Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 mei 2023, 18:58   #1
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.897
Standaard Dries Van Langenhove valt handelaar lastig met lgbtq haatpraat.

Hij wordt stilaan wanhopig omdat hij te weinig aandacht krijgt.
Videootjes maken waarbij hij een lgbtq vlag de pedofilievlag noemt. How low can you go.
In ieder geval: het is weer een bewijsstuk voor op zijn proces.

https://www.demorgen.be/snelnieuws/d...hten~b475d2e7/

Citaat:
De vlag die in de video te zien is, is de Progress Pride-vlag. “Die vlag is de meest inclusieve versie van de regenboogvlag”, legt Çavaria uit. Van Langenhove noemt het echter de vlag van genderideologie. “Ik heb die een pedofielenvlag genoemd”, zegt hij. “Dat staat volledig los van de regenboogvlag.” Genderideologie is volgens hem bedacht door een aantal mensen die ofwel zelf pedofiel waren, ofwel pedofilie genormaliseerd hebben. Daarom heeft hij die uitspraak bewust gedaan, zegt hij. “Als mensen de vlag van de genderideologie steunen, steunen ze in feite pedofilie.”
En die handelaar is een brave mens. Ik had de politie gebeld.
En u?

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 18 mei 2023 om 19:01.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2023, 19:28   #2
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Hij wordt stilaan wanhopig omdat hij te weinig aandacht krijgt.
Videootjes maken waarbij hij een lgbtq vlag de pedofilievlag noemt. How low can you go.
In ieder geval: het is weer een bewijsstuk voor op zijn proces.

https://www.demorgen.be/snelnieuws/d...hten~b475d2e7/



En die handelaar is een brave mens. Ik had de politie gebeld.
En u?
Dries heeft gelijk, dus moet de politie gebeld worden. De waarheid zeggen is doodzonde in het land van de leugens he

Zou je ook zo reageren mocht er daar een hakenkruis vlag hangen, en iemand komt lastig doen over gelijke rechten voor nazies ?

Kijk, iedereen mag neuken wat hij/zij/het wil behalve voorlopig, kinderen, maar het is waar dat er nogal wat druk bestaat vanuit het trans milieu om dat laatste ook mogelijk te maken. Maar vooral: niemand moet de aard van zijn seksuele uitspattingen DOOR HET STROT RAMMEN van anderen. Dat is een prive gegeven, en dat hoort zo te blijven IN DE TWEE RICHTINGEN. Ik heb niet lastig gevallen te worden met wat iemand anders zijn seksuele geplogenheden zijn, die moet dat voor zich houden. En als iemand van zichzelf vindt dat hij een olifant is, dan moet hij/zij/het mij niet willen dwingen in dat waanbeeld mee te gaan, ook al zou ik dat a priori wel willen doen omdat ge zotten altijd gelijk moet geven en er geen reden is om hen miserie aan te doen met ze met hun waanzin te confronteren.

Laatst gewijzigd door patrickve : 18 mei 2023 om 19:33.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2023, 19:39   #3
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.897
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dries heeft gelijk, dus moet de politie gebeld worden. De waarheid zeggen is doodzonde in het land van de leugens he

Zou je ook zo reageren mocht er daar een hakenkruis vlag hangen, en iemand komt lastig doen over gelijke rechten voor nazies ?

Kijk, iedereen mag neuken wat hij/zij/het wil behalve voorlopig, kinderen, maar het is waar dat er nogal wat druk bestaat vanuit het trans milieu om dat laatste ook mogelijk te maken. Maar vooral: niemand moet de aard van zijn seksuele uitspattingen DOOR HET STROT RAMMEN van anderen. Dat is een prive gegeven, en dat hoort zo te blijven IN DE TWEE RICHTINGEN. Ik heb niet lastig gevallen te worden met wat iemand anders zijn seksuele geplogenheden zijn, die moet dat voor zich houden. En als iemand van zichzelf vindt dat hij een olifant is, dan moet hij/zij/het mij niet willen dwingen in dat waanbeeld mee te gaan, ook al zou ik dat a priori wel willen doen omdat ge zotten altijd gelijk moet geven en er geen reden is om hen miserie aan te doen met ze met hun waanzin te confronteren.
Het openbaar tonen van de hakenkruisvlag is onder sommige voorwaarden verboden.

Het Christelijk kruisteken is dat niet ondanks het grootschalig kindermisbruik in de Katholieke kerk.
De lgbtq community en dus hun Progress Pride vlag is nog veel minder besproken dan het Christelijke kruisteken.

Als DVL problemen heeft met die vlag dient hij de politie bellen. Wat hij nu doet is strafbaar.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2023, 19:41   #4
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dries heeft gelijk, dus moet de politie gebeld worden. De waarheid zeggen is doodzonde in het land van de leugens he

Zou je ook zo reageren mocht er daar een hakenkruis vlag hangen, en iemand komt lastig doen over gelijke rechten voor nazies ?

Kijk, iedereen mag neuken wat hij/zij/het wil behalve voorlopig, kinderen, maar het is waar dat er nogal wat druk bestaat vanuit het trans milieu om dat laatste ook mogelijk te maken. Maar vooral: niemand moet de aard van zijn seksuele uitspattingen DOOR HET STROT RAMMEN van anderen. Dat is een prive gegeven, en dat hoort zo te blijven IN DE TWEE RICHTINGEN. Ik heb niet lastig gevallen te worden met wat iemand anders zijn seksuele geplogenheden zijn, die moet dat voor zich houden. En als iemand van zichzelf vindt dat hij een olifant is, dan moet hij/zij/het mij niet willen dwingen in dat waanbeeld mee te gaan, ook al zou ik dat a priori wel willen doen omdat ge zotten altijd gelijk moet geven en er geen reden is om hen miserie aan te doen met ze met hun waanzin te confronteren.
2

Heel dat opdringerige transgedoe komt mij ook de strot uit.
Iedereen vogelt wie/wat hij/zij wilt (uitgez. kinderen natuurlijk), maar dat irritante en opdringerig "trans is normaal"-gezeik moet stoppen.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2023, 19:45   #5
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.897
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
2

Heel dat opdringerige transgedoe komt mij ook de strot uit.
Iedereen vogelt wie/wat hij/zij wilt (uitgez. kinderen natuurlijk), maar dat irritante en opdringerig "trans is normaal"-gezeik moet stoppen.
Deel uw slechte ervaringen met transpeople. Persoonlijke getuigenissen van transslachtoffers verdienen onze aandacht!
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2023, 19:56   #6
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Hij voelt zich wel heel erg snel aangevallen den Dries, precies een wokist.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2023, 20:00   #7
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het openbaar tonen van de hakenkruisvlag is onder sommige voorwaarden verboden.
Zo zie je maar dat uw politieke geaardheid blijkbaar niet dezelfde rechten heeft als uw seksuele eigenheid. Dat sommige mensen zulke discriminatie willen aanvechten is toch evengoed hun recht zou ik denken.

Kortom, dit is wel degelijk twee maten en twee gewichten: wie uit de kast wil komen als nazie wordt gediscrimineerd en daar is men zelfs openlijk akkoord mee, maar wie gelijkaardige bezwaren maakt voor de mis-seksten die zou plots ambras moeten krijgen.

Zeggen "ik ben een vrouw" als vent, zou plots moeten respect krijgen, maar zeggen "ik ben een nazi en ik wil dat iedereen mij daarvoor respecteert" ho, nee maar, dat zou erover zijn.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2023, 20:06   #8
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Als DVL problemen heeft met die vlag dient hij de politie bellen. Wat hij nu doet is strafbaar.
Het is strafbaar om uw bedenkingen te uiten als een zekere groep opdringerigen met hun symbool rondloopt, maar het is dat niet als een andere groep opdringerigen met hun politieke incarnatie willen rondlopen ?

Kortom, als Dries zegt dat die vlag ook wel voor pedofielen staat, is hij strafbaar, maar als er mensen bedenkingen zouden maken over de nazi vlag dat die voor iets negatiefs staat, dan zou dat niet strafbaar zijn ??

Wat is het verschil tussen iemand die fier met zijn regenboog vlag staat te zeggen "ik ben een vrouw met een lul !" en iemand die fier met een hakenkruis vlag staat te zwaaien, en zegt "ik ben een nazie van het Derde Rijk" ?

Dat zijn toch twee personen die een nogal raar zelfbeeld hebben maar we moeten dat toch allemaal aanvaarden ? Waarom is beweren dat ge een vrouw zijt met een lul, iets dat moet gerespecteerd worden, maar is beweren dat ge een nazie van het Derde Rijk zijt, plots iets dat geen respect mag krijgen ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2023, 20:23   #9
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.897
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het is strafbaar om uw bedenkingen te uiten als een zekere groep opdringerigen met hun symbool rondloopt, maar het is dat niet als een andere groep opdringerigen met hun politieke incarnatie willen rondlopen ?

Kortom, als Dries zegt dat die vlag ook wel voor pedofielen staat, is hij strafbaar, maar als er mensen bedenkingen zouden maken over de nazi vlag dat die voor iets negatiefs staat, dan zou dat niet strafbaar zijn ??

Wat is het verschil tussen iemand die fier met zijn regenboog vlag staat te zeggen "ik ben een vrouw met een lul !" en iemand die fier met een hakenkruis vlag staat te zwaaien, en zegt "ik ben een nazie van het Derde Rijk" ?

Dat zijn toch twee personen die een nogal raar zelfbeeld hebben maar we moeten dat toch allemaal aanvaarden ? Waarom is beweren dat ge een vrouw zijt met een lul, iets dat moet gerespecteerd worden, maar is beweren dat ge een nazie van het Derde Rijk zijt, plots iets dat geen respect mag krijgen ?
Zoals steeds als het gaat over racisme/discriminatie etc. zal het van de context afhangen en zal de rechter oordelen. DVL heeft daar dus ook niet over te oordelen. Als hij problemen heeft met die vlag dient hij klacht neer te leggen en zal justitie oordelen.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2023, 20:31   #10
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het is strafbaar om uw bedenkingen te uiten als een zekere groep opdringerigen met hun symbool rondloopt, maar het is dat niet als een andere groep opdringerigen met hun politieke incarnatie willen rondlopen ?

Kortom, als Dries zegt dat die vlag ook wel voor pedofielen staat, is hij strafbaar, maar als er mensen bedenkingen zouden maken over de nazi vlag dat die voor iets negatiefs staat, dan zou dat niet strafbaar zijn ??

Wat is het verschil tussen iemand die fier met zijn regenboog vlag staat te zeggen "ik ben een vrouw met een lul !" en iemand die fier met een hakenkruis vlag staat te zwaaien, en zegt "ik ben een nazie van het Derde Rijk" ?

Dat zijn toch twee personen die een nogal raar zelfbeeld hebben maar we moeten dat toch allemaal aanvaarden ? Waarom is beweren dat ge een vrouw zijt met een lul, iets dat moet gerespecteerd worden, maar is beweren dat ge een nazie van het Derde Rijk zijt, plots iets dat geen respect mag krijgen ?
Als iemand de waarheid vertelt dan mag dat geen probleem zijn. Een nazivlag is wat het is, een vlag die nazi's vertegenwoordigt en we weten wat de nazi's hebben uitgespookt. Door te reageren op nazipraktijken doe je niets verkeerd, zolang de waarheid wordt verteld.
Echter, beweren dat een regenboogvlag een pedofielenvlag is getuigt van kinderachtigheid. Valse beschuldigingen tegenover een holebigemeenschap.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2023, 20:41   #11
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Zoals steeds als het gaat over racisme/discriminatie etc. zal het van de context afhangen en zal de rechter oordelen. DVL heeft daar dus ook niet over te oordelen. Als hij problemen heeft met die vlag dient hij klacht neer te leggen en zal justitie oordelen.
Het gaat hier niet om dat Dries vindt dat die vlag onwettelijk is, hij vindt dat hij zijn mening mag zeggen over kwiebussen die die vlag uithangen, ook al is wat hij zelf vindt waar die vlag voor staat misschien niet waar anderen die die vlag uithangen, voor staan. Hij vindt dat het een vlag is die pedofilie wil legitimeren. Dat hij zelf tegenstander is van het decriminaliseren van pedofilie, is een politieke opinie die hij toch mag uiten zekers ?

Vergelijk nu met een nazi vlag en iemand die zijn mening wil zeggen over kwiebussen die een nazi vlag uithangen. Dat is misschien iemand die denkt dat een persoon die een nazi vlag uithangt, graag blonde vrouwen verkracht, en die maakt bekend dat hij tegen het decriminaliseren is van het verkrachten van blonde vrouwen, iets waar volgens hem die nazi vlag voor staat. Mag die mens nu wel of niet uiten dat hij tegen de decriminalisering van het verkrachten van blonde vrouwen is ?

In beide gevallen dekken de vlaggen niet helemaal wat de persoon die er zich druk over maakt, ervan beweert: de regenboog vlag staat NIET rechtstreeks voor het streven naar het decriminaliseren van pedofilie, en de nazi vlag staat NIET rechtstreeks voor eht decriminaliseren van het verkrachten van blonde vrouwen.

Maar er is wel een mogelijke band: nogal wat trans activisten zijn openlijk voorstander van pedofilie. En de historische nazi's hebben toch kwekerijen met blonde jonge meisjes opgericht.

Nu zou het ONWETTELIJK zijn voor de ene om zijn mening tegen de decriminalisering van de pedofilie te uiten, maar voor de andere zou er totaal geen probleem zijn om zijn mening tegen het decriminaliseren van het verkrachten van blonde meisjes te uiten ??

Laatst gewijzigd door patrickve : 18 mei 2023 om 20:43.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2023, 20:54   #12
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.897
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het gaat hier niet om dat Dries vindt dat die vlag onwettelijk is, hij vindt dat hij zijn mening mag zeggen over kwiebussen die die vlag uithangen, ook al is wat hij zelf vindt waar die vlag voor staat misschien niet waar anderen die die vlag uithangen, voor staan. Hij vindt dat het een vlag is die pedofilie wil legitimeren. Dat hij zelf tegenstander is van het decriminaliseren van pedofilie, is een politieke opinie die hij toch mag uiten zekers ?

Vergelijk nu met een nazi vlag en iemand die zijn mening wil zeggen over kwiebussen die een nazi vlag uithangen. Dat is misschien iemand die denkt dat een persoon die een nazi vlag uithangt, graag blonde vrouwen verkracht, en die maakt bekend dat hij tegen het decriminaliseren is van het verkrachten van blonde vrouwen, iets waar volgens hem die nazi vlag voor staat. Mag die mens nu wel of niet uiten dat hij tegen de decriminalisering van het verkrachten van blonde vrouwen is ?

In beide gevallen dekken de vlaggen niet helemaal wat de persoon die er zich druk over maakt, ervan beweert: de regenboog vlag staat NIET rechtstreeks voor het streven naar het decriminaliseren van pedofilie, en de nazi vlag staat NIET rechtstreeks voor eht decriminaliseren van het verkrachten van blonde vrouwen.

Maar er is wel een mogelijke band: nogal wat trans activisten zijn openlijk voorstander van pedofilie. En de historische nazi's hebben toch kwekerijen met blonde jonge meisjes opgericht.

Nu zou het ONWETTELIJK zijn voor de ene om zijn mening tegen de decriminalisering van de pedofilie te uiten, maar voor de andere zou er totaal geen probleem zijn om zijn mening tegen het decriminaliseren van het verkrachten van blonde meisjes te uiten ??
Het is gewoon belachelijk. De lgbtq vlag is géén pedofilievlag en lgbtq is niet hetzelfde als pedofilie.
Al de rest is extreemrechts geframe.
Dat onnozele hillbillies zo’n dog whistles geloven is een feit. Hier zitten we gelukkig met een meer ontwikkelde samenleving waar homorechten algemeen aanvaard zijn.
Dat gelul van DVL wordt hier enkel in extreemrechtse kringen serieus genomen. Dat wil niet zeggen dat hij dat straffeloos mag doen.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2023, 21:07   #13
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.163
Standaard

Dries is passé composé. De enige reden waarom De Zorgen hem nog opvoert, is om de eigen troepen wakker te houden. Als ze wakker zijn, dan kunnen ze in koor roepen: het belang dat zijn nazi's.

Die gender-dinges worden door de hoernalisten wel wat teveel naar voor gebracht.
Pas op, ik zeg niet dat die gender-dinges onbelangrijk zijn. Er zijn al veel mensen die zich gezelfmoord hebben omdat ze er niet uitgeraakten en ook geen hulp konden vinden.

Maar het belangrijkste: wat anderen nogal veel kwaken, dat kan mij amper storen. Dat glijdt van mij af, als water van een eend afglijdt.
Wie zich daar wel aan stoort, kan ik maar aanraden om wat geduld te hebben. Het waait wel over. En dan gaan ze weer zagen over iets nieuws.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2023, 21:07   #14
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Maar er is wel een mogelijke band: nogal wat trans activisten zijn openlijk voorstander van pedofilie.
Wie zegt dat. En om hoeveel voorstanders van pedofilie gaat het bij de trans activisten.
Voor alle duidelijkheid. Die regenboogvlag vertegenwoordigt niet enkel transgenders. Integendeel, in de eerste plaats de holebigemeenschap.
Het enige wat die gasten willen is dat ze gelijkwaardig worden behandeld. Meer niet.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2023, 22:14   #15
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Misschien is het best deze gast te interneren om hem tegen zichzelf te beschermen.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2023, 22:14   #16
DIBO
Burgemeester
 
Geregistreerd: 17 augustus 2020
Berichten: 578
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Die regenboogvlag vertegenwoordigt niet enkel transgenders. Integendeel, in de eerste plaats de holebigemeenschap.
Het enige wat die gasten willen is dat ze gelijkwaardig worden behandeld.
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
DIBO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2023, 22:24   #17
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.897
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dries is passé composé. De enige reden waarom De Zorgen hem nog opvoert, is om de eigen troepen wakker te houden. Als ze wakker zijn, dan kunnen ze in koor roepen: het belang dat zijn nazi's.

Die gender-dinges worden door de hoernalisten wel wat teveel naar voor gebracht.
Pas op, ik zeg niet dat die gender-dinges onbelangrijk zijn. Er zijn al veel mensen die zich gezelfmoord hebben omdat ze er niet uitgeraakten en ook geen hulp konden vinden.

Maar het belangrijkste: wat anderen nogal veel kwaken, dat kan mij amper storen. Dat glijdt van mij af, als water van een eend afglijdt.
Wie zich daar wel aan stoort, kan ik maar aanraden om wat geduld te hebben. Het waait wel over. En dan gaan ze weer zagen over iets nieuws.
DVL is door VB in de frigo gezet omwille van het proces dat eraan komt. Zo doortrapt zijn ze wel…
Maar als hij daar zonder kleerscheuren vanaf komt dan gaan ze hem gewoon terug binnenpakken. Hij heeft in Vlaams Brabant een massa stemmen van Theo Francken afgepakt.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2023, 06:08   #18
wagner.666
Staatssecretaris
 
wagner.666's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2020
Berichten: 2.760
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
DVL is door VB in de frigo gezet omwille van het proces dat eraan komt. Zo doortrapt zijn ze wel…
Maar als hij daar zonder kleerscheuren vanaf komt dan gaan ze hem gewoon terug binnenpakken. Hij heeft in Vlaams Brabant een massa stemmen van Theo Francken afgepakt.
Dus gij geeft hier eindelijk toe dat het een schijnproces is om het blok een loer te draaien.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2023, 06:28   #19
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het is gewoon belachelijk. De lgbtq vlag is géén pedofilievlag en lgbtq is niet hetzelfde als pedofilie.
Maar de nazi vlag is ook geen blonde vrouwen verkrachtersvlag.
Alleen is er wel een band te zoeken tussen nazi's en het verkrachten van blonde vrouwen.

En sommige trans kwiebussen willen toch kunnen geilen met hun shows op de dringen aan klein kinderen he.

Het zich willen moeien met seks en transformaties van kinderen/jongeren door de trans lobbies.

Er is toch wel degelijk een "oogje" vanuit de trans wereld naar minderjarigen op zijn zacht gezegd.

En pedofielen zouden deel uit willen maken van de LBTGSXYZ+-*/ reeks, en waarom trouwens niet ? Ziehier een pleidooi:

https://aboutpedophilia.com/2018/08/...nd-pedophiles/

Dus, nee, OFFICIEEL maken pedofielen nog geen deel uit van de reeks seksueel geobsedeerden die openbare publiciteit van hun fratsen enkel maar op groot applaus willen dwingen, maar er zijn openingen, als we het zo mogen zeggen.

Laatst gewijzigd door patrickve : 19 mei 2023 om 06:30.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2023, 06:32   #20
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Wie zegt dat. En om hoeveel voorstanders van pedofilie gaat het bij de trans activisten.
Voor alle duidelijkheid. Die regenboogvlag vertegenwoordigt niet enkel transgenders. Integendeel, in de eerste plaats de holebigemeenschap.
Het enige wat die gasten willen is dat ze gelijkwaardig worden behandeld. Meer niet.
De holebi gemeenschap wordt zo stilaan zelf mishandeld door de trans kwiebussen he. Zoals verschillende van hen al mogen ondervinden hebben.

Natuurlijk is het niet zo dat ze willen dat ze gelijkaardig behandeld willen worden, want dat is nu zo al. Ze willen een SPECIAAL STATUUT VAN ONSCHENDBAAR SLACHTOFFER en meer rechten dan anderen. Ze willen een gelijkaardig privilege als Joden-na-de-holocaust.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be