Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 april 2012, 16:35   #1
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard De Mode



Het wordt tijd voor een modedraad. Nederland heeft nu zijn eigen Vogue editie, dus Nederland is rijp voor de mode.
Mode is nutteloos en van levensbelang.
Totaal onmodieus is lelijk.
Mode zegt iets over de verzorging.
Mode is goed voor de economie.
Men kan in financiële problemen komen door de mode te volgen.

Ik wil hierbij terugkomen op mijn eerdere fatwa tegen sleehakken als lelijk en erg on-sexy want ze lijken op orthopedisch schoeisel. De sleehak komt in vele vormen, en net zoals de jonge dames ons vorig jaar kwelden met lelijke Uggs, zijn ze nu allemaal aan de slee hak. Het valt mij nu op dat sommige dames zoveel persoonlijke charmes hebben dat een lelijke sleehak als het ware wordt geneutraliseerd. Een uitgesproken, zelfverzekerde sleehak kan mooi zijn, een soort artistieke hoed, maar dan aan de voeten. Een soort magere versie lijkt op een hoef en is dus lelijk, en denigrerend naar vrouwen die soms met een bepaald hoefdier worden vergeleken.

Gisteren zag ik een gekleurde schoonheid, met kort gefrisseerd rood haar, mooi gezicht op een heel forse, zwaar gebloemde slee hak. Maar nu komt het: ze had een gigantisch achterwerk zoals men dat vaker bij Zwarte vrouwen tegenkomt, omdat Zwarten zich hadden verslapen toen god haren uitdeelde, en daarom de volgende dag bij de kontbegeving vooraan stonden. Ze helde voorover, de kont wees zwaar naar achteren in een strakke jeans, en een kort jasje. Ik denk niet dat ze goed gekleed was, en rekening hield met haar postuur.

Vandaag zag ik een jonge vrouw met mode overload: alle elementen waren bijzonder, waardoor het effect 'te' was. Een korte blouson, gewatteerd, met een zongebleekt ruiten effect. Daaronder een grofgebreid vest met volant, opgemaasde zakken, met wilde siersteken. Daaronder leggings van schotse ruit, en laarsjes, halverwege het scheenbeen, met een schacht van kunstbont. Alles in bruine en beige kleuren. En als bekroning een grote zwarte lak tas met opgedrukte realistische, roze bloempjes. Ze had los bruin haar en was volslank. Gewoon teveel. O, ja, de laarsjes hadden een slee hoefje.

http://www.google.nl/search?q=sleeha...KqOk0QXbuoGkDQ

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 5 april 2012 om 16:40.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2012, 16:42   #2
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard



Alek Wek, maar anders.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2012, 17:00   #3
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard



Niets zo mooi als een jonge man in een strak pak, kort getailleerd jasje, pantalon die naar onderen strakker wordt. Goed figuur vereiste. In het algemeen keur ik het niet goed als mannen hun kont tonen.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 5 april 2012 om 17:00.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2012, 17:03   #4
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard



Deze combinatie begrijp ik niet: hijab met erg sexy. En hijab met korte rok, of legging waarbij je de kont goed kan zien. Erg mooi verder, maar vreemd. Mag je wel of niet kijken?

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 5 april 2012 om 17:03.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2012, 17:06   #5
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard



Eerste Nederlandse Vogue: maakt zij een 'smoking' gebaar?
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2012, 17:12   #6
JuBiLaTe
Provinciaal Gedeputeerde
 
JuBiLaTe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 maart 2009
Berichten: 900
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht


Niets zo mooi als een jonge man in een strak pak, kort getailleerd jasje, pantalon die naar onderen strakker wordt. Goed figuur vereiste. In het algemeen keur ik het niet goed als mannen hun kont tonen.
Er is wel een vereiste wanneer mannen zich aan een eerder strakke jeans/broek wagen: die man mag geen fijne beentjes hebben, doch moet gespierde benen hebben, dan is dat heel mooi. Fijne beentjes zijn eerder belachelijk en komen echt niet stoer en sexie over. Het is een teken van zwakte.

Die jongen hier op de foto: is dat wel een jongen? Eerder een shemale ofzo. Ik denk dat hij van het spleetogige type is, dus hééélemaal niet mijn type.
__________________
De welvaart en de beschaving van een maatschappij houdt op te bestaan vanaf het moment dat de Koningen verjaagd worden. Zie RUSLAND, CHINA, Roemenië, Cambodja, Iran, en nog zoveel andere landen.
JuBiLaTe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2012, 17:39   #7
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JuBiLaTe Bekijk bericht
Er is wel een vereiste wanneer mannen zich aan een eerder strakke jeans/broek wagen: die man mag geen fijne beentjes hebben, doch moet gespierde benen hebben, dan is dat heel mooi. Fijne beentjes zijn eerder belachelijk en komen echt niet stoer en sexie over. Het is een teken van zwakte.

Die jongen hier op de foto: is dat wel een jongen? Eerder een shemale ofzo. Ik denk dat hij van het spleetogige type is, dus hééélemaal niet mijn type.
Hij komt niet androgyn op mij over, maar dat kan tegenwoordig wel. voor dit soort fijne pakken hoeft men juist niet gespierd te zijn, dan wordt het patserig. Gewoon lange, ongespierde, normale benen. Mooie stijl ook voor korte mannen, met goede proporties. Hij lijkt Aziatisch, spleetoog klinkt onaardig.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2012, 18:03   #8
JuBiLaTe
Provinciaal Gedeputeerde
 
JuBiLaTe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 maart 2009
Berichten: 900
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Hij komt niet androgyn op mij over, maar dat kan tegenwoordig wel. voor dit soort fijne pakken hoeft men juist niet gespierd te zijn, dan wordt het patserig. Gewoon lange, ongespierde, normale benen. Mooie stijl ook voor korte mannen, met goede proporties. Hij lijkt Aziatisch, spleetoog klinkt onaardig.
Beste Egmond,

ik ga het anders omschrijven:
wat ik wilde zeggen is dat ik het echt niet mooi vind wanneer een magere man, met erg magere beentjes, een nauwe broek draagt, dat zijn magerheid nog accentueert. Daartegenover vind ik het héél mooi dat een slanke man, licht-normaal gespierd, zijn perfecte vormen accentueert via kledij die lichtjes nauw zijn.
Mager is niet slank. Gespierd is niet patserig/pafferig.

Ik weet niet wat je met 'goede proportie's' bedoelt, maar indien je daarmee volumeus bedoelt, dan zijn strakke kledij ab-so-luut niet aanbevolen.
__________________
De welvaart en de beschaving van een maatschappij houdt op te bestaan vanaf het moment dat de Koningen verjaagd worden. Zie RUSLAND, CHINA, Roemenië, Cambodja, Iran, en nog zoveel andere landen.
JuBiLaTe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2012, 18:09   #9
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JuBiLaTe Bekijk bericht
Beste Egmond,

ik ga het anders omschrijven:
wat ik wilde zeggen is dat ik het echt niet mooi vind wanneer een magere man, met erg magere beentjes, een nauwe broek draagt, dat zijn magerheid nog accentueert. Daartegenover vind ik het héél mooi dat een slanke man, licht-normaal gespierd, zijn perfecte vormen accentueert via kledij die lichtjes nauw zijn.
Mager is niet slank. Gespierd is niet patserig/pafferig.

Ik weet niet wat je met 'goede proportie's' bedoelt, maar indien je daarmee volumeus bedoelt, dan zijn strakke kledij ab-so-luut niet aanbevolen.
Neen, ik dacht aan een Mr. Elton, Mansfield Park, wel kort van gestalte, but very well built, maar alsjeblieft geen korte beentjes, wat ik niet kan uitstaan. Ik las dat korte mannen beter hun best doen als partners. O ja, dat artikel uit de krant van deze week of zo, kom ik tegen in Badal, anil Ramdas, welke in 2011 ? verscheen.

http://www.debezigebij.nl/web/Boek-5...9040_Badal.htm



Modern dandy: geschikt voor de oudere man, niet voor elke dag, de sjaal zou ik thuis laten. Oorringetje, zie je nauwelijks meer..

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 5 april 2012 om 18:14.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2012, 18:18   #10
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard



Met gods liefdevolle genade zullen wij hopelijk binnenkort toch bevrijd worden van deze vreselijke mode.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2012, 18:22   #11
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard



Niet voor het echte leven. Maar vandaag zijn we allemaal stilisten, de snit en het silhouette staat al vast, wij mogen combineren. mannenkleding verandert langzaam, en nieuwe uitvindingen zien er altijd raar uit.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2012, 18:25   #12
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard



Band box chic, Ralph Lauren.
Formeel met erg vrije tijd gecombineerd.
Beide krap gesneden: een nieuwe look.
De kunst is een niet bijzonder mooie man, mooier en interessanter te maken met kleding etc.
Dit model zou zelf in een jutezak mooi zijn.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 5 april 2012 om 18:27.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2012, 18:56   #13
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard



Mooie mix van texturen, ik hou van één gerafeld stuk per outfit. Bij nader inzien zie ik kant over satijn? Erg mooi!

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 5 april 2012 om 18:57.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2012, 19:04   #14
Mam
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 augustus 2011
Locatie: België
Berichten: 1.878
Standaard

Elk seizoen is er een nieuwe collectie in de winkels.

Neem daar gewoon eens een kijkje.
Mam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2012, 18:57   #15
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mam Bekijk bericht
Elk seizoen is er een nieuwe collectie in de winkels. Neem daar gewoon eens een kijkje.
Heb je bezwaar tegen de draad? De kleding en schoeisel wordt aangeboden, maar dan ben je er nog niet, want ze moeten gecombineerd worden lettend op budget, figuur, leeftijd, weer, gelegenheid.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2012, 19:17   #16
TaAlveriFikateuR
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 februari 2012
Berichten: 135
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Pas op met dergelijke afbeeldingen! Raf gaat klaarkomen!
TaAlveriFikateuR is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2012, 23:29   #17
Mam
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 augustus 2011
Locatie: België
Berichten: 1.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Heb je bezwaar tegen de draad? De kleding en schoeisel wordt aangeboden, maar dan ben je er nog niet, want ze moeten gecombineerd worden lettend op budget, figuur, leeftijd, weer, gelegenheid.
Nee, helemaal niet. Maar ik stel me wel vragen bij jouw modeadvies.
Mam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2012, 15:21   #18
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mam Bekijk bericht
Nee, helemaal niet. Maar ik stel me wel vragen bij jouw modeadvies.
Lieverd, dit is een discussieforum, en ik probeer juist prikkelend te zijn zodat men inhoudelijk gaat reageren. Graag wil ik horen hoe jij je als mam, dus met kleintjes aan je rokken, toch kans ziet leuk voor de dag te komen. Ik kijk met bewondering naar ouders die zich mooi verzorgen en modieus kleden, want ik zie ouderschap als een vreselijk vorm van slavernij.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2012, 15:22   #19
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TaAlveriFikateuR Bekijk bericht
Pas op met dergelijke afbeeldingen! Raf gaat klaarkomen!
Ooit zag ik een jongeman die een doorschijnende onderbroek aanhad: je keek zo in zijn reet.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2012, 15:26   #20
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

Void armour.
Downloadbaar op skyrim nexus.

Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be