Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 februari 2008, 18:47   #101
Online
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Berichten: 8.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki Bekijk bericht
Die partij heeft meer en meer weg van een asiel voor malcontenten, vrouwenmeppers, nostalgici van het derde rijk en marginalen. Wie geeft daar in godsnaam nog zijn stem aan?!
Deze zinssnede doet me onmiddellijk denken aan de marginale partijtjes Spa en Spirit omwille van hun grote affiniteit met asielzoekers en gelukszoekers, economishce marginalen en klaplopers, islamitische vrouwenmeppers, beroepslamzakken en syndicalistische malcontenten, nostaligici naar het islamitisch obscurantisme, ingevoerde marginalen, terroristen en criminelen.

Wie geeft daar in godsnaam nog zijn stem aan?
Blijkbaar binnenkort nog enkel het zootje waar ze zo'n grote affiniteit mee heeft.

Liever een tattoo op mijn arm dan een mes tussen mijn ribben door zo'n geïmporteerde Spa-llachtoon die dan nog verrijkend bevonden wordt.

Moest doki het echt menen over rechtschapenheid en fatsoen en zo, dan zou hij zich natuurlijk eerst moeten storten op de corruptiecultuur die schering en inslag is ter linker progressieve zijde. Blijkbaar vindt hij een tattoo erger dan de graaicultuur, de eigen-portefeuille-eerst mentaliteit, de boomende corruptie in de linkse partijen. En dan zwijgen we nog over het linkse gedoogdbeleid tgo het geweld en de criminaliteit dat welig tiert onder het kiesvee dat links ongeremd invoerde en blijft invoeren. Zelfs het doodstampen van weerloze ouderen behoort nu tot de verrijkende multicultuur, maar oh wee diegene die een verkeerd tattootje zet.

Laatst gewijzigd door Online : 22 februari 2008 om 18:59.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 18:55   #102
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Hoeveel genocides, vergassingen en folteringen heeft Che op zijn naam staan, Marlboro?
Heb jij wel eens al goed nagegaan wat uw vriend allemaal heeft gedaan

Ik denk dat je het niet goed snapt;ik ben geen dolf fan en al helemaal geen che fan.Ik vind beiden even slecht.
Alleen vind jij het één wel kunnen terwijl het evenzeer een moordenaar was en nog maar te zwijgen van al de rest.
Beetje objectief blijven aub.

Ik zeg alleen maar dat als je tshirts en dergelijke toelaat van mensen als che guevara je dan maar alles moet toelaten.
Che Guevara was onvoorstelbaar ijdel en episch dom. Hij was oppervlakkig, boers, wreed en lafhartig. Hij was vol van zichzelf, een doortrapte bedrieger en een intellectueel vacuum. Hij kwam in extase van een paar saaie slogans, sprak in clichés en was een uitslover voor propaganda.

Ernesto "Che" Guevara was een meedogenloze moordenaar

Peter van Maanen heeft voor MeerVrijheid een interessant artikel vertaald van Alexander Villacampa, een zoon van Cubaanse vluchtelingen. Het betreffende artikel gaat over Ernesto "Che" Guevara. Hieronder volgt een passage die over Guevaras rol in in de beruchte Cubaanse gevangenis La Cabana gaat:

Na de geslaagde overname van Cuba’s overheid begonnen Guevara’s troepen een uitgebreide campagne tegen Cubaanse andersdenkenden met de oprichting van een van hedendaags meest beruchte gevangenissen, La Cabana. Guevara was de voornaamse bestuurder en executeur van de gevangenis. In de gevangenis werden een paar duizend politieke gevangenen vastgehouden - mensen die het oneens waren met de nieuwe regering. Gevangenen werden er een voor een uit hun barakken gehaald, geparadeerd rond de gevangenis, bestookt en misbruikt in het bijzijn van hun familie voordat ze uiteindelijk van dichtbij werden doodgeschoten. De slachtoffers van La Cabana schreeuwden vaak "Viva Cuba libre!" vlak voor hun executie om Guevara en de nieuwe regering af te wijzen. Om deze verbale weerstand tegen zijn autoriteit te stoppen, beviel Guevara dat alle gevangenen voortaan gekneveld moesten worden voor hun executie. Dit om de slachtoffers onder controle te houden en zijn macht over de plaatselijke bevolking te handhaven. Op Guevara’s lange lijst van misdaden in La Cabana wordt verder gerapporteerd dat hij er plezier in had om regelmatig de kelen door te snijden van gevangenen die aan het slapen waren.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 19:05   #103
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
HAMC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2007
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Wat een naiëve stelling.
HAMC = idioot
Misschien moest ik er wel [/sarcasme] achter zetten want blijkbaar heeft u dat niet begrepen.
__________________




Verschaeve

Laatst gewijzigd door HAMC : 22 februari 2008 om 19:06.
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 19:24   #104
Yoda
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 februari 2008
Berichten: 710
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Ben jij daar zo zeker van,deze uitspraak kan u later nog zuur opbreken,tis maar dat je het beseft.
Hoeveel vb'ers zijn er ondertussen al niet overgestapt naar ldd
Waarom zijn ze overgestapt? Omdat het VB niet echt van zijn nazi verleden wil afstappen natuurlijk.
Yoda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 19:29   #105
hurricane
Europees Commissaris
 
hurricane's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2006
Berichten: 6.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Misschien moest ik er wel [/sarcasme] achter zetten want blijkbaar heeft u dat niet begrepen.
Sorry
Had de hele thread niet gelezen ...
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 19:34   #106
perf
Burger
 
Geregistreerd: 28 mei 2007
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 152
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yoda Bekijk bericht
Inderdaad en al die mensen met zo'n kruisje aan een ketting zijn al net zo bedenkelijk bezig. Hoeveel mensen er al niet in de naam van christus zijn gestorven.
Stel je misschien eerst de vraag wat er kan gedaan worden aan dat ander geloof (ik moet niet zeggen welk zeker?) dat heden ten dage nog altijd voor doden en inhumane zaken zorgt in plaats van op de kap van het christendom te zitten.
perf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 19:35   #107
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki Bekijk bericht
Of zit Dynamics volgens jou ook in dat grote complot van de media en alle andere partijen tegen het VB?


Dat er een media complot tegen het VB is kunnen we niet ontkennen. Stelselmatig zoeken ze naar ook maar het kleinste feit om de partij in een slecht daglicht te stellen.

Verleden jaar veroorzaakte een lokale VB mandataris een verkeersongeluk in dronken toestand. Alhoewel er gelukkig maar geen doden bij vielen kwam dat toch uitgebreid in de media, zelfs op tv1.

Laatst gewijzigd door daiwa : 22 februari 2008 om 19:37.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 19:40   #108
Yoda
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 februari 2008
Berichten: 710
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door perf Bekijk bericht
Stel je misschien eerst de vraag wat er kan gedaan worden aan dat ander geloof (ik moet niet zeggen welk zeker?) dat heden ten dage nog altijd voor doden en inhumane zaken zorgt in plaats van op de kap van het christendom te zitten.
Het christendom is even inhumaan als de islam en zorgt ook voor doden dus nee ik ga echt geen onderscheid tussen al dat soort geschiften die denken dat er superwezens bestaan die ons lot bepalen.
Yoda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 19:45   #109
Doki
Parlementsvoorzitter
 
Doki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 2.058
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Dat er een media complot tegen het VB is kunnen we niet ontkennen. Stelselmatig zoeken ze naar ook maar het kleinste feit om de partij in een slecht daglicht te stellen.

Verleden jaar veroorzaakte een lokale VB mandataris een verkeersongeluk in dronken toestand. Alhoewel er gelukkig maar geen doden bij vielen kwam dat toch uitgebreid in de media, zelfs op tv1.
Nu zou ik het tatoeëren van symbolen die verwijzen naar de grootste mensenslachting van de 20ste eeuw toch niet zomaar snel afdoen als "het kleinste feit". En nog eens, het gaat me hier niet om het feit dat ze dit gedaan heeft, maar eerder om het feit dat men dit gedrag totaal niet terugvindt bij leden van andere partijen (of heb jij een voorbeeld waar dat wel het geval is?), en dat de partijleiding er als de kippen bij is om het voorval te minimaliseren.
__________________
ZONDER HAAT DRAAD
Doki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 20:00   #110
Kay_
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 mei 2006
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Moesten uw vrienden kunnen zouden ze allemaal nen tshirt aanhebben mee fidel en che guevara op

Stalin niet vergeten hé
__________________
The poster formerly known as kay-gell
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 20:30   #111
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 10 december 2003
Berichten: 8.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki Bekijk bericht
Nu zou ik het tatoeëren van symbolen die verwijzen naar de grootste mensenslachting van de 20ste eeuw toch niet zomaar snel afdoen als "het kleinste feit". En nog eens, het gaat me hier niet om het feit dat ze dit gedaan heeft, maar eerder om het feit dat men dit gedrag totaal niet terugvindt bij leden van andere partijen (of heb jij een voorbeeld waar dat wel het geval is?), en dat de partijleiding er als de kippen bij is om het voorval te minimaliseren.
Gezien het aantal tattoeeurs in het land ben ik wel zeker dat je daar ook een hoop politiek ongeinteresseerden, linksen enz zal vinden die evengoed met veel plezier een hakenkruis enz. over uwe rug zullen tattoeëren als je er maar voor betaalt. Of wat verwacht u? Dat ze bij een tatoeshop alleen Politiek Correcte tattoes gaan zetten? Dat zo'n tattoueur die die maand al zonder probleem 27 naakte vrouwen en 15 keer 'Mess with the Best, Die like the rest' heeft getatoueerd bij het horen van een verzoek om 'Meine Ehre heisst treue' te tattoueren u geschokeerd zal vragen zijn establishment te verlaten? Of beter nog, onmiddelijk het inquisitiecentrum Leman zal contacteren?

Gelukkig zijn de meeste mensen niet zo 'gedankenpolizei' ingesteld als u. Vraagje, stel dat u iemand ziet lopen met 'Meine Ehre Heisst Treue' op zijn arm getatoeëerd, wat gaat er dan precies door u heen? 'Ze zouden hem ter plekken moeten doodschieten? Die gast hoort in een 'heropvoedingskamp'? Ik wil hem met eigen handen eerst eens flink martelen en vervolgens zijn hele gezin uitmoorden?'

Ik ben erg benieuwd.

Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 22 februari 2008 om 20:50.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 20:32   #112
Essevee_VL
Minister-President
 
Essevee_VL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2007
Locatie: Muskrun, Das Großflämisches Reich
Berichten: 4.311
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yoda Bekijk bericht
Dat u blijkbaar blind wil zijn voor het teken dat er afgebeeld staat op de tattoo!
zucht, dat bestaat niet jongen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yoda Bekijk bericht
Zei de neo nazi
Essevee_VL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 20:33   #113
Essevee_VL
Minister-President
 
Essevee_VL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2007
Locatie: Muskrun, Das Großflämisches Reich
Berichten: 4.311
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand Bekijk bericht
Geen enkel. Tattoo's dragen brengt geen geld op.
Tenzij het een of ander merk is...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yoda Bekijk bericht
Zei de neo nazi
Essevee_VL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 20:51   #114
Yoda
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 februari 2008
Berichten: 710
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Essevee_VL Bekijk bericht
zucht, dat bestaat niet jongen.
Zei de neo nazi
Yoda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 22:10   #115
Essevee_VL
Minister-President
 
Essevee_VL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2007
Locatie: Muskrun, Das Großflämisches Reich
Berichten: 4.311
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yoda Bekijk bericht
Zei de neo nazi
Bedankt voor uw "woord van lof"...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yoda Bekijk bericht
Zei de neo nazi
Essevee_VL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 22:36   #116
Stardust
Burger
 
Stardust's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 oktober 2007
Berichten: 175
Standaard

Alweer zo een opgeklopte poco praat...het ergert mij.
__________________
No religion = peace
Stardust is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 22:42   #117
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Het zijn allemaal neo-nazi's, zeg ik je... neo-nazi's... den humo zegt dat toch.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 23:04   #118
De Zachte Anarchist
Burger
 
De Zachte Anarchist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 oktober 2007
Berichten: 195
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
doet die Silvy gewoon haar job.
Ik dacht te zeggen dat is dan een hoer, maar naar verluidt kennen de meisjes in de rosse buurten wel hun grenzen...
__________________
God save the queen, she ain't no human being
De Zachte Anarchist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 23:08   #119
An Arkos
Minister
 
An Arkos's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 september 2006
Berichten: 3.002
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stardust Bekijk bericht
Alweer zo een opgeklopte poco praat...het ergert mij.
Nee hoor, ze heeft zelf de foto's van haar creaties op haar website gezet.
__________________
We are everywhere.
An Arkos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 23:08   #120
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
VB'ers = nazi's.

VB'ers die naar LDD overstappen.

LDD = nazi's.
If you say so
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be