Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 september 2018, 09:45   #21
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
MIjn pa, die aan het OLV ongeveer woont zegt dikwijls al smalend "'k moet tot in de Molenstraat gaan om nog ne witten tegen te komen."
Kinshasa aan de Dender...
Aan de andere kant van de Dender lopen nochtans ook al opvallend veel zwarten, maar als je ziet welke huizen ze kunnen kopen, en met welke auto's ze rijden, dan lijkt het er wel op dat die mensen werken voor de kost.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2018, 09:50   #22
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.630
Standaard

Aalst liep decennia achter. Het is dan niet moeilijk om een beetje vooruitgang te verwezenlijken ...
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2018, 09:58   #23
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Daar zeg je zoiets....
Ik heb hier pal voor mijn neus een tekstje hangen dat ik ooit ergens uitknipte en bewaarde. Het luidt:

De verrijking van ons Aalst door de multicultuur is terug te vinden in de Binnenstraat, de Moorselbaan, de Molendries, de Hovenierstraat, het Ezelspleintje, enz.....maar vooral....In de boekhouding van het OCMW.

Nu ken ik de opgesomde straten niet zo goed, helemaal niet eigenlijk, maar het valt mij wél op dat het zwarten zijn die aan de overkant van de Dender de duurste huizen in de betere buurten kopen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 23 september 2018 om 09:59.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2018, 10:20   #24
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.451
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Aan de andere kant van de Dender lopen nochtans ook al opvallend veel zwarten, maar als je ziet welke huizen ze kunnen kopen, en met welke auto's ze rijden, dan lijkt het er wel op dat die mensen werken voor de kost.
Dat is best mogelijk maar wil je als (bijna) enige witte tussen de negers wonen? Ook al zijn het dan werkenden? Indien dat het streefdoel is verhuis dan naar Afrika.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2018, 10:27   #25
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Dat is best mogelijk maar wil je als (bijna) enige witte tussen de negers wonen? Ook al zijn het dan werkenden? Indien dat het streefdoel is verhuis dan naar Afrika.
Negers vallen anders best mee. Moslims veel minder.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2018, 10:35   #26
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.451
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Negers vallen anders best mee. Moslims veel minder.
Het gaat hem niet over al dan niet meevallen, het gaat hem over u nog thuis voelen in de buurt waar je al 80 jaar leeft. Niet dus.

Ik kan u anders wat verhalen vertellen, uit het Aalsters leven gegrepen en mbt de negers die er wonen. .. Uit eerste hand, van mensen die ze als buren hebben.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2018, 11:18   #27
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Ik geef toe dat trop op een dag teveel is, en ik heb ook al meer dan eens zwarten betrapt met sluikstorten, o.a. een man in maatpak met een dure bak. Een buurvrouw klaagt niet alleen over het ongegeneerd sluikstorten in haar buurt, maar ook dat haar dochter beboet werd omdat ze tien minuten aan de verkeerde kant parkeerde, maar de zwarte op de hoek zijn wagen elke dag fout parkeert zonder dat dit gevolgen lijkt te hebben.
En ja, het was ook een zwarte huurster die onlangs haar huurappartement in de fik zette omdat ze de frietketel vergat. Dat gebeurde nooit eerder in de halve eeuw dat het appartementsblok bestaat.

Toch vind ik negers vriendelijke mensen die doorgaans weinig last veroorzaken. Dat ze het niet zo nauw nemen met onze regels inzake veiligheid en netheid klopt, maar om hen betere manieren te leren hebben we politici en politie, hé?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2018, 11:59   #28
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.383
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Het gaat hem niet over al dan niet meevallen, het gaat hem over u nog thuis voelen in de buurt waar je al 80 jaar leeft. Niet dus.

Ik kan u anders wat verhalen vertellen, uit het Aalsters leven gegrepen en mbt de negers die er wonen. .. Uit eerste hand, van mensen die ze als buren hebben.
Hierover wonen negers, een vrouw met drie kinderen.

Op zekere zondagmorgen, de buurvrouw hier op de hoek, die wordt wakker van het geroep en getier van 'spelende' kinderen die het kot afbreken. Ze staat op en kijkt met verbazing naar haar tuin, de negerfamilie heeft zich geïnstalleerd met strandzetels en een koelbox. De kindje stampen de aangeplante bloemen en struiken plat en moeder kijkt er naar en zag dat het goed was.

Nu, die buurvrouw is een vriendelijk mens, die belt rustig de politie die de zwarte familie daar komt buiten halen. Ik zou daar al direct enkele emmers koud water over smijten, om te beginnen...

De zwarte vrouw was boos, ze wou alleen maar "ne bitse inne de tuine zittene."
Dat leeft dan in de beschaafde wereld, maar die jungle manieren gaan er blijkbaar niet gemakkelijk uit.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2018, 12:55   #29
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Het gaat hem niet over al dan niet meevallen, het gaat hem over u nog thuis voelen in de buurt waar je al 80 jaar leeft. Niet dus. Ik kan u anders wat verhalen vertellen, uit het Aalsters leven gegrepen en mbt de negers die er wonen. .. Uit eerste hand, van mensen die ze als buren hebben.
ECHT? Miljaar... zo jong en al zo goed 't echte leven begrijpen!
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2018, 13:12   #30
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.451
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
ECHT? Miljaar... zo jong en al zo goed 't echte leven begrijpen!
mijn pa is 85 en woont al (bijna) gans zijn leven in hetzelfde huis, het huis van zijn ouders.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2018, 13:23   #31
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
mijn pa is 85 en woont al (bijna) gans zijn leven in hetzelfde huis, het huis van zijn ouders.
Oei, 'k dacht datta gij waart! Maar in feite hebde gij dus nog ne relatief jonge vader.
Doettem ne goeidag en ga er nekeer mee eten bij Kelderman!
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2018, 14:08   #32
1000 miles
Burger
 
Geregistreerd: 22 februari 2017
Locatie: Aalst
Berichten: 172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Het gaat hem niet over al dan niet meevallen, het gaat hem over u nog thuis voelen in de buurt waar je al 80 jaar leeft. Niet dus.

Ik kan u anders wat verhalen vertellen, uit het Aalsters leven gegrepen en mbt de negers die er wonen. .. Uit eerste hand, van mensen die ze als buren hebben.
Sinds dat de negers Aalst bezetten is de omzet van de Lidl zakken verviervoudigd en is het aantal gesluikstorte Lidl zakken ook verviervoudigd.
Overal langs Aalsterse wegen komt ge tegenwoordig volle Lidl zakken tegen....
Maar het zullen wel de marginale belgen zijn zeker die de boel vuil achterlaten.
Als je die zwarten hierover aanspreekt knikken ze altijd....ja (oui,oui monsieur) ....je moet er juist geen geld meer induwen.
1000 miles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2018, 15:27   #33
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Tja...het klopt wel dat het vaak winkeltassen van de LIDL zijn die op alle "vaste" stortplaatsen deel uitmaken van de sluikstort.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2018, 16:57   #34
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.451
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Oei, 'k dacht datta gij waart! Maar in feite hebde gij dus nog ne relatief jonge vader.
Doettem ne goeidag en ga er nekeer mee eten bij Kelderman!
'k ben er gisteren mee gaan eten. Als fervent liefhebber van Oostenrijk dat hij is ben ik met hem en mijn ma naar Alpenrose in Ninof geweest
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2018, 07:55   #35
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.451
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Tja...het klopt wel dat het vaak winkeltassen van de LIDL zijn die op alle "vaste" stortplaatsen deel uitmaken van de sluikstort.
Verder staat gans B vol camera's....maar dit hebben ze niet gezien natuurlijk.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2018, 09:05   #36
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Verder staat gans B vol camera's....maar dit hebben ze niet gezien natuurlijk.
2
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2018, 09:07   #37
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
'k ben er gisteren mee gaan eten. Als fervent liefhebber van Oostenrijk dat hij is ben ik met hem en mijn ma naar Alpenrose in Ninof geweest
ik stel het mij even voor kleine Skobe en pa Skobe in lederhosen bij Alpenrose.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2018, 09:09   #38
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik stel het mij even voor kleine Skobe en pa Skobe in lederhosen bij Alpenrose.
En dan gaan jodelen na de nodige obstlers.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2018, 09:31   #39
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.451
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik stel het mij even voor kleine Skobe en pa Skobe in lederhosen bij Alpenrose.
En ons dames in dindrl....dat zou nogal een billenkletser zijn. De serveuses zijn daar baajdeweej in traditionele Oostenrijkse kledij. Met het kindergatje bloot.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2018, 09:35   #40
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
En ons dames in dindrl....dat zou nogal een billenkletser zijn. De serveuses zijn daar baajdeweej in traditionele Oostenrijkse kledij. Met het kindergatje bloot.


ik zal het wel verkeerd begrijpen...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be