Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 juni 2013, 17:34   #41
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Het is hier een politiek forum.
En jij praat over schriftvervalsing.
Tegen dergelijke briljante argumentatie moet ik passen. Excuseer me dat ik je lastig gevallen heb.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 17:38   #42
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Als u hier kritiek lmeent te moeten hebben op postvervalsing, dan hebt u overschot van gelijk. Maar u moet het dan wel volledig zeggen.Het is niet alleen Echte Waal die hiervoor verantwoordelijk is. Het zijn voornamelijk Vlaams-nationalisten die zich regelmatig hieraan bezondigen. En dit al reeds gedurende een geruime tijd. Want het is niet de eerste keer dat hierover wrevel onstaat.
DIKKE VETTE 2 !
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 17:39   #43
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Persoonlijke topic

Strafbaar
Heb je geklikt ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 17:39   #44
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Het forumreglement bepaalt dat en ik heb gedrukt.
Ik had eigenlijk niet anders verwacht.
U vindt dit blijkbaar normaal ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 17:43   #45
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Oeioei, Robert t mocht van u blijkbaar het adjectief "Vlaams" niet gebruiken. Is mijnheer soms allergisch voor dat woordje? Niet multicultureel genoeg? Of is mijnheer soms "Bruxellois", wat meteen de adoratie voor "La France et son Président" verklaart?
Wanneer pinokkio de moeite had gedaan even "Wikepedia" te consulteren had hij gemerkt dat deze zoekmachine het spreekwoord bestempelt als authentiek van Nederlandse oorsprong. Natuurlijk hebben de fransen hun eigen versie. Ze hebben trouwens heel wat spreekwoorden en gezegden uit het Nederlands vertaald.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 17:55   #46
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Sedert een paar maanden wordt "Politics.be" geteisterd door een zware plaag, deze van de vervalsing van postings van mede-forummers.

Forumlid "echte waal" is hiervoor verantwoordelijk, maar het wordt nu ook gedaan door andere forummers. Iedere zinnige discussie wordt hierdoor vakkundig de nek omgewrongen, zoveel is duidelijk.

Ik verwijs in het bijzonder naar het topic "De Vlaamse lente" in "binnenland".
Onvoorstelbaar.

Nu weet ik dat vreemd genoeg schriftvervalsing, zwaar bestraft door de wetgever, toegestaan is op dit forum. Ik vraag bij deze met aandrang aan de eigenaar én moderatie na te gaan of het niet wenselijk zou zijn het forumreglement aan te passen van "toegestaan" naar "verboden".

De hogernoemde forummer maakt zich bovendien schuldig aan feiten die wel verboden zijn. Oneliners die niks met de draad te maken hebben, het herhaald plaatsen van foto's zonder toestemming van de eigenaars enz...

Tot nu toe ongestraft. Ik ben een grote voorstander van de vrije meningsuiting die echter begrensd is. Deze grens wordt hier ruimschoots overschreden. Er wordt bij mijn weten niks aan gedaan, zodat de bewuste forummer steeds driester wordt. Hij waant zich oppermachtig.

Deze situatie is niet meer om aan te zien. Daarom deze oproep. We houden van dit forum, en willen niet dat het kapot gemaakt of zwaar beschadigd wordt door één persoon die hier niet thuishoort.

Wat een dijenkletser. U bent voorstander van de begrensde vrije meningsuiting.
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 18:16   #47
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ik had eigenlijk niet anders verwacht.
U vindt dit blijkbaar normaal ?
Wat bedoel je?

Ik vind het onbehoorlijk dat Mod deze draad niet verwijdert. Ze zijn weer in slaap gevallen.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 18:17   #48
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

De verloedering van het forum, dat zijn persoonlijke aanvallen.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 18:26   #49
KlokkeRoeland
Vreemdeling
 
KlokkeRoeland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2013
Locatie: Borsbeek
Berichten: 41
Standaard

Goedenavond allemaal. Ik ben reeds een vervent opvolger van dit forem, maar ik voel nu de onweerstaanbare drang om ook mijn gedacht eens te plaatsen! Ook ik vand dat er hier véél te véél onzin word geplaatst en dat de schuld steeds op de Vlaamsnationalisten word geschoven.....ik ben dat beu!
Als trotse Vlaming kan ik dit niet meer toezien en voel ik mij geroepen de daad bij het woord te brengen! Vanaf nu strijd ik schouder aan schouder mee voor de Vlaamse zaak....ik hoop dat mijn geestesgenoten hier veel moed uit kunnen putten. Houzee!
KlokkeRoeland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 18:30   #50
KlokkeRoeland
Vreemdeling
 
KlokkeRoeland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2013
Locatie: Borsbeek
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Wat een dijenkletser. U bent voorstander van de begrensde vrije meningsuiting.
Wat is daar verkeerd mee? Het zou eens tijd worden dat er een einde gesteld word aan die op hol geslagen vrije meningsuiting!

Men moet eens gaan realiseren dat men in onze beschaafde maatschappij niet alles zomaar kan zeggen, er is ook nog zoiets als fatsoen : een deugdelijke Vlaamse karaktertrek die stilaan uit de mode geraakt, spijtig!
KlokkeRoeland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 18:39   #51
Weezer
Eur. Commissievoorzitter
 
Weezer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2006
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Berichten: 9.152
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hollande Bekijk bericht
een zeer dikke vette 2

trouwens zou de topicstarter eens op zijn taal mogen grove mogen letten.
De Waal loopt blijkbaar ook nog altijd vrij rond
__________________
The problem with quotes on the Internet is that it is hard to verify their authenticity - Abraham Lincoln
Weezer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 18:47   #52
KlokkeRoeland
Vreemdeling
 
KlokkeRoeland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2013
Locatie: Borsbeek
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weezer Bekijk bericht
De Waal loopt blijkbaar ook nog altijd vrij rond
Och dien Limburgse VLD-er zijn carière is ten einde! Laat die maar wat aanmodderen in Tongeren....hehehe
KlokkeRoeland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 18:48   #53
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.177
Standaard

Ik wil ook pleiten om niet langer toe te staan dat tekst gewijzigd wordt in een quoot.
Behalve een bepaald woord of zin in een kleur zetten, met de bedoeling de aandacht er op te vestigen dat men wil reageren tegen dat specifieke woord of die specifieke zin.

Het zou wel toegelaten moeten zijn om gans de quoot te kopiëren en daarin dan tekst te wijzigen, maar dan met weglating van de oorspronkelijke naam.

Ik vind het gewoonweg onbeleefd om een quoot die een naam vermeldt, te wijzigen.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 18:58   #54
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Nog nooit zoveel gespeelde verontwaardiging in 1 topic bijeen gezien.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 20:03   #55
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Maar mens, toen de vervalsingen begonnen, was Echte Waal niet eens op het forum.

Knuppel begon die weg al op te gaan in 2006.
Zegt de man die hier sinds 2010 geregistreerd is.

Ik zit hier al jaren onder één en dezelfde nick en begrijp écht niet wat er zo leuk aan is om meerdere nicks aan te maken.

Er zijn er hier die suggereren dat er een aantal mensen constant met dubbelnicks aan dezelfde discussies deelnemen, wat ook een manier van valsspelen is, en dan valt al wel eens de naam van het Oosten.

Blijkbaar een correct vermoeden....
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)

Laatst gewijzigd door Nierika : 5 juni 2013 om 20:03.
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 20:11   #56
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weezer Bekijk bericht
De Waal loopt blijkbaar ook nog altijd vrij rond
De Waal, het Oosten, scheldkanon Hollande en de gebande vuilspuiter Sarkozy.
Allemaal inwisselbaar.
Toen Sarkozy geband werd presteerde Hollande het om meteen daarna met exact dezelfde avatar op het toneel te verschijnen en in dezelfde wanstijl zijn gebruikelijk jargon van elk voorstelbaar synoniem voor feces ten toon te spreiden.
De kak, pis, stront, drek en aanverwante toestanden blijven zijn quotes, meestal beperkt tot zinnen van 5, 6 in gebrekkig Nederlands opgestelde woorden, weelderig sieren.

Hoe de moderatie voor zichzelf kan verantwoorden dat zo'n gedrocht hier zijn kronkels kan blijven verkondigen, is me een raadsel.

Fatsoen is hier allang een dode mus.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 20:44   #57
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KlokkeRoeland Bekijk bericht
Wat is daar verkeerd mee? Het zou eens tijd worden dat er een einde gesteld word aan die op hol geslagen vrije meningsuiting!

Men moet eens gaan realiseren dat men in onze beschaafde maatschappij niet alles zomaar kan zeggen, er is ook nog zoiets als fatsoen : een deugdelijke Vlaamse karaktertrek die stilaan uit de mode geraakt, spijtig!
fatsoen ? aan mijn hoela. niets zo fnuikend voor de vrije meningsuiting als de moraal van de kleinsteedse vlaemsche bourgeois.
fok fatsoen! voor, achter en zijdelings.
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 20:52   #58
KlokkeRoeland
Vreemdeling
 
KlokkeRoeland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2013
Locatie: Borsbeek
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
fatsoen ? aan mijn hoela. niets zo fnuikend voor de vrije meningsuiting als de moraal van de kleinsteedse vlaemsche bourgeois.
fok fatsoen! voor, achter en zijdelings.
Dat is nu wat er misgaat in onze Vlaamse samenleving : fok hier en fok daar!
Danku Amerikaanse 'bevrijders', ze hebben hier na '45 héél hun vuiligheid over ons heen gedumpt! De jeugd kan amper nog fatsoenlijk Vlaams! En jij vindt dat goed????
KlokkeRoeland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 20:53   #59
hollande
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 februari 2010
Berichten: 2.114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
De Waal, het Oosten, scheldkanon Hollande en de gebande vuilspuiter Sarkozy.
Allemaal inwisselbaar.
Toen Sarkozy geband werd presteerde Hollande het om meteen daarna met exact dezelfde avatar op het toneel te verschijnen en in dezelfde wanstijl zijn gebruikelijk jargon van elk voorstelbaar synoniem voor feces ten toon te spreiden.
De kak, pis, stront, drek en aanverwante toestanden blijven zijn quotes, meestal beperkt tot zinnen van 5, 6 in gebrekkig Nederlands opgestelde woorden, weelderig sieren.

Hoe de moderatie voor zichzelf kan verantwoorden dat zo'n gedrocht hier zijn kronkels kan blijven verkondigen, is me een raadsel.

Fatsoen is hier allang een dode mus.
jij hebt echt een levensgroot probleem jongen, indien nodig zoek ik wel een goede dokter voor u.

ps Sarkozy is hier nooit geband. dus hou de pis en de kak maar voor uw eigen deur.
hollande is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 20:59   #60
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KlokkeRoeland Bekijk bericht
Dat is nu wat er misgaat in onze Vlaamse samenleving : fok hier en fok daar!
Danku Amerikaanse 'bevrijders', ze hebben hier na '45 héél hun vuiligheid over ons heen gedumpt! De jeugd kan amper nog fatsoenlijk Vlaams! En jij vindt dat goed????
er is om te beginnen een hemelsbreed verschil tussen fatsoen en fatsoenlijk vlaams; verder laat het mij antarctisch of de jeugd fatsoenlijk of onbehoorlijk vlaams 'kan'. Nederlands 'kunnen' ware wel mooi meegenomen. hoe komt u trouwens bij 'de jeugd' en onze bevrijders terecht ? zo is het wel erg moeilijk discussiëren met u. vlaamsche samenleving: ik ga even over de nek.
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 5 juni 2013 om 21:01.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be