Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 februari 2018, 18:08   #161
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Gij woont ook in een residentiële, dure, maar vooral (zo goed als) islam-vrije gemeente. Dus, wat is het verschil ??
Er zijn dan ook 16 heel goede gemeenten om te wonen in het Brusselse. De overige 3 hebben wat probleemwijken. Buiten die wijken is het er eveneens goed wonen.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2018, 18:09   #162
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.896
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik denk dat het iets anders gegaan is.

Ik vermoed dat het passief aggressief gedrag van muzels in groep velen onder ons de kriebels bezorgt. Voeg daarbij de zeer doorgedreven bewierroking van deze groep door hun knuffelaars.
Een deel van de Vlaamse bevolking is het beu met de Franstaligen en toch wonen, werken meer en meer Franstaligen in Vlaanderen.
Denkt u dat ze dom zijn, dat ze niet weten wat ze doen en waar ze gaan? Maar het kan hen helemaal niet schelen te weten dat een deel van Vlaanderen hen niet graag heeft. Dit betreft hen niet.
Zo'n Franstaligen hebben een verstandigere gedrag dan Zipper.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2018, 18:11   #163
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
En Bruxelles aantrekkelijker dan ooit? Laat me niet lachen. Corrupter en meer verloederd dan ooit ja.
Vertel ons eens over die verloedering . Begin eens bij laten we zeggen de gemeente Evere ? Of Koekelberg ?
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2018, 18:12   #164
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.047
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Alsof dat abnormaal zou zijn, er is geen enkel andere soort die hatelijker is dan het in Bruxelles geïmporteerd gespuis. Ze doen er ook alles aan om hatelijk te zijn.
Wat hij er niet bij zegt, is dat hij zelf in een dure en (zo goed als) islam-vrije gemeente woont.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2018, 18:14   #165
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Wat hij er niet bij zegt, is dat hij zelf in een dure en (zo goed als) islam-vrije gemeente woont.
Waarom ben jij dan niet gewoon van gemeente veranderd ? Of gewoon naar een andere wijk ? Zo erg is het dan blijkbaar toch niet in Brussel in het algemeen.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 februari 2018 om 18:17.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2018, 18:16   #166
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.369
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik denk dat hij gewoon liever zoals de meeste Vlamingen destijds in een fermette in het groen wou gaan wonen.
En wat is daar nu mis mee? Volgens mij beter dan in een grijze, vervuilde, verloederde stad te blijven hangen.
Citaat:
Hun huis verkochten ze dan met veel plezier aan een muzel als die er maar goed geld voor gaf.
Tja, iemand anders gaf er geen geld meer voor. Of het moest een idealistische linkse zijn. Maar die staan niet bekend voor hun kapitaalkrachtheid (leidinggevende linksen daarentegenover, maar die wonen ook in het groen)
Citaat:
Of het moet zijn dat die moslims daar van de een op de andere dag met 5000 tegelijk in zijn straat zijn komen wonen.
Neen, dat begon met 1 gezinnetje waar niemand last van had.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2018, 18:16   #167
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.896
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Wat hij er niet bij zegt, is dat hij zelf in een dure en (zo goed als) islam-vrije gemeente woont.
Zal u de papegaai nog lang spelen?
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2018, 18:17   #168
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Wat hij er niet bij zegt, is dat hij zelf in een dure en (zo goed als) islam-vrije gemeente woont.
Dit hoeft uiteraard niet te verbazen, het krioelt van dergelijke hypocrieten in linkse en francofone middens.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2018, 18:19   #169
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Vertel ons eens over die verloedering . Begin eens bij laten we zeggen de gemeente Evere ? Of Koekelberg ?
Kijk gewoon naar het nieuws, rellen, instortende tunnels, islamisering,...

U haring bakt niet: twee Brusselse gemeenten er uit pikken met de bedoeling de rest wit te wassen is een maat voor niks.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2018, 18:19   #170
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

[quote=maddox;8653161
Neen, dat begon met 1 gezinnetje waar niemand last van had.[/QUOTE]

Waren die Vlamingen in hun huis gebleven dan was dat bij dat 1 gezinnetje gebleven. Hadden die Vlamingen hun kinderen een huis gekocht in het Brusselse en niet in de rand had het zeker bij dat 1 gezinnetje gebleven.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2018, 18:25   #171
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.896
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Kijk gewoon naar het nieuws, rellen, instortende tunnels, islamisering,...

U haring bakt niet: twee Brusselse gemeenten er uit pikken met de bedoeling de rest wit te wassen is een maat voor niks.
Het leven is veel meer dan "het nieuws".
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2018, 18:27   #172
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Kijk gewoon naar het nieuws, rellen, instortende tunnels, islamisering,...

U haring bakt niet: twee Brusselse gemeenten er uit pikken met de bedoeling de rest wit te wassen is een maat voor niks.
De rest ? Vooruit dan ...vertel ons iets over de verloedering in Koekelberg...Jette...Sint-Agatha-Berchem.....Koekelberg....Woluwe....Elsene....Oude rgem ?

Vertel ons eens over de tunnels aldaar of de rellen. Over de islamisering mag ook ? Ik ben benieuwd. Zonet alvast niks gehoord op het nieuws van rellen in die gemeenten wel van een schietpartij in Zwijnaarde
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2018, 18:40   #173
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Het leven is veel meer dan "het nieuws".
Behalve als je nooit buitenkomt natuurlijk
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2018, 18:49   #174
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Nog een reden om in Brussel te wonen. Nog niet zo lang geleden schreef ik nog dat veel oudere Vlaamse weduwen uit de rand terug op zoek gaan naar appartementen in de stad.

De prijzen van die grote woningen zullen slinken met de tijd.

https://www.demorgen.be/binnenland/j...kern-ba5f3888/

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 februari 2018 om 18:50.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2018, 19:22   #175
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Enige schizofrene kantjes politiek-correcte tweespalt is je niet vreemd:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Kijk ik steek niet onder stoelen of banken dat migranten uit pakweg Brazilië leuker zouden zijn alleen al om naar te kijken. Ik word evenmin vrolijk van een vrouw gehuld in een lange tapijt met bruine platte schoenen witte kousen een hoofddoek en een saccoche groter als die van de postbode.Of een man in een lange rok.
Ik vind Religie in het algemeen flauwe kul en heb het eveneens moeilijk met de extreme standpunten van de Islam. Ik weet ook wel dat moslims mensen zijn die moeilijk in te passen zijn. Probeer als niet moslim jongen maar eens aan te pappen met een moslim meisje.....Hun manier van leven is ook niet die waar ik van droom of hou.
Je hebt het moeilijk met de extreme standpunten van de islam, wsl omdat die niet compatibel zijn met de westerse waarden, mbt gelijkheid van m/v, om maar iets te noemen.
Dan pleit je er voor om respect te hebben voor andermans overtuiging welke die ook mag zijn:
Citaat:
Maar ik weet evenzeer dat moslims onze manier van leven ook niet zien zitten. Ook zij denken dat wij het bij het verkeerde eind hebben. Je kan daar blijven over discussiëren. De enige manier is volgens mij respect te hebben voor andermans overtuiging welke die ook mag zijn. Mekaar niet voor de voeten te lopen en mekaar niet uit te dagen. Gewoon vreedzaam naast elkaar leven zonder mekaar tot last te zijn. Mekaar helpen en bijstaan wanneer nodig.
Hoe kan je nu repect betonen voor iemands religieuze/ideologische houding, wanneer die dwangmatig en opvoedkundig uitgaat van meerderwaardigheid/superioriteit tegenover vrouwen én ongelovigen/kafirs, zoals jij bv ?

Respect betonen voor de narcistische stoornis - die de mohammedaanse leer in feite is -, getuigt niet echt van een ontwikkelde levenswijsheid, Fred.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 21 februari 2018 om 19:23.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2018, 19:29   #176
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Uw vriend de werkman beweerde dat Brussel voornamelijk bestaat uit krotwoningen.

Neen; ik heb de prijs van die rattenkoten niet gevraagd.
En wat betreft mijn verblijf in Brussel zat ik niet steeds op mijn kantoor maar moest ik zelfs; met het openbaar vervoer; ettelijke dagen per maand (soms 6 of zeven) door Brussel trekken voor controles ter plaatse in bedrijfszetels.
(ook dikwijls gevestigd in achterbuurten in rattenkoten - die koten werden alleen gebruikt als geveinsde maatschappelijke zetel om te kunnen profiteren van het feit dat nazicht en controle in Brussel een lachertje was.)
En nu gaat gij nog beweren dat ik Brussel niet zou kennen?
Er waren in Brussel genoeg straten waarvan ik in de duisternis geen gebruik durfde maken op mijn terugweg naar een of ander treinstation.
Stop uw propaganda vriend. Bij mij haalt het toch niks uit.
Als gij dus Brussel beter kent als ik mag je dus van mij gerust in Brussel blijven wonen. Dan loop je tenminste niet in de weg waar ik woon.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2018, 22:49   #177
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Radicalen zitten er in alle religies. Die hebben nooit het beste voor met andersdenkenden. Zie maar wat er op dit ogenblik gebeurd in Myanmar.
Nog niet zo lang geleden gingen radicale protestanten en katholieken mekaar in Ierland ook nog alle dagen te lijf.
Feit is wel dat de Islam een religie is met weinig tolerantie en niet veel verdraagzaamheid. Vandaar dat ik ook zei dat het geen makkelijke religie is om in te passen met anderen.
Het is geen religie beste vriend maar een fascistoide doctrine.
Vergelijk het niet met levensbeschouwingen of religies.
Je hebt te Lang in de lichtbak gekeken.

En over de rohynga bestaat er een aparte draad. Het zijn moslims en in elk land waar een moslimminderheid is Is ambras. Hoe zou dat komen denk je?

Laatst gewijzigd door Mindset : 21 februari 2018 om 22:50.
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2018, 22:53   #178
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Door de federale politie. Ik weet niet wie anders de cijfers inzake criminaliteit zou moeten geven. Als dat nog geen betrouwbare bron is dan geef ik het ook op.
De federale politie... Juist ja...
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2018, 00:38   #179
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.369
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Vertel ons eens over die verloedering . Begin eens bij laten we zeggen de gemeente Evere ? Of Koekelberg ?
Laat ons eens kijken naar de corruptie.
Oei, dat soort van smeerlapperij kan je moeilijk onder de mat vegen met loze beweringen en cherrypick foto's van net opgeruimde lenteparkjes.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2018, 07:34   #180
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
En Bruxelles aantrekkelijker dan ooit? Laat me niet lachen. Corrupter en meer verloederd dan ooit ja.
Zelfs de betere buurten van vroeger. Mijn tante is uit Watermaal-Bosvoorde gaan lopen omwille van de, naar haar zeggen, Arabische invasie.

Als je de Aboriginal in eigen land wordt...
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be