Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 november 2008, 14:14   #61
Johnny Blaze
Minister
 
Johnny Blaze's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2008
Berichten: 3.181
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Ten gronde:

Er is geen enkel bewijs voor het bestaan van aliens.

Het niet-bestaan van aliens kan men natuurlijk logischerwijze niet bewijzen.
klopt, maar het is wel plausibel. Leven lijkt me iets vrij volhardend te zijn, als je ziet dat er aminozuren in de ruimte gevonden worden of als je bv een een kijkje neemt bij alle mogelijke soorten extremofielen hier op aarde. Het zou me zelfs niet verwonderen als er nog (primitief <- niet per sé zelfs) leven gevonden wordt in ons zonnestelsel in de nabije of verre toekomst (bv onder de ijskorst van één van jupiters manen).
Johnny Blaze is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2008, 14:15   #62
Johnny Blaze
Minister
 
Johnny Blaze's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2008
Berichten: 3.181
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Helaas ...

Voila.
ach, zolang je niet professioneel bezig bent met interface design of zo moet je je niet al te veel zorgen maken hiermee
Johnny Blaze is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2008, 14:16   #63
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Berichten: 15.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze Bekijk bericht
klopt, maar het is wel plausibel. Leven lijkt me iets vrij volhardend te zijn, als je ziet dat er aminozuren in de ruimte gevonden worden of als je bv een een kijkje neemt bij alle mogelijke soorten extremofielen hier op aarde. Het zou me zelfs niet verwonderen als er nog (primitief <- niet per sé zelfs) leven gevonden wordt in ons zonnestelsel in de nabije of verre toekomst (bv onder de ijskorst van één van jupiters manen).
er zijn geen gegevens voorhanden die dit meer of minder plausibel maken.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2008, 14:21   #64
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Ten gronde:

Er is geen enkel bewijs voor het bestaan van aliens.

Het niet-bestaan van aliens kan men natuurlijk logischerwijze niet bewijzen.
Als men in een rechtszaak tientallen betrouwbare getuigen heeft dat is de zaak zo goed als af. Daar gebruiken ze de weging en interpretatie van het gebeurde.

Voor UFO's en aliens zijn er tienduizenden getuigen, van diversie beroepen en pluimage, maar dat wordt natuurlijk niet geaccepteerd. Om nog maar te zwijgen over het harde data.

Het is typerend voor harde materialistischen dat ze skeptische zijn tegenover iemand die zegt dat hij een "grey" naast zijn bed had staan snachts. Het heeft gewoon te maken met het wereldbeeld. Wie zegt er dat deze persoon niet de waarheid spreekt? Het wereldbeeld werkt enorm beperkend bij bepaalde mensen, en hoe ouder men wordt hoe moeilijker het te wijzigen is.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2008, 14:22   #65
Johnny Blaze
Minister
 
Johnny Blaze's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2008
Berichten: 3.181
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
er zijn geen gegevens voorhanden die dit meer of minder plausibel maken.
ik weet niet hoe jij erover denkt, maar volgend artikel is voor mij toch wel iets dat spreekt in het voordeel van leven buiten onze aarde:

Citaat:
Een galactische gaswolk in het sterrenbeeld Boogschutter vertoont de spectraallijnen van aminoacetonitril (NH2CH2CN). Dat schrijven onderzoekers van het Max-Planck-Institut für Radioastronomie in Bonn binnenkort in het tijdschrift Astronomy & Astrophysics. Dichter bij het aantonen van de bouwstenen van leven in de ruimte is de wetenschap nog nooit geweest.
Link
Johnny Blaze is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2008, 14:26   #66
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Berichten: 15.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze Bekijk bericht
ik weet niet hoe jij erover denkt, maar volgend artikel is voor mij toch wel iets dat spreekt in het voordeel van leven buiten onze aarde:


Link
Als u leest wat er daar staat dan kan men alleen maar concluderen dat er dus nog geen enkel bewijs is buitenaards leven.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2008, 14:27   #67
Johnny Blaze
Minister
 
Johnny Blaze's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2008
Berichten: 3.181
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Als u leest wat er daar staat dan kan men alleen maar concluderen dat er dus nog geen enkel bewijs is buitenaards leven.
zo ver waren we al ja
Johnny Blaze is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2008, 14:27   #68
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Berichten: 15.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Als men in een rechtszaak tientallen betrouwbare getuigen heeft dat is de zaak zo goed als af. Daar gebruiken ze de weging en interpretatie van het gebeurde.

Voor UFO's en aliens zijn er tienduizenden getuigen, van diversie beroepen en pluimage, maar dat wordt natuurlijk niet geaccepteerd. Om nog maar te zwijgen over het harde data.

Het is typerend voor harde materialistischen dat ze skeptische zijn tegenover iemand die zegt dat hij een "grey" naast zijn bed had staan snachts. Het heeft gewoon te maken met het wereldbeeld. Wie zegt er dat deze persoon niet de waarheid spreekt? Het wereldbeeld werkt enorm beperkend bij bepaalde mensen, en hoe ouder men wordt hoe moeilijker het te wijzigen is.
Van betrouwbare getuigenissen is geen sprake.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2008, 14:28   #69
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter
 
ministe van agitatie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2006
Berichten: 8.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Ten gronde:

Er is geen enkel bewijs voor het bestaan van aliens.

Het niet-bestaan van aliens kan men natuurlijk logischerwijze niet bewijzen.
Zoals met god dus...
__________________
• نريد ثورة- • we want revolution •

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2008, 14:31   #70
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Berichten: 15.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Zoals met god dus...

Waarschijnlijk daarom dat men van "geloof" spreekt.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2008, 14:31   #71
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Van betrouwbare getuigenissen is geen sprake.
Dat is een flagrante onwaarheid.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2008, 14:36   #72
Johnny Blaze
Minister
 
Johnny Blaze's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2008
Berichten: 3.181
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Zoals met god dus...
of zoals met 90% van de opbouw van ons standaard kosmologisch model dus...

Laatst gewijzigd door Johnny Blaze : 18 november 2008 om 14:37.
Johnny Blaze is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2008, 14:38   #73
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter
 
ministe van agitatie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2006
Berichten: 8.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Als men in een rechtszaak tientallen betrouwbare getuigen heeft dat is de zaak zo goed als af. Daar gebruiken ze de weging en interpretatie van het gebeurde.
Als ze zeggen dat het om een heks gaat die dringend verbrand moet worden, werd dat vroeger aanvaard op basis van getuigenissen en een afgedwongen bekentenis, maar daar zijn we gelukkig vanaf.

Als die getuigen bij hoog en laag beweren dat ze god hebben gezien, of een buitenaards wezen, of pratende kabouters, dan zal die rechtbank hen als 'niet betrouwbaar' klasseren.

Een rechtbank vertrekt overigens van feiten die al dan niet gepleegd zijn en doet beroep op bewijsmateriaal. Als getuigen elkaar tegenspreken en er is geen bewijsmateriaal, zal de rechtbank niet verder op de zaak ingaan.

Citaat:
Het is typerend voor harde materialistischen dat ze skeptische zijn tegenover iemand die zegt dat hij een "grey" naast zijn bed had staan snachts.
Ik mag hopen van wel ja. Net zoals bij iemand die komt vertellen dat hij god naast zijn bed had staan of Nessie of Bigfoot of de maagd Maria. Als je niet sceptisch bent ten opzichte van iemand die zo'n dingen zegt, ben je goedgelovig.

Citaat:
Het heeft gewoon te maken met het wereldbeeld. Wie zegt er dat deze persoon niet de waarheid spreekt?
De wetenschap zegt dat. Ik vind wetenschap een goed instrument om de mensheid te behoeden voor nieuwe, duistere middeleeuwen waar we blijkbaar nog in zitten als we sommigen hier ernstig zouden nemen.
__________________
• نريد ثورة- • we want revolution •


Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 18 november 2008 om 14:39.
ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2008, 14:38   #74
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Pieke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2005
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
er zijn geen gegevens voorhanden die dit meer of minder plausibel maken.
dat zei men 50 jaar geleden ook van ondergrondse grotten die nooit zonlicht zagen, van diepzeebodems, aan termale venten diep in de oceaan. De voorbeelden hier op aarde zijn legio, organismen kunnen overleven in de meest extreme omstandigheden. Recent bleek zelfs dat vacuum voor organismen geen probleem vormt.

Geduld dus. Het is niet dat we al effectief op een andere planeet geland zijn en daar zelf op onderzoek gegaan zijn.
__________________
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi
The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return.
We give our consent every moment that we do not resist.
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2008, 14:52   #75
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Ik mag hopen van wel ja. Net zoals bij iemand die komt vertellen dat hij god naast zijn bed had staan of Nessie of Bigfoot of de maagd Maria. Als je niet sceptisch bent ten opzichte van iemand die zo'n dingen zegt, ben je goedgelovig.
Er is wel degelijk een verschil. Mensen die claimen contact hebben gehad met aliens zijn er veel meer dan diegene die zeggen dat ze de maagd Maria of Nessie hebben ze zien. Bovendien zijn de mensen die claimen de maagd Maria te hebben gezien meestal religieuze. Contactees of abductees zijn van diverse afkomst, uit alle lagen van de maatschappij en van alle religies. Hierin is er al een serieus verschil. De meeste van die mensen hebben er trouwens niets aan te winnen om het te vertellen, integendeel, vele doen het anoniem omdat ze niet als halve gare willen beschouwd worden op hun werk bv. (zeggen ze zelf). Mensen die onder hypnose gebracht worden om het gebeurde beter te helpen herinneren vertonen authentieke emotionele reacties op het gebeurde dat erop wijst dat het geen verzinsel of leugens zijn.

Hier het verhaal van Credo Mutwa, een zulu shaman. Het gebeurt niet alleen bij blanken in onze westerse maatschappij. De verhalen zijn dikwijls gelijklopend.

Citaat:


Credo Mutwa: Sir, it was an ordinary day, like any other day. It was a beautiful day in the eastern mountains of Zimbabwe, which are called Inyangani. These are mountains to the East of Zimbabwe.

Now, I had been instructed by my teacher to go and find a special herb which we were going to use in the healing of a certain initiate who was badly ill. And my teacher, a woman called Mrs. Moyo, was Ndebele, from Zimbabwe, once known as Rhodesia.

I was looking for this herb, and I was not thinking about anything, and I had no belief whatsoever in these creatures. I had never encountered them before, and although we African people believe in many things, I was mighty skeptical, even about certain entities that we believed in at that time, because I had never encountered anything like that before.

And all of a sudden, sir, I noticed that the temperature around me had dropped, although it was a very hot African day. I suddenly noticed that it was now cold and there was, what appeared to be, a bright blue mist swirling all around me, getting between me and the eastern landscape. I remember wondering, stupidly, what this thing meant, because I had just begun to dig one of the herbs I had found.

Suddenly, I found myself in a very strange place, a place that looked like a tunnel lined with metal. I had worked in mines before, and where I found myself appeared to be a mine tunnel which was lined with silver-greyish metal.

I was lying on what appeared to be a very heavy and very large working bench or a working table, sir. But yet, I was not chained to the table. I was just lying there and my trousers were missing, and so were the heavy boots that I always wore when I was out in the bush. And all of a sudden, in this strange, tunnel-like room, I saw what appeared to be dull, heady-looking, grey, dull-like creatures which were moving toward me.

There were lights in this place, but not lights as we know them. They seemed to be patches of glowing stuff. And there was something above the far entrance which looked like writing, that writing against the silver-grey surface, and these creatures were coming at me but I was hypnotized, just as if the witchcraft had been put upon my head.

But I watched the creatures as they were coming towards me. I didn�t know what they were. I was frightened, but I couldn�t move my arms or my legs. I just lay there like a goat on a sacrificial altar. And when the creatures came towards me, I felt fear inside me. They were short creatures, about the size of African Pigmy. They have very large heads, very thin arms, and very thin legs.

I noticed, sir, because I am an artist, a painter, that these creatures were built all wrong from an artist�s point of view. Their limbs were too long for their body, and their necks were very thin, and their heads were almost as large as full-grown watermelons. They had strange eyes, which looked like goggles of some kind. They had no noses, as we have, only small holes on either side of the raised area between their eyes. Their mouth had no lips, only thin cuts as if made by a razor.

And while I was looking at these creatures, sir, in amazed fascination, I felt something close to my head, about my head. And when I looked up, there was another creature, a slightly bigger one than the other, and it was standing above my head and was looking down at me.

I looked up into its eyes and I was totally hypnotized, and you know, I was spellbound. I looked into the thing�s eyes and I noticed that the creature wanted me to keep looking into his eyes. I looked and saw that, through these covers over their eyes, I could see the creature�s real eyes behind this black, goggle-like cover. It�s eyes were round, with straight pupils, like those of a cat. And the thing was not moving it�s head. It was breathing; I could see that. I could see little nostrils moving, closing and shutting, but sir, if anybody says to me that I smelled like that creature, really, I would konk him one on the face.

Martin: (Laughter)

Credo Mutwa: The creature smelled like nobody�s business. It had a strange smell, a throat-tightening, chemical smell, which smelled like rotten eggs, and also like hot copper [sulfur], a very strong smell.
Lees verder op:

http://www.metatech.org/credo_mutwa.html
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi

Laatst gewijzigd door exodus : 18 november 2008 om 14:54.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2008, 15:03   #76
doubled
Burgemeester
 
doubled's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 november 2004
Locatie: andromeda
Berichten: 552
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Als men in een rechtszaak tientallen betrouwbare getuigen heeft dat is de zaak zo goed als af. Daar gebruiken ze de weging en interpretatie van het gebeurde.

Voor UFO's en aliens zijn er tienduizenden getuigen, van diversie beroepen en pluimage, maar dat wordt natuurlijk niet geaccepteerd. Om nog maar te zwijgen over het harde data.

Het is typerend voor harde materialistischen dat ze skeptische zijn tegenover iemand die zegt dat hij een "grey" naast zijn bed had staan snachts. Het heeft gewoon te maken met het wereldbeeld. Wie zegt er dat deze persoon niet de waarheid spreekt? Het wereldbeeld werkt enorm beperkend bij bepaalde mensen, en hoe ouder men wordt hoe moeilijker het te wijzigen is.

Voor UFO's en aliens zijn er tienduizenden getuigen, van diversie beroepen en pluimage, maar dat wordt natuurlijk niet geaccepteerd. Om nog maar te zwijgen over het harde data


ja 10.000 getuige die ELK APART een fenomeen waarnemen.
dit maakt de bron ( de inviduele aanschouwer) al onbetrouwbaar want ik of
jef die een onafhankelijk bron is ( niet gelovig dus ) heeft het niet gezien of was er niet bij.
stel nu dat er een groep mensen zijn die dit beweren.
het zelfde verhaal ik of jan (de onafhankelijke) waren er niet bij dus de bron blijft onbetrouwbaar.
stel nu dat ik jan en jef er wel bij waren en het fenomeen wel zagen de ufo in dit geval ja dan is het natuurlijk geloofwaardig, en moet er natuurlijk een uitleg gevonden worden daarvoor.
maar niemand maar dan ook niemand die sceptisch is is ooit later beginnen zeggen ik geloof in ufo's.


Wie zegt er dat deze persoon niet de waarheid spreekt?

kijk als x zegt ik heb een marsmannetje aan mijn bed gezien trek ik die waarheid onmidelijk in twijfel om de simpele rede zoals ik als zei vooraf het is een enkel geval.
weer het zelfde als ik in die kamer sta en ik (de onafhankelijke), X, B, C zien het wezen dan is het pas betrouwbaar.
dan kan je bij het eerste de vraag stellen hoe komt het dan dat x dat wezen ziet? wel er kunnen verschillende rede zijn hij heeft iets ingenomen pillen ofzo of haliucineert of zo iets.

Laatst gewijzigd door doubled : 18 november 2008 om 15:09.
doubled is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2008, 15:12   #77
Akufen
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 26 augustus 2006
Berichten: 2.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doubled Bekijk bericht
ja 10.000 getuige die ELK APART een fenomeen waarnemen.
Er zijn genoeg voorbeelden waar duizenden hetzelfde fenomeen waarnemen..
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2008, 15:13   #78
Diederik v.d Elzas
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 november 2007
Locatie: BHV
Berichten: 333
Standaard

Ach, quatsch allemaal... Die Mutwa is ook zo'n zagerige, paranoïde fearmonger als David "I don't take my Zyprexa anymore®" Icke, Marcelleke "Goe GaGa" Messing, Alex Jones, Stanton Friedman, Tsarion,... Die zeveraars verdienen pakken poen met hun eschatologische kwakkels...

Kijk maar eens naar dit interview bij Larry King met de "prominenten" van de Ufologie. Het niveau van de discussie zakt bijwijlen heel erg laag, vooral wanneer Stanton Friedman voor de 10e keer gezegd heeft dat hij alles in zijn nieuwste boek samen geschreven heeft zonder eigenlijk ook maar 1 deftig antwoord te geven.

http://www.youtube.com/watch?v=QjHgyUOXhb4 (1/6)

Penn & Teller mega fun: "Alien Abductions"

http://www.youtube.com/watch?v=YJUoiCdip7k
Diederik v.d Elzas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2008, 15:17   #79
doubled
Burgemeester
 
doubled's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 november 2004
Locatie: andromeda
Berichten: 552
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Er zijn genoeg voorbeelden waar duizenden hetzelfde fenomeen waarnemen..
ja maar ieder apart of in groep zonder een onafhankelijke bron.
doubled is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2008, 15:32   #80
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diederik v.d Elzas Bekijk bericht
Ach, quatsch allemaal... Die Mutwa is ook zo'n zagerige, paranoïde fearmonger als David "I don't take my Zyprexa anymore®" Icke, Marcelleke "Goe GaGa" Messing, Alex Jones, Stanton Friedman, Tsarion,... Die zeveraars verdienen pakken poen met hun eschatologische kwakkels...

Kijk maar eens naar dit interview bij Larry King met de "prominenten" van de Ufologie. Het niveau van de discussie zakt bijwijlen heel erg laag, vooral wanneer Stanton Friedman voor de 10e keer gezegd heeft dat hij alles in zijn nieuwste boek samen geschreven heeft zonder eigenlijk ook maar 1 deftig antwoord te geven.
Er zijn verschillende uitzendingen geweest over UFO's bij Larry King. Ik kan het filmpje momenteel niet bekijken maar sommige uitzendingen die ik eerder al gezien heb erover vond ik wel nog interessant. En dat Stanton Friedman 10 keer naar zijn boek refereert (wat ik niet kan checken) wat verandert dat aan de zaak? Het zegt hoogstens iets over Friedman zelf.

We moeten ons aan de feiten houden, en het met een objectieve houding benaderen. Iets wat jij duidelijk niet doet.

Laten we het zo zien: als je geboren wordt heb je nog geen geloofsysteem. Die krijg je later door opvoeding, educatie etc... We moeten elk onderwerp benaderen zoals iemand zonder geloofsysteem, en het allemaal voor mogelijk of onmogelijk achten met een bepaalde graad van waarschijnlijkheid, gebaseerd op de voor hand zijnde feiten.

Het in belachelijke trekken van andersdenkenden is een typische menselijke reactie die meestal geuit wordt door persoon die sterk beïnvloedbaar zijn door groepsgedrag en meestal zelfs angstig zijn om belachelijk gemaakt te worden moesten ze zich zelf openbaar uitten dat ze daarin geloven.

We moeten ons ontdoen van het beperkende van ons wereldbeeld want er ligt een veel complexere en boeiendere realiteit achter dan dat we ooit zouden kunnen denken.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi

Laatst gewijzigd door exodus : 18 november 2008 om 15:33.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be