Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 februari 2019, 13:50   #1
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard Integratie in de Vlaemsche normen van stiptheid en goede organisatie volgens N-VA

ça se passe de commentaire:
https://www.demorgen.be/politiek/med...ucam-b08d834e/

Francken's zaakgelastigde was "met niets in orde"...

Kabinet-Francken heeft zich zelfs moeten verontschuldigen bij de consul en zijn personeel die "voortdurend last hadden van personen die kwamen en gingen wanneer ze zin hadden of niet altijd de nodige documenten bij hadden".

Daar gaat het harde "normen en waarden", "kansen grijpen en kansen krijgen" en "lik op stuk" discours... Een partijvertrouweling van N-VA had lak aan al onze regels, normen en waarden, maar N-VA gaf geen lik op stuk en bleef vriendjespolitiek alle "kansen" geven die gegrepen werden om bepaalde feiten te stellen die volgens het parket erg genoeg zijn om de man in voorarrest te houden, zonder mogelijkheid om op borchtocht vrij te komen.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2019, 11:15   #2
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
ça se passe de commentaire:
https://www.demorgen.be/politiek/med...ucam-b08d834e/

Francken's zaakgelastigde was "met niets in orde"...

Kabinet-Francken heeft zich zelfs moeten verontschuldigen bij de consul en zijn personeel die "voortdurend last hadden van personen die kwamen en gingen wanneer ze zin hadden of niet altijd de nodige documenten bij hadden".

Daar gaat het harde "normen en waarden", "kansen grijpen en kansen krijgen" en "lik op stuk" discours... Een partijvertrouweling van N-VA had lak aan al onze regels, normen en waarden, maar N-VA gaf geen lik op stuk en bleef vriendjespolitiek alle "kansen" geven die gegrepen werden om bepaalde feiten te stellen die volgens het parket erg genoeg zijn om de man in voorarrest te houden, zonder mogelijkheid om op borchtocht vrij te komen.
Ik kan me vergissen, maar is het asiel verlenen aan vluchtelingen in oorlogsgebied niet de norm ?
En grepen die mensen niet hun kans om als vervolgde christenen van die gastvrijheid gebruik te maken?
Ligt het probleem niet bij wie als vertrouwenspersoon mocht optreden?
Heeft die persoon of personen, niet misbruik gemaakt van die positie om anderen geld af te troggelen? Dient daar het huidige onderzoek niet voor om dat uit te maken?
De verantwoordelijkheid ligt niet bij de NVA maar bij wie het vertrouwen heeft misbruikt, toch?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2019, 12:07   #3
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik kan me vergissen, maar is het asiel verlenen aan vluchtelingen in oorlogsgebied niet de norm ?
En grepen die mensen niet hun kans om als vervolgde christenen van die gastvrijheid gebruik te maken?
Ligt het probleem niet bij wie als vertrouwenspersoon mocht optreden?
Heeft die persoon of personen, niet misbruik gemaakt van die positie om anderen geld af te troggelen? Dient daar het huidige onderzoek niet voor om dat uit te maken?
De verantwoordelijkheid ligt niet bij de NVA maar bij wie het vertrouwen heeft misbruikt, toch?
Een detail voor de NVa-bashers en belgicisten.
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2019, 09:51   #4
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik kan me vergissen, maar is het asiel verlenen aan vluchtelingen in oorlogsgebied niet de norm ?
Een norm die Theo Francken in de vuilnisbak heeft gegooid: de geijkte procedure via de administratie blokkeren en tegelijkertijd achterpoortjes organiseren zonder enige screening voor politieke vrienden.

Citaat:
En grepen die mensen niet hun kans om als vervolgde christenen van die gastvrijheid gebruik te maken?
Gatsvrijheid is iets tussen individuen. Staten geven geen gastvrijheid. Die vluchtelingen zijn uiteraard niet schuldig en zijn ook niet "te gast". Als jij in Parijs gaat shoppen bedank je ook niet alle Fransen op je kniën voor hun "gastvrijheid". (Parijzenaars en gastvrijheid, het is ook een goede grap, natuurlijk.

Citaat:
Ligt het probleem niet bij wie als vertrouwenspersoon mocht optreden?
Heeft die persoon of personen, niet misbruik gemaakt van die positie om anderen geld af te troggelen? Dient daar het huidige onderzoek niet voor om dat uit te maken?
Uiteraard, maar wie heeft de administratie aan de kant gezet ten bate van schimmige "vertrouwenspersonen"? Juist, Theo Francken.

Citaat:
De verantwoordelijkheid ligt niet bij de NVA maar bij wie het vertrouwen heeft misbruikt, toch?
De politieke verantwoordelijkheid ligt bij Theo Francken, die de geijkte procedure via de administratie heeft dichtgetimmerd en een politieke procedure via zijn kabinet in de plaats heeft gezet. Dat is de deur wagenwijd openzetten voor in het beste geval arbitrair politiek favoritisme en in het slechtste geval openlijke misdrijven. Maar ook arbitrair politiek favoritisme is heel erg, ook al is het volstrekt legaal.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2019, 10:00   #5
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.746
Standaard

Geef misschien hier eens commentaar op :

https://forum.politics.be/showthread.php?t=249087

https://forum.politics.be/showthread.php?t=249091

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...open~a57f70cb/
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 24 juni 2019 om 10:02.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2019, 10:02   #6
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik kan me vergissen, maar is het asiel verlenen aan vluchtelingen in oorlogsgebied niet de norm ?
En grepen die mensen niet hun kans om als vervolgde christenen van die gastvrijheid gebruik te maken?
Ligt het probleem niet bij wie als vertrouwenspersoon mocht optreden?
Heeft die persoon of personen, niet misbruik gemaakt van die positie om anderen geld af te troggelen? Dient daar het huidige onderzoek niet voor om dat uit te maken?
De verantwoordelijkheid ligt niet bij de NVA maar bij wie het vertrouwen heeft misbruikt, toch?
Inderdaad, 100% correct, maar dat past niet in de anti-politiek van onze politiek correcte zwendelaars...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2019, 10:04   #7
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Oh, maar dat is geen probleem voor Kallikles... In tegendeel, zo hoort het...
Iedereen mag en moet alles hebben... iedereen buiten de Vlamingen natuurlijk...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2019, 14:25   #8
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Je probeert weer de aandacht af te leiden. Het ging over straffe Theo die de poort ging sluiten, maar hij heeft achterpoortjes opengezet. Vandaar dat veel van zijn kiezers naar het Belang zijn overgestapt. Maar zowel voor N-VA en VB is dat migratiethema maar een gemakkelijke manier om veel van jouw belastinggeld te verdienen.

Zij willen helemaal niet de migratie verminderen, wel willen ze meer gesegregeerde ghetto's zodat er weer sensationele krantenartikels kunnen geschreven worden, mensen tegen elkaar opgezet worden en de kassa opnieuw kan rinkelen.

Uiteindelijk winnen vooral de banken en miljardairs.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be