Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 augustus 2009, 15:36   #21
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.140
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eva_van_Belgacom Bekijk bericht
Dag allemaal,

Ik wil me niet mengen in deze discussie maar ik wil wel even de link meegeven naar het officiële standpunt van Belgacom ivm de internettarieven:

http://thebiggerpicture.skynetblogs....ernettarieven-

vriendelijke groet,

Eva
Eva, het zou aangenaam zijn dat een artikel ook de analyse zelf vermelt ipv een tekstje te schrijven waar je iets niet bewijst.

Ik ga u zeggen hoe ik weet dat Belgacom duur is: doodsimpel hoor, vroeger telefooneerde mijn moeder voor 25euro per 2 maand. En dat was het...
NU gaan alle communicaties over internet, betaal je 50euro per maand voor uw internetabonnement supplementair, en haleluja betaal je nog 250euro voor uw telefoon...

De praktijktest dus: betaal ik minder dan vroeger ??? NEE is het antwoord van iedereen.


En nu de andere test die je moet afvragen: moet belgacom nu meer werken dan vroeger ???
Maw hoeveel kost die electriciteit om die pakketjes te verzenden ? Hoeveel kost die humane energie om het netwerk te doen werken ?? Hebben we dus meer voor minder geld ???

En we moeten altijd maar nee, nee ,nee blijven antwoorden... Dus probeer nog eens

Laatst gewijzigd door brother paul : 31 augustus 2009 om 15:39.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2009, 21:04   #22
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.252
Standaard

De twee monopolisten zitten uiteraard on top van alles wat er op het internet gebeurt. Ik zie dat een van beiden politics.be in het vizier neemt als target om aan infiltration marketing te doen.

Citaat:
A very popular Infiltration marketing method used by some marketers is to access chat rooms in the guise of an everyday user, in order to spread a marketing message as if it were a personal endorsement. Glenn Collins, managing director of new-media agency Digital Outlook points out that the most active chat room users are just the kind of confident style-leaders many brands want to target. “With communities, you are hitting opinion-formers. It's classic word-of-mouth, he says. “Kids are less susceptible to traditional marketing activity, but they respect what their peers say a lot more and this is where they get a lot of their advice from." When it comes to infiltrating a chat room, it is necessary to come up with a realistic persona. Occasional interlopers will be spotted quickly and either banned by the moderators who monitor many chat rooms, ignored or flamed by other users. Digital Outlook's Collins says his company can spend several weeks monitoring a chat room before posting on it.

The Important Tactics:
  • Be in the customer's life in a non intrusive way
  • Provide self-service information
  • Be everywhere you can
  • Match your goals with the customer's goals
  • Provide the complete solution
  • Look the part
  • Be real
  • Show respect
De middelen waarover zij beschikken zijn uiteraard gigantisch, juist omdat zij over een kartel-monopolie beschikken. Wij proberen te discussiëren over dat kartel-monopolie en zij saboteren deze discussie door ze te infiltreren met informatie die geen informatie is.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2009, 21:28   #23
Busse87
Burgemeester
 
Geregistreerd: 10 juni 2007
Locatie: Mechelen
Berichten: 559
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eva_van_Belgacom Bekijk bericht
Dag allemaal,

Ik wil me niet mengen in deze discussie maar ik wil wel even de link meegeven naar het officiële standpunt van Belgacom ivm de internettarieven:

http://thebiggerpicture.skynetblogs....ernettarieven-

vriendelijke groet,

Eva

"..."bijvoorbeeld" klantendienst = € 0.028 , "vaak" zonder BTW , kwaliteit "vaak" beter .

Wie kan dit bevestigen dat dit werkelijk zo is ?

of

Is dit weer de reinste zever ?

Bron : Niet betrouwbaar

Laatst gewijzigd door Busse87 : 1 september 2009 om 21:29.
Busse87 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2009, 21:31   #24
Busse87
Burgemeester
 
Geregistreerd: 10 juni 2007
Locatie: Mechelen
Berichten: 559
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
De twee monopolisten zitten uiteraard on top van alles wat er op het internet gebeurt. Ik zie dat een van beiden politics.be in het vizier neemt als target om aan infiltration marketing te doen.


De middelen waarover zij beschikken zijn uiteraard gigantisch, juist omdat zij over een kartel-monopolie beschikken. Wij proberen te discussiëren over dat kartel-monopolie en zij saboteren deze discussie door ze te infiltreren met informatie die geen informatie is.
Worden we ook al op een forum lastig gevallen door de Belgacom

Busse87 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2009, 21:44   #25
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.252
Standaard

Ja
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2009, 11:56   #26
Zwitser
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 17 oktober 2007
Locatie: Helvetica
Berichten: 10.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
De prijzen zijn niet alleen bij de duurste van heel de EU, de winsten verkasten nog naar het buitenland ook, waardoor we collectief armer worden? Hoe komt dat?
Wat mij interesseert is hoe het komt dat jij denkt dat we collectief armer worden omdat winst naar het buitenland gaat...
Zwitser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2009, 12:04   #27
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.231
Standaard

IK ben ook bij Belgacom lid en zou graag daar weggaan.

Maar ze hebben me gezegd dat mijn e-mail dan wegvalt, wat de kans vergroot dat ik contacten die me zelden mailen verloren gaan (geef dikwijls ook mijn adres op papier geschreven)

Heel deze reutemeteut van facturen doet me ook fel denken aan hoe ze me elke maand scheren met GSM kosten.

Kan er niet meer zonder, en dat is erg.
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2009, 12:20   #28
ICE-MAN
Parlementslid
 
ICE-MAN's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2003
Locatie: noordelijke ijszee (ferm fris zeetje)
Berichten: 1.867
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eva_van_Belgacom Bekijk bericht
Dag allemaal,

Ik wil me niet mengen in deze discussie maar ik wil wel even de link meegeven naar het officiële standpunt van Belgacom ivm de internettarieven:

http://thebiggerpicture.skynetblogs....ernettarieven-

vriendelijke groet,

Eva
Kijk dit is nu juist het probleem..... ze geven hun standpunt.... volgens hun eigen zelve zijn ze goedkoper of bijna goedkoper of bijna beter of zo.....

maar wat het effectief kost..... t'ja sé dat komt ge nergens op hunne site te weten.... dat weet ge maar als de faktuur in uw bus valt !
__________________
Per 20 november 2009 verlaat ik dit politiek kloteland FOREVER - treur niet k'zal t'niet missen !
ICE-MAN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2009, 12:21   #29
hotschizodiscocop
Staatssecretaris
 
hotschizodiscocop's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2007
Berichten: 2.945
Standaard

Omdat de "global fascist elite" goed weet dat ze hier veel geld kunnen wegmelken van hardwerkende Vlamingen, dat is in Fortisgate ook heel goed gebleken.
hotschizodiscocop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2009, 12:52   #30
pegasus6869
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 februari 2009
Locatie: HELL !!!!!
Berichten: 1.289
Standaard

DIT is BELGIE !!!!!! ..... Wist u dat niet!!!!!........
EN " VOORAL " ZAKKENVULLERS !!!!!!!
pegasus6869 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2009, 13:19   #31
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pegasus6869 Bekijk bericht
DIT is BELGIE !!!!!! ..... Wist u dat niet!!!!!........
EN " VOORAL " ZAKKENVULLERS !!!!!!!
OK, enkele Amerikaanse opinies op dit forum:
http://www.frommers.com/community/fo...yCurrentPage=0
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2009, 01:57   #32
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.252
Standaard

QUOTE Tony Mary: "Wij waren het grote voorbeeld in Europa. Nu zijn we in het beste geval nog een middenmoter, met een duopolie van twee providers van digitale televisie, Telenet en Belgacom, die elkaar in de pers de duvel aandoen, maar voor de rest de markt onder elkaar verdelen."

²

Zie: Artikel
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2009, 04:29   #33
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Wie zijn de aandeelhouders van Belgacom?
De tweede grootste aandeelhouder van Belgacom is een amerikaans investeringfonds, Capital Group.
eerlijkheid is niet uw sterkste kant, klopt dat?
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2009, 07:23   #34
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.252
Standaard

Bron
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2009, 04:53   #35
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.252
Standaard

Belangrijk, wat Tony Mary daar zegt.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2009, 05:50   #36
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.990
Standaard

Europa heeft België al vele keren verplicht om dit monopolie aan banden te leggen.

De oplossing is: De Belgische bevolking een internet abonnement te laten nemen in Nederland.

Veel goedkoper, veel sneller. De Belgische monopolie bedrijven zullen dan snel evalueren naar de juiste prijzen en snelheden.

Wat nu gebeurd is simpen, de monopolie bedrijven nemen ieder bedrijf die hun monopolie zou doorbreken over. Vodafoon die geen glasvezel nodig heeft, werd ook zo aan banden gelegd.
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2009, 06:11   #37
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hallebarde Bekijk bericht
Geen idee wat een internetabonnement in België kost, maar opdat u desgewenst zou kunnen vergelijken :

Voor onze privé-internetaansluiting thuis betalen wij 49,88 euro per maand, BTW inbegrepen.

Dit omvat :

• internet-abonnement (onbeperkte toegang tot het internet) met meerdere e-mail adressen
• huur van de modem “Livebox” met wireless LAN (WiFi)
• vaste telefoon (via internet), onbeperkt in aantal communicaties en duur, op elk ogenblik van de dag of nacht, naar vaste nummers in Frankrijk, gans Europa, USA, etc…(quasi gans de wereld, zeg maar), plus een uur per maand communicatie met GSM-nummers in Frankrijk
• TV via internet

Er zijn nog goedkopere formules (zonder de onbeperkte internationale telefoongesprekken bijvoorbeeld) voor minder dan 30 euro per maand.
De abonnementen in België kosten evenveel als in Nederland, maar in België betalen we er meer BTW op.

De bevolking van beide landen wordt uitgemolken omdat ze slechts een kleine groep zijn en geen blok kunnen vormen tegen de uitbuiters.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2009, 07:06   #38
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.140
Standaard

jongens, jullie maken allemaal de fundamentele fout

wat is de kostprijs van een extra telefoongesprek ?
en wat kost uw installatie aan belgacom ?

zij moeten dus gewoon een groot netwerk onder spanning houden, en computers data laten switchen, en het netwerk onderhouden. Dat kost dus een paar miljard zeker... Maar de vraag is en blijft, wat blijft die installatie nu kosten aan Belgacom, stel dat wij niets telefoneren...

Dan kost die installatie bvb 50% van hun omzet, je ziet het gewoon in hun boekhouding, met alle toeters en bellen die ze hebben.

Dus Belgacom rekent gewoon 50% teveel, en noteer goed dat je zeker bent dat 50% van die kosten nog allemaal opgeklopte begrotingen zijn... Dus onze dienstverlening betalen we 75% teveel
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2009, 16:46   #39
Sidharta
Minister
 
Geregistreerd: 9 januari 2009
Berichten: 3.321
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hotschizodiscocop Bekijk bericht
Omdat de "global fascist elite" goed weet dat ze hier veel geld kunnen wegmelken van hardwerkende Vlamingen, dat is in Fortisgate ook heel goed gebleken.
Omdat er zoveel Belgen door de inlichtingendienst afgetapt worden en dat kost miljoenen.
De internetgebruikers moeten dit betalen.
Sidharta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2009, 16:54   #40
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Hoe komt het dat de prijzen van internet bij ons bij de duurste zijn van heel de EU, terwijl ons land, onze regio de meest dicht bevolkte is van heel die EU? Hoe komt dat?

Wie zijn de aandeelhouders van Belgacom?
De tweede grootste aandeelhouder van Belgacom is een amerikaans investeringfonds, Capital Group.

Wie zijn de aandeelhouders van Telenet?
De Amerikaanse mediagigant Liberty Media. Liberty Media wordt geleid door de Amerikaanse magnaat John Malone, en heeft belangen in heel wat kabel-, telecom- en mediabedrijven.

De prijzen zijn niet alleen bij de duurste van heel de EU, de winsten verkasten nog naar het buitenland ook, waardoor we collectief armer worden? Hoe komt dat?
Politieke inmenging, door politici die zetelen in raden van bestuur en door middel van eigen belang het monopolie blijven houden op de markt zelf.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be