Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 juli 2012, 07:01   #21
Gambassi
Parlementsvoorzitter
 
Gambassi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2012
Locatie: Lokeren
Berichten: 2.360
Standaard hysterisch gedoe

De banksector is aan het imploderen
en onze huiseconoom spot met ons hysterisch gedoe.....

http://www.leftfutures.org/2012/07/a...top-ever-stop/

Eerst Barclays, Nu HSBC....

“HSBC has blood on its hand and this is a stain which will never wash off.”


“How can the UK consumers have faith in the banking system when every day a new scandal emerges which sees not only banks but also the Ministers and regulators tasked with protecting the public interest facing serious questions over their conduct? This is endemic corruption which reaches the uppermost echelons of our establishment.”

Zielig.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  banktoenennu.jpg‎
Bekeken: 138
Grootte:  220,5 KB
ID: 86784  


Laatst gewijzigd door Gambassi : 20 juli 2012 om 07:07.
Gambassi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2012, 07:09   #22
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.406
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gambassi Bekijk bericht
De banksector is aan het imploderen
en onze huiseconoom spot met ons hysterisch gedoe.....

http://www.leftfutures.org/2012/07/a...top-ever-stop/

Eerst Barclays, Nu HSBC....

“HSBC has blood on its hand and this is a stain which will never wash off.”


“How can the UK consumers have faith in the banking system when every day a new scandal emerges which sees not only banks but also the Ministers and regulators tasked with protecting the public interest facing serious questions over their conduct? This is endemic corruption which reaches the uppermost echelons of our establishment.”
Zielig.
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...r_wie_verdacht
"De bankentoezichthouders hebben nog minstens vier grote Europese banken in het vizier in hun onderzoek naar fraude met de interbankenrente. Dat meldt de Britse zakenkrant Financial Times. Naast de Britse Barclays Bank, waar het schandaal losbarstte, zou het gaan om Crédit Agricole, Société Générale, HSBC en Deutsche Bank."
Daar zitten er 3 tussen van de Eurozone.
Kwestie van uw Engelse non Eurozone selectie efkes te vervolledigen....
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 20 juli 2012 om 07:10.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2012, 07:18   #23
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.406
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Komerad Bekijk bericht
Fortis... laagste rentes op spaarboekske, hoogste kosten en altijd de eerste op rentes te verlagen, nieuwe kosten uit te vinden of oude te verhogen.. ben al jaren weg bij die dievenbende. Ik vind het zelfs hoogst merkwaardig dat die nog van betekenis zijn. Slapend kapitaal zeker :s
Ik verliet Fortis enkele jaren nadat het de ASLK opnam, telkens ik geld ging afhalen werd ik bestookt met van hints via voorstellen tot indirecte beledigingen ('iedereen doet het je zou dom zijn als je het niet deed) met als doel mij mijn spaargeld in ASLK geaffilieerde en later Fortis bankaandelen te steken, 4 formules van 'veilig' tot riskant, en de meest 'veilige' (100% obligaties 0% aandelen) "DEDEN ZE NIET".
Vorig jaar verliet ik de bank waar ik toen naartoe ging.
Mijn bank is nu een hoop zilver.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2012, 07:21   #24
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kameleon Bekijk bericht
Waarom zou het niet kunnen ? Banken moeten voldoen aan de Basel III-normen en er is al genoeg gewaarschuwd dat ze daardoor hun posities drastisch gaan moeten afbouwen.
Ik ken ook iemand die hypothecair krediet gekregen heeft en wie was de goedkoopste ? Belfius......meest failliet vehikel ter wereld.
Elke Europese grootbank is nu bezig net een inkrimping van de risk assets in het kader van de Basel normen, dat dient net om het risk te matigen in de bankenwereld, niet om het te verhogen. Wat dat krediet bij Belfius daarmee of met deze thread te maken heeft ontgaat me.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2012, 07:22   #25
Gambassi
Parlementsvoorzitter
 
Gambassi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2012
Locatie: Lokeren
Berichten: 2.360
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
bron ?
Had hier een tijdje terug nog een mooie grafiek over, maar kan em nu ff niet vinden.
Es zoeken dit weekend.
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
Gambassi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2012, 07:24   #26
Gambassi
Parlementsvoorzitter
 
Gambassi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2012
Locatie: Lokeren
Berichten: 2.360
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Ik verliet Fortis enkele jaren nadat het de ASLK opnam, telkens ik geld ging afhalen werd ik bestookt met van hints via voorstellen tot indirecte beledigingen ('iedereen doet het je zou dom zijn als je het niet deed) met als doel mij mijn spaargeld in ASLK geaffilieerde en later Fortis bankaandelen te steken, 4 formules van 'veilig' tot riskant, en de meest 'veilige' (100% obligaties 0% aandelen) "DEDEN ZE NIET".
Vorig jaar verliet ik de bank waar ik toen naartoe ging.
Mijn bank is nu een hoop zilver.
Alles beter dan de bank.

Gambassi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2012, 07:49   #27
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.406
Standaard

Om even aan te halen, het banksysteem en meer algemeen, de instituten van de centrale planning / overheden zullen niet 'imploderen' maar hun lelijk fascistisch/marxistisch smoelwerk openlijk beginnen tonen.. Een fractie spaarders die hun euro's wisselen voor veiliger producten volstaat. De bende dieven heeft vertrouwen nodig maar die van hun slachtoffers is aan het opraken. We gaan enkele heel typische fasen tegemoet, waarin elke economische tegenslag (zoals nu die droogte in bepaalde VS Staten) door de laagste economische echelons wordt aangegrepen om de rendabiliteit overeind te houden middels verhoging van hun prijzen voor basiszaken. Het einde van de maand restant voor de schuldenclub wordt dan almaar kleiner, tot op het punt dat het negatief wordt en de schuldaflossing in het gedrang komt, waarmee de boom-schuldenmarkten in hun finale fase terechtkomen. De keuze van de centrale planning wordt bijgemaakt geld daadwerkelijk uitgeven, of eindelijk spaargeld als verloren klasseren, het laatste met het bekende (en redelijk dramatische gevolg haha). De keuze tot niet-consumptie viel echter weg (basiszaken), blijft over het proces dat nieuw geld direct vertaalt in hogere prijzen en nog meer noodzaak tot nieuw geld. Diegenen die dan nog moeten reageren zullen merken dat hun overheidswaarborg van 100000 of zo euro begint te neigen naar de koopkracht van een lolly met aardbeismaak. Er is echter een belangrijke kanttekening: daar de centrale planning sinds de verheffing van hun operatieschaal tot wereldniveau hun inflatie uniform verdelen over alle landen, zal er wat meer tijd overgaan, tijd waarin ze hun bemoeienissen verder kunnen opdrijven. Tot op het punt dat je niet meer mag/kan reageren en enkel lijdzaam toezien. Als ze hun smeerlapperij werkelijk blijven verder blijven doordrijven, dan gaan we geen crash tegemoet, maar een gestage teloorgang die economie en samenleving doet afbrokkelen tot leegstaande gebouwen en conflicten tussen allerhande bevolkingsdelen. The Road to Serfdom.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2012, 09:03   #28
Politiek
Burger
 
Geregistreerd: 8 januari 2010
Berichten: 172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Heb je dan ook enige bron om je eerdere praatje te bevestigen:



Of blijft het bij wat hysterisch gedoe zoals de threadstarter?
Naar mijn bescheiden mening heb ik hier heel sec een paar zinnen getypt, wat daar hysterisch aan is ontgaat me volkomen. Uw arrogantie daarentegen is sprekend.

En nee, een geschreven bron heb ik inderdaad niet, ik zie gewoon wat er bij ons op kantoor gaande is.
Politiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2012, 16:06   #29
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gambassi Bekijk bericht
De banksector is aan het imploderen
en onze huiseconoom spot met ons hysterisch gedoe.....

http://www.leftfutures.org/2012/07/a...top-ever-stop/

Eerst Barclays, Nu HSBC....

“HSBC has blood on its hand and this is a stain which will never wash off.”


“How can the UK consumers have faith in the banking system when every day a new scandal emerges which sees not only banks but also the Ministers and regulators tasked with protecting the public interest facing serious questions over their conduct? This is endemic corruption which reaches the uppermost echelons of our establishment.”

Zielig.
De goudzoeker van het forum ziet weer eens een thread staan met nefast nieuws over een bank en lap, de volgende crash van het financiële systeem is alweer in aantocht (met bijhorende cartoon). Zielig.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2012, 18:35   #30
Gambassi
Parlementsvoorzitter
 
Gambassi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2012
Locatie: Lokeren
Berichten: 2.360
Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
De goudzoeker van het forum ziet weer eens een thread staan met nefast nieuws over een bank en lap, de volgende crash van het financiële systeem is alweer in aantocht (met bijhorende cartoon). Zielig.
Het zielige is dat U als econoom niet eens lijkt te snappen dat alle stukjes van de puzzel in mekaar passen.
Of is het U nog niet opgevallen hoeveel banken er de laatste 4 jaar overkop zijn gegaan misschien ?
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  domino.jpg‎
Bekeken: 97
Grootte:  103,8 KB
ID: 86791  

Gambassi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2012, 19:58   #31
Gambassi
Parlementsvoorzitter
 
Gambassi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2012
Locatie: Lokeren
Berichten: 2.360
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
De goudzoeker van het forum ziet weer eens een thread staan met nefast nieuws over een bank en lap, de volgende crash van het financiële systeem is alweer in aantocht (met bijhorende cartoon). Zielig.
Volgende crash ?

Er is maar 1 crash en die is al aan de gang sinds 1999.
Uw papierbollenwinkel die crasht.

Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  clip_image002_thumb9.jpg‎
Bekeken: 120
Grootte:  95,8 KB
ID: 86795  

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  intrinsic value.jpg‎
Bekeken: 80
Grootte:  158,6 KB
ID: 86796  

Gambassi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2012, 21:50   #32
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.821
Standaard

hoe lief....

BNP-Fortis-Paribas,de ....euhm..bank...die op een beslissend moment uitsluitend door overheidsgeld en door dito garanties overeindgehouden kon worden,die zelfs overheidsvertegenwoordigers in de beheerraad heeft...die...bank....bood tot mei dit jaar aan meer gefortuneerde klanten de mogelijkheid te beleggen in een soort Luxemburgse "paraplufondsjes" waarmee,wettelijk uiteraard,Belgische belastingen ontdoken konden worden...

Of,de bank ziet een gaatje in de wet en zal er genadeloos van gebruik maken,samen met een groepje klanten,om de overheid wat inkomen te onthouden....

Zoals Yvan van der Cloot van Itenera zei op kanaal Z:"we hebben hier met een moraliteitsprobleem te doen".

In een vrije maatschappij als de onze is het in principe niet onwettig iets te doen wat (nog) niet verboden is.Dat wil niet zeggen dat je dat dan maar MOET doen.Ik denk dat daarmee meteen het fundamentele probleem van de financiele sector samengevat wordt.
f*ck "de maatschappij"...

Laatst gewijzigd door kelt : 20 juli 2012 om 21:54.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2012, 21:56   #33
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Politiek Bekijk bericht
Kan ik ook min of meer bevestigen. BNP Fortis is niet de enige trouwens.
Ok , is het dan niet hoog tijd dat onze politiek eens hal toe roept aan die leerloop va, belgisch kapitaal . of is het enige degelijke signaal , maak ook dat je weg bent ?
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2012, 21:59   #34
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kameleon Bekijk bericht
De huizenmarkt stort dus in ?
Niet noodzakelijk , maar uw spaarcenten bij fortis kunnen wel eens onbereikbaar worden of naar Frankrijk versluist zijn en dan moet Di Rupo weer ingrijpen door in ons zakken te zitten .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2012, 22:03   #35
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Gezever (ik ken verschillenden die er onlangs nog hypothecaire kredieten hebben afgesloten).
Klopt ook , mensen met een vast inkomen zoals ambtenaren , of anderen die niet in faling kunnen gaan , die ze kunnen stropen tot de dood .

Bij de anderen gaan ze graaien voor ze hun te slim af zijn .

Ze binden U vast aan twee benen zodat je geen elke beslissing meer kan nemen zonder te bloeden .

PUUR MAFIOSIE
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2012, 22:19   #36
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Er wordt inderdaad cash verplaatst van België naar Spanje binnen BNPP, maar dat verhaal dat u hier nu komt verkondigen slaat nergens op. En een notaris uit het clubje? Welke notaris werkt er nu voor rekening van een bankenclubje?
Notarissen zijn mensen die overleggen en met elkaar in contact komen .
Deze mensen kunnen concluderen dat er weinig ackten passeren waarbij fortis de ontlener is . als dat opvallend is kan dat een barrometer zijn .

één notaris daarvan kan zich een vaststelling laten ontvallen .

En ook wij zelfstandige ondernemers praten met elkaar , en daar is het eveneens een vaststelling dat Fortis heel vuile zaakjes speelt en dat Fortis heel veel slechte kredieten toekent voor gezonde projecten .

Gezonde haalbare projecten , of bedrijven die zeer rendabel zijn en heel veel zekerheden kunnen bieden maar even extra krediet nodig hebben en van die gelegenheid gebruik maken om nee te zeggen en of aan zo'n hoge intresten , dat de onderneming als initiatiefnemer van het project niet meer
diegene is die er aan verdient maar wel de afromende bank .
En dat legt de economie plat .

De banksector en aandeelhouders die geld wil verdienen zonder te werken , en de werkende paarden van de economie die ontmoedig worden om nog verder te werken , te investeren en risico te nemen , zonder mogelijkheid op winst .

Als ze een bedrijf zijn project voorstellen , en verkeerd adviseren om met hun project van start te gaan met een kaskrediet te openen aan 12 of 17 % en beloven de financiering in een interessant totaalpaket te gieten na enkele maanden , en daarna trekken ze hun staart terug en je blijft als bedrijf zitten met je hoge intrest dan is dat pure misleiding .

En Uw toontje zint mij niet of U staat aan de kant van de graaiers , of U weet niets af van het bedrijfsleven .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2012, 22:23   #37
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

we hebben onlangs zelfs moeten vaststellen dat de kredietverstrekkers absoluut geen beslissingrecht meer hebben en dat de kredieten afgewezen worden , niet aan de hand van het dossier , maar aan de hand van bankstrategie en leegroof .

Er zijn ook heel wat bankkiers , die zelfs niet in staat zijn om een balans te evalueren en te lezen . Beschamend , om na drie maand van je persoonlijke financieel adviseur plots de vraa te krijgen welk soort zaken je doet .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2012, 07:23   #38
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Notarissen zijn mensen die overleggen en met elkaar in contact komen .
Deze mensen kunnen concluderen dat er weinig ackten passeren waarbij fortis de ontlener is . als dat opvallend is kan dat een barrometer zijn .

één notaris daarvan kan zich een vaststelling laten ontvallen .

En ook wij zelfstandige ondernemers praten met elkaar , en daar is het eveneens een vaststelling dat Fortis heel vuile zaakjes speelt en dat Fortis heel veel slechte kredieten toekent voor gezonde projecten .

Gezonde haalbare projecten , of bedrijven die zeer rendabel zijn en heel veel zekerheden kunnen bieden maar even extra krediet nodig hebben en van die gelegenheid gebruik maken om nee te zeggen en of aan zo'n hoge intresten , dat de onderneming als initiatiefnemer van het project niet meer
diegene is die er aan verdient maar wel de afromende bank .
En dat legt de economie plat .

De banksector en aandeelhouders die geld wil verdienen zonder te werken , en de werkende paarden van de economie die ontmoedig worden om nog verder te werken , te investeren en risico te nemen , zonder mogelijkheid op winst .

Als ze een bedrijf zijn project voorstellen , en verkeerd adviseren om met hun project van start te gaan met een kaskrediet te openen aan 12 of 17 % en beloven de financiering in een interessant totaalpaket te gieten na enkele maanden , en daarna trekken ze hun staart terug en je blijft als bedrijf zitten met je hoge intrest dan is dat pure misleiding .

En Uw toontje zint mij niet of U staat aan de kant van de graaiers , of U weet niets af van het bedrijfsleven .
Klarekijk, jij bent een interessante forummer, want door je beroepservaring kun je ons dingen leren die de meesten van ons niet weten. Ik wil op de hoogte blijven, hoor!
__________________
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible"
Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.”
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2012, 08:31   #39
tschoon verdiep
Burgemeester
 
tschoon verdiep's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 oktober 2010
Berichten: 589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Uit de hoogste kringen van BNP Fortis is er een niet officiele lek gekomen om een paar vrienden te waarschuwen . Maar info kan en wil ik niet kwijt !!!

Fortis zou momenteel zoveel mogelijk geld op halen , en zo weinig mogelijk ,nagenoeg geen leningen meer uitschrijven .
Bestaande leningen worden zelfs extra in het visier genomen om bij de geringste kan worden ze uit gewonnen .

Een Notaris uit het clubje zou zelfs bevestig hebben dat er nagenoeg geen enkel hypothecair crediet van BNP Fortis meer passeert

Op verzoek van Frankrijk zou er zoveel mogelijk centen opgehaald worden om ze naar Frankrijk door te sluizen .

Dat betekend dat heel binnen kort ( enkele maanden ) de Fortis bom in Belgie gaat ontploffen met enorme gevolgen .

Neem Uw voorzorgen .
Zever, ik heb juist mijn hypotheek laten herzien door Fortis, ik wacht enkel op notaris om de aktes te komen tekenen.
tschoon verdiep is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2012, 08:49   #40
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tschoon verdiep Bekijk bericht
Zever, ik heb juist mijn hypotheek laten herzien door Fortis, ...
Ik hoop dat je een vaste rentevoet hebt bedongen.
__________________
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible"
Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.”
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be