Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 september 2018, 16:19   #21
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.644
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht


Goede morgen!
Ja zeg, een bejaardenpartij fris florerend noemen ...
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2018, 21:51   #22
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
De "halve zolen", zoals de lezers die in HLN nieuws reageren, zeker?

Alle gekheid op een stokje. Je maakt jezelf wat wijs als je denkt duidelijk te kunnen zien welke bevolkingsgroep gebruik maakt van faecesbook. Op faecesbook durven namelijk ook mensen waarvan je het nooit zou verwachten voor hun mening uitkomen. In beperkte mate weliswaar want ook faecesbook hebben de machthebbers (van het ogenblik) al tot censuur gedwongen.

https://www.unia.be/nl/actiedomeinen...n-bij-facebook

http://www.standaard.be/cnt/dmf20170201_02707009

Ook op dit forum is er geniepige censuur Knuppel. Verdoken weliswaar.
Er zijn er die hier alles mogen zeggen. Smerige aanvallen en zelfs leugens.
Daartegenover volstaat een verkeerd woord dat je durft zeggen tegen eeuwige betweters en zeurders om juist dan punten aangesmeerd te krijgen.
Ofwel zijn die uitgesproken betweters dikke leugenaars en gebruiken ze graag de rode alarmknop met graagte ofwel doen anderen het wel in hun plaats.
Het loopt hier te gesmeerd om nog normaal te zijn.
Derhalve nog mijn zeer beperkte en uitzonderlijke deelname.
Trouwens de behandelde onderwerpjes zijn herhaling van gazettepraat en worden met graagte herkauwd om mekaar te kunnen uitschelden.
Hooliganisme is hier de levenswijze van velen.
Arm volk!

Hete hangijzers worden hier ten allen prijze vermeden.
Alhoewel; ook dat hoeft voor mij niet meer hoor.

Laatst gewijzigd door werkman : 9 september 2018 om 21:53.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2018, 22:32   #23
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
De stemplicht IS afgevoerd, zij het niet officieel. Maar het zijn uitgerekend de gewoontestemmers en politieke analfabeten die dat niet weten.
Juist bij die gewoontestemmers blijven de traditionele drie grote machtspartijen heel wat stemmen halen. Neem die weg en een partij als de CD&V krijgt nog grotere klappen dan nu al het geval is geweest.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2018, 18:02   #24
Bierke
Minister-President
 
Bierke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2006
Berichten: 4.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Juist bij die gewoontestemmers blijven de traditionele drie grote machtspartijen heel wat stemmen halen. Neem die weg en een partij als de CD&V krijgt nog grotere klappen dan nu al het geval is geweest.
Wordt het geen tijd dat ze na al die jaren zich eens gaan beraden over welke visie ze op de toekomst hebben en vooral of die visie van de RKK nog steeds haalbaar is. Net als OVLD, er is nood aan een liberalistische partij, geen wannebe liberalen. SPA is al dood dus dat is een kwestie van tijd.
Na deze ronde gaan meer mensen inzien dat politieke partijen niet meer het antwoord voor de toekomst is, wel werkgroepen die rechtstreeks verkozen worden door de bevolking na hun voorstellen te doen.
__________________
... het enige zachte is dons ...
“You can ignore reality, but you can’t ignore the consequences of ignoring reality.” - Ayn Rand
Bierke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2018, 20:52   #25
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bierke Bekijk bericht
Wordt het geen tijd dat ze na al die jaren zich eens gaan beraden over welke visie ze op de toekomst hebben en vooral of die visie van de RKK nog steeds haalbaar is. Net als OVLD, er is nood aan een liberalistische partij, geen wannebe liberalen. SPA is al dood dus dat is een kwestie van tijd.
Na deze ronde gaan meer mensen inzien dat politieke partijen niet meer het antwoord voor de toekomst is, wel werkgroepen die rechtstreeks verkozen worden door de bevolking na hun voorstellen te doen.

Pffft. Ik dacht te antwoorden maar bij het versturen van mijn bericht bleek ik niet te zijn ingelogd ondanks bevestiging dat het wel was.
Dus ik ga weer niet verder met mijn kl..en laten spelen.
Het amusement nog.

Oei; en nu verschijnt mijn tweede bericht wel.
Mirakels gebeuren nog steeds.

Laatst gewijzigd door werkman : 10 september 2018 om 20:54.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2019, 02:57   #26
Drukazz
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 31 augustus 2014
Berichten: 6.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Grootste partijen van Vlaanderen op facebook:

Vlaams Belang: 184.553
N-VA: 147.725
Groen: 68.421
Open VLD: 48.963
SP.A: 39.705
PVDA: 28.851
CD&V: 27.816


Hoe lang gaat de N-VA nog die achterhaalde CD&V blijven aflikken terwijl je op rechts een frisse, florerende partij hebt als VB?
update

Vlaams Belang 338.684
N-VA 193.667
Groen 76.155
SP.A 70.209
Open VLD 67.075
CD&V 64.232
PVDA 35.999

Vlaams Belang niet alleen de grootste maar ook nog eens de sterkst groeiende. Vlaanderen ontwaakt!
Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2019, 10:33   #27
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
update

Vlaams Belang 338.684
N-VA 193.667
Groen 76.155
SP.A 70.209
Open VLD 67.075
CD&V 64.232
PVDA 35.999

Vlaams Belang niet alleen de grootste maar ook nog eens de sterkst groeiende. Vlaanderen ontwaakt!
Wanneer we deze cijfers overbrengen naar de échte verkiezingen zou het VB de Ninoofse score evenaren en bijna dubbel zo groot worden als de N-VA.

Ik ben geen vijand van het VB maar ik geloof geen bal van deze cijfers. Dat er enorm veel VB'ers op de sociale media bedrijvig zijn is wel een feit denk ik.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2019, 10:35   #28
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Indiërs doen gouden zaken.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2019, 10:45   #29
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Wanneer we deze cijfers overbrengen naar de échte verkiezingen zou het VB de Ninoofse score evenaren en bijna dubbel zo groot worden als de N-VA.

Ik ben geen vijand van het VB maar ik geloof geen bal van deze cijfers. Dat er enorm veel VB'ers op de sociale media bedrijvig zijn is wel een feit denk ik.
Weet je nog voor wat die cijfers staan? Overbrengen naar echte verkiezingen ... djiezes.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2019, 10:46   #30
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Wanneer we deze cijfers overbrengen naar de échte verkiezingen zou het VB de Ninoofse score evenaren en bijna dubbel zo groot worden als de N-VA.

Ik ben geen vijand van het VB maar ik geloof geen bal van deze cijfers. Dat er enorm veel VB'ers op de sociale media bedrijvig zijn is wel een feit denk ik.
moet je al die honderduizenden Indiërs die die stemmen leverden dan ook binnenpakken hier?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2019, 11:03   #31
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
moet je al die honderduizenden Indiërs die die stemmen leverden dan ook binnenpakken hier?
Wat is dat nu alweer voor een vraag? De ts. spreekt daar toch niet over? Ik reageerde alleen op zijn cijfers. Dus als je problemen hebt met mijn berichtje moet je drukazz contacteren.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2019, 11:17   #32
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Wat is dat nu alweer voor een vraag? De ts. spreekt daar toch niet over? Ik reageerde alleen op zijn cijfers. Dus als je problemen hebt met mijn berichtje moet je drukazz contacteren.
jij sprak van de cijfers over te brengen naar de echte verkiezingen ... mij leek het logisch dat je daarvoor ook de echte stemmers moest overbrengen dan ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2019, 17:28   #33
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
jij sprak van de cijfers over te brengen naar de echte verkiezingen ... mij leek het logisch dat je daarvoor ook de echte stemmers moest overbrengen dan ...
Deze draad is meer dan een jaar oud. In het artikel waarop de schoofzak zich baseert en van de VRT afkomstig is wordt met geen woord gesproken over de oorsprong van de cijfers, vermoedelijk omdat de inbreng van de Indiërs op dat ogenblik nog niet bekend is.

Het artikel van de VRT en ook de volgende ken ik niet, facebook, twitter en andere sociale medianetwerken volg ik niet wegens gebrek aan tijd en interesse. Wanneer ik een paar dagen geleden reageerde op de cijfers van drukazz was ik me niet bewust van de Indiase inbreng die alleen bij de gebruikers van de sociale media bekend is.

Het is dus volledig normaal dat er enige verwarring omtrent dit item ontstaan is. Er zijn nog een paar zaken die me niet duidelijk zijn maar ik ga hier niet verder op in.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2019, 17:58   #34
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik heb nooit rustige vet betaalde jobkes gehad en toch ben ik geen klant van faecesbook. En toch heb ik een mening. Een uitgesproken mening zelfs.

Het klopt dat de meerderheid uit politieke analfabeten bestaat, maar die reageren evengoed op faecesbook. Averechtsen trouwens ook. Het foefje dat er duidelijk te zien is welke bevolkingsgroep gebruik maakt van faecesbook, waarmee natuurlijk uiterst rechts bedoeld wordt, is prietpraat.

Bepaalde mensen zijn alleen maar bekwaam om pietpraat en prietpraat te verkondigen. Best er U niet aan storen.
Ik vind het wel niet fijn dat U mijn groep weer over slaat.
Ik vind averechtsen gezellige mensen. Ze hebben wel soms afwijkende ideeën maar je kan er wat van opsteken. Van sommige andere groepen weet ik al bij voorbaat wat ze gaan kotsen alvorens ze hun mond open trekken.

Laatst gewijzigd door werkman : 27 februari 2019 om 17:59.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2019, 18:04   #35
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2006
Locatie: Zulte - temidden de Vloanders
Berichten: 17.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Grootste partijen van Vlaanderen op facebook:

Vlaams Belang: 184.553
N-VA: 147.725
Groen: 68.421
Open VLD: 48.963
SP.A: 39.705
PVDA: 28.851
CD&V: 27.816


Hoe lang gaat de N-VA nog die achterhaalde CD&V blijven aflikken terwijl je op rechts een frisse, florerende partij hebt als VB?
Zitten dan toch niet zoveel mensen op facebook he?
__________________
Baarle Werkgroep
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duupje
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2019, 18:06   #36
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.249
Standaard

Wat heeft het volgen van een politieke partij op facebook nu te maken met kiesintenties. Ik volg ze allemaal, toch ga ik maar op 1 partij stemmen hoor.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2019, 20:52   #37
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Wat heeft het volgen van een politieke partij op facebook nu te maken met kiesintenties. Ik volg ze allemaal, toch ga ik maar op 1 partij stemmen hoor.
Ik heb al zitten denken dat heel veel linkse rakkertjes op facebook toch het Belang volgen, om bij het minste dat er op komt te staan, de grote trom te kunnen roeren.
En misschien zelfs om lijstjes met bruine rakkers te maken. Securitate, Stasi enz. gewijs.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2019, 17:48   #38
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.932
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Wat heeft het volgen van een politieke partij op facebook nu te maken met kiesintenties. Ik volg ze allemaal, toch ga ik maar op 1 partij stemmen hoor.
Op 26 mei mag je 3 X stemmen.
3 X op dezelfde partij ?
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2019, 03:34   #39
Drukazz
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 31 augustus 2014
Berichten: 6.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
update

Vlaams Belang 338.684
N-VA 193.667
Groen 76.155
SP.A 70.209
Open VLD 67.075
CD&V 64.232
PVDA 35.999

Vlaams Belang niet alleen de grootste maar ook nog eens de sterkst groeiende. Vlaanderen ontwaakt!
Vlaams Belang 376.591
N-VA 194.529
Groen 78.129
SP.A 75.130
Open VLD 70.808
CD&V 64.531
PVDA 36.495

Top-5 politici
Tom Van Grieken 247.726
Theo Francken 201.367
Bart De Wever 145.223
John Crombez 68.600
Dries Van Langenhove 45.051

Heel mooi van Dries. Niet eens in het parlement en nu al razend populair!
Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2019, 06:34   #40
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.009
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik heb al zitten denken dat heel veel linkse rakkertjes op facebook toch het Belang volgen, om bij het minste dat er op komt te staan, de grote trom te kunnen roeren.
En misschien zelfs om lijstjes met bruine rakkers te maken. Securitate, Stasi enz. gewijs.
Facebook is voor ouwe zakken en azijnpissers.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:29.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be