Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Stemt U op 15 juni opnieuw op dezelfde partij als bij de vorige verkiezingen ?
Ja, ik ben hondstrouw aan mijn partij en zie geen reden om mijn stemgedrag te veranderen ! 32 76,19%
Nee, ik overweeg een overstap naar een partij die beter aansluit bij mijn overtuiging. 9 21,43%
Welke partij ? Ik stem atijd blanco of ongeldig ... 1 2,38%
Aantal stemmers: 42. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 augustus 2002, 19:11   #21
datri
Gouverneur
 
Geregistreerd: 19 mei 2002
Locatie: vlaanderen
Berichten: 1.039
Stuur een bericht via Instant Messenger naar datri
Standaard

ik stem al van de eerste keer dat ik mocht gaan stemmen op dezelfde partij, en ben niet van plan dit te veranderen.
__________________
<marquee>vlaanderen doet belgië barsten en beven</marquee>
datri is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2002, 19:16   #22
Thomas Hx
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 4.701
Stuur een bericht via MSN naar Thomas Hx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan
Wel Thomas, het doek is gevallen. Ik heb nu al een aantal keren je postings aandachtig bekeken en ik kan maar een conclusie trekken. Er is geen rechtlijnigheid in je antwoorden te vinden. De ene keer heul je mee met de sossen en de andere keer met de tsjeeven. Je kankert op communisten en op de rechtsen. Je draait met de wind en kiest nooit een standpunt. Komt er met die Avatar nu eindelijk een einde aan die twist voor jezelf. Kant je je nu definitief tegen de regeringspartijen? Moest je eens de knoop doorgehakt hebben, laat het weten!
ik ben jong en ik zoek nog een beetje mijne weg in de politiek ! Bij deze avatar is mijn beslissing inderdaad def. gevallen, aangesloten bij plaatselijk jong-CD&V zodus! Als 13-jarige verklaar ik mijzelf crisen democraat en vlaams gezind ! Heb heel lang getwijfeld tussen n-va, vld en CD&V, CD&V is het dus geworden, over communisten moeten we niet praten hé daar ben ik zowiezo tegen, de sossen ook dat weet u heel goed, indien dat ooit anders is geweest exuseer mij! Ben absoluut anti-links, ben het wel vaak eens met het gedachtegoed ( bv bij de communisten ) maar zeg dan altijd waarom ik die niet sten! Ik zoek mijn woorden en vind die soms niet! Ik ben dus absoluut centrum!! Rechts heeft mijn tweede voorkeur en die zal ik niet altijd afschilderen, maar ik steun deze regering uitraard niet! indien ik ooit meeheul met de sossen, laat mij die berichten zien want dat vergeef ik mijzelf nooit!!! heb altijd getwijfeld tussen rechts en CD&V, maar bepaalde mensen hierop hebben mij overtuigd om toch niet n-va'er te zijn ( exuseer mij pieter-jan )! Nu hoor ik al personen zeggen: die is 13 jaar em zit nog maar in het derde middelbaar, die weet niet wat hij zegt! Ik kan u zeggen dat de politiek voor mij heel moeilijk is, met deze discussie over links en rechts heb ik mijn weg gevonden, in de vakanties heb ik alle politieke partijen hun web-page bezocht, mijn vader is CD&V'er en ik volg hem nu ook op! Indien u vind dat ik tegen mijn eigen regels in ga, pieter-jan tell me please!

rechtlijnigheid in mijn berichten? Ik vind vaak de woorden niet, kan het beter uitleggen als neerschrijven! heel duidelijk en recht: anti-links, cristen, vlaams gezind, niet vlaams radicaal, anti-facist en anti-kapitalist dat niet betekent dat ik sommige rechtse punten kan instemmen.


Vele groetjes,

Thomas

p.s: ik vraag mij af of ik de jongsten van gans politics ben!
Thomas Hx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2002, 19:25   #23
jan breydel
Partijlid
 
jan breydel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 augustus 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 218
Standaard

Citaat:
ik ben jong en ik zoek nog een beetje mijne weg in de politiek ! Bij deze avatar is mijn beslissing inderdaad def. gevallen, aangesloten bij plaatselijk jong-CD&V zodus! Als 13-jarige verklaar ik mijzelf crisen democraat en vlaams gezind ! Heb heel lang getwijfeld tussen n-va, vld en CD&V, CD&V is het dus geworden, over communisten moeten we niet praten hé daar ben ik zowiezo tegen, de sossen ook dat weet u heel goed, indien dat ooit anders is geweest exuseer mij! Ben absoluut anti-links, ben het wel vaak eens met het gedachtegoed ( bv bij de communisten ) maar zeg dan altijd waarom ik die niet sten! Ik zoek mijn woorden en vind die soms niet! Ik ben dus absoluut centrum!! Rechts heeft mijn tweede voorkeur en die zal ik niet altijd afschilderen, maar ik steun deze regering uitraard niet! indien ik ooit meeheul met de sossen, laat mij die berichten zien want dat vergeef ik mijzelf nooit!!! heb altijd getwijfeld tussen rechts en CD&V, maar bepaalde mensen hierop hebben mij overtuigd om toch niet n-va'er te zijn ( exuseer mij pieter-jan )! Nu hoor ik al personen zeggen: die is 13 jaar em zit nog maar in het derde middelbaar, die weet niet wat hij zegt! Ik kan u zeggen dat de politiek voor mij heel moeilijk is, met deze discussie over links en rechts heb ik mijn weg gevonden, in de vakanties heb ik alle politieke partijen hun web-page bezocht, mijn vader is CD&V'er en ik volg hem nu ook op! Indien u vind dat ik tegen mijn eigen regels in ga, pieter-jan tell me please!

rechtlijnigheid in mijn berichten? Ik vind vaak de woorden niet, kan het beter uitleggen als neerschrijven! heel duidelijk en recht: anti-links, cristen, vlaams gezind, niet vlaams radicaal, anti-facist en anti-kapitalist dat niet betekent dat ik sommige rechtse punten kan instemmen.


Vele groetjes,

Thomas

p.s: ik vraag mij af of ik de jongsten van gans politics ben!
[/quote]

Beste Thomas,

Of je de jongste bent zal je even moeten vragen aan een van de beheerders.
Je kan niet jong genoeg beginnen met je te interesseren in de politiek. Zo kan je je stilaan een duidelijke mening vormen over je voorkeuren en aversies. Ik vind het al zeer positief dat je je op jouw leeftijd al duidelijk gekozen hebt voor een partij en de standpunten die ze inneemt.
Als je van jezelf vindt dat je het niet zo goed kan neerpennen: trek het U niet aan. Wij zijn allemaal moeten beginnen. Hoe meer berichten of artikels je schrijft, hoe gemakkelijker het zal worden om een korte en bondige tekst neer te schrijven. Ge zijt goe bezig!

Mvg
Jan
jan breydel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2002, 19:29   #24
Thomas Hx
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 4.701
Stuur een bericht via MSN naar Thomas Hx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan breydel
Citaat:
ik ben jong en ik zoek nog een beetje mijne weg in de politiek ! Bij deze avatar is mijn beslissing inderdaad def. gevallen, aangesloten bij plaatselijk jong-CD&V zodus! Als 13-jarige verklaar ik mijzelf crisen democraat en vlaams gezind ! Heb heel lang getwijfeld tussen n-va, vld en CD&V, CD&V is het dus geworden, over communisten moeten we niet praten hé daar ben ik zowiezo tegen, de sossen ook dat weet u heel goed, indien dat ooit anders is geweest exuseer mij! Ben absoluut anti-links, ben het wel vaak eens met het gedachtegoed ( bv bij de communisten ) maar zeg dan altijd waarom ik die niet sten! Ik zoek mijn woorden en vind die soms niet! Ik ben dus absoluut centrum!! Rechts heeft mijn tweede voorkeur en die zal ik niet altijd afschilderen, maar ik steun deze regering uitraard niet! indien ik ooit meeheul met de sossen, laat mij die berichten zien want dat vergeef ik mijzelf nooit!!! heb altijd getwijfeld tussen rechts en CD&V, maar bepaalde mensen hierop hebben mij overtuigd om toch niet n-va'er te zijn ( exuseer mij pieter-jan )! Nu hoor ik al personen zeggen: die is 13 jaar em zit nog maar in het derde middelbaar, die weet niet wat hij zegt! Ik kan u zeggen dat de politiek voor mij heel moeilijk is, met deze discussie over links en rechts heb ik mijn weg gevonden, in de vakanties heb ik alle politieke partijen hun web-page bezocht, mijn vader is CD&V'er en ik volg hem nu ook op! Indien u vind dat ik tegen mijn eigen regels in ga, pieter-jan tell me please!

rechtlijnigheid in mijn berichten? Ik vind vaak de woorden niet, kan het beter uitleggen als neerschrijven! heel duidelijk en recht: anti-links, cristen, vlaams gezind, niet vlaams radicaal, anti-facist en anti-kapitalist dat niet betekent dat ik sommige rechtse punten kan instemmen.


Vele groetjes,

Thomas

p.s: ik vraag mij af of ik de jongsten van gans politics ben!
Beste Thomas,

Of je de jongste bent zal je even moeten vragen aan een van de beheerders.
Je kan niet jong genoeg beginnen met je te interesseren in de politiek. Zo kan je je stilaan een duidelijke mening vormen over je voorkeuren en aversies. Ik vind het al zeer positief dat je je op jouw leeftijd al duidelijk gekozen hebt voor een partij en de standpunten die ze inneemt.
Als je van jezelf vindt dat je het niet zo goed kan neerpennen: trek het U niet aan. Wij zijn allemaal moeten beginnen. Hoe meer berichten of artikels je schrijft, hoe gemakkelijker het zal worden om een korte en bondige tekst neer te schrijven. Ge zijt goe bezig!

Mvg
Jan[/quote]

Ik heb daar gans de vakantie achter gezocht en heb op politics bijna alle berichten gevolgd, ban van van 23 berichten naar nu.... berichten gegaan op 4 weken tijd!
Want ben ook op vacances geweest hé ! Ik heb er moeite voor gedaan en heb een partij gevonden, mijn hart en verstand zijden dit!

thomas
Thomas Hx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2002, 21:27   #25
Swakke
Burger
 
Swakke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2002
Locatie: Tisselt
Berichten: 150
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door intruder
Dat zijn dingen die ik eigenlijk alleen maar verwacht in een bananenrepubliek. :cry:
Awel, waar woont gij dan wel?
Swakke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2002, 22:41   #26
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

Mijn Eer heet Trouw!
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2002, 07:09   #27
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Mijn Eer heet Trouw!
Als je dat kan lezen, draag je je broeksriem ondersteboven.
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2002, 08:40   #28
Jonas De muynck
Provinciaal Gedeputeerde
 
Jonas De muynck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Schaarbeek
Berichten: 891
Standaard

Jonas De muynck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2002, 11:37   #29
Xenon
Parlementsvoorzitter
 
Xenon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 augustus 2002
Berichten: 2.112
Standaard

Citaat:
Bovendien heeft deze man de kapitale blunder gemaakt de partijpolitieke belangen BOVEN de Vlaamse belangen te stellen. NVA en VB zouden samen best wel eens meer dan 20 % van de Vlaamse stemmen kunnen binnenrijven. Stel je dat voor, wat een drukkingsgroep ! Jammer genoeg wil Bourgeois van geen samenwerking weten met de mestkevers, want zijn zelfbenoemde-democraten-vriendjes zouden hem niet langer in hun volgende coalitie willen opnemen dan
De Begicistjes liggen op vinkeslag om de N-VA samen bij het Blok in het verdomhoekje te duwen. Heel gemakkelijk, dan hoeven ze helemaal geen rekening meer te houden met de Vlaamse eisen. Een stem voor het Blok, is een verloren Vlaamse stem! Dit is nu eenmaal de werkelijkheid. [/quote]
Xenon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2002, 11:45   #30
Xenon
Parlementsvoorzitter
 
Xenon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 augustus 2002
Berichten: 2.112
Standaard

Citaat:
Laat Bourgeois en consoorten eerst maar eens tonen hoe machtsgeil ze zijn bij de verkiezingen in juni. Het zijn per slot van rekening allemaal ex-VU'ers, en die hebben in mijn ogen toch nogal een kwalijke reputatie wanneer het op het "verkopen van idealen voor ministerpostjes" aankomt...
Hoeveel ex-VU'ers, die nu tot de N-VA behoren, hebben ooit al een ministerpostje gehad?
Xenon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2002, 12:11   #31
Pieterjan
Parlementslid
 
Pieterjan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2002
Berichten: 1.771
Standaard

[quote="Xenon"]
Citaat:
Laat Bourgeois en consoorten eerst maar eens tonen hoe machtsgeil ze zijn bij de verkiezingen in juni. Het zijn per slot van rekening allemaal ex-VU'ers, en die hebben in mijn ogen toch nogal een kwalijke reputatie wanneer het op het "verkopen van idealen voor ministerpostjes" aankomt...

Uit welk nest komen de Vlaams Blokkers gekropen?
__________________
Politiek is vloeibare geschiedenis, geschiedenis is gestolde politiek
Pieterjan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2002, 20:08   #32
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Je moet eens nagaan wat de politieke levenswandel is van de oud-voorzitters van de Volksunie:
Schiltz, Gabriëls, Vader en zoon Anciaux, Vankrunkelsven, Borginon.
Wat die allemaal eerst gezegd en dan gedaan hebben!!

Ik hoop dat Geert Bourgeois het beter doet, maar wie zal het mij kwalijk nemen dat ik het zekere boven het onzekere verkies?
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2002, 20:21   #33
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Ah. Over Van Krunkelsven gesproken. Op T.V. toonden ze hoe hij op Kleine Brogel ging betogen en over dat hekken klom en zo. Onlangs pleitte hij nog voor een verbod op de productie van p90's (of welk cijfer was 't?) en vandaag hoorde ik dat de VLD (zijn partij) als enige van de regering die klacht niet steunt. En hij is daar nog gaan betogen! De SP.A en Agalev steunen die klacht wel. En spirit is ook pacifistisch. En de NVA ook. Maar hij kruipt bij de VLD!
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be