Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 september 2013, 18:47   #41
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Ik haat niet de blanken op zich maar wel die vadsige en arrogante welvaartschauvinisten die tegenwoordig de meerderheid van hen uitmaakt. Doen niks anders dan te profiteren van de sukkelaars waarop ze neerkijken en zijn zelfs te lam om elkaar te helpen.
En waarom zou dat dat gegeven genetisch bepaald zijn via de huidskleur? Er zijn veel meer blanken dan in het Westen. Nogal een kortzichtige en racistische uitspraak.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2013, 18:49   #42
plakker
Minister
 
plakker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2010
Berichten: 3.730
Standaard

Puur logisch zal het blanke ras verdwijnen.
Je hebt altijd mense die willen mixen, dus vermenigvuldigen die sneller, aangezien een "zwarte" geen witte kan maken
__________________
plakker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2013, 18:59   #43
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plakker Bekijk bericht
Puur logisch zal het blanke ras verdwijnen.
Je hebt altijd mense die willen mixen, dus vermenigvuldigen die sneller, aangezien een "zwarte" geen witte kan maken
Dan zal het zwarte en gele 'ras' ook verdwijnen? We evolueren blijkbaar naar een bruin,gele,witte tussensoort maar dat gaat nog eeuwen duren hoor, als het ooit zover komt. De blanken mixen meer (zijn het minst racistisch) dus die gaan wel het eerst afzwakken, minder blanken dus maar de tussensoorten worden genetisch een stuk gezonder.

Laatst gewijzigd door BonBon : 3 september 2013 om 19:00.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2013, 19:06   #44
plakker
Minister
 
plakker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2010
Berichten: 3.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Dan zal het zwarte en gele 'ras' ook verdwijnen? We evolueren blijkbaar naar een bruin,gele,witte tussensoort maar dat gaat nog eeuwen duren hoor, als het ooit zover komt. De blanken mixen meer (zijn het minst racistisch) dus die gaan wel het eerst afzwakken, minder blanken dus maar de tussensoorten worden genetisch een stuk gezonder.
Da's dan ook mijn overtuiging, één grote diarree van nul eigenheid.
Mijn overtuiging, niet mijn wens
__________________

Laatst gewijzigd door plakker : 3 september 2013 om 19:07.
plakker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2013, 19:11   #45
Vrolijk op Vrijdag
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 21 december 2012
Berichten: 2.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plakker Bekijk bericht
aangezien een "zwarte" geen witte kan maken
Klopt.
Alleen een blanke man kan dit bij een blanke vrouw verwekken.




Kwestie van wat je ook op esthetisch vlak zoal in de genenpoel wil houden.
Vrolijk op Vrijdag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2013, 19:23   #46
plakker
Minister
 
plakker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2010
Berichten: 3.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag Bekijk bericht
Klopt.
Alleen een blanke man kan dit bij een blanke vrouw verwekken.




Kwestie van wat je ook op esthetisch vlak zoal in de genenpoel wil houden.
Prachtig, he. Tjah, sorry, maar iedereen wordt grijs, grauw en anoniem
__________________
plakker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2013, 19:43   #47
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.534
Standaard hindoe ras is vuilnisbakken ras, inferieur denk ik

Namaste Vrolijk en overige dappere forum tijgertjes met scherpe, lange, koffiekleurige hoektandjes,

Ja, Vrolijk, ik zag nog een andere posting van je, ja ik moet je gedachtegang bestuderen. Je topics zijn mooi en trefzeker, check aub mijn site en citeer met bronvermelding.

Het zgn Hindoeras is een hypergemengd vuilnisbakken ras uit de oudheid, is heel lang geleden ontstaan door vermenging van dertien rassen, misschien al vanaf 60.000 jaar geleden toen negers uit Afrika naar India migreerden en daar begonnen te settelen, daarna ontwikkelde Aryawatt zich, oude India en hele Sanskriet literatuur, Dharma, Vedas, Mahabharata, shastras, enz enz. Het was een erg oude beschaving en overal ter wereld heeft men sporen gevonden, er woonden daar al alle rassen van de wereld en ook rassen die nu niet meer bestaan. Kijk ik ben van dit oude Hindoeras, zie deze foto van mij online:

http://www.dewanand.com/dewanand01.htm

Ik ben geen BBB he, en mijn huidskleur is niet blank, nee goudbruin kleurtje. Maar ik verschil ontzettend van de doorsnee raszuivere blanke man, ook geestelijk en seksueel. Rasverschillen zijn fascinerend om te bestuderen van dichtbij, en diep te kijken in iemands gedachten, hele PV scans doen. MIsschien is het echt waar genen coderen ook voor onze geest, bewustzijn, cognitieve dingen, denkruimte, IQ (absoluut zeker nu), enz en als het bij honden rassen zo duidelijk is bewezen dan moet het bij mensapen rassen ook waar zijn. Elke koe loeit anders maar een friese koe loeit anders dan een Indiase of eentje uit Afrika en dit is dus genetisch.

Hier stof tot nadenken, ene pittige Dewanistische stelling en Wieroe heeft hier ook actief aan gewerkt om het te formuleren, nu is hij wel lekker op de bank aan het mediteren en seint zijn ideeen nu naar mij via een wifi kwantum link:

Wieroe zegt dit nu dus en ik typ wat hij overseint nu:

'Ik, Wieroe de Hindoe kat uit Delft kennisstad geloof heilig in de stellingname dat de aarde een echte verloederde apen planeet zal worden als over 200 jaar of eerder het hele raszuivere blanke ras weggeneukt of uitgeroeid zal zijn door de andere niet blanke rassen, die nu al de blanken ontzettend haten en jaloers zijn op het formidabele succes en geavanceerde kennisniveau van deze blanken, met al hun welvaarts staten, overal waar zij zich vestigden, tot zelfs in zwart Afrika of Australie en NIeuw Zeeland.'

Verder vertelde Wieroe mij ook dat hij het blanke ras eert nu als een hoger en superieur goddelijk apenras omdat zij het heerlijkste kattenvoer ontwikkelde, zoals whiskas, sheba, enz, de kattenbak met korrels uitvonden, en omdat de katten in alle blanke landen het meest gerespecteerd worden en het lekkerste voer krijgen op aarde. Een Hollandse hindoe kat eet zelfs per jaar meer dan de gemiddelde neger of zwarte Hindoe in Afrika en India, dus hierom eert Wieroe het goddelijke blanke ras.

Gek is wel dat de mix rassen meestal genetisch toch erg inferieur zijn en gemiddeld als groep niet veel presteren en geen welvarende staten konden ontwikkelen, zelfs voor India en Suriname geldt dit echt. Een mix ras is zwakker en de meeste gemengde negers blijken homoseksueel te zijn of geestelijk erg inferieur, normloos, cultuur loos, arm, onderontiwikkeld en labiel. Erg raar verschijnsel in de praktijk.

Let wel:
culturele inferieuriteit leidt automatisch tot minder prestaties en een zwakkere economie in een natie of bij een volk of ras. Een inferieur geloof zal ook hetzelfde doen en automatisch tot zelfvernietiging en inferieuriteit leiden. Genen kunnen dit bijna niet beinvloeden geloof ik.

dewanand en wieroe
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 3 september 2013 om 19:47. Reden: tikfoutje
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2013, 19:54   #48
plakker
Minister
 
plakker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2010
Berichten: 3.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Namaste Vrolijk en overige dappere forum tijgertjes met scherpe, lange, koffiekleurige hoektandjes,
Aaah c'mon, you made me lookup namaste
__________________

Laatst gewijzigd door plakker : 3 september 2013 om 19:54.
plakker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2013, 20:07   #49
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plakker Bekijk bericht
Da's dan ook mijn overtuiging, één grote diarree van nul eigenheid.
Mijn overtuiging, niet mijn wens
Tja, da's een argument tegen de grote mix maar huidskleur is maar een stukje, ik ken genoeg zwarte Vlamingen dus ...
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2013, 21:20   #50
F.B.
Parlementslid
 
Geregistreerd: 28 juli 2011
Berichten: 1.748
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag Bekijk bericht
Klopt.
Alleen een blanke man kan dit bij een blanke vrouw verwekken.




Kwestie van wat je ook op esthetisch vlak zoal in de genenpoel wil houden.
Tenzij je genoeg mengt. Een halfbloed die een kind maakt met een blake man of vrouw kan evengoed blond haar en blauwe ogen hebben. Als je dan nog eens mengt, dan schiet er niets meer van over.

Voor de rest is dit een achterlijk draadje dat eerder op SF thuishoort.. De topicaster is eigenlijk hetzelfde als een nazi hij is bezig met blankheid e.d.
__________________
Mein Land

Laatst gewijzigd door F.B. : 3 september 2013 om 21:22.
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2013, 21:44   #51
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.534
Standaard

namaste FB.

het is fout om de topic starter, Vrolijk een nazi te noemen, hij heeft geen enkele nazistische uitspraak gedaan en al zou hij dat doen, het valt onder vrijheid van meningsuiting. Ik maak hier toch ook hard duidelijk dat wij Hindoerassen ook geloven in ons superieur ras dus hierom zijn er ook koelie nazi's en die zijn erger dan blanke nazi's. De rassenhaat in de hindoewereld ken jij niet dus wees hier blij om, het nazisme van hindoes ken je niet dus je moet het gaan onderzoeken gewoon.

Iedereen haat blanken maar wie gaat dit ras belonen voor hun bijdrage aan de mensheid, qua kennis, wetenschap, beschaving, technologie, wiskunde, chemie, fysica, enz enz. Kom op zeg het, ik betoon eer aan het blanke ras nu samen met Wieroe, en ik heb hier mijn persoonlijke reden voor als lage kaste koelie jongen uit hindoe apen kasten wereld.

nee, ik lik het blanke ras niet en ik slijm niet om witte voetjes te maken, is gewoon een principe kwestie, zonder blanken was ik nu niet geboren of een dakloze bedelaar in indiase slums nu, en niet een bruine koelie aapje die in suriname is geboren als vierde generatie indier. Binnenkort wil ik dit mooier uitwerken in een nieuwe tekst, geschreven met een rake pen met vlijmscherpe gouden punt.

dewanand en wieroe
hindoe fundamentalisten
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2013, 23:57   #52
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Tenzij je genoeg mengt. Een halfbloed die een kind maakt met een blake man of vrouw kan evengoed blond haar en blauwe ogen hebben. Als je dan nog eens mengt, dan schiet er niets meer van over.

Voor de rest is dit een achterlijk draadje dat eerder op SF thuishoort.. De topicaster is eigenlijk hetzelfde als een nazi hij is bezig met blankheid e.d.
Als je je eigen genenpoel wil beschermen ben je een " nazi " ? Wat voor een achterlijke prietpraat is me dat nu weer ? Wat kappen ze hier nu weer binnen ?
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2013, 00:07   #53
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Als je je eigen genenpoel wil beschermen ben je een " nazi " ? Wat voor een achterlijke prietpraat is me dat nu weer ? Wat kappen ze hier nu weer binnen ?
De TS wil helemaal niet one genenpoel beschermen, hij ziet er zelfs geen graten in als die blanke 'genenpoel' zou verdwijnen.

"I hate me, I hate you, let's kill ourselves!"
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2013, 00:10   #54
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag Bekijk bericht
Klopt.
Alleen een blanke man kan dit bij een blanke vrouw verwekken.




Kwestie van wat je ook op esthetisch vlak zoal in de genenpoel wil houden.
De gruwel, dat is foei, ev0l!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2013, 00:55   #55
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.394
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Dan zal het zwarte en gele 'ras' ook verdwijnen? We evolueren blijkbaar naar een bruin,gele,witte tussensoort maar dat gaat nog eeuwen duren hoor, als het ooit zover komt. De blanken mixen meer (zijn het minst racistisch) dus die gaan wel het eerst afzwakken, minder blanken dus maar de tussensoorten worden genetisch een stuk gezonder.


Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2013, 05:17   #56
Snerror
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 13 mei 2010
Berichten: 7.445
Standaard

Niet zo erg nee. Etniciteit bepaalt niet hoe een mens is, eerder ideologie en cultuur.
__________________
https://stratlingo.com
Snerror is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2013, 05:59   #57
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.930
Standaard

Rassenmenging is heel natuurlijk en heeft altijd al bestaan.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2013, 15:58   #58
Doomy
Minister-President
 
Doomy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Locatie: Westhouk, West-Vloandern
Berichten: 5.442
Standaard

http://www.standaard.be/cnt/dmf20130905_00726671

"Bovendien stelt de vergrijzing ons simpelweg voor voldongen feiten, besloot De Coninck. ‘Men zal dus wel kansen moeten geven.’ Ook CGKR-topman Jozef De Witte benadrukte dat het net zo goed om ‘weloverwogen eigenbelang’ gaat. ‘De blanke mannen met blauwe ogen zijn bijna op, werkgevers moeten dat goed beseffen.’ "
__________________
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2013, 16:03   #59
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
http://www.standaard.be/cnt/dmf20130905_00726671

"Bovendien stelt de vergrijzing ons simpelweg voor voldongen feiten, besloot De Coninck. ‘Men zal dus wel kansen moeten geven.’ Ook CGKR-topman Jozef De Witte benadrukte dat het net zo goed om ‘weloverwogen eigenbelang’ gaat. ‘De blanke mannen met blauwe ogen zijn bijna op, werkgevers moeten dat goed beseffen.’ "
De Witte kan zichzelf neuken, hij weet goed genoeg dat het al lang niet meer over kleurtjes gaat.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2013, 19:34   #60
Vrolijk op Vrijdag
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 21 december 2012
Berichten: 2.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
De blanke mannen met blauwe ogen zijn bijna op, werkgevers moeten dat goed beseffen.’ "
Insinueert die De Witte nu dat werkgevers enkel op zoek zijn naar blanke mannen met blauwe ogen?

Jezus Christus...

Laatst gewijzigd door Vrolijk op Vrijdag : 5 september 2013 om 19:34.
Vrolijk op Vrijdag is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be