![]() |
Problemen met registreren? Of een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te verzenden naar maarten@politics.be met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Salah Abdeslam bedreigt bewaker in gevangenis: “Waarom kijk je naar mij, loser?”
Citaat:
Misschien omdat die wil toekijken dat er geen mogelijke ontsnappingspogingen gepland zijn? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 september 2018 om 18:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wist niet dat die nog bestond de magazine Woef.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Woef.
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk eerder dat hij de loser is.
![]() Ondertussen was het bijna weer prijs in Duitsland. Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 13 september 2018 om 23:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wie monopoly speelt en naar het gevang moet is doorgaans niet echt aan het winnen. Arme verwarde kerel.
One does not simply walk into Mordor. Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 14 september 2018 om 07:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Als krijgsgevangene zou hij niet in de gevangenis mogen zitten. Als landverrader daarenboven zou hij niet meer mogen leven.
. "Let us admit, without lying to ourselves, that we, the Muslims, are time bombs." "Let us admit something else. The majority of us Muslims hate the Christians ..." "What have you [muslims] contributed to human civilization? Nothing!" "I am ashamed of the rotten and despicable conduct of the Muslims." (Tareq Youssef al-Masri) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() eerst zijne gordel niet tot ontploffing durven brengen
en nu een uithaal op kleuterniveau 'wat kijk je naar mij, loser, a moeder!' dat is om te lachen, niks om u bedreigd onder te voelen, me dunkt.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wens hem iets anders toe... Laatst gewijzigd door andev : 14 september 2018 om 14:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat een absolute non-gebeurtenis. Niet eens een fait divers. En dat moet onze pers luid en duidelijk in het rond gaan strooien alsof het de allergrootste historische verandering betreft. Hoeveel andere gedetineerden zeggen dat niet tegen hun cipiers, en het komt niet in de krant? Wat een waardeloze flutpers...
Ode aan de Maandag: de dag voor plichtsbewusten, werklievenden en nuttige leden van de maatschappij. Kortom een heerlijke, maar volledig miskende dag in de week, die dan nog jong en fris is, en vol met gelegenheden en kansen voor het grijpen. Geniet met volle teugen van de Maandag, want in tegenstelling tot het misleidende weekeinde is deze de ware feestdag! Naar: Mijmeringen ende Overpeinzingen van Lof der Zotheid |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |