Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 februari 2021, 17:34   #181
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
zeker al in Brussel ("de kinderen proeven het verschil toch niet", is de uitleg )
Dat geldt evengoed voor moslimkinderen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2021, 17:37   #182
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Dat geldt evengoed voor moslimkinderen.
Tja, voorrang aan de islam, natuurlijk.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2021, 17:51   #183
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.359
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
zeker al in Brussel ("de kinderen proeven het verschil toch niet", is de uitleg )
Dan kunnen ze allemaal boterhammen met hesp eten, als de kindjes het verschil toch niet proeven.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2021, 17:57   #184
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.068
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Uiteraard, want die cijfers staan u niet aan.
Wat mij aanstaat of niet aanstaat is niet van belang. Ik heb eerder de indruk dat mijn analyse van het artikel u niet aanstaat want gij negeert de helft van het artikel.
__________________
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2021, 17:59   #185
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Wat mij aanstaat of niet aanstaat is niet van belang. Ik heb eerder de indruk dat mijn analyse van het artikel u niet aanstaat want gij negeert de helft van het artikel.
Welke analyse ???
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2021, 17:59   #186
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.068
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Er zijn talloze andere bronnen die het tegenovergestelde stellen.
Vooropgesteld dat dit bericht aan mij gericht is: laat die talloze bronnen dan eens zien. Iets beweren kan iedereen, iets aantonen is andere kak.

Citaat:
Zelfs de grootste debielen kunnen met hun eigen ogen vaststellen wat er klopt, en wat niet.
Hahaha.
__________________
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2021, 18:00   #187
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.068
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Welke analyse ???
Die van een paar pagina's terug. Nota bene ook al aan u gericht.
__________________
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2021, 18:05   #188
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Vooropgesteld dat dit bericht aan mij gericht is: laat die talloze bronnen dan eens zien. Iets beweren kan iedereen, iets aantonen is andere kak.



Hahaha.
https://www.hln.be/gevangenissen/44-...nder~a459d4f0/

Hahaha.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2021, 18:10   #189
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Die van een paar pagina's terug. Nota bene ook al aan u gericht.
Ge betwist, islamiet zijnde, de harde cijfers van het nochtans kristalheldere EU-rapport betreffende immigratie uit islam-landen. Big deal.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2021, 18:11   #190
N-VA
Parlementsvoorzitter
 
N-VA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Locatie: Gent
Berichten: 2.137
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dan kunnen ze allemaal boterhammen met hesp eten, als de kindjes het verschil toch niet proeven.
halal hesp van een halal geslacht varken dan wel, met toverspreuk en al.
N-VA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2021, 18:15   #191
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Ge betwist, islamiet zijnde, de harde cijfers van het nochtans kristalheldere EU-rapport betreffende immigratie uit islam-landen. Big deal.
Verwachtte je dan iets anders?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2021, 20:38   #192
edwinp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 april 2020
Berichten: 3.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
De VRT heeft gisteren in De Afspraak toch nog een flinke poging ondernomen
ik blijf het zeggen, de linkse struisvogeltactiek om de multiculturele bommen niet te willen benoemen of weg te vegen onder het matje van de PC en de PS zijn de brandstof voor (extreem) rechts in Vlaanderen.

Tegen quasi 40% van de vlaamse bevolking via hun stem zeggen dat ze 'halve nazi's' zijn heeft een averechts effect

Laatst gewijzigd door edwinp : 25 februari 2021 om 20:40.
edwinp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2021, 20:40   #193
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwinp Bekijk bericht
ik blijf het zeggen, de linkse struisvogeltactiek om de multiculturele bommen niet te willen benoemen of weg te vegen onder het matje van de PC en de PS zijn de brandstof voor (extreem) rechts in Vlaanderen
Wat helpen kaars en bril, als den uil niet zien en wil.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2021, 01:30   #194
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.705
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Tja, voorrang aan de islam, natuurlijk.
Uiteraard.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2021, 18:53   #195
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Ik ben gechockeerd dat zulke dingen kunnen gebeuren.
Politiek mag geen religie worden, maar een "spel" blijven. Een spel waar we soms aan de winnende zijde staan, maar soms ook waar we niet onze eigen keuze aan de macht zien komen.
Dit noemt democratie, en het spel houdt zichzelf in evenwicht.

Maar ik ben niet verbaasd als men op fora gaat toestaan dat oproepen tot extreem geweld moet kunnen onder het schaamlapje van de vrije meningsuiting.



Rooie, welcome back !






enz enz

Aks we zulke oproepen toelaten, ben ik persoonlijk niet verbaasd dat er enkele zotten zijn die dit nog in de praktijk willen omzetten ook.

Democratie is er gekomen om geweld van de ene groep tegenover de andere in te perken en te voorkomen. Als we de barbarij (vergelijk met IS propaganda) gaan toelaten onder het schaamlapje van vrije meningsuiting, dan is het einde zoek.
En hoe dat voelt kan je nu vragen aan Bart De Wever en zijn geburen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2021, 23:32   #196
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het is ook een kutvraag in die enquete.

Do you want to put an immediate end to to all immigration from countries where the majority of the population is Muslim?

Neen, ik wil een einde maken aan alle illegale immigratie.

Ik wil geen moslims verbieden legaal België binnen te komen.
Legaal of illegaal of zelfs hier geboren, als personen een islamitisch denkpatroon aanhangen, is dat sowieso een maatschappelijke bedreiging voor de niet-moslimse bevolking.
Daarom ook dat in die poll de meerderheid der ondervraagden geen onderscheid maakt tussen legaal of niet.
Die willen gewoon asap een immigratiestop uit landen waar de islamitische bevolking de meerderheid vormt. Punt.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 1 maart 2021 om 23:49.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2021, 23:48   #197
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Zonneklaar wat mij betreft en ook nog eens ondersteund door de achtergrondinformatie uit de poll.

It is also true that people in Europe vastly overestimate the number of Muslims living in their countries. An IpsosMORI poll in autumn 2016 found that public estimates of Muslim populations were more than four times the actual level in France, and three times higher than the actual figure in the UK. But, that said, these results point to significant and widespread levels of public anxiety over immigration from mainly Muslim states. Bron

En dus mogen wat mij betreft de cijfers uit dat onderzoek met een serieus vat zout genomen worden.
Je bent aan het strohalmen.
Als men de etnisch/culturele achtergrond kent in de gevangeniscijfers, is het geen wonder dat de moslimaantallen worden overschat.
Nergens anders zoveel criminelen en geloofsextremisten te vinden dan bij de islamieten en dan hebben we het nog niet over hun brothers in arms die niét in de gevangenis zitten.

Nu, wat jouw vat zout betreft; Ik zou ook wel graag willen weten hoeveel keer the people in Europe, het aantal Aziaten, Oost-Europeanen en Zuid-Amerikanen in Europa ‘estimates’, al heb ik ‘n sterk vermoeden, dat dié schatting beduidend lager zal liggen dan degene die ze over moslims hebben.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 1 maart 2021 om 23:51.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2021, 01:14   #198
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.582
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Let maar beter op je woorden.
Mij werd hier al het uitlokken van opstand en bloedvergieten verweten.
Ik heb er dan ook geen namen bijgezet en dat bloedvergieten hoeft niet echt maar in bepaalde gevallen is het stemgedrag van de kiezer(s) zelf de oorzaak dat bepaalde zaken fout lopen misschien?

Een mooi voorbeeld van dat laatste is de VS op huidig ogenblik.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 2 maart 2021 om 01:15.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2021, 10:08   #199
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.068
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Je bent aan het strohalmen.
Als men de etnisch/culturele achtergrond kent in de gevangeniscijfers, is het geen wonder dat de moslimaantallen worden overschat.
Nergens anders zoveel criminelen en geloofsextremisten te vinden dan bij de islamieten en dan hebben we het nog niet over hun brothers in arms die niét in de gevangenis zitten.
Je ontkent tenminste niet de overschatting en bevestigt daarmee buiten je wil om de mindere waarde van jouw betoog.

Citaat:
Nu, wat jouw vat zout betreft; Ik zou ook wel graag willen weten hoeveel keer the people in Europe, het aantal Aziaten, Oost-Europeanen en Zuid-Amerikanen in Europa ‘estimates’, al heb ik ‘n sterk vermoeden, dat dié schatting beduidend lager zal liggen dan degene die ze over moslims hebben.
Het vat zout zit in het vetgedrukte.
__________________
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2021, 10:17   #200
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Je ontkent tenminste niet de overschatting en bevestigt daarmee buiten je wil om de mindere waarde van jouw betoog.



Het vat zout zit in het vetgedrukte.
Als het aantal moslims overschat worden, wijst dat er dan niet op dat die 'weinige' moslims wel zeer prominent aanwezig zijn ?
Actie = reactie. En die angst is een reactie op de aanwezigheid van moslims in peoratieve zin. Hangjongeren die anderen lastigvallen, homofobie, korte rokken fobie, westerse waarden fobie, neergang van het onderwijs door taalachterstand, ... .
Je beseft het misschien niet maar je bent geen reklame aan het maken voor moslims hoor.
bijnoot : Die taalachterstand in de scholen komt door overmigratie in het algemeen en niet noodzakelijk door moslims.
En de neergang van de kwaliteit van vooral de gemeenschapsscholen is een feit. Ik denk dat de meeste vlamingen uit de gemeenschapsscholen wegblijven en naar het vrije onderwijs gaan waar minder migranten aanwezig zijn, en niet omdat ze katholiek zijn.

Laatst gewijzigd door stuyckp : 2 maart 2021 om 10:23.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be