Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 februari 2019, 11:23   #41
kwantum
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 2.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Dat de linkse media dan opzettelijk het gebeuren verbaal pogen te verdraaien door te schreeuwen "dat de politie dat arme kindje heeft doodgeschoten" (alsof de politie bewust dat kind in het vizier had genomen) is een bewuste en opzettelijk valse voorstelling van het hele gebeuren.
De VRT moet eens duidelijk gemaakt worden dat ze niet links MAG zijn. De openbare omroep (belastingsgeld!) moet NEUTRAAL zijn.
Ik begrijp niet dat zelfs een centrum-rechtse regering die linkse propaganda van de VRT niet aan banden legt.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2019, 11:25   #42
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

nu ze mogen blijven ...

kunnen ze dan nu vervolgd worden voor het schandelijk in gevaar brengen van het leven van hun kinderen?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2019, 12:06   #43
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.357
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
De VRT moet eens duidelijk gemaakt worden dat ze niet links MAG zijn. De openbare omroep (belastingsgeld!) moet NEUTRAAL zijn.
Ik begrijp niet dat zelfs een centrum-rechtse regering die linkse propaganda van de VRT niet aan banden legt.
De regering mag dan centrum-rechts zijn, zolang er linksen tot extreem-linksen op alle invloedrijke plaatsen zijn, gaat er bitter weinig veranderen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2019, 15:04   #44
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik ben voorstander van rechtvaardigheid.Ik ben voorstander van menselijkheid solidariteit en samenwerking.

Doch merk ik dat mensen die tegenwoordig in ons land alles volgens het boekje doen en de dingen willen regelen zoals hun wordt voorgeschreven in feite de dupe zijn.
Ze worden voor geen centimeter beter of meer geholpen dan mensen die alles doen op de niet reglementaire wijze.
Integendeel niet zelden worden ze nog afgesnauwd van het kastje naar de muur gestuurd en kunnen ze niet rekenen op enige hulp van overheidsdiensten instellingen en al zeker niet op enige rechterlijke bijstand.

En dat vind ik niet alleen wraakroepend maar vooral het spijtige signaal dat misdaad wel degelijk loont.

Wie braaf is gaat naar de hemel maar wie stout is gaat blijkbaar overal
Goed opgemerkt
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen

Laatst gewijzigd door No Apologies : 19 februari 2019 om 15:05.
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2019, 18:42   #45
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.006
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
De NVA is dan ook een hardvochtige partij. En zij afficheert zich ogenschijnlijk als de hoeder van de wet: de wet is de wet. Zogezegd. Behalve dan voor ... bepaalde Syrische christenen.

Voor mijn part in ieder geval, en uitzonderlijk, mogen die mensen blijven. Het zal uw peuter maar zijn die wordt doodgeschoten.
Dat klopt. Ik ben echter niet van plan om mijn kind als levend schild te gebruiken. Die ouders horen eerst een gevangenisstraf uit te zitten. Daarna stuur je hen terug naar hun land van herkomst. Het is een dikke schande dat mensen die de verantwoordelijkheid dragen voor de dood van een kind, daarvoor beloond worden. Het is nog schandaliger dat mensen het hardvochtig noemen om dergelijke praktijken te bestraffen.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2019, 19:31   #46
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
De NVA is dan ook een hardvochtige partij. En zij afficheert zich ogenschijnlijk als de hoeder van de wet: de wet is de wet. Zogezegd. Behalve dan voor ... bepaalde Syrische christenen.

Voor mijn part in ieder geval, en uitzonderlijk, mogen die mensen blijven. Het zal uw peuter maar zijn die wordt doodgeschoten.
Ze hebben zelf hun kind(eren) in gevaar gebracht.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be