Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 september 2002, 21:21   #21
S.
Minister
 
S.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Berichten: 3.790
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kadé
Geef toe, ik heb toch gelijk zeker! Ze maken alle zaken die in het verleden zijn opgebouwd kapot.
Wat had je gedacht? Deze paars-groene junta is ineen geknutseld in de Waalse Loge! En de CD&V biedt geen krachtig antwoord. CD&V heeft een SLECHTE voorzitter. De Clerck dient niet voor de taak van partijvoorzitter, andere zaken liggen hem beter. Hij kan de massa niet aanspreken, zijn "vernieuwing" komt niet uit de verf. En dat terwijl die regeringsbende blunder na blunder uithaalt.
´jun·ta (de ~)

1 regering bestaande uit hoge militairen, die een dictatoriaal bewind voert

zie www.vandale.nl

Dictatoriaal bewind? Meer als de helft van alle Belgen heeft op één van de partijen uit paars-groen gestemd.
Hoge militairen? Dat mag U ook eens uitleggen.
__________________
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen.
Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA.
6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen».
7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie.
S. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2002, 22:18   #22
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kadé
Geef toe, ik heb toch gelijk zeker! Ze maken alle zaken die in het verleden zijn opgebouwd kapot.
Wat had je gedacht? Deze paars-groene junta is ineen geknutseld in de Waalse Loge! En de CD&V biedt geen krachtig antwoord. CD&V heeft een SLECHTE voorzitter. De Clerck dient niet voor de taak van partijvoorzitter, andere zaken liggen hem beter. Hij kan de massa niet aanspreken, zijn "vernieuwing" komt niet uit de verf. En dat terwijl die regeringsbende blunder na blunder uithaalt.
´jun·ta (de ~)

1 regering bestaande uit hoge militairen, die een dictatoriaal bewind voert

zie www.vandale.nl

Dictatoriaal bewind? Meer als de helft van alle Belgen heeft op één van de partijen uit paars-groen gestemd.
Hoge militairen? Dat mag U ook eens uitleggen.
Fijn dat er meer mensen de woordzwendel van NR ontwaren en blootleggen.
  • Generalissimo Luigi Michaele
    Panzergeneral Verhoofstadt
    Obersturmfuhrer Der Wael
    Commodore Elio Di Rupetto
    Commanding Officer Mary Birdie Boemboem
    Operettekolonel Bertolli Anchione
    Cantinière Madeleine Pied d'Brin

Een waardige Junta
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2002, 14:45   #23
canis lupis
Burger
 
canis lupis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2002
Locatie: borgerhout
Berichten: 166
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kadé
Geef toe, ik heb toch gelijk zeker! Ze maken alle zaken die in het verleden zijn opgebouwd kapot.
Jij komt pas kijken zeker?? DE GROOTSTE ZAKKENVULLERS zitten bij de tjeven,onnodige bruggen en wegen bouwen om de potten wat meer familiaal te verdelen,de smeerpijp affaire,boelwerf ,de kempische steenkoolmijnen(reconversiegelden naar superclub) milieuboxen die niemand wou,en dus maar gedumpt zijn enz.....ook ik kan veel opnoemen maar ja ik ben dan ook al wat ouder en niet ziende blind
__________________
Door de recente besparingen
zal het licht aan het einde der tunnel
worden gedoofd
canis lupis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2002, 14:56   #24
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door canis lupis
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kadé
Geef toe, ik heb toch gelijk zeker! Ze maken alle zaken die in het verleden zijn opgebouwd kapot.
Jij komt pas kijken zeker?? DE GROOTSTE ZAKKENVULLERS zitten bij de tjeven,onnodige bruggen en wegen bouwen om de potten wat meer familiaal te verdelen,de smeerpijp affaire,boelwerf ,de kempische steenkoolmijnen(reconversiegelden naar superclub) milieuboxen die niemand wou,en dus maar gedumpt zijn enz.....ook ik kan veel opnoemen maar ja ik ben dan ook al wat ouder en niet ziende blind
Canis Lupis,
Je moet het Kadé vergeven.
Hij komt op voor een partij waar ze niet verder in het verleden mogen terugkijken dan hun naamsverandering.
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2002, 15:07   #25
Kevin Devos
Lokaal Raadslid
 
Kevin Devos's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2002
Berichten: 349
Standaard

Ik heb anders wel al genoeg in het verleden zitten rakelen, maar dan schud je het van je af en zeg je dat we vandaag moeten denken ...

Als we verder moeten kijken dan het vernieuwingscongres ... euhm even denken hoor ... euhm, sorry vergeef me maar ik ben zo achterlijk en idioot dat ik bijna niet meer weet wat er in de tijd van de CVP gebeurd is ... Miljaar wat ben ik toch een achterlijk oranje ventje ...

Ahhh tis daar terug, ik weet het weer,

1940-45: Er wordt een partij bedacht die de bevolking zou moeten vertegenwoordigen. Een nieuwere partij dan de 'Katholieke partij'.
1946: De CVP wordt gesticht, de start om 'België' opnieuw op te bouwen. U moet weten dat uw Vlaams Nationalistische vrienden van toen heel wat van hun pluimen waren verloren door de oorlog. Van Staf De Clerq was geen sprake meer! Weg met de Vlaams Nationalisten van toen!
1950: Bijna unanieme meerderheid van CVP
1958: unanime meerderheid met als resultaat dat dit land een economische heropleving krijgt.
1968-1975: wereld crisis en België deelt mee in de brokken.
Vele ups en downs komen
1995: Werkloosheid gaat naar laagste ooit, CVP doet het goed, mensen zijn tevreden.
1996: Dutroux, mensen zijn niet tevreden over jusitie, maar er komt een nieuw justitie systeem beloofde De Clerkc. Jammergenoeg maakt de liberale smurf die nu minister van justitie is het helemaal kapot.
1999: Er komt olie in het kippevoer. CVP en SP worden electoraal afgestraft, maar ik heb die minister nogtans geen motorolie zien doen bij frituurolie. Moeten zij gestraft worden voor iets dat anderen gedaan hebben? Ik denk het niet!

Ik heb hier in dit forum trouwens al een paar keer gezegd wat we goed deden en ik ben niet van plan om tegen een paar Vlaams Geblokten telkens opnieuw diezelfde uitleg te geven omdat ze niet meer weten wat er in de eerste zin stond als ze er drie gelezen hebben (oei, lange zin, probeer hem toch maar te analyseren ).

__________________
Midden de Mensen met de Kracht van Mensen! Samen gaan we voor de Toekomst van Vlaanderen! CD&V - Christen-Democratisch & Vlaams alternatief
Kevin Devos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2002, 16:48   #26
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
juni '99 was voor Blauw en Groen plezant, maar stem volgend jaar met veel meer verstand.
Verhofstadt is geen liberale idealist, maar een ideale list. De VLD verwijt CVP dat ze machtslustig waren zonder doel voor ogen ... vandaag verwijt de pot de ketel!
Stem je nu mèt of zonder verstand,

potten en ketels van het godganse land

hokken dan samen in één krabbenmand...

Veel plezier!
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be