Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 september 2017, 19:49   #16621
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Maar zeker niet dat het meer onwaarschijnlijk wordt.
ah... wat krijgen we nu een heuse revelatie ?

Neen, klopt ... het wordt er ( enkel even met betrekking tot die getuigenissen ) niet onwaarschijnlijker op net zoals het er niet waarschijnlijker op wordt
Kortom het doet niets... het volkomen irrelevant
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2017, 19:58   #16622
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Bovendien zou ik nu uw methode eens kunnen toepassen en u vragen : wie zegt dat deze site de waarheid vertelt? Bewijs het maar eens, enz. , enz. .
Ah ... terug richting complot ?
Ze hebben dat er expliciet op gezet, er een verzonnen probe voor gekozen en de datum vervalst nadat die insider van Assange dat op het net geplaatst heeft om te voorkomen dat er teveel commotie rond zou zijn ?
Doe normaal

Zelfs al zou het een complete leugen zijn maakt het jouw filmpje + de commentaar erbij er niet méér waar op?
Da's een vals dilemma

Je zou toch eens dringend moeten leren in je discussie de drogredenen te laten.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2017, 20:16   #16623
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Wat ik slechts weet is dat bijvoorbeeld astronaut Edgard Mitchell, de 6de man op de maan, ervan overtuigd was tijdens zijn leven dat ze er zijn.



(Zie onder 1 1. Edgar Mitchell Believed UFOs Belonged to Aliens, Including One at the Roswell Crash)

http://heavy.com/news/2016/02/edgar-...d-noetics-esp/.

Voor hem is het bestaan van aliëns en hun bezoek aan de aarde zelfs geen punt meer van discussie maar een vaststaand feit. En dat het slechts een kwestie van tijd is dat de overheden dit zullen (moeten) bekend maken.
Vertel me wat een Edgard Mitchell méér denkt te weten van het onderwerp dan jan-met-de-pet ?
Hij weet daar niks van dan wat vermeende 'betrokkenen' hem verteld hebben ( Hij groeide op in Roswell ) en het feit dat hij wat 'vreemde' zaken zou gezien hebben door het raampje
Da's weer het zoveelste authoriteitsargument.
En ook weer ene die tegen redelijk seniele leeftijd wat kwam vertellen op de disclosure hearing ( de term alleen al !) en op zijn sterfbed wat onthullingen zou gemaakt hebben.
En ditmaal is het wel de meest stereotype die ge hebt uitgekozen hé
Want ten spijt van al zijn cv's, ervaringen als astronaut, etc is het eveneens een ontzettende zweefkaas : remote healing, etc ?
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2017, 20:18   #16624
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
check youtube comment nummer 1, voila:
"this is a re=entry of a mission to collect Comet fragments. and the parachute did not open"
I know, Tamtam.. maar toch bedankt
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2017, 20:31   #16625
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ge probeert hier zeer doorzichtig van onderwerp te veranderen. Maar aangezien Diego u in de steek heeft gelaten, vergeef ik het u.

Mekka komt niet in de Koran voor, noch op alle atlassen en beschrijvingen van reisroutes uit de 6e eeuw en 7e eeuw. Sommige van die atlassen vermelden elk klein gehucht op het Arabisch schiereiland.
De eerste 100 jaar van de islam wijzen alle moskeeën naar Petra, niet naar Mekka.
Helemaal niet. U beweert dat de plek of de stad Mekka niet eens bestond in de 7de eeuw. Dat vind ik te kort door de bocht. De Kaāba immers bestond reeds als cultusplek lang vóór Mohammed. En dus bestond Mekka ook al lang vóór Mohammed. Wellicht onder een andere naam. Zoals Bakka bijvoorbeeld.

The early history of the Kaʿbah is not well known, but it is certain that in the period before the rise of Islam it was a polytheist sanctuary and was a site of pilgrimage for people throughout the Arabian Peninsula.

(Encycl Britannica)


Dit voor zover Mohammed bestaan heeft natuurlijk. Want daar zijn de meningen over verdeeld.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 17 september 2017 om 20:57.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2017, 20:38   #16626
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Vertel me wat een Edgard Mitchell méér denkt te weten van het onderwerp dan jan-met-de-pet ?
Hij weet daar niks van dan wat vermeende 'betrokkenen' hem verteld hebben ( Hij groeide op in Roswell ) en het feit dat hij wat 'vreemde' zaken zou gezien hebben door het raampje
Da's weer het zoveelste authoriteitsargument.
En ook weer ene die tegen redelijk seniele leeftijd wat kwam vertellen op de disclosure hearing ( de term alleen al !) en op zijn sterfbed wat onthullingen zou gemaakt hebben.
En ditmaal is het wel de meest stereotype die ge hebt uitgekozen hé
Want ten spijt van al zijn cv's, ervaringen als astronaut, etc is het eveneens een ontzettende zweefkaas : remote healing, etc ?
Luister naar het interview. Misschien gaat u dan een licht dagen.

Maar omdat u het bent:

"Apollo 14 astronaut Dr Edgar Mitchell, said he was aware of many UFO visits to Earth during his career with NASA but each one was covered up.
Dr Mitchell, 77, said during a radio interview that sources at the space agency who had had contact with aliens described the beings as 'little people who look strange to us
."

Let wel en om alle misverstanden te vermijden: de astronaut Mitchell zegt dit, niet ik. En hij , gezien zijn jarenlange carrière bij de NASA, zou het moeten weten. U daarentegen...

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 17 september 2017 om 20:43.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2017, 20:57   #16627
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Luister naar het interview. Misschien gaat u,dan zen licht dagen.
maar neeje zot... waarom zou ik ?
1) Edgar Mitchell is hier al talloze keren over de revue geweest
-> telkens dezelfde zever en 0,0 wat aantoonbaar is
2) Wat zou een interview ( da's een soort getuigenis en veel blahblah) iets kunnen verduidelijken ?


Citaat:
[i]"Apollo 14 astronaut Dr Edgar Mitchell, said he was aware of many UFO visits to Earth during his career with NASA but each one was covered up.
Dr Mitchell, 77, said during a radio interview that sources at the space agency who had had contact with aliens described the beings as 'little people who look strange to us."
ja en ?
Weer van dezelfde zever en dit dus van een man die duidelijk compleet niet meer objectief te noemen valt: "The astronaut Edgar Mitchell was spiritually transformed by his journey to the Moon in 1971 and he devoted much of the rest of his life to exploring esoteric realms of science, psychic phenomena and the existence of extraterrestrial beings"

Citaat:
Let wel en om alle misverstanden te vermijden: de astronaut Mitchell zegt dit, niet ik. En hij , gezien zijn jarenlange carrière bij de NASA, zou het moeten weten. U daarentegen...
Zijn jarenlange carrière bij de nasa is hier niet van tel daar zijn 'bevindingen' gegroeid zijn met zijn queeste gedurende decennia

objectief, nutcase of niet:
- Hij heeft helemaal geen autoriteit als het gaat over ufo's ed
(weerom een drogreden van hou dus)
-Hij kan zijn beweringen helemaal niet aantonen
-Hij vertelt niks nieuws en haalt zijn kaas weer van voorlopers
-Hij geeft duidelijke motieven om zulke zever te vertellen

next please !

ps. of probeer misschien eens iets dat wel verifieerbaar is voor de verandering

Laatst gewijzigd door praha : 17 september 2017 om 20:59.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2017, 21:02   #16628
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Luister naar het interview. Misschien gaat u dan een licht dagen.

Maar omdat u het bent:

"Apollo 14 astronaut Dr Edgar Mitchell, said he was aware of many UFO visits to Earth during his career with NASA but each one was covered up.
Dr Mitchell, 77, said during a radio interview that sources at the space agency who had had contact with aliens described the beings as 'little people who look strange to us
."

Let wel en om alle misverstanden te vermijden: de astronaut Mitchell zegt dit, niet ik. En hij , gezien zijn jarenlange carrière bij de NASA, zou het moeten weten. U daarentegen...
Maar opnieuw een schoolvoorbeeld van een argument of authority. Hebt ge misschien geen ander argument?

Ik geef een mogelijk voorbeeld van een argument dat mij in elk geval zou overtuigen van uw gelijk: toon een alien.

Laatst gewijzigd door geertvdb : 17 september 2017 om 21:03.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2017, 21:07   #16629
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
maar neeje zot... waarom zou ik ?
1) Edgar Mitchell is hier al talloze keren over de revue geweest
-> telkens dezelfde zever en 0,0 wat aantoonbaar is
2) Wat zou een interview ( da's een soort getuigenis en veel blahblah) iets kunnen verduidelijken ?



ja en ?
Weer van dezelfde zever en dit dus van een man die duidelijk compleet niet meer objectief te noemen valt: "The astronaut Edgar Mitchell was spiritually transformed by his journey to the Moon in 1971 and he devoted much of the rest of his life to exploring esoteric realms of science, psychic phenomena and the existence of extraterrestrial beings"


Zijn jarenlange carrière bij de nasa is hier niet van tel daar zijn 'bevindingen' gegroeid zijn met zijn queeste gedurende decennia

objectief, nutcase of niet:
- Hij heeft helemaal geen autoriteit als het gaat over ufo's ed
(weerom een drogreden van hou dus)
-Hij kan zijn beweringen helemaal niet aantonen
-Hij vertelt niks nieuws en haalt zijn kaas weer van voorlopers
-Hij geeft duidelijke motieven om zulke zever te vertellen

next please !

ps. of probeer misschien eens iets dat wel verifieerbaar is voor de verandering
Ik wil u niet kwetsen, maar moest ik verplicht worden een som geld in te zetten op hetgeen u stelt of op hetgeen Mitchell oreert, dan denk ik toch dat ik mijn geld inzet op Mitchell.

Het blijft natuurlijk een gok.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2017, 21:24   #16630
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Maar opnieuw een schoolvoorbeeld van een argument of authority. Hebt ge misschien geen ander argument?

Ik geef een mogelijk voorbeeld van een argument dat mij in elk geval zou overtuigen van uw gelijk: toon een alien.
jep, en ditmaal:
- van iemand waarvan we met zekerheid weten dat hij een vijs kwijt was of op z'n minst bevooroordeeld was.
- met zekerheid dat hij zelf nooit niks gehoord/gezien heeft maar zich enkel berust op wat andere (nutters & charlatans ) claimden
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2017, 21:40   #16631
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ik wil u niet kwetsen, maar moest ik verplicht worden een som geld in te zetten op hetgeen u stelt of op hetgeen Mitchell oreert, dan denk ik toch dat ik mijn geld inzet op Mitchell.

Het blijft natuurlijk een gok.
wat stel ik dan precies waar er niks van klopt ?
Even duiden graag

Uiteindelijk doe je het weer hé
Als ge zegt dat Mitchell geloofwaardiger zou zijn dan ga jij af op de zaken waar je mee begonnen zijt om hem als geloofwaardig aan te praten.
Man toch... het duurt meestal niet lang of in je gespartel gooi jij de ene drogreden na de ander.
Volgens mij heb je het zelf niet eens meer door door zoveel op flutsites rond te hangen
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2017, 21:48   #16632
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

@Het OOsten

We zijn nu misschien al 30 pagina's verder en ge hebt nog steeds niks deftig aangebracht...
Het wordt in feite steeds triestiger als je je moet bedienen van allerhande drogreden: ad populum, negeren van alternatieve hypothesen, ad hominem, ad verecundiam, ad nauseam... de lijst is ellenlang

Je gaat ook nergens diepe op in, wilt je niet informeren als mensen je een verklaring geven , nada noppes... oost-indisch doof

Je bent in feite helemaal niet aan het discusieren.
Je kan beter in je ondertekst zetten wat je overtuiging is en daarbij laten.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2017, 09:37   #16633
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Maar opnieuw een schoolvoorbeeld van een argument of authority. Hebt ge misschien geen ander argument?

Ik geef een mogelijk voorbeeld van een argument dat mij in elk geval zou overtuigen van uw gelijk: toon een alien.

Weer eentje die uit de biecht klapt...



U schermt steeds weer met uw 'argument of authority'. U moet wel. Maar het begint wel knap vervelend te worden dit vol te houden wanneer ook andere astronauten (in casu een kosmonaut) uit de biecht beginnen te klappen.

De Roemeense astronaut (kosmonaut) Dimitru Prunariu zal dus denkelijk denkelijk weer zo'n 'fantast' zijn volgens u. Deze Roemeense astronaut was de 103de astronaut die de ruimte inging.

Astronaut Confirms It: Aliens Do Exist and They May Be Monitoring Us.

"One of those brave enough to break the silence is the Romanian astronaut Dumitru Prunariu. Prunariu was selected for spaceflight training in 1978 as part of the Intercosmos Program. He got the maximum grades during 3 years of preparation and participated in a joint space flight with the Russian cosmonaut Leonid Popov. In May 1981, they completed an 8-day space mission on board Soyuz 40 and the Salyut 6 space laboratory, where they carried out scientific tests in the fields of astrophysics, space radiation, space technology, space medicine and biology. Prunariu is the 103rd human being to fly into the Outer Space and he has written several books about space technology and space flight. He is also part of the international team of researchers that will propose to the UN Security Council an intervention plan in case of the impact of the Earth with the Apophis asteroid, that could take place around 2029.

In a recent interview given to the Romanian newspaper "Gardianul", Prunariu points that astronauts believe in the existence of extraterrestrial ships, but the subject is taboo because of the fear of being excluded from flight programs. Officials and military personnel keep the reports on UFOs secret because they have no explanation and control over the phenomenon."




Indien het waar is wat hij vertelt , dan zit u toch met een groot ei.

(en waarom zou een man in zijn positie wel gaan 'liegen' of 'zich belachelijk maken' ,is dan de vraag die we ons moeten stellen )

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 18 september 2017 om 09:51.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2017, 09:49   #16634
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Indien het waar is wat hij vertelt, dan zit u toch met een groot ei.
Niet meer of minder als wanneer er een tweede of derde of miljoenste gelovige beweert dat hij De maagd Maria heeft gezien of dat de smurfen echt bestaan.

Het heeft geen enkel belang, nog steeds niets materieel, daar gaat het uiteindelijk om. Al de rest is praat voor de vaak.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2017, 09:58   #16635
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Niet meer of minder als wanneer er een tweede of derde of miljoenste gelovige beweert dat hij De maagd Maria heeft gezien of dat de smurfen echt bestaan.

Het heeft geen enkel belang, nog steeds niets materieel, daar gaat het uiteindelijk om. Al de rest is praat voor de vaak.

Ik zei dus: indien het waar is hetgeen de voormalige kosmonaut vertelt.

En dus, indien het de waarheid is , dan zitten alle debunkers met een groot ei. Helaas u inbegrepen.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2017, 10:12   #16636
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ik zei dus: indien het waar is hetgeen de voormalige kosmonaut vertelt.

En dus, indien het de waarheid is , dan zitten alle debunkers met een groot ei. Helaas u inbegrepen.
Zou jij met een groot ei zitten indien het waar is dat de maagd maria echt verschenen is aan bepaalde gelovigen of dat de smurfen echt bestaan?

Idem.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2017, 10:23   #16637
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Zou jij met een groot ei zitten indien het waar is dat de maagd maria echt verschenen is aan bepaalde gelovigen of dat de smurfen echt bestaan?

Idem.

Alleen, Bernadette Soubirous kan men moeilijk vergelijken met Dimitru Prunariu.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2017, 10:31   #16638
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ik zei dus: indien het waar is hetgeen de voormalige kosmonaut vertelt.

En dus, indien het de waarheid is , dan zitten alle debunkers met een groot ei. Helaas u inbegrepen.
En indien het waar is wat L. Ron Hubbard schreef heeft Scientology het bij het rechte eind, als het waar is wat David Icke vertelt is de koninging van Engeland echt een buitenaards reptiel, als het waar is wat ons moemoe vertelde mag ik echt niet te dicht bij die vijver komen of de zwarte waterduivel trekt mij met zijn haak mee het water in, als mijn nonkel tetten had was hij mijn tante!
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2017, 10:32   #16639
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Alleen, Bernadette Soubirous kan men moeilijk vergelijken met Dimitru Prunariu.
Waarom? Waarom heeft hij meer geloofwaardigheid dan haar? Ze beweren allebei iets zonder dat ze er bewijs voor hebben, waarom weegt de bewijslast voor de ene zwaarder dan de andere?
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2017, 10:45   #16640
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Astronaut Confirms It: Aliens Do Exist and They May Be Monitoring Us.

"One of those brave enough to break the silence is the Romanian astronaut Dumitru Prunariu. Prunariu was selected for spaceflight training in 1978 as part of the Intercosmos Program. He got the maximum grades during 3 years of preparation and participated in a joint space flight with the Russian cosmonaut Leonid Popov. In May 1981, they completed an 8-day space mission on board Soyuz 40 and the Salyut 6 space laboratory, where they carried out scientific tests in the fields of astrophysics, space radiation, space technology, space medicine and biology. Prunariu is the 103rd human being to fly into the Outer Space and he has written several books about space technology and space flight. He is also part of the international team of researchers that will propose to the UN Security Council an intervention plan in case of the impact of the Earth with the Apophis asteroid, that could take place around 2029.

In a recent interview given to the Romanian newspaper "Gardianul", Prunariu points that astronauts believe in the existence of extraterrestrial ships, but the subject is taboo because of the fear of being excluded from flight programs. Officials and military personnel keep the reports on UFOs secret because they have no explanation and control over the phenomenon."




Indien het waar is wat hij vertelt , dan zit u toch met een groot ei.

(en waarom zou een man in zijn positie wel gaan 'liegen' of 'zich belachelijk maken' ,is dan de vraag die we ons moeten stellen )
Gelukkig ben ik voorbereid op zulke zaken. Ik kan het je alleen aanbevelen:
PrayerMAX 5000
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:33.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be