Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 november 2020, 04:37   #221
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Ten eerste zijn de lange termijn effecten niet getest omdat er geen lange termijn beschikbaar is.

Ten tweede muteert het virus, wat maakt dat een vaccin voor het oorspronkelijke virus niet meer zal werken voor de mutatie.

Ik zal me met alles wat ik heb verzetten tegen dit vaccin.
Ik ga mij daar niet tegen verzetten, a priori zijn vaccins goeie dingen. Maar het echte probleem is wat je daar terecht zegt, we hebben geen kijk hoe dat ding op termijn werkt. Voor de meeste ziektes is het niet echt een probleem als een vaccin uiteindelijk niet goed werkt, omdat het ook niet schadelijk is. Maar bij deze ben ik er niet zeker van, omdat het probleem met een zware corona ziekte niet de ziekte zelf is, maar een ontregeld immuunsysteem. Dus alles wat te maken heeft met klooien met het immuunsysteem houdt inherent een risico in bij corona.

Nog eens, het kan goed zijn dat die vaccins uiteindelijk geen risico inhouden. Maar zoals je zegt, dat weten we niet. Als je nu zwaar bedreigd bent door corona, dan is het kiezen of delen, en kan je even goed het vaccin risico nemen, dan het corona risico. Maar voor mensen voor wie corona een piepklein risico is, zou het idioot zijn.
Tegen dat men de veiligheid van het vaccin aangetoond heeft, kan dat laatste uiteraard veranderen, maar ik zou zeker ende vast al geen kinderen inenten, en zelfs voor jongeren lijkt het mij totaal niet aangewezen nu.

Het zal ook sterk afhangen of corona nog zwaar terugkomt.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2020, 07:56   #222
denkimi
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 juni 2020
Berichten: 3.700
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Remdesivir werkt wel.
https://m.standaard.be/cnt/dmf20201120_91267610

Onafhankelijke studies tonen dat het niet werkt.
Maar dat heeft onze Europese ambtenaren natuurlijk niet tegengehouden om er voor een miljard te kopen. Corruptie werkt immers wel.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schietboog Bekijk bericht
En als ze het zouden verplichten, wat gaan ze dan doen met de artsen die het toch weigeren? Hun praktijk sluiten?
Als ze de ampule gewoon in de vuilbak gooien en toch een stempel zetten dan is dat ook zo.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Ten eerste zijn de lange termijn effecten niet getest omdat er geen lange termijn beschikbaar is.

Ten tweede muteert het virus, wat maakt dat een vaccin voor het oorspronkelijke virus niet meer zal werken voor de mutatie.

Ik zal me met alles wat ik heb verzetten tegen dit vaccin. Maar ik vrees dat alle trucs uit de kasten zullen worden gehaald om ons te verplichten. "Ja maar de economie.. Ja maar de veiligheid van oude mensen.. Het is heel veilig.. "

En het heeft er nu al van weg dat we gechanteerd worden als we het niet doen. Quantas wil alleen nog mensen laten vliegen die gevaccineerd zijn
Heb je in de grote media al ergens iets gehoord over de potentiële gevaren van het vaccin?

Natuurlijk niet. Er mag enkel pro vaccinatie propaganda gemaakt worden, en alle bedenkingen erbij moeten worden afgedaan als fake news en conspiracys. Er mag alleen gemeld worden hoe veilig en efficiënt het wel niet is, hoewel dat pure verzinsels en veronderstelling zijn.


Patrick vertelt hier altijd hoe we onze overheden zouden moeten ophangen, maar het lijkt mij eigenlijk beter om dat met de redacteurs, journalisten en media-eigenaars te doen. Zij zijn de belangrijkste schuldige aan deze door misinformatie veroorzaakte waanzin.

Laatst gewijzigd door denkimi : 26 november 2020 om 08:20.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2020, 08:07   #223
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
Heb je in de grote media al ergens iets gehoord over de potentiële gevaren van het vaccin?

Natuurlijk niet. Er mag enkel pro vaccinatie propaganda gemaakt worden, en alle bedenkingen erbij moeten worden afgedaan als fake news en conspiracys. Er mag alleen gemeld worden hoe veilig en efficiënt het wel niet is, hoewel dat pure verzinsels en veronderstelling zijn.


Patrick vertelt hier altijd hoe we onze overheden zouden moeten ophangen, maar het lijkt mij eigenlijk beter om dat met de redacteurs, journalisten en media-eigenaars te doen. Zij zijn de belangrijkste schuldige aan deze door misinformatie veroorzaakte waanzin.
Ik denk dat het komt omdat we hier in een situatie van "oorlogscommunicatie" zitten, waarbij het belangrijker is om de "troepen te motiveren" eerder dan van "juiste informatie te geven" die verdeeldheid kunnen zaaien. De troepen moeten naar het front, en zullen daar sterven, maar het is voor het goeie doel.

De grote media zien hun "oorlogsinspanning" dus als zijnde het verstrekken van de nodige motiverende propaganda van het vilifieren van den Vijandt, en het oproepen tot gedisciplineerde strijdvaardigheid, om met fierheid in den Blik gaan te sneuvelen op het Veldt van Eer.

Het is trouwens heel grappig dat corona totaal ten onrechte vergeleken wordt met die 100 keer ergere epidemie van de Spaanse griep, die haar naam ook te danken heeft aan oorlogspropaganda.

Het is trouwens ongelofelijk hoe men van totaal onbestaande fenomenen zoals problemen met 5G en zo zware potentiele gezondheidsrisico's durfde maken in diezelfde pers ("we kunnen niet voorzichtig genoeg zijn"), maar gans de bevolking inspuiten met spul van een nieuw type waar men nog geen 6 maanden kijk op heeft, helemaal niet op dezelfde voorzichtige wijze benaderd wordt he.

Laatst gewijzigd door patrickve : 26 november 2020 om 08:09.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2020, 11:58   #224
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.195
Standaard

Maar je kunt niet meer op restaurant, niet naar een café, geen vliegtuig in, geen grens over, geen publieke ruimte van een overheid betreden, geen concert of festival bezoeken, niet naar de film en geen winkels in....Maar nee, "het is niet verplicht hoor!"
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2020, 12:58   #225
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schietboog Bekijk bericht
En als ze het zouden verplichten, wat gaan ze dan doen met de artsen die het toch weigeren? Hun praktijk sluiten?

Artsen zijn ook geen anti-vaxxers. Als zovelen onder hen het niet willen nemen, kan je je toch ernstig vragen beginnen stellen over het waarom. Het moet zijn dat zij het ook niet vertrouwen.
Dat kunnen we misschien eens vragen aan die huisarts van de gemeente Kruisem (als mijn geheugen goed is).
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2020, 13:16   #226
schietboog
Minister
 
schietboog's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juli 2008
Berichten: 3.009
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat kunnen we misschien eens vragen aan die huisarts van de gemeente Kruisem (als mijn geheugen goed is).
Wat heeft een huisarts die geen mondmasker droeg in aanwezigheid van zijn patiënten hier nu mee te maken ?
Vond u dit echt een gevatte reactie toen u dit schreef?

Trouwens, op 103 van de patiënten waarmee hij in contact kwam, testen er 7 positief.
Zelfs al werden ze allemaal door hem besmet (wat men nietweet), valt het met de besmettelijkheid precies wel mee.
__________________
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin)
schietboog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2020, 17:27   #227
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.897
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schietboog Bekijk bericht
En als ze het zouden verplichten, wat gaan ze dan doen met de artsen die het toch weigeren? Hun praktijk sluiten?

Artsen zijn ook geen anti-vaxxers. Als zovelen onder hen het niet willen nemen, kan je je toch ernstig vragen beginnen stellen over het waarom. Het moet zijn dat zij het ook niet vertrouwen.
Voor zover bekend vertrouwen de artsen de nevenwerkingen & de nawerkingen niet.
Terecht !
De farma maffia vult haar zakken.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2020, 18:50   #228
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.784
Standaard

Ik werk in de gezondheidszorg en ik vrees heel erg dat wij de eersten zullen zijn die onder druk worden gezet om ons te laten vaccineren.

Ik vertrouw dat vaccin voor geen haar en ik vind het heel vreemd dat onze virologen niet vertellen dat het vaccin niet meer effectief zal zijn tegen de mutatie van het oorspronkelijke virus. Dat is geen wilde theorie, maar een werkelijkheid. Voor mij zijn Van Ranst en Van Gucht gewoon 2 papegaaien die herhalen wat hen van hogerop wordt gezegd.

De mutatie maakt het vaccin nutteloos, maar toch blijft men het verhaal pushen dat het vaccin de oplossing is. Waarom? Het geld dat big pharma eraan verdient, of heeft het vaccin een andere bedoeling?
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2020, 18:56   #229
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
https://m.standaard.be/cnt/dmf20201120_91267610

Onafhankelijke studies tonen dat het niet werkt.
Maar dat heeft onze Europese ambtenaren natuurlijk niet tegengehouden om er voor een miljard te kopen. Corruptie werkt immers wel.


Als ze de ampule gewoon in de vuilbak gooien en toch een stempel zetten dan is dat ook zo.


Heb je in de grote media al ergens iets gehoord over de potentiële gevaren van het vaccin?

Natuurlijk niet. Er mag enkel pro vaccinatie propaganda gemaakt worden, en alle bedenkingen erbij moeten worden afgedaan als fake news en conspiracys. Er mag alleen gemeld worden hoe veilig en efficiënt het wel niet is, hoewel dat pure verzinsels en veronderstelling zijn.


Patrick vertelt hier altijd hoe we onze overheden zouden moeten ophangen, maar het lijkt mij eigenlijk beter om dat met de redacteurs, journalisten en media-eigenaars te doen. Zij zijn de belangrijkste schuldige aan deze door misinformatie veroorzaakte waanzin.
Maar als we spreken over een agenda zijn we conspiracy nuts.

Ik vind het ook heel raar dat de precieze samenstelling van het vaccin niet besproken wordt. Maximale transparantie is hier enorm belangrijk.

Figuren zoals Bill Gates en Anthony Fauci, de zogezegde slachtoffers van wilde conspiracy theories, zouden zich live op video door onafhankelijke artsen met hun eigen vaccin moeten laten injecteren. Als er geen sprake is van een agenda, kunnen ze hier geen bezwaar tegen hebben. Maar dit gaat uiteraard niet gebeuren. Ik zou er niet van schrikken als dit vaccin ons immuunsysteem, de essentie van ons lichaamseigen afweerstelsel, aantast zoals dat bij chemotherapie gebeurt. Ik vind het gruwelijk en ik distantieer me er volledig van
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2020, 19:10   #230
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Ik werk in de gezondheidszorg en ik vrees heel erg dat wij de eersten zullen zijn die onder druk worden gezet om ons te laten vaccineren.

Ik vertrouw dat vaccin voor geen haar en ik vind het heel vreemd dat onze virologen niet vertellen dat het vaccin niet meer effectief zal zijn tegen de mutatie van het oorspronkelijke virus. Dat is geen wilde theorie, maar een werkelijkheid. Voor mij zijn Van Ranst en Van Gucht gewoon 2 papegaaien die herhalen wat hen van hogerop wordt gezegd.

De mutatie maakt het vaccin nutteloos, maar toch blijft men het verhaal pushen dat het vaccin de oplossing is. Waarom? Het geld dat big pharma eraan verdient, of heeft het vaccin een andere bedoeling?
In gans deze hysterie is men van in het begin op een waanzinnig pad vertrokken, namelijk "alles massacreren tot aan vaccin" terwijl dat gewoon idioot was van in het begin. Nu men dat pad heeft ingeslagen, en de maatschappij hiervoor zwaar stuk gemaakt heeft, kan men niet meer terug he. En ja, nu beseft men misschien wel ergens dat er daar risico's aan zijn die in alle normale omstandigheden nooit of te nimmer zelfs maar toegelaten zouden worden, maar het maakt nu eenmaal deel uit van het idiote oorlogsplan van onze kwakzalvers.

Voor mij is het probleem niet zo zeer dat er vroeg of laat immunitaire ontsnapping gebeurt. Dan is dan zoals het griep vaccin. Wat mij veel meer stoort is dat corona voornamelijk gevaarlijk is bij een verkeerde immuunreactie. En als je nu een half misbakken vaccin hebt genomen, dat ondertussen wat afgenomen is, en je dan een gemuteerd corona virus tegen komt, dan weet ik niet of je eigenlijk die verkeerde immuunreactie niet zal opwekken.

Dat was ook het risico bij herinfectie na natuurlijke besmetting, maar dat schijnt gelukkig niet voor te vallen. De mensen die herinfecteren hebben eerder een lichte dan een zware aandoening. Maar het antilichamen spectrum van vaccins is totaal anders dan het veel bredere antichamen spectrum van een natuurlijke besmetting.

Als het vaccin gewoon maar "slapper" wordt is er eigenlijk geen probleem. Dat is zoals het griep vaccin dat je 2 jaar geleden genomen hebt. Maar bij een ziekte waarbij het grootste gevaar een verkeerde immuunrespons is, zouden we toch wat voorzichtiger moeten zijn.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2020, 19:11   #231
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Figuren zoals Bill Gates en Anthony Fauci, de zogezegde slachtoffers van wilde conspiracy theories, zouden zich live op video door onafhankelijke artsen met hun eigen vaccin moeten laten injecteren. Als er geen sprake is van een agenda, kunnen ze hier geen bezwaar tegen hebben.
Ik denk niet dat die mensen dat zouden weigeren hoor. Enfin, als zij het weigeren zou het straffe koffie zijn, want bovendien zijn het mensen die inderdaad een groter corona risico lopen !

Ik wil zelf dat vaccin nemen als er oftewel een zware corona golf op komst is, oftewel binnen een klein jaar als er al mensen geherinfecteerd waren na vaccinatie nu en dat is goed gegaan (ttz, ze hadden een snotneus).

Laatst gewijzigd door patrickve : 26 november 2020 om 19:12.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2020, 20:16   #232
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Wat ik vooral begrijp is dat er ongerustheid bestaat over de impact van een vaccin op lange termijn, meer bepaald op het immuunsysteem (immuniteitssysteem).
Is dit een reden om zich niet te laten vaccineren. Eén spuitje kan toch geen impact hebben op lange termijn.
Ondertussen zullen toch betere producten worden ontwikkeld.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2020, 20:20   #233
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik denk niet dat die mensen dat zouden weigeren hoor. Enfin, als zij het weigeren zou het straffe koffie zijn, want bovendien zijn het mensen die inderdaad een groter corona risico lopen !

Ik wil zelf dat vaccin nemen als er oftewel een zware corona golf op komst is, oftewel binnen een klein jaar als er al mensen geherinfecteerd waren na vaccinatie nu en dat is goed gegaan (ttz, ze hadden een snotneus).
Ze zullen sowieso zeggen dat ze het genomen hebben.
Maar ik zou het graag live gefilmd zien, geïnjecteerd door een onafhankelijke arts zodat er niet gesjoemeld wordt. Dat zou men met alle wereldleiders, en hun kinderen en familie moeten doen.

Bij Monsanto beweerde het bestuur dat ze probleemloos een glas glyfosaat (roundup) konden opdrinken omdat er niks te vrezen viel. Maar wanneer het er echt op aankwam wilde niemand ervan drinken.

Ik vermoed hetzelfde met dat vaccin. Men zou grootschalig alle wereldleiders en hun volledige familie op camera moeten vaccineren, met een vaccin dat gecheckt wordt op echtheid door een onafhankelijke partij.

Ik verwacht de komende maanden een enorme pro vaccinatie campagne, met een bende ongekwalificeerde politici die ons massaal komen vertellen dat alles veilig is.

Mijn lichaam komt het niet in. Ik stop nog liever met mijn werk
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2020, 20:49   #234
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.716
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Ik werk in de gezondheidszorg en ik vrees heel erg dat wij de eersten zullen zijn die onder druk worden gezet om ons te laten vaccineren.

Ik vertrouw dat vaccin voor geen haar en ik vind het heel vreemd dat onze virologen niet vertellen dat het vaccin niet meer effectief zal zijn tegen de mutatie van het oorspronkelijke virus. Dat is geen wilde theorie, maar een werkelijkheid. Voor mij zijn Van Ranst en Van Gucht gewoon 2 papegaaien die herhalen wat hen van hogerop wordt gezegd.

De mutatie maakt het vaccin nutteloos, maar toch blijft men het verhaal pushen dat het vaccin de oplossing is. Waarom? Het geld dat big pharma eraan verdient, of heeft het vaccin een andere bedoeling?
HET covid vaccin bestaat niet. Want er zijn er ondertussen al 48 verschillende vaccins in klinische ontwikkeling. Met wel 7 verschillende manieren om een immunisatie te triggeren.
De mutatie (geen idee welke precies, want de meeste mutaties hebben geen impact op antilichaamneutralisatie) vormt slechts een mogelijk probleem bij een aantal onder hen.
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2020, 20:53   #235
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Is dit een reden om zich niet te laten vaccineren. Eén spuitje kan toch geen impact hebben op lange termijn.
Kweenie, probeer eens met radium chloride

*mijn* specifiek probleem - dat misschien geen probleem is, en waar een immunoloog mij misschien kan van overtuigen - zit hem niet in een *intrinsiek* gevaar van het vaccin. Mijn probleem zit eerder in "gaat een gevaccineerde, wanneer het vaccin "verlopen" is, en het virus wat gemuteerd is, wanneer hij toch geinfecteerd geraakt door dat virus, geen veel hogere kans op doen om ERGE corona op te doen ?"

Omdat we weten dat corona in vele gevallen een slechte afloop heeft, omdat men een *verkeerde* immuunrespons op corona heeft. Wel, gaat dat vaccin U juist niet aanzetten om een *verkeerde* immuunrespons te hebben op een corona infectie, na 6 maanden ?

Met andere woorden, gaat dat vaccin een corona besmetting niet veel gevaarlijker maken ?

Als men vaststelt dat vele mensen die bijvoorbeeld in februari gevaccineerd werden, in september corona toch opdoen, maar dat gewoon een verkoudheid is die ze al dan niet doorgeven, dan is dat geruststellend. Als blijkt dat 40% van zij die in september corona opdoen, allemaal op IC terecht komen, dan zitten we in de potentiele situatie die ik beschrijf.

Dat is niet bij de haren getrokken, dat is exact wat er zou gebeuren met een wat ondoordacht vaccin tegen dingue.

Laatst gewijzigd door patrickve : 26 november 2020 om 21:00.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2020, 00:20   #236
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.962
Standaard

In het verleden was er nog eens een medicijn dat bespoedigd op de markt kwam zoals nu met covid19. Thalidomide. Het heeft 5 jaar geduurd voor bewezen werd dat kinderen die misvormd geboren werden te wijten waren aan het medicijn.
Nu met het covid19 vaccin zijn er vele veiligheidsmaatregelen overgeslagen en kunnen fabrikanten zoals nooit tevoren hun boekje te buiten gaan.

Volgens mij komt er nog een covid20 of 21, waarvan ze dan zullen spreken over een mutatie. Volgens mij was dit een plandemie om het platform te etaleren alvorens ze een echt killer virus op ons loslaten. Akelige tijden.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2020, 07:05   #237
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Qanon anti vax gekkies...

https://www.huffpost.com/entry/qanon...b61d04bfa6921a
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2020, 07:15   #238
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
In het verleden was er nog eens een medicijn dat bespoedigd op de markt kwam zoals nu met covid19. Thalidomide. Het heeft 5 jaar geduurd voor bewezen werd dat kinderen die misvormd geboren werden te wijten waren aan het medicijn.
Nu met het covid19 vaccin zijn er vele veiligheidsmaatregelen overgeslagen en kunnen fabrikanten zoals nooit tevoren hun boekje te buiten gaan.

Volgens mij komt er nog een covid20 of 21, waarvan ze dan zullen spreken over een mutatie. Volgens mij was dit een plandemie om het platform te etaleren alvorens ze een echt killer virus op ons loslaten. Akelige tijden.
Ze zijn wel vertrokken van een basis die corona effectief bestreed in het verleden.

Corona is een algemene benaming hé.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2020, 09:16   #239
schietboog
Minister
 
schietboog's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juli 2008
Berichten: 3.009
Standaard

En de gekte blijft duren.
Nu een "retailexpert" die voorstelt enkel nog een winkel binnen te mogen indien je gevaccineerd bent.
Waar blijven ze die fascistische gekken toch vinden ?

https://www.gva.be/cnt/dmf20201129_95662383
__________________
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin)
schietboog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2020, 10:44   #240
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.520
Standaard

Wil je het vliegtuig op of naar de sportclub...toon vaccinatiebewijs. Zo zal men het vaccin 'niet' verplichten.

Ondertussen toont een enquête onder artsen (volgens VRT radio) dat 37 procent van de Belgische artsen zich niet vrijwillig zou laten vaccineren. Dat is veel.

En als je dat de ongelofelijke aantallen dosissen hoort die men nu reeds aan het bestellen is. Men gaat die vrijwillig niet aan de man kunnen brengen.

Big Farma coup. Als deze slag lukt zitten we binnen 10-15 jaar met weeral zo'n toestand vrees ik.

Laatst gewijzigd door Bach : 30 november 2020 om 10:46.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be