Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 juli 2015, 18:06   #23541
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Die Finnen toch altijd. Kunnen helemaal niet tegen de warmte precies!

Citaat:
In het provinciaal domein ‘De Halve Maan’ in Diest is zaterdagavond rond 17.30 een bewaker het voorwerp geworden van agressie uitgaande van een bezoeker. De man raakte gewond in het aangezicht.
Het incident ontstond nadat een redder enkele bezoekers aanmaande om voorzichtig te zijn en geen andere mensen in gevaar te brengen in het zwembad waarop een collega-bewaker het te verduren kreeg. Er verzamelde zich een aanzwellende massa rond het gebeuren die oog in oog kwam staan met de verzamelde wachters van het domein, privébewakers en agenten van de politiezone Demerdal. De rust keerde pas terug nadat de politie besloot om geen confrontatie met de massa aan te gaan. Inmiddels was wel de hulp ingeroepen van de aangrenzende politiezones en van de spoorwegpolitie.

Het domein kreeg zaterdag 7.500 bezoekers over de vloer. ‘Een ware overrompeling’, aldus de politie. ’s Morgens ontstond er al snel grote chaos aan de kassa: wachtrijen van twee en een half uur onder de brandende zon. Op aangeven van de politie werden onmiddellijk maatregelen genomen om water te verstrekken en de grote rijen wachtenden te kanaliseren. “In die massa was er ’s avonds ook heel weinig nodig om de situatie te laten ontploffen”, zegt korpschef Jan Vanhauwere van de politie, die naar het incident met de bewaker verwijst.

Sinds dinsdag hield de politie al extra toezicht op en rond het provinciaal domein. “Talrijke identiteitscontroles, grondige controle van voertuigen, bijstand aan de inspecteurs van De Lijn en toezicht in de omgeving van het station hadden duidelijk een ontradend effect in het domein. De inspecteurs van De Lijn stelden tientallen bekeuringen op tegen bezoekers van het domein op wegens zwartrijden. Zij waardeerden onze steun want ook zij zijn niet zelden het voorwerp van agressie”, aldus Vanhauwere.

De korpschef spreekt zijn expliciete waardering uit voor de enkelingen die het als bezoeker aandurfden om tegen de massa in te gaan en op te roepen tot kalmte. “De individuen die hun agressie richtten op de bewakers voelden zich gesteund door de massa die hen omringde en gewild of ongewild aanmoedigde. De impact van de enkelingen die op een beheerste manier tegen de massa ingaan is niet te onderschatten”, aldus Jan Vanhauwere. Zondag werden het domein geen problemen gemeld. (tb)
http://www.hbvl.be/cnt/dmf20150705_0...p-van-agressie
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 6 juli 2015 om 18:26.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2015, 19:07   #23542
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Bs'd

Een volk dat zijn eigen cultuur niet in stand wil/durft te houden, verdient het gewoon om verdreven te worden.
Moslims doen anders erg hun best om hun cultuur in stand te houden en als een bende gevaarlijke gewelddadige idioten de rest van de wereld van hun grote gelijk met moorden branden en oorlog te overtuigen!
Is dat het soort volkje waar je respect voor hebt?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2015, 21:52   #23543
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Een PRIMEUR ! komt dat zien komt dat zien:
Vandaag kwam mijn vriendin te vertellen dat ze de action hier wat verder op stelten gezet heeft, baby in auto in de gloeiende zon, ze liet dat afroepen met automerk en nummerplaat. Pas na een tijdje daagden ze op hij de stoere man zij de bekeerde in het zwart gedrapeerd. En hij maar van zijn oren maken zij stilletjes dom en onderdanig, mijn vriendin een furie.
Baby is gered door oplettend gedrag van enkele niet gelovigen waaronder vriendin.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2015, 22:06   #23544
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Vandaag kwam mijn vriendin te vertellen dat ze de action hier wat verder op stelten gezet heeft, baby in auto in de gloeiende zon, ze liet dat afroepen met automerk en nummerplaat. Pas na een tijdje daagden ze op hij de stoere man zij de bekeerde in het zwart gedrapeerd. En hij maar van zijn oren maken zij stilletjes dom en onderdanig, mijn vriendin een furie.
Baby is gered door oplettend gedrag van enkele niet gelovigen waaronder vriendin.
Ik begrijp totaal niet dat er nog steeds (achterlijke) mensen zijn die nog steeds kinderen of huisdieren in zo'n oven laten zitten. Het is misdadig gedrag.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2015, 13:52   #23545
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Als je NIET kan zwemmen, en je spring dan in een dok, wat ben je dan? Iemand die toegeeft aan groepsdruk of.....?
het was geen kind van vijf meer.
Maat van mij, twintiger, is onlangs bij een zat feestje in een ondiepe vijver gedoken. Heeft geluk gehad want leeft nu verder, weliswaar in een rolstoel. Achteraf gehoord dat iemand anders hem 20 euro aangeboden had om te springen. Je kan dan wel zeggen dat hij beter had moeten weten maar dan moet men ook maar weten dat men beter niemand aanmoedigt om de sprong te wagen.

Ik vraag me trouwens af waarom dit verhaal in dit topic gepost wordt? Ik kan zo tien verhalen van niet-negers opduikelen
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2015, 13:54   #23546
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Vandaag kwam mijn vriendin te vertellen dat ze de action hier wat verder op stelten gezet heeft, baby in auto in de gloeiende zon, ze liet dat afroepen met automerk en nummerplaat. Pas na een tijdje daagden ze op hij de stoere man zij de bekeerde in het zwart gedrapeerd. En hij maar van zijn oren maken zij stilletjes dom en onderdanig, mijn vriendin een furie.
Baby is gered door oplettend gedrag van enkele niet gelovigen waaronder vriendin.
Als ze na 5 minuten niet opdagen: raam inkwakken. Dat soort mensen heeft zoiets nodig om er de volgende keer aan te denken.
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2015, 14:15   #23547
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Als ze na 5 minuten niet opdagen: raam inkwakken. Dat soort mensen heeft zoiets nodig om er de volgende keer aan te denken.
Ze hebben mijn vriendin tegengehouden hoor. zij wou direct die ruit uitslagen, anderen lieten eerst deauto en nummerplaat omroepen in de action aldaar. Mijn vriendin heeft dan ferm haar mening gezegd tegen die mensen, maar hij was niet erg akkoord dat hij de les gespeld kreeg van een blanke ongelovige.
Mijn vriendin is nogal een hevige als het op zoiets aankomt, die zwijgt niet en gaat geen mm achteruit.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 7 juli 2015 om 14:18.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2015, 16:20   #23548
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Maat van mij, twintiger, is onlangs bij een zat feestje in een ondiepe vijver gedoken. Heeft geluk gehad want leeft nu verder, weliswaar in een rolstoel. Achteraf gehoord dat iemand anders hem 20 euro aangeboden had om te springen. Je kan dan wel zeggen dat hij beter had moeten weten maar dan moet men ook maar weten dat men beter niemand aanmoedigt om de sprong te wagen.

Ik vraag me trouwens af waarom dit verhaal in dit topic gepost wordt? Ik kan zo tien verhalen van niet-negers opduikelen
A) de persoon in kwestie was niet zat
b) het staat in deze draad omwille van het feit dat zelfs in dit geval de schuld bij iemand anders wordt gelegd. maw niet HIJ sprong maar zijn maten hadden gezegd dat hij moest springen, dus de schuld ligt niet bij hem maar bij zijn maten.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 7 juli 2015 om 16:28.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2015, 11:55   #23549
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Een leuk avondje uit kreeg een bijzonder naar staartje voor Marnix Monsieur. De Aalstenaar werd zondagochtend rond 8 uur door vier mannen aangevallen zonder enige aanleiding. "Ik zat nog met vrienden in Den Heilige Gheest", vertelt Marnix. "Het was al opnieuw licht en ik was in het café aan de praat geraakt met een jonge kerel uit Brussel. Zijn hobby was breakdancen en ik was geïnteresseerd in zijn dansopleiding. Tijdens het gesprek zijn we naar buiten gewandeld om daar verder ons laatste glas leeg te drinken. Een vijftal minuten nadat we buiten stonden, kwamen die kerels plots aangewandeld en liep het mis."


Happy slapping
Het viertal wandelde op Marnix en de Brusselaar af. "Ze spraken hem aan en waren meteen agressief, zonder enige reden", vertelt Marnix. "Ik ging tussen de aanstoker en die jongen staan om de gemoederen te bedaren, toen ik plots, zonder enige verwittiging, een eerste vuistslag op mijn gezicht kreeg. Ik incasseerde nog enkele slagen en ging neer op de grond. Zelfs dan bleef die kerel op mij schoppen. Een zoveelste geval van happy slapping (een fenomeen waarbij iemand voor het plezier andere mensen aanvalt red.) volgens de dokters op de spoeddienst van het Onze-Lieve-Vrouwziekenhuis."
Finnen waarschijnlijk.

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-a...hten-a2383749/
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2015, 13:31   #23550
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

ja ja, het "Kinshasa aan de Dender" komt de laatste tijd geregeld fijn in het nieuws.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2015, 09:23   #23551
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.282
Standaard

Citaat:
Dokter Farid Fata uit de Amerikaanse staat Michigan vertelde sommige patiënten dat ze terminale leukemie hadden om geld te slaan uit de ziekteverzekering voor een chemobehandeling die niet eens nodig was. Zijn tot dan gezonde patiënten werden vervolgens ziek door de chemo en sommigen stierven er zelfs aan.
Citaat:
"Ik heb deze zonde bij me toegelaten in mijn zucht naar macht en bezit."
Een door en door Amerikaanse naam. Maar het kan/zal wel toeval zijn.

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...r-hadden.dhtml
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2015, 09:42   #23552
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik begrijp totaal niet dat er nog steeds (achterlijke) mensen zijn die nog steeds kinderen of huisdieren in zo'n oven laten zitten. Het is misdadig gedrag.
Tja, als je ziet hoe dat soort mensen wereldwijd omspringen met mensenlevens... Die hebben daar een andere kijk op! Alles is toch de wil van Allah, nietwaar? En zich dan nog de les laten spellen door een "ongelovige" en "vrouw" erbovenop!
We moeten er vlug nog een paar honderdduizenden van dat soort binnenloodsen, dan zal het minder opvallen waarschijnlijk.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2015, 09:47   #23553
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
ja ja, het "Kinshasa aan de Dender" komt de laatste tijd geregeld fijn in het nieuws.
En er komen er dagelijks de Middellandse zee oversteken die hier binnen enkele weken of maanden in onze straten gaan ronddolen met een mes op zak of zo...
We zijn goed bezig.
Tiens... we krijgen precies geen dagelijkse berichten meer op tv enz van de vele "geredde drenkelingen"? Zouden ze allemaal al overgekomen zijn of heeft men vastgesteld dat de openbare opinie niet meespeelde in bepaalden hun kraam?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2015, 11:15   #23554
Charlie don't Surf
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 februari 2012
Berichten: 3.404
Standaard

... heb daar toch allemaal gene last van ... in welke marginale wijken wonen jullie eigenlijk ?
Charlie don't Surf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2015, 11:51   #23555
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie don't Surf Bekijk bericht
... heb daar toch allemaal gene last van ... in welke marginale wijken wonen jullie eigenlijk ?
Ik ben daar al lang vertrokken, maar mijn ouders wonen daar nog in de buurt...en ben bijgevolg moreel verplicht om daar nog te komen.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2015, 12:26   #23556
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
En er komen er dagelijks de Middellandse zee oversteken die hier binnen enkele weken of maanden in onze straten gaan ronddolen met een mes op zak of zo...
We zijn goed bezig.
Tiens... we krijgen precies geen dagelijkse berichten meer op tv enz van de vele "geredde drenkelingen"? Zouden ze allemaal al overgekomen zijn of heeft men vastgesteld dat de openbare opinie niet meespeelde in bepaalden hun kraam?
Die proberen Calais te bereiken om daar in kamions te kruipen. ALLE DAGEN 24/24 !
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2015, 14:24   #23557
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN
 
Derk de Tweede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken
Berichten: 37.539
Standaard

__________________
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2015, 15:19   #23558
Charlie don't Surf
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 februari 2012
Berichten: 3.404
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Charlie don't Surf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2015, 17:47   #23559
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie don't Surf Bekijk bericht
... heb daar toch allemaal gene last van ... in welke marginale wijken wonen jullie eigenlijk ?
Heb je al gehoord van "de media" in al zijn vormen?
En je hoeft niet eens zelf in zo'n verrijkende buurt te wonen. Je hoort, leest en verneemt al veel als je eens wat verder dan je eigen buurt gaat en bijna "uit nieuwsgierigheid" in dat soort buurten gaat rond drentelen als was je een toerist! En dan heb je nog vrienden, kennissen, familie die in bepaalde steden zoals Bruxelles en Antwerpen enz wonen en ook weleens iets weten te vertellen! We beleven interessante tijden...
Wanneer we spijtig genoeg allemaal in zo'n buurt zullen wonen is het te laat.

Laatst gewijzigd door andev : 13 juli 2015 om 17:49.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2015, 08:23   #23560
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik begrijp totaal niet dat er nog steeds (achterlijke) mensen zijn die nog steeds kinderen of huisdieren in zo'n oven laten zitten. Het is misdadig gedrag.
Wat slikt die nieuwe garde niet allemaal tegenwoordig?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be