Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 januari 2019, 18:21   #1541
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.509
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
U redeneert alleen vanuit het standpunt van Israel en heeft schijt aan Palestijnen , daar komt het op neer. Israel mag van u een hele bevolking terroriseren en staat er bij te applaudisseren.

De wereldopinie doet er voor Israel wel degelijk toe anders zouden niet zo veel geld uitgeven aan public relations, aan propaganda dus.
U verwacht dat Israël zijn eigen standpunt opgeeft, en enkel vanuit het standpunt van de palestijnen gaat redeneren? Goed bezig...

Trouwens, de pot verwijt de ketel weer eens deftig dat hij zwart ziet. U redeneert toch ook enkel vanuit het standpunt van uw palestijnse lievelingen, en Israël kan u gestolen worden. Waarom mag u dat wel? Wederom eens hypocriet en eenzijdig bezig?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2019, 12:00   #1542
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.684
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
U verwacht dat Israël zijn eigen standpunt opgeeft, en enkel vanuit het standpunt van de palestijnen gaat redeneren? Goed bezig...

Trouwens, de pot verwijt de ketel weer eens deftig dat hij zwart ziet. U redeneert toch ook enkel vanuit het standpunt van uw palestijnse lievelingen, en Israël kan u gestolen worden. Waarom mag u dat wel? Wederom eens hypocriet en eenzijdig bezig?
Fout , zo redeneer ik niet .
Ik wil niet dat Israel ook bezet wordt en onder een blokkade komt .
terwijl jullie staan te juichen bij de blokkade van gaza .
Als u mijn voorstellen heeft gelezen dan wist u dat ik wel degelijk rekening hou met Israel. Ik geloof nooit dat collectief straffen een rechtvaardige maatregel is , maakt niet uit om wie het gaat , ik ben geen extremist.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2019, 14:49   #1543
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.285
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Fout , zo redeneer ik niet .
Ik wil niet dat Israel ook bezet wordt en onder een blokkade komt.
Klopt, uw troetels willen ook geen bezet of geblokkeerd Israël.
Citaat:
Als u mijn voorstellen heeft gelezen dan wist u dat ik wel degelijk rekening hou met Israel. Ik geloof nooit dat collectief straffen een rechtvaardige maatregel is , maakt niet uit om wie het gaat , ik ben geen extremist.
Kumbaya zingen en een vredevol Midden-Oosten eisen zijn geen voorstellen, da's heel lang over een olielamp wrijven.
Citaat:
terwijl jullie staan te juichen bij de blokkade van gaza .
Ik juich helemaal niet met de huidige halfslachtige situatie.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2019, 16:32   #1544
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.684
Standaard

En daarom u pleit er voor dat Israel nog meer geweld moet gebruiken!!

Iets anders heb ik van u nooit gehoord. U geloofd niet in andere methodes.
U vind geweld het middel om problemen op te lossen , terwijl geweld nu juist het probleem is.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2019, 17:07   #1545
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.285
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
En daarom u pleit er voor dat Israel nog meer geweld moet gebruiken!!

Iets anders heb ik van u nooit gehoord. U geloofd niet in andere methodes.
U vind geweld het middel om problemen op te lossen , terwijl geweld nu juist het probleem is.
Maar ik ga het nogmaals herhalen.
Geweld is alleen een oplossing als er genoeg van gebruikt wordt, anders wordt het probleem alleen groter.

Op dit moment is het probleem niet groter voor Israël.
Wel voor de Palestijnen, maar dat maakt voor Israël weinig uit.

En elk beetje geweld dat de Palestijnen gebruiken maakt hun problemen alleen maar groter omdat ze er niet genoeg van kunnen gebruiken.

Geef de Palestijnen een atoombom en het probleem is snel weg. Zelfs al laten ze die in Brussel ontploffen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2019, 17:41   #1546
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.684
Standaard

Het is natuurlijk belachelijk om op te komen voor de slachtoffers van dit conflict , want dat zijn demonische moslims die we verdenken van heel veel zaken nog voor dat ze deze hebben uitgevoerd, omdat we precies denken te weten wat hun intenties zijn.

We moeten 1 mijoen kinderen blijvend straffen vanwege 48, 67 en 73
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2019, 18:24   #1547
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.285
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Het is natuurlijk belachelijk om op te komen voor de slachtoffers van dit conflict
Ja, ik ga akkoord met uw zelfreflectie.
Citaat:
want dat zijn demonische moslims die we verdenken van heel veel zaken nog voor dat ze deze hebben uitgevoerd, omdat we precies denken te weten wat hun intenties zijn.
"De moslim" is even demonisch als u en ik.
Citaat:
We moeten 1 miljoen kinderen blijvend straffen vanwege 48, 67 en 73
We? Noch u, noch ik straffen iemand in Palestina.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2019, 18:58   #1548
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.100
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
En daarom u pleit er voor dat Israel nog meer geweld moet gebruiken!!

Iets anders heb ik van u nooit gehoord. U geloofd niet in andere methodes.
U vind geweld het middel om problemen op te lossen , terwijl geweld nu juist het probleem is.
Het is gewoon een efficiëntie vraagstuk. Israël wil veilig zijn voor aanvallen en intrusies door zijn buren uit Gaza. Geen aanvallen meer ==> geen retaliaties meer nodig.
Wel nog aanvallen ? ==> totaal vernietigen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2019, 19:05   #1549
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.100
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Het is natuurlijk belachelijk om op te komen voor de slachtoffers van dit conflict , want dat zijn demonische moslims die we verdenken van heel veel zaken nog voor dat ze deze hebben uitgevoerd, omdat we precies denken te weten wat hun intenties zijn.

We moeten 1 mijoen kinderen blijvend straffen vanwege 48, 67 en 73
Absolute quatsch, en totaal naast de kwestie : ze moeten maar 1 ding doen en dat is stoppen met infiltraties in Israël, aanvallen tegen de grens en terroristische aanslagen via raketten & mortieren of desnoods brandstichting.

Zolang ze dat niet doen, organiseren ze zelf de ellende van hun eigen gegijzelde bevolking terwijl Haniyeh, Sinwar & company in luxe leeft.

Moest Hamas de PA niet buitenspel gezet hebben, was er nu veel minder fysieke ellende in Gaza.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 20 januari 2019 om 19:07.
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2019, 19:08   #1550
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.285
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Pstt, Pandareus, ge mixt Gaza met Palestina...
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2019, 20:29   #1551
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.100
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Pstt, Pandareus, ge mixt Gaza met Palestina...
Palestina, Palestina...



Ik zal de firmware van mijn GPS nog eens moeten updaten waarschijnlijk, want hij kent die zoekterm niet.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2019, 09:35   #1552
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Palestina, Palestina...



Ik zal de firmware van mijn GPS nog eens moeten updaten waarschijnlijk, want hij kent die zoekterm niet.
Het is een regio, net zoals bijvoorbeeld Pajottenland, Patagonië...

Sommigen denken uit het bestaan van een benaming voor een regio een eeuwenlange bestaansgeschiedenis van een staat te kunnen afleiden.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2019, 10:43   #1553
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Hey, dat hebt u eindelijk door. De West Oever gaat Israël worden, met of zonder extra Palestijnen als Israëlisch staatsburger. En dat met toestemming van Jordanië en Egypte.

En jawel, het is een veiligheidsaspect voor zowel Jordanië als Israël. Een kortere, duidelijke natuurlijke grens.

Jordanië wil dat gebied opgeven omdat het niet meer is dan een marginaal agrarisch gebied bevolkt door mensen waarvan de leidinggevende figuren in't verleden al zeer irritant gebleken zijn.

Israël wil dat gebied wel inpalmen omdat het voor hen geen marginale landbouwgrond is, dankzij doorgedreven technologische landbouw, en dus meer plaats geeft voor ontwikkeling op alle vlak. Dat er een hoop volk zit dat zeer lastig kan doen, da's een detail. Ze hebben de lessen uit het verleden wel geleerd. Eten of gegeten worden.
Af en toe kom ik op deze draad even kijken om me te ergeren welke achterlijke onzin u hier durft te schrijven.

En het wordt erger en erger.

Wat u hier schrijft is WAL-GE-LIJK. Bij het ergste wat er hier op dit forum is te lezen.

En aangezien ik hier constant in discussie ga met religieuze fundamentalisten en extreem rechts, kan dat tellen. Bij die mannen is er af en toe nog een ethische reflex.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2019, 11:04   #1554
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.328
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Hey, dat hebt u eindelijk door. De West Oever gaat Israël worden, met of zonder extra Palestijnen als Israëlisch staatsburger. En dat met toestemming van Jordanië en Egypte.

En jawel, het is een veiligheidsaspect voor zowel Jordanië als Israël. Een kortere, duidelijke natuurlijke grens.

Jordanië wil dat gebied opgeven omdat het niet meer is dan een marginaal agrarisch gebied bevolkt door mensen waarvan de leidinggevende figuren in't verleden al zeer irritant gebleken zijn.

Israël wil dat gebied wel inpalmen omdat het voor hen geen marginale landbouwgrond is, dankzij doorgedreven technologische landbouw, en dus meer plaats geeft voor ontwikkeling op alle vlak. Dat er een hoop volk zit dat zeer lastig kan doen, da's een detail. Ze hebben de lessen uit het verleden wel geleerd. Eten of gegeten worden.

Door "Israël" wordt die 'hoop volk' vroeg of laat inderdaad een 'detail in de geschiedenis'.

De vraag is enkel: voor wanneer precies is dat 'vroeg of laat'.
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg

Laatst gewijzigd door djimi : 21 januari 2019 om 11:06.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2019, 11:16   #1555
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.285
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Af en toe kom ik op deze draad even kijken om me te ergeren welke achterlijke onzin u hier durft te schrijven.
Aangezien het toch achterlijke onzin is, dan moet u perfect in staat zijn mijn schrijfsel te ontkrachten. Om het u gemakkelijk te maken, de puntjes op een rijtje.
  • Is Israël niet bezig het gebied "Westelijke Jordaanoever" in te palmen?
  • Heeft Jordanië geen afstand gedaan van claims op dat gebied?
  • Heeft Israël geen betere landbouwmethodes bedacht en in gebruik genomen voor die gebieden?
Citaat:
En het wordt erger en erger.
Klopt, en dat zal zo blijven tot die situatie daar ten gronde is uitgeklaard.
Citaat:
Wat u hier schrijft is WAL-GE-LIJK. Bij het ergste wat er hier op dit forum is te lezen.
Helaas heb ik in die hele situatie exact niets te zeggen. En ja, feiten kunnen walgelijk zijn.
Citaat:
En aangezien ik hier constant in discussie ga met religieuze fundamentalisten en extreem rechts, kan dat tellen. Bij die mannen is er af en toe nog een ethische reflex.
Ik ga dan ook niet over ethiek of moraliteit.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 21 januari 2019 om 11:18.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2019, 11:18   #1556
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.285
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Door "Israël" wordt die 'hoop volk' vroeg of laat inderdaad een 'detail in de geschiedenis'.

De vraag is enkel: voor wanneer precies is dat 'vroeg of laat'.
Hangt er van af hoe lang Israël in huidige vorm nog kan blijven bestaan.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2019, 11:34   #1557
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Af en toe kom ik op deze draad even kijken om me te ergeren welke achterlijke onzin u hier durft te schrijven.

En het wordt erger en erger.

Wat u hier schrijft is WAL-GE-LIJK. Bij het ergste wat er hier op dit forum is te lezen.

En aangezien ik hier constant in discussie ga met religieuze fundamentalisten en extreem rechts, kan dat tellen. Bij die mannen is er af en toe nog een ethische reflex.
De post van Maddox was een objectieve weergave van wat hij denkt dat er gaat gebeuren. Ik lees daar geen waardeoordeel in.

Vaststellen dat zowel Israël als Jordanië graag de Jordaan als natuurlijke grens zien, lijkt me nu toch niet zo van de pot gerukt.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2019, 13:10   #1558
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
De post van Maddox was een objectieve weergave van wat hij denkt dat er gaat gebeuren. Ik lees daar geen waardeoordeel in.

Vaststellen dat zowel Israël als Jordanië graag de Jordaan als natuurlijke grens zien, lijkt me nu toch niet zo van de pot gerukt.
'Een objectieve weergave wat iemand denkt dat er gaat gebeuren'...
Dat is een intellectuele inspanning waar enkel een Alwetend Wezen met succes kan voltrekken.
Ik heb u al eens vertelt dat ik 'negatieve waardeoordelen' heb inzake uw avatar. Ik vind dat u die ijdel gebruikt.
Dit is wat Christopher Hitchens denkt van de Palestijnse kwestie.
https://www.youtube.com/watch?v=ejadhwDB-OY
Mijn mening komt daarmee overeen. Toch zou ik niet durven Christhopher Hitchens in mijn avatar gebruiken.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2019, 13:26   #1559
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
'Een objectieve weergave wat iemand denkt dat er gaat gebeuren'...


Dat is een intellectuele inspanning waar enkel een Alwetend Wezen met succes kan voltrekken.
Nochtans is dat iets wat mensen constant doen, inschatten wat er zal gebeuren.

Als ik vanavond tien Duvels drink, denk ik dat ik de volgende dag een kater zal hebben. Ik hoef daar niet alwetend voor te zijn.

Maddox denkt dat x gaat gebeuren. Dat is op zich nog geen goedkeuring of afkeuring van x.

Misschien dat 'objectieve weergave' niet correct is verwoord. Wat ik bedoel is dat Maddox (in die post) schrijft wat hij denkt dat gaat gebeuren, niet wat hij hoopt dat gaat gebeuren (hoewel het uiteraard goed mogelijk is dat hij dat daadwerkelijk hoopt).

Citaat:
Ik heb u al eens vertelt dat ik 'negatieve waardeoordelen' heb inzake uw avatar. Ik vind dat u die ijdel gebruikt.
Dit is wat Christopher Hitchens denkt van de Palestijnse kwestie.
https://www.youtube.com/watch?v=ejadhwDB-OY
Mijn mening komt daarmee overeen. Toch zou ik niet durven Christhopher Hitchens in mijn avatar gebruiken.

We hebben al eens een lange discussie gehad over Hitchens. Ik heb u toen proberen duidelijk maken dat ik het niet met elk van zijn standpunten eens hoef te zijn. Ik denk zelfs niet dat er een persoon op aarde is waarmee ik het op alle vlakken eens ben.

Mijn profielafbeelding bestaat uit vier personen. Denkt u dat ze alle vier over elk onderwerp hetzelfde denken?

De profielafbeelding verwijst louter naar wat de personen in kwestie schrijven over atheïsme en dergelijke.

Vermits ik Israël haar bestaansrecht niet gun omdat het in de Bijbel staat (of om eender welke andere religieuze reden), zie ik het probleem niet.

Dat sommige/veel joden wél een religieuze argumentatie geven voor het bestaansrecht van Israël is niet mijn probleem.

In ieder geval ben ik niet van plan om opnieuw met u pagina's te discussiëren over mijn profielafbeelding.

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 21 januari 2019 om 13:27.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2019, 15:33   #1560
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.684
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Absolute quatsch, en totaal naast de kwestie : ze moeten maar 1 ding doen en dat is stoppen met infiltraties in Israël, aanvallen tegen de grens en terroristische aanslagen via raketten & mortieren of desnoods brandstichting.

Zolang ze dat niet doen, organiseren ze zelf de ellende van hun eigen gegijzelde bevolking terwijl Haniyeh, Sinwar & company in luxe leeft.

Moest Hamas de PA niet buitenspel gezet hebben, was er nu veel minder fysieke ellende in Gaza.
ER LEVEN GEEN MILJOEN KINDEREN ONDER EEN BLOKKADE ???
Is dat wat u zegt?

[/b]
Ze moeten in gaza maar accepteren dat ze al meer dan 10 jaar in die klote
situatie zitten want dan pas gaat Israel iets veranderen( wat dat is , blijft
onduidelijk.)[/b]

Hamas kan nooit garanderen dat er geen enkele gazaan iets zal ondernemen
tegen Israel , ook niet als ze het strafbaar stellen , en mensen oppakken .
Dit is precies wat ook al geprobeerd is .
En aangezien een brandend vliegertje al als een terroristsche aanval wordt gezien door Israel is uw eis een fabeltje.

In werkelijk elk betoog van u laat u de bevolking en de blokkade/ bezetting compleet buiten beschouwing , geheel in lijn met de Israelische propaganda .
Maar het is natuurlijk juist de grootste misdaad die wordt begaan samen met het "mowing the lawn" om de paar jaar.

Moord op journalisten , op hulpverleners , en burgers + echte infiltratie (door leger), het opsluiten van minderjarigen enz en u komt zeuren over een brandend vliegertje of vuurpijl
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be