dat "Etnische minderheden in Nederland anderhalf tot driemaal vaker een misdrijf plegen dan de autochtonen". (Bron: Teletekst) De conclusie van dit rapport lezende zie ik dat wij ook nu weer beduveld worden met deze berichtgeving. Het is namelijk veel erger. Uit de werkelijke cijfers blijkt dat dit geen anderhalf tot driemaal vaker is maar (let op) drie tot zesmaal zo veel. (Dat zesmaal is in de grafiek verwerkt aan het begin van dit artikel.) Er is namelijk een "correctie-factor" toegepast omdat (citaat:) "allochtone minderheden zich vaak aan de onderkant van de samenleving bevinden, dat in deze groep relatief veel werkloosheid voorkomt en dat allochtone jeugd vaak een gebrekkige scholing en opleiding heeft. Al deze kenmerken zijn sterk bepalend voor een gereduceerde kansenstructuur binnen de conventionele samenleving en daarmee voor een grotere geneigdheid tot deviant (delinquent) gedrag". (einde citaat) Op grond daarvan durven de samenstellers van het rapport (citaat) "via correcties op grond van demagogische- en sociaal-economische factoren" de daadwerkelijke cijfers met de helft te reduceren."

Ik ben van mening dat in dit soort zaken geen enkel excuus op zijn plaats is. Zeker als ik al vele jaren signaleer dat wij Nederlanders en ongetwijfeld ook u in België niets meer hebben te vertellen, waar het gaat om het verkrijgen van onze rechten.
(Citaat uit mijn eerdere artikelen)
Een PvdA wethouder heeft geruime tijd het burgemeesterschap waargenomen en is daarna in Wieringen benoemd. Omdat ik van mening ben dat het afscheid "feestelijk" behoorde te zijn (legt u dat maar uit zoals u wilt.....) had ik een gedicht gemaakt. Daarin prees ik hem de hemel in, doch ik had op ex-burgemeester Mevrouw Velders (ook PvdA), die al vele maanden daarvoor (gelukkig) met pensioen was gegaan, nogal wat kritiek. In de pers stond dat ik een discriminerend betoog had gehouden. Daar was totaal geen sprake van. Justitie Haarlem doet niets. Zelfs geen reactie. Schorel kennende heeft het bij justitie rappèl-faxen geregend en ik heb er voor gezorgd dat de telefoonlijn roodgloeiend bleef. Na een jaar (!!) kreeg ik een reactie. Men zag er geen zaak in. Ook de President van het Gerechtshof te Amsterdam zag geen grond voor een zaak.
(einde citaat)

Nog een willekeurig bericht:
(citaat)
Rheine (Duitsland): Bij brandstichting, kwamen zes Albanezen om het leven. Rechts-extremisten kregen in eerste instantie natuurlijk weer de schuld. Maar als zo vele malen' ook dit keer weer een allochtoon en zelfs een landgenoot. 17 jaar en had brand gesticht omdat hij door zijn geliefde was afgewezen.
(einde citaat)

.....en zo kan ik uren doorgaan met het opsommen van door mij gesignaleerde zaken. Ik wijk echter af van de basis van dit onderwerp, in casu de schrijnende verkrachting van een van onze Nederlandse kinderen. Ik bezit ergens ook een bericht dat er aanrandingen plaats vinden in asielzoekercentra.

Ik beloof u dat als dit ooit mijn kleindochter van nu acht jaar overkomt, ik niet wacht op de rechtszaak waarin ongetwijfeld weer verzachtende omstandigheden als de afwijkende cultuur worden aangedragen.

Mijn glasheldere mening is: Multikul = Flauwekul
Cor Schorel.
Esceha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2002, 13:58   #4
Esceha
Burger
 
Esceha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2002
Locatie: Wat vroeger Nederland(s) was
Berichten: 175
Standaard

Over vertekend beeld gesproken.....

Netwerk zond via TV Nederland 1 een aantal flitsen uit van het gesprek tussen Dyab Abou Jahjah, voorzitter van de Arabisch-Europese Liga (AEL) en Filip Dewinter. Ik heb de oorspronkelijke uitzending in België niet gezien, maar in Nederland werd DeWinter afgeschilderd als de kwade genius. Gelukkig zijn er nog mensen die hun ergernis daarover durven uit te spreken. Zo stond gisteren op Teletekst dat iemand zich aan het door de media stigmatiseren van Dewinter had geergerd en er bij de in Nederland uitgezonden montage zelfs de chronologie van het gesprek was aangetast. Over vertekend beeld gesproken.....
Cor Schorel.
Esceha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2002, 14:20   #5
Esceha
Burger
 
Esceha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2002
Locatie: Wat vroeger Nederland(s) was
Berichten: 175
Standaard

Deel-citaat uit en zo juist door mij ontvangen bericht over Rotterdams LPF raadslid Smit:

"Vervolgens bemoeit Smit zich met een incident in Eindhoven. Daar werden twee meisjes in een zwembad aangerand door een aantal jeugdige spelers van de Rotterdamse voetbalclub Sparta. Hij stelt hierover vragen in de raad en schrijft een boze brief aan Sparta. Waarom hij dit incident eruit pikt zegt hij hier niet, maar vertelt hij wel op een Internet-forum:
"Het wordt stil gezwegen, terwijl normaal al een verkeerd petje op al een royement als lid van Sparta betekend. Heb foto en namen van de daders: allen allochtoon, 6 van 15 jaar, 1 van 13 jaar, zijn trots op daad, scheppen erover op".

Bron http://kafka.antifa.net/smit.michiel.htm

P.S.
Geachte "Maddox", u ziet het zelf. Wees in godsnaam zuinig op B.
Esceha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2002, 20:32   #6
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Ik heb die uitzending gezien en er gisteren een bericht over geplaatst hier op de site. In ieder geval is die éne niet de burgemeester van Antwerpen, Leona is burgemeester. Ze noemden Filip een slechte verliezer en ze hebben dat stuk over vingers in de neus en handen op de rug eruit geknipt. Er was hier een hele discussie over bij politics.be. En, zoals ik hier gisteren zei: dat over die rellen en Vlaams Blok betogingen snap ik niet. Ik heb daar niks over gehoord. Ik heb geen idee welke rellen hij bedoelde. Wel herinner ik mij dat er een aantal jaar geleden (in Gent geloof ik) linkse tegenbetogers waren, maar de politie hield hen uiteen. Ik herinner mij geen rellen. Of toch geen ernstige rellen. Trouwens, het waren daar in Antwerpen problemen met de politie, niet met tegenbetogers van het Vlaams Blok. Afgelopen weekend hebben ze trouwens in 't nieuws getoond hoe ze die betogers in Antwerpen moesten kalmeren.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2002, 00:36   #7
Esceha
Burger
 
Esceha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2002
Locatie: Wat vroeger Nederland(s) was
Berichten: 175
Standaard

Geachte Stefanie,

Dank voor uw reaktie.
Cor Schorel
Esceha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2002, 11:31   #8
Jos Verhulst
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 2.701
Standaard

http://www.volkskrant.nl/binnenland/1034313579615.html

Gepubliceerd �*in de Volkskrant�* zaterdag 12 oktober 2002.�*

"Politie sluit verkrachting van Antilliaans meisje (13) uit


AMSTERDAM�*-�*Het 13-jarige Antilliaanse meisje uit Hoogezand-Sappemeer dat beweerde het slachtoffer te zijn van een groepsverkrachting, is niet verkracht. Dit heeft de politie in Groningen vrijdag bekendgemaakt. De politie zet het onderzoek naar de brandstichting in haar woning voort.�* �*
�*
De politie concludeert dat van verkrachting geen sprake is op basis van drie gesprekken die zij met het slachtoffer heeft gevoerd. Ook uit een medisch onderzoek van het meisje en het sporenonderzoek in het gerechtelijk laboratorium blijkt dat er geen sprake is geweest van verkrachting zoals zij beweerde. Daarnaast hebben technisch- en buurtonderzoek geen enkele aanwijzing gegeven over mogelijke verdachten van een verkrachting.

Ondanks de uitkomst van de onderzoeken, blijft het meisje bij haar verklaring. Zij zou op 2 oktober in haar woning zijn verkracht door een achttal mannen. Ze verklaart zelf niet te weten wie haar belagers zijn geweest. Haar moeder had het over Turkse mannen of jongens, wat tot beroering leidde. Daarvan is volgens de politie echter niets gebleken.

Uit het sporenonderzoek is gebleken dat van brandstichting in de woonkamer van het huis sprake is. De politie stelt een verder onderzoek in naar de oorzaak."
__________________
WIJ LEVEN NIET IN EEN DEMOCRATIE,
WIJ LEVEN IN EEN PARTICRATIE
Jos Verhulst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2002, 13:36   #9
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Mijnheer Schorel is dus blijkbaar weer voortijdig klaargekomen naar aanleiding van een stukje racistische desinformatie...........
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2002, 11:40   #10
Thomas Hx
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 4.701
Stuur een bericht via MSN naar Thomas Hx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Mijnheer Schorel is dus blijkbaar weer voortijdig klaargekomen naar aanleiding van een stukje racistische desinformatie...........
Superstaaf, bij het minste wat wij zeggen over een marokaan of wat dan ook zijn wij racisten voor u! Indien hier mensen iets lelijk zeggen tegenover gehandicapten of wat dan ook, een turk tegenover een belg, dan veroerde u niet! Zo mensen snap ik niet!

Thomas
Thomas Hx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2002, 12:14   #11
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomas
Superstaaf, bij het minste wat wij zeggen over een marokaan of wat dan ook zijn wij racisten voor u! Thomas
Thomas,
lees liever vooraf de bijdrage van Jos Verhulst en constateer samen met mij dat Cor Schorel zijn 'bronnen' niet deugen, maar dat hij er voorbarig misbruik van maakt om de allochtonen in een verkeerd daglicht te stellen, wat trouwens steeds zijn onderliggende bedoeling is, nl. zijn rassenhaat ventileren.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas
Indien hier mensen iets lelijk zeggen tegenover gehandicapten
Link mij eens naar de bewuste topic.
Dan zal ik alsnog voor de andersvalide in de bres springen, en mijn zonde der nalatigheid boetvaardig rechtzetten.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas
.....of wat dan ook,
'Of wat dan ook' is me net iets te vaag om een gevoel van mededogen of enorme deernis bij me op te wekken, en spoorslags mijn strijdros te bestijgen om het www schriftelijk met mijn opinies uit te breiden.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas
........een turk tegenover een belg, dan veroerde u niet!
Link me eens de bewuste thread waar ik hier op politics.be een turk ongestraft toesta om stennis te maken.
Dank bij voorbaat.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas
Zo mensen snap ik niet!
Geeft niet Thomas.
Way to go.
Ik probeer ook nog steeds mezelf te snappen. Vooral mijn neiging om jongetjes au sérieux te nemen, die eerst vanonder papenrok hun katholiek gezwam komen uitschruwelen, om vervolgens een weekje met vivant-logo te pronken, en om dan, wanneer de maskers vallen, toch toegeven, aan het bij sommigen ingebakken vooroordeel en neiging, om iemand met een andere huidskleur bij voorbaat te stigmatiseren, die blijft me verbazen.
Die neiging bij mezelf (jou serieus nemen) zal ik in het vervolg proberen onderdrukken.
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2002, 13:43   #12
Thomas Hx
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 4.701
Stuur een bericht via MSN naar Thomas Hx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomas
Superstaaf, bij het minste wat wij zeggen over een marokaan of wat dan ook zijn wij racisten voor u! Thomas
Thomas,
lees liever vooraf de bijdrage van Jos Verhulst en constateer samen met mij dat Cor Schorel zijn 'bronnen' niet deugen, maar dat hij er voorbarig misbruik van maakt om de allochtonen in een verkeerd daglicht te stellen, wat trouwens steeds zijn onderliggende bedoeling is, nl. zijn rassenhaat ventileren.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas
Indien hier mensen iets lelijk zeggen tegenover gehandicapten
Link mij eens naar de bewuste topic.
Dan zal ik alsnog voor de andersvalide in de bres springen, en mijn zonde der nalatigheid boetvaardig rechtzetten.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas
.....of wat dan ook,
'Of wat dan ook' is me net iets te vaag om een gevoel van mededogen of enorme deernis bij me op te wekken, en spoorslags mijn strijdros te bestijgen om het www schriftelijk met mijn opinies uit te breiden.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas
........een turk tegenover een belg, dan veroerde u niet!
Link me eens de bewuste thread waar ik hier op politics.be een turk ongestraft toesta om stennis te maken.
Dank bij voorbaat.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas
Zo mensen snap ik niet!
Geeft niet Thomas.
Way to go.
Ik probeer ook nog steeds mezelf te snappen. Vooral mijn neiging om jongetjes au sérieux te nemen, die eerst vanonder papenrok hun katholiek gezwam komen uitschruwelen, om vervolgens een weekje met vivant-logo te pronken, en om dan, wanneer de maskers vallen, toch toegeven, aan het bij sommigen ingebakken vooroordeel en neiging, om iemand met een andere huidskleur bij voorbaat te stigmatiseren, die blijft me verbazen.
Die neiging bij mezelf (jou serieus nemen) zal ik in het vervolg proberen onderdrukken.
Lolz, ik heb het VIVANT logo puur genomen omdat ik dat een LEUK logo vond en absoluut niet omdat dit de partij van mijn leven word! Dit alleen al, hoe gij u gedraagt tegenover de cristenen, betekent voor mij dat jij meer respect hebt voor Turken als voor mij, of andere cristenen! Indien jij mij niet serieus wilt nemen is dat voor mij goed! maar dan zal ik ook niet meer met u in een harde discussie treden!

Thomas
Thomas Hx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2002, 15:03   #13
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomas
Indien jij mij niet serieus wilt nemen is dat voor mij goed! maar dan zal ik ook niet meer met u in een harde discussie treden!

Thomas
Een hele geruststelling.
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2002, 16:27   #14
Thomas Hx
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 4.701
Stuur een bericht via MSN naar Thomas Hx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomas
Indien jij mij niet serieus wilt nemen is dat voor mij goed! maar dan zal ik ook niet meer met u in een harde discussie treden!

Thomas
Een hele geruststelling.
Tssssss, zo had ik u echt niet verwacht! Teken dat ge bepaalde mensen hun meningen niet kunt verstaan/ of wilt aanvaarden!

Thomas
Thomas Hx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2002, 16:46   #15
Otto
Schepen
 
Otto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 september 2002
Berichten: 423
Standaard

Het zgn. verkrachte meisje heeft dit gelogen, de antilliaanse had gewoon een hkel aan turken en probeerde hen een hak te zetten.
Otto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2002, 17:15   #16
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomas
Tssssss, zo had ik u echt niet verwacht! Teken dat ge bepaalde mensen hun meningen niet kunt verstaan/ of wilt aanvaarden!

Thomas
Meningen van mensen die de 'harde discussie' ontlopen of weigeren aan te gaan, zullen meestal geen substantiele bijdrage betekenen voor mijn geestelijke ontwikkeling, nog zullen ze van nut zijn voor het kweken van een beter begrip of hoger bewustzijn.
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2002, 17:18   #17
Thomas Hx
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 4.701
Stuur een bericht via MSN naar Thomas Hx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomas
Tssssss, zo had ik u echt niet verwacht! Teken dat ge bepaalde mensen hun meningen niet kunt verstaan/ of wilt aanvaarden!

Thomas
Meningen van mensen die de 'harde discussie' ontlopen of weigeren aan te gaan, zullen meestal geen substantiele bijdrage betekenen voor mijn geestelijke ontwikkeling, nog zullen ze van nut zijn voor het kweken van een beter begrip of hoger bewustzijn.
Tssssss, ik doe dit om een ruzie te voorkomen, maar als ge wilt krijgen dan kunde krijgen! Ik had u wel een beetje beleefder en vriendelijker verwacht!

Thomas
Thomas Hx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2002, 18:36   #18
Otto
Schepen
 
Otto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 september 2002
Berichten: 423
Standaard

Cor probeert gedeputeerde te worden.

"De lijsttrekker is het voormalige Beverwijkse gemeenteraadslid Cor Schorel (1941). Hij verloor bij de laatste gemeenteraadsverkiezingen zijn zetel voor de CD in Beverwijk. Gedacht werd dat Schorel overgelopen zou zijn naar de pas opgerichte Nieuwe Nationale Partij (NNP). Deze extreem-rechtse partij hield op 17 oktober 1998 een oprichtingsvergadering in Vught en ook Schorel was hierbij aanwezig. Waarom Elsthout de Beverwijker nu voor zich vind op de lijst is onduidelijk. Mogelijk hebben Elsthout's magere prestaties in de Staten hier iets mee te maken."

Succes Cor.
Otto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2002, 20:02   #19
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otto
Het zgn. verkrachte meisje heeft dit gelogen, de antilliaanse had gewoon een hkel aan turken en probeerde hen een hak te zetten.
Eerst meldden ze in de media dat ze verkracht was. Haar moeder beweerde door Turken. Daarna beweerde het meisje dat de daders met een vreemd accent spraken, maar ze wist niet of het wel Turken waren. Onderzoek heeft nu uitgewezen dat ze helemaal niet verkracht werd. Maar 't was haar moeder die over Turkse daders begon.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2002, 20:38   #20
Otto
Schepen
 
Otto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 september 2002
Berichten: 423
Standaard

Het ergste is dat door de leugens van het antiliaanse meisje een ander tragisch delict ook zal worden gebagitaliseerd, dit bericht is waarschijnlijk de inspiratiebron voor de leugens van deze kleine leugenares.

Op de vlucht voor verkrachtersbende
ASSEN - Een voortdurende hel, zo omschrijft de familie L. uit Assen haar leven in het afgelopen jaar. Hun dochtertje Miranda (13) blijkt gedurende zestien maanden maar liefst 20 keer te zijn ontvoerd door een groep jonge Marokkanen en als seksslavin te zijn aangeboden aan volwassenen op een geheim adres, ergens in Assen.

http://krant.telegraaf.nl/krant/vand...ie.daders.html
Otto is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be