Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Milieu
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, ....

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 augustus 2019, 12:20   #1241
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
De Roover: ‘Pukkelpop brengt mij en talloze Vlamingen in verband met naziregime’.



Misschien moet men er dan maar werk van zien te maken om al dat soort van 'feestjes' af te schaffen dan zijn de meeste problemen die zich op dat soort van bijeenkomsten van de baan.
Jij lijkt me nogal 'n totalitair typetje, toch?

Alles maar gewoon afschaffen of verbieden is de oplossing voor alle problemen?

Openluchtzwembaden sluiten omdat kutmarokkaantjes de boel verzieken, niet met hun tengels van meisjes & vrouwvolk kunnen blijven.

Festivals afschaffen omdat 1 of andere zeiktrut de festivalgangers - die goed geld betaald hebben voor hun ticket & optredens willen zien & horen - 'n geweten wil komen schoppen over 'n klimaat dat zou opwarmen, midden augustus bij wind, regen, temperaturen die nauwelijks de 20° halen.
Die, in plaats van 'claps for the climate' uitgejouwd wordt, omdat mensen die zeik van boeremie de strot uitkomt.
Dan maar gaat verzinnen dat ze letterlijk 'claps' gekregen heeft, pics (video) or it didn't happen, want ze is van haar eerste leugen niet dood gevallen; "...er was maar 1/4 boeroepers, 3/4 'clapten' enthousiast mee...". Ik heb alleszins geen 3/4 enthousiast zien meeklappen.

Maar kan je echt niks anders verzinnen dan alles maar te gaan afschaffen of verbieden?
Er zijn nu eenmaal mensen die wel graag fijne dingen doen, graag plezier maken, graag gelukkig zijn.

Laatst gewijzigd door SDX : 17 augustus 2019 om 12:30.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 13:07   #1242
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Jij lijkt me nogal 'n totalitair typetje, toch?

Alles maar gewoon afschaffen of verbieden is de oplossing voor alle problemen?

Openluchtzwembaden sluiten omdat kutmarokkaantjes de boel verzieken, niet met hun tengels van meisjes & vrouwvolk kunnen blijven.

Festivals afschaffen omdat 1 of andere zeiktrut de festivalgangers - die goed geld betaald hebben voor hun ticket & optredens willen zien & horen - 'n geweten wil komen schoppen over 'n klimaat dat zou opwarmen, midden augustus bij wind, regen, temperaturen die nauwelijks de 20° halen.
Die, in plaats van 'claps for the climate' uitgejouwd wordt, omdat mensen die zeik van boeremie de strot uitkomt.
Dan maar gaat verzinnen dat ze letterlijk 'claps' gekregen heeft, pics (video) or it didn't happen, want ze is van haar eerste leugen niet dood gevallen; "...er was maar 1/4 boeroepers, 3/4 'clapten' enthousiast mee...". Ik heb alleszins geen 3/4 enthousiast zien meeklappen.

Maar kan je echt niks anders verzinnen dan alles maar te gaan afschaffen of verbieden?
Er zijn nu eenmaal mensen die wel graag fijne dingen doen, graag plezier maken, graag gelukkig zijn.
Het afschaffen in de zin van, tot men zich kan gedragen zoals het hoort en de regeltjes van de samenleving op een behoorlijke manier volgt.

Anders: afschaffen die handel wegens overlast.

p.s.

Ik heb er niets tegen dat mensen zich weten te vermaken maar dat ze het op een ordentelijke manier doen dan is iedereen er bij gebaat.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 17 augustus 2019 om 13:10.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2019, 07:47   #1243
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

'Opwarming van de aarde maakt poolgebied interessant voor Poetin'.

Poetin die er dan weer niets dan voordelen in ziet in de vorm van energiewinning in dat gebied.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2019, 08:18   #1244
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
'Opwarming van de aarde maakt poolgebied interessant voor Poetin'.

Poetin die er dan weer niets dan voordelen in ziet in de vorm van energiewinning in dat gebied.
Zo zie je maar. Je kan die klimaatsopwarming best gebruiken om machtiger te worden ten opzichte van anderen, en dat is wat telt.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2019, 09:53   #1245
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Zo zie je maar. Je kan die klimaatsopwarming best gebruiken om machtiger te worden ten opzichte van anderen, en dat is wat telt.
Natuurlijk gaat het om macht.

Trump die Groenland wil kopen, macht?

Groenland kopen is geen knotsgek idee van Trump
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2019, 11:41   #1246
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Natuurlijk gaat het om macht.

Trump die Groenland wil kopen, macht?

Groenland kopen is geen knotsgek idee van Trump
Slechte aprilmop.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2019, 12:35   #1247
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Slechte aprilmop.
Het vertellen of de wereld insturen van moppen is een kunst, die velen niet gegeven is.

Hij kon het wel.

Tony Bell: Moppen aan den toog.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2019, 12:46   #1248
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Het afschaffen in de zin van, tot men zich kan gedragen zoals het hoort en de regeltjes van de samenleving op een behoorlijke manier volgt.

Anders: afschaffen die handel wegens overlast.

p.s.

Ik heb er niets tegen dat mensen zich weten te vermaken maar dat ze het op een ordentelijke manier doen dan is iedereen er bij gebaat.
Misschien toch maar enkel de schuldigen straffen, en mensen die er enkel voor vermaak aanwezig zijn & niemand kwaad doen, hun pleziertjes niet afnemen omdat er 'n paar relschoppers de boel verzieken.

Dat is de reden waarom we wetten hebben.

Had je nog niet aan gedacht?
Gewoon maar liever ineens alles afschaffen?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2019, 21:40   #1249
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Misschien toch maar enkel de schuldigen straffen, en mensen die er enkel voor vermaak aanwezig zijn & niemand kwaad doen, hun pleziertjes niet afnemen omdat er 'n paar relschoppers de boel verzieken.

Dat is de reden waarom we wetten hebben.

Had je nog niet aan gedacht?
Gewoon maar liever ineens alles afschaffen?
Dat er ook ,mensen zijn die zich gedragen op zo een feest dat geloof ik best.

Daarom ook zijn diegenen die het niet doen een smet op de anderen hun feestvreugde.

Ik schreef:
Citaat:
Het afschaffen in de zin van, tot men zich kan gedragen zoals het hoort en de regeltjes van de samenleving op een behoorlijke manier volgt.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2019, 14:52   #1250
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

Greta Thunbergs bezoek aan Frankrijk ging gepaard met de nodige controverse.

Persona non Greta?

p.s.

En dan geef ik dit clipje nog even mee.

5 Climate Hustle - The Movie

Daar zal iedereen het zijn of hare van denken waarschijnlijk.

Ook het volgende was best interessant.

IJsland verklaart voor het eerst gletsjer officieel dood.

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 19 augustus 2019 om 14:54.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2019, 15:09   #1251
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.031
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Greta Thunbergs bezoek aan Frankrijk ging gepaard met de nodige controverse.

Persona non Greta?

p.s.

En dan geef ik dit clipje nog even mee.

5 Climate Hustle - The Movie

Daar zal iedereen het zijn of hare van denken waarschijnlijk.

Ook het volgende was best interessant.

IJsland verklaart voor het eerst gletsjer officieel dood.

Dat zoveel volwassen (en verondersteld "wijs en ervaren") mensen achter dat Zweeds halfwassen kind (met autisme, Asperger en wat nog allemaal?) aanlopen is gewoon verbluffend en eigenlijk pijnlijk. Dergelijke heisa en opwinding deed zich om de haverklap voor in middeleeuwse tijden toen de mens regelmatig verdwaasd staarde naar een of ander raar uitziend of ongewoon handelend kind en uit onwetendheid allerlei onverklaarbare dingen toeschreef aan ofwel goddelijke interventie ofwel aan satan. Maar nu, in deze internet tijden blijkt de mens nog niet eens zo gek veel veranderd te zijn.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2019, 08:35   #1252
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Dat zoveel volwassen (en verondersteld "wijs en ervaren") mensen achter dat Zweeds halfwassen kind (met autisme, Asperger en wat nog allemaal?) aanlopen is gewoon verbluffend en eigenlijk pijnlijk. Dergelijke heisa en opwinding deed zich om de haverklap voor in middeleeuwse tijden toen de mens regelmatig verdwaasd staarde naar een of ander raar uitziend of ongewoon handelend kind en uit onwetendheid allerlei onverklaarbare dingen toeschreef aan ofwel goddelijke interventie ofwel aan satan. Maar nu, in deze internet tijden blijkt de mens nog niet eens zo gek veel veranderd te zijn.
Raar is het zeker.

En dan nog even dit:

Zeilreis Greta Thunberg toch niet zo klimaatneutraal: “Crew reist met vliegtuig heen en weer”

Daar zal ook meningsverschil over zijn ...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2019, 16:24   #1253
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
(met autisme, Asperger
Dat is hetzelfde, in deze context.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Oe, wat een lekker artikeltje, ik hou ervan om me af en toe superieur te voelen aan mensen met goede bedoelingen (dat klinkt sarcastisch, maar het is natuurlijk ook gewoon leuk). Dit is nog mijn favoriete stuk:

Citaat:
Op de vraag of het niet klimaatvriendelijker zou zijn geweest indien Thunberg met een containerschip was meegereisd, antwoordde Kling: “Dat wordt overwogen voor Greta’s terugkeer naar Europa.”
Dus er is ophef omdat er een nieuwe, minder bekende/aandachtsgeile crew wordt ingevlogen voor de terugweg, en als reactie daarop wordt overwogen om het schip maar geheel zonder passagier te laten terugvaren? Als die boot toch gaat... (Of zouden ze bedoelen dat de boot in de VS blijft liggen en er dus minder vliegtickets nodig zijn? Nee toch?)
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2019, 19:15   #1254
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Dat is hetzelfde, in deze context.



Oe, wat een lekker artikeltje, ik hou ervan om me af en toe superieur te voelen aan mensen met goede bedoelingen (dat klinkt sarcastisch, maar het is natuurlijk ook gewoon leuk). Dit is nog mijn favoriete stuk:


Dus er is ophef omdat er een nieuwe, minder bekende/aandachtsgeile crew wordt ingevlogen voor de terugweg, en als reactie daarop wordt overwogen om het schip maar geheel zonder passagier te laten terugvaren? Als die boot toch gaat... (Of zouden ze bedoelen dat de boot in de VS blijft liggen en er dus minder vliegtickets nodig zijn? Nee toch?)
Misschien verkopen ze de boot wel aan mensensmokkelaars?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2019, 11:16   #1255
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Dat zoveel volwassen (en verondersteld "wijs en ervaren") mensen achter dat Zweeds halfwassen kind (met autisme, Asperger en wat nog allemaal?) aanlopen is gewoon verbluffend en eigenlijk pijnlijk. Dergelijke heisa en opwinding deed zich om de haverklap voor in middeleeuwse tijden toen de mens regelmatig verdwaasd staarde naar een of ander raar uitziend of ongewoon handelend kind en uit onwetendheid allerlei onverklaarbare dingen toeschreef aan ofwel goddelijke interventie ofwel aan satan. Maar nu, in deze internet tijden blijkt de mens nog niet eens zo gek veel veranderd te zijn.
Ja, het beroemde verhaal van de kleren van de keizer. En de meeste idioten hebben de moraal van het verhaal nog steeds niet door...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2019, 11:23   #1256
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Raar is het zeker.

En dan nog even dit:

Zeilreis Greta Thunberg toch niet zo klimaatneutraal: “Crew reist met vliegtuig heen en weer”

Daar zal ook meningsverschil over zijn ...
Het zoveelste bewijs van de hypocrisie van het geheel.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2019, 14:30   #1257
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Het zoveelste bewijs van de hypocrisie van het geheel.
Het gaat nog een zeilreisje verder zelfs:

OOK ANUNA DE WEVER NEEMT ZEILSCHIP VOOR REIS NAAR KLIMAATTOP IN CHILI

Citaat:
De Belgische klimaatactiviste Anuna De Wever zal, in navolging van Greta Thunberg, eveneens de boot nemen om naar de klimaatconferentie (COP) in Chili af te zakken.
Copycat van Greta?

p.s.

De slechtste eigenschap van Anuna De Wever? Dat is volgens haar zussen duidelijk: "Anuna is arrogant"

Dat moet de meeste mensen al opgevallen zijn dacht ik?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2019, 10:36   #1258
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

Anuna dient klacht in na bedreigingen Pukkelpop.

Als daar een geldig bewijs van is er mensen op heterdaad betrapt zijn bij bepaalde acties dan zou de klacht min- of meer nog terecht kunnen zijn.

In welke mate beschouwden sommige mensen haar toneeltje op Pukkelpop als een storend detail?

Ik heb er géén zaken mee wat ze doet maar ik schreef het al eerder dat het meisje zal moeten opletten als ze zo verder blijft gaan met van torens te schreeuwen daar ik denk dat er al velen zijn die er echt totaal geen boodschap meer aan hebben????

Begrijpt u mij niet verkeerd, er moet wat gedaan worden om het milieu te beschermen maar echt zoooooo simpel ligt dat niet.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 23 augustus 2019 om 10:38.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2019, 16:10   #1259
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
...
Ik heb er géén zaken mee wat ze doet maar ik schreef het al eerder dat het meisje zal moeten opletten als ze zo verder blijft gaan met van torens te schreeuwen ...
Hoezo moet ze opletten? Zou haar misschien "iets overkomen"? En als dat gebeurt, heeft ze dat dan "zelf gezocht"?

Omdat ze een mening heeft, en die verkondigt. Is dat gevaarlijk of zo?...
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2019, 02:18   #1260
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Hoezo moet ze opletten? Zou haar misschien "iets overkomen"? En als dat gebeurt, heeft ze dat dan "zelf gezocht"?

Omdat ze een mening heeft, en die verkondigt. Is dat gevaarlijk of zo?...
In tegenwoordige tijden mag je van niets meer verschieten.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be