Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 juni 2019, 19:18   #21
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ja, dat was voor mij ook een harde landing...
Overal ter wereld heeft men lak aan feiten, cijfers en objectiviteit.

Het is de rauwe harde haat die nu regeert.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2019, 19:50   #22
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Overal ter wereld heeft men lak aan feiten, cijfers en objectiviteit.

Het is de rauwe harde haat die nu regeert.
De kunst is om door de cijfers heen te kijken. Dat rauwe was er al veel langer.

De truuk om een neger met een moslim naam of een vrouwelijke president kandidaat het afschuwelijke leed onder tapijt weg te lippenstikken is over. Mensen beginnen wakker te worden.

Uw antwoord maakt mij meer bewust dat mensen in 3D reality rondlopen in deze wereld. Werk aan de winkel dus.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2019, 20:14   #23
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.601
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Het Amerikaanse volk lust dit modepopje en haar Joodse man niet.
Zou best kunnen wat u schreef maar staat u mij toe daar aan te twijfelen.

Ivanka Trump: all the things you didn’t know.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2019, 20:29   #24
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.001
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Overal ter wereld heeft men lak aan feiten, cijfers en objectiviteit.

Het is de rauwe harde haat die nu regeert.
Post-truth.

Minder bedeelde mensen die gelukkig worden omdat ze denken dat een stinkend rijke die haat predikt hen gaat helpen.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 29 juni 2019 om 20:34.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2019, 21:55   #25
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Post-truth.

Minder bedeelde mensen die gelukkig worden omdat ze denken dat een stinkend rijke die haat predikt hen gaat helpen.
Je kan het ook omdraaien. De enige hoop voor een beter leven voor deze blanken uit rurale gebieden is om in het leger te dienen; thuisblijven is voor dronkaards en drugsgebruikers zonder toekomst. Als je dan toch goedbetaalde job wil hebben - word je drugsdealer..

Er waren in Irak 4000 Amerikaanse doden gevallen. Vooral jonge mannen uit de arme Staten als West Virginia. Het is algemeen bekend dat Hillary een warmonger is. Dezelfde dame die deze jongens de dood in wil jagen maakt hen voor tuig uit.

Wat verwacht je?
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2019, 22:22   #26
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Je kan het ook omdraaien. De enige hoop voor een beter leven voor deze blanken uit rurale gebieden is om in het leger te dienen; thuisblijven is voor dronkaards en drugsgebruikers zonder toekomst. Als je dan toch goedbetaalde job wil hebben - word je drugsdealer..

Er waren in Irak 4000 Amerikaanse doden gevallen. Vooral jonge mannen uit de arme Staten als West Virginia. Het is algemeen bekend dat Hillary een warmonger is. Dezelfde dame die deze jongens de dood in wil jagen maakt hen voor tuig uit.

Wat verwacht je?
QED post truth
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2019, 22:59   #27
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
QED post truth
Niet als je af en toe een blik werpt op RT en Breitbart of naar Joe Rogan en Jimmy Dore kijkt op YouTube. Tucker Carlson bij Fox. Julian Assange Twitter voor arrest. Je moet bij nieuws ook altijd afvragen waarom ze dit nieuws naar buiten brengen. Ook speelt eigen logica een rol; en laat je niet leiden door emoties of dogma's.

>>Om de koran te lezen hoe je nog geen moslim te worden, idem bijbel christen. Idem alt righter om naar bijvoorbeeld Tucker te kijken of Breitbart te lezen. Wat let je om het niet te doen..

Nu woon ik niet in Amerika; maar nam de waarschuwingen van Michael Moore wel serieus dat Trump president kon worden. Erbijzeggende; hij geloofde (ook) de cijfers niet, en hamerde hierop. Dit ingegeven om buiten de gebruikelijke silo's te kijken. Maargoed het moet ook in je zitten, nieuwsgierigheid wat in andere gemeenschappen speelt, ipv voornamelijk in je eigen sociale kring begeven en hun taal te spreken.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 29 juni 2019 om 23:18.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2019, 01:20   #28
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Tulsi Gabbard is te mooi, te jong, te vrouw om US president te worden........
Ik heb uw stelling meerdere keren zorgvuldig gelezen en ter verdere overweging genoteerd. Ik zeg niet dat ze juist of onjuist is ; ze is enkel verbazingwekkend, althans voor mij. Dat iemand "te jong" kan geacht worden om president van de US te worden is een redelijk argument, en vermits het over de US gaat mag het argument "te vrouw" evenmin onderschat worden.

Maar "te mooi" om US president te worden ?

Wat bedoelt u daar mee ? Wil u dat even verduidelijken voor mij, mijnheer ? Moet men voldoende lelijk zijn om president van de US te kunnen worden ?

Laatst gewijzigd door Gwylan : 30 juni 2019 om 01:21.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2019, 06:10   #29
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.210
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Tenzij de economie drastisch zou beginnen keren of er iets gelijkaardigs zou plaatsvinden zoals de gijzeling van de Amerikaanse ambassade in Teheran, zal Trump wsl de rit verder zetten. De Democraten hadden ook gehoopt dat het Mueller onderzoek iets tastbaars zou voortbrengen maar daar vingen ze ook bot.

Als ik van de Democraten was zou ik toch opnieuw proberen met een valabele vrouwelijke kandidaat. Ik vrees dat de mislukking van Clinton dit evenwel voor onbeperkte tijd heeft vertraagd.
Dat is iets wat Trump als zakenman veel beter aanvoelt dan al zijn tegenstanders (zowel intern bij GOP als bij DEM) samen. Het eerste dat hij heeft gedaan toen de Kashoggi affaire ontplofte, is duidelijk maken dat hij niet aan Mohammed Bin Salman wou raken, dat SA voor 11 miljard dollar bestellingen lopen had in de amerikaanse defensie industrie en dat dit dus over tienduizenden jobs in de VS ging.

Ik kan me voorstellen dat de democraten zich dan serieus verslikken in hun koffie, maar evenzeer dat de modale kiezer die in de industrie werkt Trump dan als een fantastische president ziet.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2019, 06:20   #30
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.210
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Overal ter wereld heeft men lak aan feiten, cijfers en objectiviteit.

Het is de rauwe harde haat die nu regeert.
Volgens de klassieke politieke recepten 'kan' een Trump niet verkozen worden, 'kan' een idioot als Boris Johnson geen premier van de UK worden, maar sinds slogans en tweets het hebben overgenomen van debat, argumenten en feiten is niets meer uitgesloten. De slogan of de tweet lezen een miljoen mensen, het artikel de dag erna in de betere pers dat de slogan weerlegt met feiten lezen 100.000 man.

Populisten als Trump en Johnson weten dat zeer goed, en bespelen dat meesterlijk.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2019, 06:26   #31
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.210
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Post-truth.

Minder bedeelde mensen die gelukkig worden omdat ze denken dat een stinkend rijke die haat predikt hen gaat helpen.
En dat recept blijkt zeer goed te werken, voor wie die show echt goed kan brengen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2019, 06:35   #32
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.210
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Niet als je af en toe een blik werpt op RT en Breitbart of naar Joe Rogan en Jimmy Dore kijkt op YouTube. Tucker Carlson bij Fox.
RT staat vol door het kremlin gestuurde propaganda
Breitbart zowat de moeder van het Fake News en dient maar 1 doel : alt right
Joe Rogan : ? een show van een entertainer uit de sportwereld, wat heeft dat met nieuws te zien ?
Jimmy Dore : idem, wat heeft dat met nieuws te maken ?
en FOX is zowat de privé propaganda zender van Trump

En daar haal jij jouw mosterd ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 30 juni 2019 om 06:36.
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2019, 09:27   #33
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ja, dat was voor mij ook een harde landing...
hahaha! En maar lachen met den Eddie toen hij zei dat Trumpie president ging worden vanaf het moment dat hij zich kandidaat stelde! Lachen lachen!

maar het lachen verstomde nogal snel
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2019, 09:29   #34
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Tulsi
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2019, 09:45   #35
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Volgens de klassieke politieke recepten 'kan' een Trump niet verkozen worden, 'kan' een idioot als Boris Johnson geen premier van de UK worden, maar sinds slogans en tweets het hebben overgenomen van debat, argumenten en feiten is niets meer uitgesloten. De slogan of de tweet lezen een miljoen mensen, het artikel de dag erna in de betere pers dat de slogan weerlegt met feiten lezen 100.000 man.

Populisten als Trump en Johnson weten dat zeer goed, en bespelen dat meesterlijk.
Als ge het kunt betalen gezien goede informatie duur is met al die betaalmuren en vuilbaksites gratis zijn.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2019, 10:26   #36
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
RT staat vol door het kremlin gestuurde propaganda
Breitbart zowat de moeder van het Fake News en dient maar 1 doel : alt right
Joe Rogan : ? een show van een entertainer uit de sportwereld, wat heeft dat met nieuws te zien ?
Jimmy Dore : idem, wat heeft dat met nieuws te maken ?
en FOX is zowat de privé propaganda zender van Trump

En daar haal jij jouw mosterd ?
Mijn quote was glashelder! en was allesbehalve bedoeld om in verschillende mootjes te hakken. De tekst vormde 1 geheel. Ik hoef de betreffende quote niet te herhalen; lees wat er staat en de vraag over mosterd had niet gesteld hoeven te worden. Die haal ik bij verschillende standplaatsen op de markt als ge goed leest. Verschil is met mij en de meesten op deze aardkloot is dat ik dogma's en emoties opzij kan zetten als het om nieuws en historiebronnen gaat. Sommigen bronnen bevatten meer waarheden dan anderen, maar sommige bronnen met veel onwaarheden bevatten ook waarheden die bij andere bronnen niet genoemd worden. Brad Pascal, de huidige campagne manager en voorheen o.a. pollster an Trump is zo'n koude kikker en handhaaft zo zijn methodiek. Breitbart en meen ik ook RT zette de opmerkingen Michael Moore, die waarschuwde dat de cijfers niet kloppen ook onder het vergrootglas. Hij was dat overigens kraakhelder te vertellen; dat Moore met andere zaken een halve zool kan zijn - doet niet ter zake.

De kunst om betrouwbare gegevens te weergeven is door verschillende invalshoeken te kijken.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 30 juni 2019 om 10:54.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2019, 10:53   #37
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.210
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Als ge het kunt betalen gezien goede informatie duur is met al die betaalmuren en vuilbaksites gratis zijn.
Dat is zo, maar we hebben al heel ons leven moeten betalen voor een krant en vandaag is dat niet anders. Het probleem zit bij mensen die zo dwaas zijn om te geloven dat gratis vuilbaksites evenwaardig zijn aan echt nieuws. Dat zijn dan de kiekens die de onzin geloven over de 'golden shower' verhalen van Trump, de 'birthers' over Obama, jarenlang heeft leugenaar Alex Jones zijn fantasietjes aan miljoenen mensen kunnen verkopen, recent zijn er nog miljoenen onnozelaars die meestapten in dat fake filmpje over Nancy Pelosi...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2019, 11:02   #38
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dat is zo, maar we hebben al heel ons leven moeten betalen voor een krant en vandaag is dat niet anders. Het probleem zit bij mensen die zo dwaas zijn om te geloven dat gratis vuilbaksites evenwaardig zijn aan echt nieuws. Dat zijn dan de kiekens die de onzin geloven over de 'golden shower' verhalen van Trump, de 'birthers' over Obama, jarenlang heeft leugenaar Alex Jones zijn fantasietjes aan miljoenen mensen kunnen verkopen, recent zijn er nog miljoenen onnozelaars die meestapten in dat fake filmpje over Nancy Pelosi...
En vermeld er svp ook bij dat wij in een tijd leven dat een uitgever van ntb echt nieuws levenslang riskeert in Amerika ~ Julian Assange. Ook dat Hillary meermaals dat gedoe van de 13 secret agencies tijdens debat met Trump naar voren bracht. Onder het mom als iedereen het beweert (MSM) dan moet wel waar zijn. De bron van deze onzin was John Podesta en hoor je niemand meer over. Meer (..)
Over de pot verwijt de ketel dat die zwart ziet gesproken.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 30 juni 2019 om 11:04.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2019, 11:10   #39
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.210
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Mijn quote was glashelder! en was allesbehalve bedoeld om in verschillende mootjes te hakken. De tekst vormde 1 geheel. Ik hoef de betreffende quote niet te herhalen; lees wat er staat en de vraag over mosterd had niet gesteld hoeven te worden. Die haal ik bij verschillende standplaatsen op de markt als ge goed leest. Verschil is met mij en de meesten op deze aardkloot is dat ik dogma's en emoties opzij kan zetten als het om nieuws en historiebronnen gaat. Sommigen bronnen bevatten meer waarheden dan anderen, maar sommige bronnen met veel onwaarheden bevatten ook waarheden die bij andere bronnen niet genoemd worden. Brad Pascal, de huidige campagne manager en voorheen o.a. pollster an Trump is zo'n koude kikker en handhaaft zo zijn methodiek. Breitbart en meen ik ook RT zette de opmerkingen Michael Moore, die waarschuwde dat de cijfers niet kloppen ook onder het vergrootglas. Hij was dat overigens kraakhelder te vertellen; dat Moore met andere zaken een halve zool kan zijn - doet niet ter zake.

De kunst om betrouwbare gegevens te weergeven is door verschillende invalshoeken te kijken.

Je gaf niet 1 ernstige 'standplaats' op waar je je info vandaan haalt. Dat is nu net het probleem : als je enkel info vergaart op websites van extremisten of zelfs bij pure entertainers wat heeft dat dan nog met de realiteit te maken ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2019, 13:09   #40
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Je gaf niet 1 ernstige 'standplaats' op waar je je info vandaan haalt. Dat is nu net het probleem : als je enkel info vergaart op websites van extremisten of zelfs bij pure entertainers wat heeft dat dan nog met de realiteit te maken ?
Bij deze:
De ernstige standplaats is Wikileaks; nooit op een leugen betrapt. Breitbart en RT gingen hier gretig mee aan de haal, evenals Jimmy Dore en Joe Rogan. Scheelt mij een hoop spitwerk.. De wereld staat en valt natuurlijk niet bij wikileaks - neemt niet weg dat deze 2 heren met de nodige eyeopeners aan de dag komen.. waar een grote massa blijkbaar straal voorbijgaat.. En achteraf verbaasd zijn dat Trump gewonnen heeft. Kan het nog gekker denk ik dan..


Betreft ernstige informatiebronnen ga ik voor VPRO tegenlicht. Die kent geen gelijke in mijn ogen puur vakwerk. Ook andere tijden van de VPRO helpt mij wakker te houden in welk deel van de geschiedenis wij nu zijn beland.

BTW, ik weet niet wat u onder ernstig verstaat. Het nieuws is ernstig gedevalueerd ~ afgelopen 20/30 jaar. Dit is een punt meen ik waar wij elkaar in kunnen vinden. BBC is (nu) in mijn ogen rommel, idem MNBC, CNN, NYT en WP, de Nederlandse en Belgische 'media' volgen hen als het buitenlands nieuws aangaat--maar ik werp er wel zo nu en dan een blik op. Als is het maar om te weten wat tussen het netvlies en trommelvliezen van een grote massa afspeelt. Ergens zonde van de tijd zeggen sommige vrienden van mij. Zij zijn nml. in het geheel opgehouden om naar het nieuws te kijken en vangen belangrijke dingen wel op als het 'belangrijk' is. En ergens ben ik jaloers op hen dat ze dit kunnen..

Alex Jones is een niche, evenals Black Hebrews gasten waar ik misschien 10 minuten per jaar aan besteed. Veel lichaamstaal en trillingen van stembanden waarneembaar; is het eerste wat bij mij opkomt, niet mijn types. >Ga nooit beginnen met stempelen in termen van extremistisch. Lees, luister en bepaal zelf.

Je leest dat ik van kaliber dan Pandareus bent. Ik hou nml. bij voorbaat deuren niet gesloten..

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 30 juni 2019 om 13:33.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be