Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 juli 2020, 15:17   #221
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Prima.

Vlaamse vrouw, pleeg abortus. Er is tijd, u kan zich altijd bedenken.

Uw Congolese / Marokkaanse / Turkse zusters in dit Belgenland zullen wel kinnekes maken.
Om voor onze pensioentjes te zorgen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2020, 15:18   #222
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.358
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Prima.

Vlaamse vrouw, pleeg abortus. Er is tijd, u kan zich altijd bedenken.

Uw Congolese / Marokkaanse / Turkse zusters in dit Belgenland zullen wel kinnekes maken.
Om voor onze pensioentjes te zorgen.
Voor onze pensioenen en het vuile werk te doen.

Want de eerlijkheid gebiedt ons te zeggen, daar zijn ze voor naar hier gehaald.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2020, 16:58   #223
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik ben nooit zwanger geweest, maar ik lees dit:
Citaat:
Veelal komen deze vrouwen te laat tot de vaststelling dat ze zwanger zijn omdat ze geen uiterlijke kenmerken vertonen of geen enkel symptoom hebben dat kan duiden op een zwangerschap.
“Niemand doet daar lichtzinnig over en niemand neemt zo’n beslissing voor zijn plezier”, zegt dokter Roets. “Die kleine groep patiënten zal daar gebaat bij zijn. Ook vooral qua opvolging later.”

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20191120_04726956
Mogelijk als de betrokkenen ook geloofd in de "onbevlekte ontvangenis" !
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2020, 19:19   #224
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.989
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
Mij niet gelaten hoor. Ze passen gewoon de wettelijke mogelijkheden toe.
Deze van de Franse dictator Napoleon bedoel je ....In het sjoemel merk België is men er zelfs nog niet in geslaagd een eigen grondwet te hebben. Is nooit democratie geweest maar heerst de maffia achterkamer particratie dictatuur met geforceerde voorrechten en geldstromen richting Franstaligen.

Laat het volk kiezen en pas dan de keuze toe....wat ook de uitslag mag wezen. Dat is democratie!!!

Want nu worden de beelden van Leopold II vernield.... zal niet lang meer duren of er komt een algemene beelden storm. Oog om oog tand om tand...al of niet met kroatische/Bosnische horror toestanden ..Een storm die door géén enkele particratie partij, hun belangengroepen of hun kiesvee zal te luwen zijn >>> omdat de mensen hen niet meer geloven.
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2020, 19:33   #225
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.989
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Voor onze pensioenen en het vuile werk te doen.

Want de eerlijkheid gebiedt ons te zeggen, daar zijn ze voor naar hier gehaald.
Libanese toestanden - intifada - de boel afbreken enz. verwacht ik eerder dan dat de nieuwkomers voor ons zullen zorgen! Die leven volgens de leefwijze van hun thuislanden en eisen dat die hier doorgevoerd worden.
Daar in hun thuislanden kennen ze hulp voor anderen niet. Beetje voor de "krijgers" en de rest vrouwen en kinderen kunnen creperen!

.......nog enkele dagen en mijn statuut veranderd in gepensioneerd......

Denk ....gelet op de corona toestand >>> Ik denk er sterk aan mijn matten uit te rollen in Nieuw zeeland voor de tijd dat mij nog rest.

Ginder in een goede sfeer omgeving verder leven.

Hier gaat het van kwaad naar erger, ik zie er echt niet veel goed's meer in.
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 4 juli 2020 om 19:35.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2020, 19:36   #226
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.942
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Prima.

Vlaamse vrouw, pleeg abortus. Er is tijd, u kan zich altijd bedenken.

Uw Congolese / Marokkaanse / Turkse zusters in dit Belgenland zullen wel kinnekes maken.
Om voor onze pensioentjes te zorgen.
Vrouwen die zonder grondige reden zo ver in de zwangerschap een abortus laten uitvoeren zijn hun baarmoeder niet waard en zouden verplicht gesteriliseerd moeten worden. Als je dan bedenkt wat een misbaar er gemaakt werd omdat één of andere stomme kat uit Peru een welverdiende spuit ging krijgen-gewoon om van te kotsen.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.

Laatst gewijzigd door Libro : 4 juli 2020 om 19:44.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2020, 20:21   #227
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.929
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Mogelijk als de betrokkenen ook geloofd in de "onbevlekte ontvangenis" !
Ik citeer ook maar, zoals gezegd ben ik nooit zwanger geweest.

Corpulente vrouwen merken dat misschien niet zo gemakkelijk? Ik heb nog niet zolang geleden gelezen over een vrouw die plotseling beviel zonder dat ze wist dat ze zwanger was.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2020, 20:21   #228
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.054
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik ben nooit zwanger geweest, maar ik lees dit:

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20191120_04726956
Ah, de aap komt uit de mouw: men loopt klanten mis aan Nederland.
Ethiek op basis van de commercie...
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2020, 21:07   #229
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik citeer ook maar, zoals gezegd ben ik nooit zwanger geweest.

Corpulente vrouwen merken dat misschien niet zo gemakkelijk? Ik heb nog niet zolang geleden gelezen over een vrouw die plotseling beviel zonder dat ze wist dat ze zwanger was.
Was er niet een dochter van de farao die haar baby in een mandje in het riet van de Nijl vond ? Zij zal ook van niets geweten hebben. Zeer geloofwaardig.
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016

Laatst gewijzigd door Anselmo : 4 juli 2020 om 21:08.
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2020, 21:10   #230
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.942
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Was er niet een dochter van de farao die haar baby in een mandje in het riet van de Nijl vond ? Zij zal ook van niets geweten hebben. Zeer geloofwaardig.
De moeder van Mozes had hem in een mandje in de Nijl gezet, in de hoop dat de dochter van de farao hem vond.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2020, 21:10   #231
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.929
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Was er niet een dochter van de farao die haar baby in een mandje in het riet van de Nijl vond ? Zij zal ook van niets geweten hebben. Zeer geloofwaardig.
Het staat in Libelle, dus het moet waar zijn.

https://www.libelle.nl/lekker-in-je-...der-te-merken/
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2020, 21:51   #232
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.897
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Vrouwen die zonder grondige reden zo ver in de zwangerschap een abortus laten uitvoeren zijn hun baarmoeder niet waard en zouden verplicht gesteriliseerd moeten worden. Als je dan bedenkt wat een misbaar er gemaakt werd omdat één of andere stomme kat uit Peru een welverdiende spuit ging krijgen-gewoon om van te kotsen.

2 !
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2020, 13:55   #233
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Vrouwen die zonder grondige reden zo ver in de zwangerschap een abortus laten uitvoeren zijn hun baarmoeder niet waard en zouden verplicht gesteriliseerd moeten worden. Als je dan bedenkt wat een misbaar er gemaakt werd omdat één of andere stomme kat uit Peru een welverdiende spuit ging krijgen-gewoon om van te kotsen.
Volledig akkoord.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2020, 15:57   #234
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Vrouwen die zonder grondige reden zo ver in de zwangerschap een abortus laten uitvoeren zijn hun baarmoeder niet waard en zouden verplicht gesteriliseerd moeten worden. Als je dan bedenkt wat een misbaar er gemaakt werd omdat één of andere stomme kat uit Peru een welverdiende spuit ging krijgen-gewoon om van te kotsen.
Gij trekt u precies nog veel aan van vrouwen waarvan ge vindt dat ze niets waard zijn?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2020, 16:02   #235
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Het gaat nu stil worden op het forum.
De politiek is grotendeels in vakantiemodus, net als de wetstraatjournalisten.
Het een en het ander kan nu discreter bedisseld worden.

Niks meer om ons druk over te maken, en dat in corona lock down tijden. Waar gaan we nu naar toe surfen?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2020, 16:46   #236
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Het gaat nu stil worden op het forum.
De politiek is grotendeels in vakantiemodus, net als de wetstraatjournalisten.
Het een en het ander kan nu discreter bedisseld worden.

Niks meer om ons druk over te maken, en dat in corona lock down tijden. Waar gaan we nu naar toe surfen?
Grand Bouche zal af en toe wel van zich laten horen. Als het podium leeg is, kan hij alle schijnwerpers op zich trekken
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2020, 16:54   #237
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.942
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Gij trekt u precies nog veel aan van vrouwen waarvan ge vindt dat ze niets waard zijn?
Dus jij verengt de waarde van vrouwen tot hun baarmoeder?
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2020, 18:15   #238
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.091
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Bouchez is een ideologische liberaal. Net zoals Magnette een ideologische sos is.

Die mannen kunnen geen deals maken.
Bouchez is een nieuwe partijvoorzitter die in een zetel zit : zes federale ministers + de premier. Hij kan enkel verliezen dus bij eender welke formatie. Elke maand dat hij de formatiebespreking kan tegenwerken of zelfs torpederen is kassa-kassa voor zijn achterban.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2020, 18:22   #239
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.091
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
het toont vooral dat Bouchez niet te vertrouwen valt.
Enig mogelijke conclusie...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2020, 18:32   #240
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.091
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Als liberaal zou daar de zaak inderdaad niet op laten mislukken. Al is de traditie wel dat parlementsleden over ethische dossiers vrij zijn. In dat opzicht is wat Bouchez stelt normaal en wat Coens stelt minder gebruikelijk.
Sorry voor mijn nogal laattijdige reactie maar die was te wijten aan mijn week vakantie op El Hierro waar er geen verbinding met politics.be is.

Bouchez zowel als de tsjeven weten dat, het is totaal ondenkbaar dat ze daar geen afspraak over hadden.

Bouchez heeft zijn staart ingetrokken, met als doel de boel te torpederen en zijn parade van 6 ministers nog een maandje extra werkzekerheid te gunnen. Zo lijkt het toch echt...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be