Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Bekijk resultaten enquête: Holebi's mogen trouwen!
ja 56 60,87%
nee 36 39,13%
Aantal stemmers: 92. Je mag niet stemmen in deze enquête

 
 
Discussietools
Oud 22 juni 2004, 21:52   #21
michr.oscoop
Parlementslid
 
Geregistreerd: 22 februari 2003
Locatie: rupelmonde
Berichten: 1.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flemish_patriot
We moeten zulke zaken niet normaliseren door ze gelijke rechten te geven als hetero's.
Keizer Caligula in het oude Rome trouwde wel met zijn paard!
Schaf gewoon het huwelijk af en dan is het probleem van de baan.

Maar Colen heeft wel ergens een punt. De natuurlijke orde is totaal onderuit gehaald zodat heel wat jonge mannen zich niet meer durven wagen aan een relatie met een vrouw die zich niet meer als een vrouw gedraagt. Vandaar is het maar een stap meer naar een ersatz-relatie, nl. een homosexuele.
michr.oscoop is offline  
Oud 22 juni 2004, 21:54   #22
Sinistra
Banneling
 
 
Sinistra's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Nederland
Berichten: 3.487
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flemish_patriot
Persoonlijk vind ik Coolen ook een trut, ik kan ze echt niet hebben, en haar standpunten raken kant noch wal.

Toch vermelden dat ik ook gekant ben tegen homohuwelijk. Het is tegennatuurlijk en abnormaal. We moeten zulke zaken niet normaliseren door ze gelijke rechten te geven als hetero's.

Waarom niet??? Sexuele geaardheid mag toch nooit een referentie zijn om mensen niet gelijk te behandelen.
Sinistra is offline  
Oud 22 juni 2004, 22:05   #23
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michr.oscoop
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flemish_patriot
We moeten zulke zaken niet normaliseren door ze gelijke rechten te geven als hetero's.
Keizer Caligula in het oude Rome trouwde wel met zijn paard!
Schaf gewoon het huwelijk af en dan is het probleem van de baan.

Maar Colen heeft wel ergens een punt. De natuurlijke orde is totaal onderuit gehaald zodat heel wat jonge mannen zich niet meer durven wagen aan een relatie met een vrouw die zich niet meer als een vrouw gedraagt. Vandaar is het maar een stap meer naar een ersatz-relatie, nl. een homosexuele.


Dr. Froid heeft gesproken...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 22 juni 2004, 22:06   #24
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flemish_patriot
Persoonlijk vind ik Coolen ook een trut, ik kan ze echt niet hebben, en haar standpunten raken kant noch wal.

Toch vermelden dat ik ook gekant ben tegen homohuwelijk. Het is tegennatuurlijk en abnormaal. We moeten zulke zaken niet normaliseren door ze gelijke rechten te geven als hetero's.
Waarom niet??? Sexuele geaardheid mag toch nooit een referentie zijn om mensen niet gelijk te behandelen.
volgens de kerk kan het niet dat homo's huwen, lesbiennes ook niet... dat is al eeuwen zo. Samenwonen met samenlevingscontract is al heel wat, maar onbegrip van de oudere generaties of heel gelovige mensen moet je ook kunnen begrijpen. Voor hen is dat niet normaal.
Ik ben zelf geen katholiek, iedereen is voor mij vrij om in zijn privéleven te doen wat hij wil, zolang hij geen andere schaadt. Idem in het sexleven, wil je zus of zo... mij om het even, zolang je partner(s) het ok vindt.
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 22 juni 2004, 22:07   #25
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Dat ze misschien ook eens het gesprek leest met Wim de Vilder in de Humo, daar zal ze kunnen zien dat homo's mensen zijn als alle andere!

Maar eum, in de Humo van deze week heb ik dat nog niet zien staan van Madame Colen, op welke pagina staat dat juist? Ja heb hem nog niet volledig gelezen hé.
hoe ? is die ook al... wat stond daar dan in ? ik lees geen humo
Zou je af en toe eens moeten doen, i.p.v. alleen de Blokbode te lezen.. Je zal misschien eindelijk eens een beetje een ruimere kijk op de dingen krijgen...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 22 juni 2004, 22:08   #26
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michr.oscoop

Keizer Caligula in het oude Rome trouwde wel met zijn paard!
Schaf gewoon het huwelijk af en dan is het probleem van de baan.

Maar Colen heeft wel ergens een punt. De natuurlijke orde is totaal onderuit gehaald zodat heel wat jonge mannen zich niet meer durven wagen aan een relatie met een vrouw die zich niet meer als een vrouw gedraagt. Vandaar is het maar een stap meer naar een ersatz-relatie, nl. een homosexuele.


Dr. Froid heeft gesproken...
Dr. [size=6]Freud[/size] !!!!!!!!!!!!!!
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 22 juni 2004, 22:09   #27
Rock Against Communism
Gouverneur
 
Rock Against Communism's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2004
Berichten: 1.337
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke

Waarom niet??? Sexuele geaardheid mag toch nooit een referentie zijn om mensen niet gelijk te behandelen.
volgens de kerk kan het niet dat homo's huwen, lesbiennes ook niet... dat is al eeuwen zo. Samenwonen met samenlevingscontract is al heel wat, maar onbegrip van de oudere generaties of heel gelovige mensen moet je ook kunnen begrijpen. Voor hen is dat niet normaal.
Ik ben zelf geen katholiek, iedereen is voor mij vrij om in zijn privéleven te doen wat hij wil, zolang hij geen andere schaadt. Idem in het sexleven, wil je zus of zo... mij om het even, zolang je partner(s) het ok vindt.
ik zeg dit ook niet uit religieuze overtuiging
Hoever gaat ge gaan? Welk statuut krijgen trio'tjes? DE holebi lobby gaat het hier niet bij laten hoor... holebi's mogen in hun kamertje en bedje doen wat ze willen, maar enkel daar. Ze zijn niet normaal, en moeten hun geaardheid ook niet opdringen aan anderen.
__________________
[size=4][/size]
Rock Against Communism is offline  
Oud 22 juni 2004, 22:10   #28
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flemish_patriot
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa

volgens de kerk kan het niet dat homo's huwen, lesbiennes ook niet... dat is al eeuwen zo. Samenwonen met samenlevingscontract is al heel wat, maar onbegrip van de oudere generaties of heel gelovige mensen moet je ook kunnen begrijpen. Voor hen is dat niet normaal.
Ik ben zelf geen katholiek, iedereen is voor mij vrij om in zijn privéleven te doen wat hij wil, zolang hij geen andere schaadt. Idem in het sexleven, wil je zus of zo... mij om het even, zolang je partner(s) het ok vindt.
ik zeg dit ook niet uit religieuze overtuiging
Hoever gaat ge gaan? Welk statuut krijgen trio'tjes? DE holebi lobby gaat het hier niet bij laten hoor... holebi's mogen in hun kamertje en bedje doen wat ze willen, maar enkel daar. Ze zijn niet normaal, en moeten hun geaardheid ook niet opdringen aan anderen.
Ah? Hoeveel holebi's hebben hun geaardheid al "opgedrongen" aan jou misschien?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 22 juni 2004, 22:14   #29
Starlight
Burgemeester
 
Starlight's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2004
Locatie: Vilvoorde
Berichten: 559
Standaard

Citaat:
ik zeg dit ook niet uit religieuze overtuiging
Hoever gaat ge gaan? Welk statuut krijgen trio'tjes? DE holebi lobby gaat het hier niet bij laten hoor... holebi's mogen in hun kamertje en bedje doen wat ze willen, maar enkel daar. Ze zijn niet normaal, en moeten hun geaardheid ook niet opdringen aan anderen.
Triotjes is uit lust (humhum)
Holebi's is een geaardheid. Daar kunnen ze niet omheen. En ik vind hun niet meer of minder normaler dan anderen.
__________________
[SIZE=1]De figuranten zijn gemaakt voor de grote massascènes.
Geen van hen wou ooit een oorlog maar zij betaalden wel de prijs.

En aan het einde van de film zie je alleen de grote namen.
Dat zijn de helden van het jaar die de geschiedenis bepalen. (Stef Bos)[/SIZE]
Starlight is offline  
Oud 22 juni 2004, 22:17   #30
michr.oscoop
Parlementslid
 
Geregistreerd: 22 februari 2003
Locatie: rupelmonde
Berichten: 1.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
[Zou je af en toe eens moeten doen, i.p.v. alleen de Blokbode te lezen.. Je zal misschien eindelijk eens een beetje een ruimere kijk op de dingen krijgen...
De Humo was vroeger een echt maatschappijkritisch blad maar is verworden tot een soort P-Magazine voor al wat zich progressief noemt.
Lofzangen op homoos, Marokkanen, druggebruikers maken zowat 75 % van de kopij uit. Ja als ge dat geestesverruimend vindt...
michr.oscoop is offline  
Oud 22 juni 2004, 22:19   #31
numarx
Minister
 
numarx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 maart 2003
Berichten: 3.388
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Ah? Hoeveel holebi's hebben hun geaardheid al "opgedrongen" aan jou misschien?
Gisteren stonden er twee met een mes voor me. "Word homo of we steken je helemaal dood!" Ja, toen wist ik het wel, geen seconde getwijfeld!
__________________
when you're asked to fight a war that's over nothing
it's best to join the side that's gonna win
http://chezpaulus.devnulled.be
numarx is offline  
Oud 22 juni 2004, 22:26   #32
Rock Against Communism
Gouverneur
 
Rock Against Communism's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2004
Berichten: 1.337
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door numarx
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Ah? Hoeveel holebi's hebben hun geaardheid al "opgedrongen" aan jou misschien?
Gisteren stonden er twee met een mes voor me. "Word homo of we steken je helemaal dood!" Ja, toen wist ik het wel, geen seconde getwijfeld!
haha wat een mop (en nee ik ben niet verzuurd)

Ik bedoel als ge die love parades ziet, als ge die verenigingen ziet die als paddestoelen uit de grond schieten en zitten muggenziften als er ergens staat "man & vrouw" moet dit worden "partners", ook als er affiches in school (verplicht van bovenuit) mòeten ophangen "ik ben homo? en jij?". Dit noem ik een geaardheid opdringen.
__________________
[size=4][/size]
Rock Against Communism is offline  
Oud 22 juni 2004, 22:33   #33
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michr.oscoop
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
[Zou je af en toe eens moeten doen, i.p.v. alleen de Blokbode te lezen.. Je zal misschien eindelijk eens een beetje een ruimere kijk op de dingen krijgen...
De Humo was vroeger een echt maatschappijkritisch blad maar is verworden tot een soort P-Magazine voor al wat zich progressief noemt.
Lofzangen op homoos, Marokkanen, druggebruikers maken zowat 75 % van de kopij uit. Ja als ge dat geestesverruimend vindt...
Die lofzangen heb ik nog niet gelezen in mijn exemplaar van Humo; jij hebt wellicht een andere Humo dan die van mij...

Bovendien heb ik niet gezegd dat ik het lezen van Humo "geestesverruimend" vind.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 22 juni 2004, 22:35   #34
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flemish_patriot
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door numarx
Gisteren stonden er twee met een mes voor me. "Word homo of we steken je helemaal dood!" Ja, toen wist ik het wel, geen seconde getwijfeld!
haha wat een mop (en nee ik ben niet verzuurd)

Ik bedoel als ge die love parades ziet, als ge die verenigingen ziet die als paddestoelen uit de grond schieten en zitten muggenziften als er ergens staat "man & vrouw" moet dit worden "partners", ook als er affiches in school (verplicht van bovenuit) mòeten ophangen "ik ben homo? en jij?". Dit noem ik een geaardheid opdringen.
Op welke manier is die geaardheid AAN JOU opgedrongen geweest? Dat was eigenlijk de vraag... Anders geformuleerd: sinds wanneer en door welke "promotiecampagne" ben jij zèlf homo geworden?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 22 juni 2004, 22:37   #35
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

Dergelijke uitlatingen van kwezel Colen zijn inderdaad ongepast, om de eenvoudige reden dat ze zo onnozel zijn dat ze uiteindelijk schade toebrengen aan de strijd tegen de roze maffia en haar volkssubversieve activiteiten. Het Vlaams Blok is die dwaze trien beter kwijt dat rijk, maar hare halve trouwboek zal er ook wel weer voor iets tussen zitten. Homofielen zijn gewoon abnormalen, ze hebben een psychische afwijking en dus heeft dat niks te maken met één of ander vrouwentekort. Colen aan haar afwasbak!
Guderian is offline  
Oud 22 juni 2004, 22:38   #36
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Dergelijke uitlatingen van kwezel Colen zijn inderdaad ongepast, om de eenvoudige reden dat ze zo onnozel zijn dat ze uiteindelijk schade toebrengen aan de strijd tegen de roze maffia en haar volkssubversieve activiteiten. Het Vlaams Blok is die dwaze trien beter kwijt dat rijk, maar hare halve trouwboek zal er ook wel weer voor iets tussen zitten. Homofielen zijn gewoon abnormalen, ze hebben een psychische afwijking en dus heeft dat niks te maken met één of ander vrouwentekort. Colen aan haar afwasbak!
Yep, en jij terug in je kennel!
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 22 juni 2004, 22:39   #37
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Dergelijke uitlatingen van kwezel Colen zijn inderdaad ongepast, om de eenvoudige reden dat ze zo onnozel zijn dat ze uiteindelijk schade toebrengen aan de strijd tegen de roze maffia en haar volkssubversieve activiteiten. Het Vlaams Blok is die dwaze trien beter kwijt dat rijk, maar hare halve trouwboek zal er ook wel weer voor iets tussen zitten. Homofielen zijn gewoon abnormalen, ze hebben een psychische afwijking en dus heeft dat niks te maken met één of ander vrouwentekort. Colen aan haar afwasbak!
Yep, en jij terug in je kennel!
Waarom? Ik heb je toch al jouw portie Frolic gegeven voor vanavond?!?
Guderian is offline  
Oud 22 juni 2004, 22:44   #38
michr.oscoop
Parlementslid
 
Geregistreerd: 22 februari 2003
Locatie: rupelmonde
Berichten: 1.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
[ Anders geformuleerd: sinds wanneer en door welke "promotiecampagne" ben jij zèlf homo geworden?
Al die publieke en hysterische vormen van outing (love-parade, naviGAYtion etc.) duiden alleen op de diepe psychische nood van holebi's die hun geaardheid als een last aanvoelen en door over-compensatie proberen te bezweren. Deze mensen zouden moeten geholpen worden, ik denk aan gratis opvangcentra waar ze discreet kunnen geholpen worden door een aangepaste begeleiding.
Depressie, zelfmoord, druggebruik komt in holebi-kringen veel meer voor dan in normale middens.
Hun over-profilering is in feite een wanhoopsschreeuw om hulp.
michr.oscoop is offline  
Oud 22 juni 2004, 22:52   #39
Peace
Europees Commissaris
 
Peace's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 maart 2003
Berichten: 6.859
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Die Colen, die weet gewoon niet meer wat ze zegt, tjonge toch... op wat slaat dat nu... wat heeft ze dan te zeggen van jonge homo's ..... de onnozele trut. De broer van Alexandra is ook homo, misschien eens een citaat van haar herhalen.

"Alexandra Colen in het Laatste Nieuws 10 juli 1997

Mijn jonge broer is een homo. Hij zong als sopraantje in het koor van het koor van het college en ging mee op buitenlandse tournees. Enkele oudere zangers van het koor hebben hem in de homoseks ingeleid. U weet hoe homo’s gemeenschap hebben. Het is een inse gewelddadige daad waarbij men iemand binnendringt langs een tegennatuurlijke weg; Mijn broer heeft deze dramatische ervaring verwerkt door ze goed te praten. Hij werd zelf homo. Ik vermoed dat de meesten homo’s worden nadat ze door homo’s werden misbruikt. Zo plant homofilie zich voort."

Zegt toch al meer dan genoeg zeker, ze vindt ook dat eigenaars van een woning het recht mogen hebben te weigeren hun woning aan een homokoppel te verhuren.
Of hetgeen Colen zegt of schrijft m.b.t. homofilie e.d. met de realiteit overeen komt, laat ik in het midden.
Het zijn in de eerste plaats denkpistes die een discussie over een taboe thema openen.

Feit is in elk geval dat homofilie een abnormaliteit is, hoe je ze ook wilt omschrijven.
Wellicht zal er niet een enkele weg naar homosexualiteit leiden maar zullen er vele wegen zijn waaronder ook die die Colen omschrijft.
__________________
SOCIALISTEN. DE PARTIJ VAN GEESTELIJK MINDER BEDEELDEN EN VREEMDELINGEN
Peace is offline  
Oud 22 juni 2004, 22:54   #40
james
Provinciaal Gedeputeerde
 
james's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2004
Berichten: 832
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michr.oscoop
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
[ Anders geformuleerd: sinds wanneer en door welke "promotiecampagne" ben jij zèlf homo geworden?
Al die publieke en hysterische vormen van outing (love-parade, naviGAYtion etc.) duiden alleen op de diepe psychische nood van holebi's die hun geaardheid als een last aanvoelen en door over-compensatie proberen te bezweren. Deze mensen zouden moeten geholpen worden, ik denk aan gratis opvangcentra waar ze discreet kunnen geholpen worden door een aangepaste begeleiding.
Depressie, zelfmoord, druggebruik komt in holebi-kringen veel meer voor dan in normale middens.
Hun over-profilering is in feite een wanhoopsschreeuw om hulp.
grappig.
1. love parade, kwist nie dat da holebi was?? nuja een miljoen holebis en ik was er nie bij???
2. navigaytion, r&b zijn initiatieven om holebis te lokken inderdaad. om 2 redenen: om holebis zichzelf te laten zijn zonder dat ze er voor in elkaar geslagen worden (dit gebeurt vandaag nog steeds!) anderzijds omdat holebi's nu eenmaal veel meer geld uitgeven dan heteros
3. waarom denkt u dat er meer zelfmoord is in die kringen? als er constant onterecht wordt beweerd dat ze abnormaal zijn, aan een psychische afwijking lijden, moeten blijven zitten met hun probleem, niet kunnen praten over wat ze voelen.
4. ik voel mijn geaardheid helemaal niet als een last aan. net zoals de meesten die in een beetje verdraagzame omstandigheden leven. iemand die opgroeit in een wereld waar holebi's als tvuil van de straat worden aanschouwd, die zal dat misschien als last aanschouwen. maar bij wie ligt dan de fout?
__________________
"i don't know with which weapons world war 3 will be fought, but world war 4 will be fought with sticks and bones" A.Einstein

You're only as old as the boys you feel
james is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be