Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 februari 2019, 18:13   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.597
Standaard N-VA wil gevangenis bouwen in buitenland.

N-VA wil gevangenis bouwen in buitenland.

Citaat:
De helft van de gevangenispopulatie, gebaseerd op cijfers van 2017, had een buitenlandse nationaliteit. Dan rekenen we die met een dubbele nationaliteit zelfs nog niet mee. Dat is bijzonder veel. Maar liefst 1.000 gevangen hadden de Marokkaanse nationaliteit. Dan moet je een gevangenis in het buitenland toch overwegen. De regie van de gevangenis houden we uiteraard zelf in de hand, maar het lost veel op voor terugkeer. Het is ook niet nieuw. We hebben al lange tijd een gevangenis in Tilburg gehad.’
Als je ziet dat er landen zijn die hun eigen onderdanen nog niet meer terug willen als ze in andere landen wat uitgespookt hebben dan denk ik dat het vreselijk moeilijk zal zijn om daar even een gevangenis te gaan plaatsen.

Of zouden er bij het bouwen van een gevangenis in andere landen andere duistere afspraakjes gemaakt kunnen worden?

Of het echt een haalbare kaart zal zijn gevangenissen te bouwen in andere landen en ze vol te proppen met mensen die eigenlijk in de eerste instantie in ons land niet hadden moeten zijn en die het nodig vonden om het crimineeltje nog wat uit te hangen dat lijkt mij twijfelachtig.

Dan kunnen we ons nog afvragen: "Wie zal dat betalen?"

De brave belastingbetaler alhier?

p.s.

Geschiedenis:

In de Middeleeuwen zag men het ietsje anders om de orde te handhaven een
kille aanpak voor overlast?


Ik heb dit er maar bij gepost omdat we precies meer- en meer terug naar de Middeleeuwen aan het gaan zijn tegenwoordig.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 12 februari 2019 om 18:21.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2019, 18:24   #2
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
N-VA wil gevangenis bouwen in buitenland.



Als je ziet dat er landen zijn die hun eigen onderdanen nog niet meer terug willen als ze in andere landen wat uitgespookt hebben dan denk ik dat het vreselijk moeilijk zal zijn om daar even een gevangenis te gaan plaatsen.

Of zouden er bij het bouwen van een gevangenis in andere landen andere duistere afspraakjes gemaakt kunnen worden?

Of het echt een haalbare kaart zal zijn gevangenissen te bouwen in andere landen en ze vol te proppen met mensen die eigenlijk in de eerste instantie in ons land niet hadden moeten zijn en die het nodig vonden om het crimineeltje nog wat uit te hangen dat lijkt mij twijfelachtig.

Dan kunnen we ons nog afvragen: "Wie zal dat betalen?"

De brave belastingbetaler alhier?
In de Goelag is plaats zat. Voor 35 miljoen per jaar per 500 neemt Putin ze wel op, de vrije markt maakt het misschien nog goedkoper. Dus laat zoveel mogelijk landen offertes uitschrijven
Probleem opgelost.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2019, 18:29   #3
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2006
Locatie: Zulte - temidden de Vloanders
Berichten: 17.903
Standaard

De Middeleeuwen zijn al te vaak als een pejoratief gebruikt.
Wat was er zo veel erger aan de Middeleeuwen?
Men spreekt graag over armoede en oorlog...
Maar de kans dat een paar generaties na elkaar geen oorlog zagen was groter dan nu. Oorlog was ook niet overal aanwezig.
Rijken waren een relatief begrip toen. En rijken stierven niet veel later dan armen. Daarenboven waren de rijken meer gebonden aan morele plichten. Het leven was vooral simpeler en korter voor iedereen.
__________________
Baarle Werkgroep
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duupje
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club

Laatst gewijzigd door Steben : 12 februari 2019 om 18:31.
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2019, 18:37   #4
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
N-VA wil gevangenis bouwen in buitenland.



Als je ziet dat er landen zijn die hun eigen onderdanen nog niet meer terug willen als ze in andere landen wat uitgespookt hebben dan denk ik dat het vreselijk moeilijk zal zijn om daar even een gevangenis te gaan plaatsen.

Of zouden er bij het bouwen van een gevangenis in andere landen andere duistere afspraakjes gemaakt kunnen worden?

Of het echt een haalbare kaart zal zijn gevangenissen te bouwen in andere landen en ze vol te proppen met mensen die eigenlijk in de eerste instantie in ons land niet hadden moeten zijn en die het nodig vonden om het crimineeltje nog wat uit te hangen dat lijkt mij twijfelachtig.

Dan kunnen we ons nog afvragen: "Wie zal dat betalen?"

De brave belastingbetaler alhier?

p.s.

Geschiedenis:

In de Middeleeuwen zag men het ietsje anders om de orde te handhaven een
kille aanpak voor overlast?


Ik heb dit er maar bij gepost omdat we precies meer- en meer terug naar de Middeleeuwen aan het gaan zijn tegenwoordig.
Het is inderdaad een oplossing die wellicht niet zomaar zal aanvaard worden.
Maar waarom moeten wij aanvaarden dat vreemdelingen die hier een beter leven komen zoeken, soms helemaal op onze kosten, hier zomaar binnen mogen stromen? De onmogelijkheid om daar hun eigen schorremorrie weer op te vangen als ze er geen zin in hebben moet gecounterd worden door veel strengere afspraken voor wie hier binnenkomt! Een paar jaar als kandidaat-Belg met alles er op en er aan maar met de wetenschap dat alle opvang en hulp compleet verdwijnt indien die personen zich in grove mate misdragen en enkel te vinden zijn in het ocmw en/of in de gevangenis.
Kunnen ze vanaf daar in een park gaan slapen tot ze vanzelf weer ophoepelen! En wat "Europa" ervan denkt?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2019, 18:46   #5
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.420
Standaard

N-VA wil gevangenis bouwen in buitenland.

Het zal wel in het buitenland moeten.
Want na vandaag moet de ergste NVA-verslaafde die reeds voorbij de ergste afstomping zit, toch inzien dat het in het binnenland niet meer zal lukken.

Vandaag is duidelijk geworden waarom de NVA zo dringend uit de regering weg moest.
Vandaag is duidelijk geworden waarom De Wever zo rap mogelijk uit Antwerpen weg wil.

De Wever als (zeer zwak en falend) burgemeester van A'pen was op de hoogte van wat er aan het gebeuren was. Veel speelde zich af in A'pen. Waar anders is het bestuur zo zwak (of spelen er andere motieven) dat zulke maffia zich kan ontwikkelen ?
Om de nooit te herstellen schade van het gedwongen aftreden te vermijden is de meester blageur gaan lopen.
Want na vandaag maakt men echt geen achterlijke amoebe meer wijs dat politici niet betrokken waren bij de maffia die zich rond een NVA mandataris had gevormd.

Het is fenomenaal fantastisch om zien om de "één klik tot de maffia" uitspraak in het bakkes van de Wever terugkeert.
Zijn stilzwijgen en zijn nooit geziene terughoudendheid bewijst gewoon staalhard dat wat ik hierboven geschreven heb zeer dicht bij de waarheid zit.

De zwanezang van de NVA wordt een spektakel om duimen en vingers bij af te likken.
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2019, 19:13   #6
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.597
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Het is inderdaad een oplossing die wellicht niet zomaar zal aanvaard worden.
Maar waarom moeten wij aanvaarden dat vreemdelingen die hier een beter leven komen zoeken, soms helemaal op onze kosten, hier zomaar binnen mogen stromen? De onmogelijkheid om daar hun eigen schorremorrie weer op te vangen als ze er geen zin in hebben moet gecounterd worden door veel strengere afspraken voor wie hier binnenkomt! Een paar jaar als kandidaat-Belg met alles er op en er aan maar met de wetenschap dat alle opvang en hulp compleet verdwijnt indien die personen zich in grove mate misdragen en enkel te vinden zijn in het ocmw en/of in de gevangenis.
Kunnen ze vanaf daar in een park gaan slapen tot ze vanzelf weer ophoepelen! En wat "Europa" ervan denkt?
Mensen die in ons land/de EU in het algemeen zomaar lukraak binnenstromen en in meeste gevallen de "rules & regulations" die van toepassing zijn in de landen van de Europese gemeenschap met de voeten komen treden, de boel komen verzieken, moet men gelijk en zonder boeh- of bah direct terug huiswaarts kunnen sturen, end of story.

Ze hadden het anders aan boord kunnen leggen mocht men niet akkoord gaan met bovenstaande 'regel'.

Zelf gezocht als men eruit vliegt.

Citaat:
Het is inderdaad een oplossing die wellicht niet zomaar zal aanvaard worden.
Waarschijnlijk zal het weer wreed veel tegenstand krijgen uit bepaalde hoeken & kanten.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2019, 19:25   #7
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
N-VA wil gevangenis bouwen in buitenland.

Het zal wel in het buitenland moeten.
Want na vandaag moet de ergste NVA-verslaafde die reeds voorbij de ergste afstomping zit, toch inzien dat het in het binnenland niet meer zal lukken.

Vandaag is duidelijk geworden waarom de NVA zo dringend uit de regering weg moest.
Vandaag is duidelijk geworden waarom De Wever zo rap mogelijk uit Antwerpen weg wil.

De Wever als (zeer zwak en falend) burgemeester van A'pen was op de hoogte van wat er aan het gebeuren was. Veel speelde zich af in A'pen. Waar anders is het bestuur zo zwak (of spelen er andere motieven) dat zulke maffia zich kan ontwikkelen ?
Om de nooit te herstellen schade van het gedwongen aftreden te vermijden is de meester blageur gaan lopen.
Want na vandaag maakt men echt geen achterlijke amoebe meer wijs dat politici niet betrokken waren bij de maffia die zich rond een NVA mandataris had gevormd.

Het is fenomenaal fantastisch om zien om de "één klik tot de maffia" uitspraak in het bakkes van de Wever terugkeert.
Zijn stilzwijgen en zijn nooit geziene terughoudendheid bewijst gewoon staalhard dat wat ik hierboven geschreven heb zeer dicht bij de waarheid zit.

De zwanezang van de NVA wordt een spektakel om duimen en vingers bij af te likken.
holderdebolder de berg af!!

Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2019, 19:35   #8
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.597
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
holderdebolder de berg af!!

Hm ja, echt goed zijn ze daar precies niet goed bezig.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2019, 20:41   #9
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.597
Standaard

Koen Geens: ‘We moeten haalbare oplossingen voorstellen voor gevangenisbeleid’.

Citaat:
‘Ik ben altijd bereid om na te denken over het gevangenisbeleid, maar we moeten haalbare oplossingen voorstellen’, zegt minister van Justitie Koen Geens.
Citaat:
Ik denk niet dat men in Marokko dit gratis zal willen laten doen.’
Daarom ook dat ik schreef in de openingspost:

Citaat:
Of zouden er bij het bouwen van een gevangenis in andere landen andere duistere afspraakjes gemaakt kunnen worden?
Citaat:
Het spreekt voor zich dat een land niet zomaar opgezadeld wil worden met gedetineerden’, aldus Geens.
Of er iemand van onze mensen er een boodschap aan heeft op men er in Marokko wel- of niet met opgezadeld wil worden dat lijkt mij twijfelachtig.

Misschien willen wij wel niet opgezadeld worden met criminelen die naar ons land/de EU komen?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 12 februari 2019 om 20:41.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2019, 07:33   #10
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

En dan komen de Brexit vluchtelingen nog.
Vooral de dik betaalde ambtenaren.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2019, 08:11   #11
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.180
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
In de Goelag is plaats zat. Voor 35 miljoen per jaar per 500 neemt Putin ze wel op, de vrije markt maakt het misschien nog goedkoper. Dus laat zoveel mogelijk landen offertes uitschrijven
Probleem opgelost.
Een adept van de PVDA die over de Goelag spreekt als oplossing. Zeer origineel moet ik zeggen...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2019, 09:26   #12
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
holderdebolder de berg af!!

Zou nu eindelijk gebeuren wat men al vijf jaar aan het voorspellen is?

TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2019, 10:33   #13
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Een adept van de PVDA die over de Goelag spreekt als oplossing. Zeer origineel moet ik zeggen...
Je weet toch dat Tilburg 35 miljoen kost voor 500.
En veroordeelde criminelen zullen 22 x nadenken als ze hun tijd daar hebben doorgebracht.
Pamper ze hier maar, dan komt alles goed.

Met veroordeelde criminelen heb ik geen greintje medelijden.
Ze hebben zelf en bewust gekozen voor criminaliteit en wat een pandareus daar over denkt boeit me weinig.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2019, 10:47   #14
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.450
Standaard

Strak plan. Hopelijk is het voor buitenlandse criminelen van hier in te huisvesten want voor hun eigen criminelen moeten die landen ter plekke toch van ons geen gevangenis krijgen? Straks sturen ze hun gevangenen nog naar hier, de criminelen zitten hier al deels.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2019, 13:09   #15
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.180
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Je weet toch dat Tilburg 35 miljoen kost voor 500.
En veroordeelde criminelen zullen 22 x nadenken als ze hun tijd daar hebben doorgebracht.
Pamper ze hier maar, dan komt alles goed.

Met veroordeelde criminelen heb ik geen greintje medelijden.
Ze hebben zelf en bewust gekozen voor criminaliteit en wat een pandareus daar over denkt boeit me weinig.
Je pirouettes zijn totaal naast de kwestie. Niemand suggereert om veroordelen te pamperen.

Vanuit de geschiedenis van de laatste 100 jaar valt met zekerheid te bepalen dat men communisten best niet de macht geeft om anderen op te sluiten, daar is die Goelag van jou het bekendste voorbeeld van.
Communisme is de enige ideologie die op vlak van beestachtigheid kan wedijveren met fascisme.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2019, 13:25   #16
Aenigma
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 21 maart 2013
Berichten: 363
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
In de Goelag is plaats zat. Voor 35 miljoen per jaar per 500 neemt Putin ze wel op, de vrije markt maakt het misschien nog goedkoper. Dus laat zoveel mogelijk landen offertes uitschrijven
Probleem opgelost.
eilandje op 9,5km van de kust opspuiten en alle buitenlanders en dubbele nationaliteiten daar dumpen in een grote gevangenis en ze enkel etengeven met diepvriesmaaltijdjes en zo zoals in nederland, dan zijn we er ook vanaf en kunnen ze niet meer ontsnappen

dan kunnen we gelijk de chinese gelijk wat extra zee eisen als er olie ligt

Laatst gewijzigd door Aenigma : 13 februari 2019 om 13:25.
Aenigma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2019, 13:31   #17
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Je pirouettes zijn totaal naast de kwestie. Niemand suggereert om veroordelen te pamperen.

Vanuit de geschiedenis van de laatste 100 jaar valt met zekerheid te bepalen dat men communisten best niet de macht geeft om anderen op te sluiten, daar is die Goelag van jou het bekendste voorbeeld van.
Communisme is de enige ideologie die op vlak van beestachtigheid kan wedijveren met fascisme.
Doe me een plezier en kijk even naar je goede Amerikaanse vrienden, die net zoals de Russen criminelen niet alleen levenslang, maar tot de belachelijke zever van levenslang + 100 jaar veroordelen.

Ze mogen niet alleen gratis werken, maar moeten. Ik zie geen verschil.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2019, 13:56   #18
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.180
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Doe me een plezier en kijk even naar je goede Amerikaanse vrienden, die net zoals de Russen criminelen niet alleen levenslang, maar tot de belachelijke zever van levenslang + 100 jaar veroordelen.

Ze mogen niet alleen gratis werken, maar moeten. Ik zie geen verschil.
Ik wel.
In de VS net zoals in de rest v/d westerse wereld stopt men veroordeelde criminelen in jail.

In het communistische arbeidersparadijs USSR stopte men naast gevangenen van gemeen recht ook puur politieke gevangenen en lastige intellectuelen + dissidenten in de Goelag kampen.

Communisten zijn veel te gevaarlijk om zelfs maar in de buurt van enige macht te laten komen. Net als fascisten trouwens.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2019, 14:28   #19
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik wel.
In de VS net zoals in de rest v/d westerse wereld stopt men veroordeelde criminelen in jail.

In het communistische arbeidersparadijs USSR stopte men naast gevangenen van gemeen recht ook puur politieke gevangenen en lastige intellectuelen + dissidenten in de Goelag kampen.

Communisten zijn veel te gevaarlijk om zelfs maar in de buurt van enige macht te laten komen. Net als fascisten trouwens.
PTB - en iedereen die er mee samenwerkt, dus in een cordon?
__________________
Citaat:
Ta gueule!

Laatst gewijzigd door Xenophon : 13 februari 2019 om 14:47.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2019, 14:41   #20
Zephyrkaos
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 5 februari 2015
Berichten: 2.651
Standaard

misschien kunnen ze Bartje ook daar onderbringen
nu bekend is dat hij graag met drugsdealers en mensensmokkelaars omgaat
de ik ben anti drugs meneer die zijn hand over de cocaineimport via antwerpen houdt ...
__________________
*Jambon gooide zijn masker af voor de Waalse ondernemers vorige zomer in Namen: Die transfers, die onafhankelijkheid, die Vlaamse eisen dat was politieke marketing*

Laatst gewijzigd door Zephyrkaos : 13 februari 2019 om 14:41.
Zephyrkaos is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be