Politics.be Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud Vandaag, 17:47   #261
NieuwNoors
Perm. Vertegenwoordiger VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Tijdens mijn PMS controle in het laatste middelbaar mat ik 1,88 cm. Ik zei toen dat dit nog 2cm meer was dan het jaar voordien. De arts zei me dat dit wellicht mijn laatste groeischeut was. Jaren nadien werd ik nog eens gemeten en toen was ik 189,5 cm. Recentelijk werd ik gemeten als 1,91 cm.
PMS heet nu al jarenlang officieel CLB
Maar dat is dus hetzelfde.
Mij is altijd gezegd dat meisjes tot hun 17j kunnen groeien en jongens tot hun 19j.
Maar dat klopt dus niet!
Enfin; ik ben dus op mijne leeftijd nog nen halve cm gegroeid.
NieuwNoors is nu online   Met citaat antwoorden
Oud Vandaag, 17:48   #262
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Henri1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mja, ik ben op een bepaald moment (enfin, gedurende 3 jaar) zo'n 30 kilo afgevallen.
Wat heb je daarvoor gelaten?
Ik heb in Duitsland een aantal Walen ontmoet. Geen van hen kon zich verstaanbaar maken in een andere Europese taal dan alleen het Frans. Echte 'Belgen', behept met een sociaal gebrek en met een onbegrepen, aandoenlijke idee dat de hele wereld Frans spreekt.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud Vandaag, 18:07   #263
Koenaard Depuydt
Burgemeester

Koenaard Depuydt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Recentelijk werd ik gemeten als 1,91 cm.
Beste Zon

In het Amelrijk zegt men "zes voet drie".

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Spijtig genoeg bestaat er in de publieke ruimte voor de vrouwen weinig toiletruimte. Op dat vlak zijn ze benadeeld.
Mannen kunnen snel, bij gebrek aan urinoir (pispaal), net zoals de hondjes, rechtop staand en bij hoogdringendheid gebruik maken van een eenzaam boompje of voorgevel.
Beste Rudolf, neem het K.D. niet kwalijk maar dit is geen overtuigende reden. Wijven plassen weldegelijk in het wild. Enkele jaren geleden heb ik zo'n dronken geval zelfs zien wildplassen tegen een wagen.
U hebt te kennen gegeven een strandbewoner te zijn. In die streek zijn er enkele wijven die het ontbloot bovenlijf in een nieuwsbericht afkeuren. Zij ondervinden een zogezegde ongelijkheid. Er is geen enkele wet die hen belemmerd om ook zo in het openbaar te verschijnen. Dus waarover zitten zij te klagen? Wijven zijn een blok aan het mannelijk been.

Mannen wees gewaarschuwd! De wijven zaaien nieuwe zaden om onze vrijheden te beknotten. Wij dienen ze terug op hun plek te zetten!

Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen.
Koenaard Depuydt is nu online   Met citaat antwoorden
Oud Vandaag, 18:51   #264
Elio di Supo
Secretaris-Generaal VN

Elio di Supo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenaard Depuydt Bekijk bericht
Beste Zon

Et alors? Dit is een Belgisch forum.
Oud Vandaag, 18:52   #265
Elio di Supo
Secretaris-Generaal VN

Elio di Supo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Wat heb je daarvoor gelaten?
Ik heb diabetes. Zegt dat voldoende?
Oud Vandaag, 18:56   #266
NieuwNoors
Perm. Vertegenwoordiger VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenaard Depuydt Bekijk bericht
Beste Zon

Beste Rudolf, neem het K.D. niet kwalijk maar dit is geen overtuigende reden. Wijven plassen weldegelijk in het wild. Enkele jaren geleden heb ik zo'n dronken geval zelfs zien wildplassen tegen een wagen.
U hebt te kennen gegeven een strandbewoner te zijn. In die streek zijn er enkele wijven die het ontbloot bovenlijf in een nieuwsbericht afkeuren. Zij ondervinden een zogezegde ongelijkheid. Er is geen enkele wet die hen belemmerd om ook zo in het openbaar te verschijnen. Dus waarover zitten zij te klagen? Wijven zijn een blok aan het mannelijk been.

Mannen wees gewaarschuwd! De wijven zaaien nieuwe zaden om onze vrijheden te beknotten. Wij dienen ze terug op hun plek te zetten!

Hoogachtend
BelemmerT. Zie de smurfentaal!
NieuwNoors is nu online   Met citaat antwoorden
Oud Vandaag, 19:00   #267
Koenaard Depuydt
Burgemeester

Koenaard Depuydt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Et alors? Dit is een Belgisch forum.
Beste Zon

Zoals eerder meegedeeld (= voltooid deelwoord) zijn metertjes een uitvinding van de Vrankrijkse erfvijand. Voordien gebruikten Vlamingen ook voeten als lengtemaat.

Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen.
Koenaard Depuydt is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be