Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 december 2017, 16:38   #61
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Vrouwen verzieken gewoonlijk de sfeer op de werkvloer met hun achterbaks geroddel en hun manipulatief gedrag.
De nagel op de kop.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2017, 18:22   #62
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.243
Standaard

De vrouwen op onze dienst kunnen hun mannetje staan, ook wat "vuile praat" betreft.
Laat ze maar los.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2017, 20:09   #63
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.856
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
De vrouwen op onze dienst kunnen hun mannetje staan, ook wat "vuile praat" betreft.
Laat ze maar los.
Ik heb ooit een vakantiejob gehad waar bij ik een ploeg met bijna enkel vrouwen werkte...
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2017, 22:42   #64
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.856
Standaard

De beste samenvatting van "female privilege" tot nu toe: https://www.youtube.com/watch?v=bi8t3drbJr4
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2017, 23:24   #65
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 16.991
Standaard

Het is verbazingwekkend wat mannen doen als ze iets "moeten" doen en hoe verbazingwekkend weinig mannen doen als het niet "moet".

Het is verbazingwekkend hoe gemeen vrouwen kunnen zijn voor niets (futiliteiten) en totaal niet gemeen zijn als het echt om iets draait.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2017, 00:04   #66
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Waarom vrouwen aanwerven?
Omdat ze als de beste uit de selectie komen?
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2017, 00:06   #67
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 16.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
De beste samenvatting van "female privilege" tot nu toe: https://www.youtube.com/watch?v=bi8t3drbJr4
"Male privilege." Meer hoeft dat niet te zijn.

TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2017, 14:21   #68
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

De mannelijke lijn van de familie heeft voor mij nooit iets bijgedragen. Ik ben opgevoed door vrouwen. Matriarchaal. Moeder + grootmoeder + tante. Logisch dat ik machismo haat. Vrouwen zijn veel meer zorgend, socialer en empathischer, door de band. En zeker minder gewelddadig. Afgezien van Virago's zoals Thatcher. De macho trekjes die ik toch nog tentoon gespreid heb – het zit nog steeds in de cultuur, maar dat is een slechte verontschuldiging, ik weet het- betreur ik ten zeerste. Een titel als 'Waarom vrouwen aanwerven' vind ik machismo en er over.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2017, 14:28   #69
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.223
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Ik heb ooit een vakantiejob gehad waar bij ik een ploeg met bijna enkel vrouwen werkte...

Hehe ik ook. Wist nog niet hoe een ploegensysteem werkte. 's Vrijdags begonnen met de vroege en 's maandags terug gegaan met de vroege. Van een gemengd blanke ploeg naar een vrouwelijke migrantenploeg. En ik mocht blijven.
Toen ik jong was mocht men ongegeneerd aan apartheid doen blijkbaar
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2017, 15:20   #70
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.856
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
De mannelijke lijn van de familie heeft voor mij nooit iets bijgedragen. Ik ben opgevoed door vrouwen. Matriarchaal. Moeder + grootmoeder + tante. Logisch dat ik machismo haat. Vrouwen zijn veel meer zorgend, socialer en empathischer, door de band. En zeker minder gewelddadig. Afgezien van Virago's zoals Thatcher. De macho trekjes die ik toch nog tentoon gespreid heb – het zit nog steeds in de cultuur, maar dat is een slechte verontschuldiging, ik weet het- betreur ik ten zeerste. Een titel als 'Waarom vrouwen aanwerven' vind ik machismo en er over.
Duw dan eens op de RD. Ik vind het nochtans een correcte (zij het harde) vraag: waarom vrouwen aanwerven als de kleinste beschuldiging van grensoverschrijdend gedrag uw bedrijf ten gronde kan richten? Mijn titel verwijst trouwens naar de inhoud van het artikel waar ik naar verwijs. Daarin is ook sprake van gendersegregatie.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.

Laatst gewijzigd door Libro : 30 december 2017 om 15:26.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2017, 15:24   #71
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Ik duw geen RD en bovendien is dit geen RD materie.
Dat soort anonieme geschriften is de moeite niet waard om uit te spitten. Enkel om uit te spuwen.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2017, 15:26   #72
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

En ik heb een hoop positieve redenen gegeven via links om vrouwen aan te werven. Daar hou ik het bij.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2017, 15:28   #73
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 62.812
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

De beste vruchtbaarheidsbehandeling voor een vrouw is een contract van onbepaalde duur.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2017, 16:51   #74
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
De mannelijke lijn van de familie heeft voor mij nooit iets bijgedragen. Ik ben opgevoed door vrouwen. Matriarchaal. Moeder + grootmoeder + tante. Logisch dat ik machismo haat. Vrouwen zijn veel meer zorgend, socialer en empathischer, door de band. En zeker minder gewelddadig. Afgezien van Virago's zoals Thatcher. De macho trekjes die ik toch nog tentoon gespreid heb – het zit nog steeds in de cultuur, maar dat is een slechte verontschuldiging, ik weet het- betreur ik ten zeerste. Een titel als 'Waarom vrouwen aanwerven' vind ik machismo en er over.
Hitler haatte zijn autoritaire vader ('Alleen al de gedachte aan hem maakte mij misselijk' - Mein Kampf) en had een innige band met zijn zachtaardige, empathische moeder.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2017, 18:47   #75
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Zijn Mutti had beter Duitsland geregeerd.

Ik had geen vaderlijke autoriteit, dat zal het verschil zijn, ik moest zo nodig geen autoritaire figuur overtreffen.

Laatst gewijzigd door eno2 : 30 december 2017 om 19:01.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2018, 11:52   #76
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Zever, mijn bedrijf is zéér vrouwvriendelijk. Dat gedoe gaat daar geen verandering in brengen. Ik heb een maand terug een Franse vrouw aangeworven als verantwoordelijke verkoopsdirecteur voor Frankrijk. Als ik naar Frankrijk ga zoals verleden week was het met een Belgische verantwoordelijke, jong en knap trouwens. Er wordt al eens over gegrapt maar het overheerst niet. Relaties op het werk gaan trouwens altijd bestaan. Indien ongewenst kan er altijd nee gezegd worden.

Het is niet omdat Hollywood bimbo's die nu versleten zijn hun wroeging ten toon spreiden dat men dat moet veralgemenen.
Ik vraag me af of er uberhaupt mannen in uw bedrijf werken.
En of die vrouwen allemaal fotomodellen zijn of dat je ook vrouwvriendelijk bent voor lelijke wijven zoals pandareus
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2018, 12:25   #77
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Ik vraag me af of er uberhaupt mannen in uw bedrijf werken.
En of die vrouwen allemaal fotomodellen zijn of dat je ook vrouwvriendelijk bent voor lelijke wijven zoals pandareus
Er zijn meer onknappe dan knappe maar dat is niet relevant. Ik werf alleen de beste aan. Ik heb geen flauw idee hoe Pandareus er uit ziet en trouwens welk belang heeft dat om aan het forum deel te nemen.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2018, 12:38   #78
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.575
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Er zijn meer onknappe dan knappe maar dat is niet relevant. Ik werf alleen de beste aan. Ik heb geen flauw idee hoe Pandareus er uit ziet en trouwens welk belang heeft dat om aan het forum deel te nemen.
Ookni echt kunstzinnig, gij he?
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:31.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be