Politics.be Problemen met registreren? Of een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te verzenden naar maarten@politics.be met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 juni 2018, 15:42   #21
Lof der Zotheid
Eur. Commissievoorzitter

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Jammer dat ik het gemist heb. Ik kan ook minutenlang naar de maan kijken. Ik heb wel nog wat gefietst gisterenavond, heerlijk als het 's avonds rustig is, de temperatuur wat minder verstikkend en de vogels naar hun rustplaatsen vliegen.
Zoals boven beschreven roept de volle maan volledig andere associaties bij mij naar boven. Zulke vreemde en onverklaarbare drangen en fenomenen die zich ineens voordoen. Gisternamiddag begon dit met een drastische toename bij mijn lichaamshaar, alsmede een steeds toenemende zin in rauw en bloedig vlees en het willen aanhuilen van de maan. Vanochtend Kilometers ver van mijn bunker verwijderd ontwaakt met de smaak van rauw vlees in mijn mond. Allemaal zeer eigenaardig en onverklaarbaar. En interessant genoeg gebeurt dat telkens één keer per maand bij volle maan, behalve bij regen of bewolkt weer.
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2018, 07:35   #22
Elio di Supo
Europees Commissaris

Elio di Supo's schermafbeelding

Standaard

Puur esthetisch vind ik een sikkelvormige maan mooier maar een nachtelijke wandeling met enkel het licht van de volle maan heeft wel iets.

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 30 juni 2018 om 07:35.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2018, 09:34   #23
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Zoals boven beschreven roept de volle maan volledig andere associaties bij mij naar boven. Zulke vreemde en onverklaarbare drangen en fenomenen die zich ineens voordoen. Gisternamiddag begon dit met een drastische toename bij mijn lichaamshaar, alsmede een steeds toenemende zin in rauw en bloedig vlees en het willen aanhuilen van de maan. Vanochtend Kilometers ver van mijn bunker verwijderd ontwaakt met de smaak van rauw vlees in mijn mond. Allemaal zeer eigenaardig en onverklaarbaar. En interessant genoeg gebeurt dat telkens één keer per maand bij volle maan, behalve bij regen of bewolkt weer.
Ik denk dat ik u gisteren gezien heb!!! Er liep er éne door de straat met een marcelleke en een short. Zijn armen waren dik behaard tot over zijn ellebogen en zijn rug en borstkas waren al even ruig. Hij zag er angstaanjagend uit met een wilde blik en een gezellig bierbuikske
Oud 30 juni 2018, 09:57   #24
Vlad
Minister-President

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ah de Ekerse Putten se.
lijkt me eerder de Mekong
Oud 2 juli 2018, 10:59   #25
Lof der Zotheid
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik denk dat ik u gisteren gezien heb!!! Er liep er éne door de straat met een marcelleke en een short. Zijn armen waren dik behaard tot over zijn ellebogen en zijn rug en borstkas waren al even ruig. Hij zag er angstaanjagend uit met een wilde blik en een gezellig bierbuikske
Heeft u mij ook horen grommen? Dat schijnt een na-effect van dat vreemde verschijnsel te zijn...
Oud 3 juli 2018, 22:44   #26
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

https://www.youtube.com/watch?v=NCFi5xgOYIU
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2018, 07:58   #27
Lof der Zotheid
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Leef u uit op een paar veganisten (pas dan wel op voor een tekort aan vitamine D en ijzer).
Veganisten zijn zeer teleurstellend. Enkel huid en botten, goed om te verbranden, maar voedzaam zijn die helemaal niet.
Oud 4 juli 2018, 10:44   #28
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat klinkt meer als Gerolf Annemans*.

*: voor de linksen onder ons, Geweerkolf Ananas.

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2016, Politics.be